Diskuze a otázky - ZÁKLADNÍ VOJENSKÁ SLUŽBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!jE nĚcO HoRšÍHo?!
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 361 příspěvků a shlédlo ji 3721 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další
viktor-3 | 23. 06. 2009, 11:49:08 | více příspěvků | napsat uživateli
> Currahee10
souhlas. Já se náramně na vojně bavil a poznal spoustu fajn chlapů. A kvůli takovým blbečkům jako je autor,bych to znovu zavedl. Na těch šamponech,pankáčích a narkomanech je vidět že jim tahle zkušenost chybí. Třeba já jsem musel po přísaze,než mě pustili na víkend,ještě škrábat žiletkou hajzly a teď se tomu směju. Každopádně ses tam minimálně naučil držet hubu a krok. Vřele doporučuju všem rozmazleným synečkům,co ještě bydlí u maminky.
Elisha21 | 23. 06. 2009, 11:40:47 | více příspěvků | napsat uživateli
podle me by se mela zavist...brala bych i vojnu pro holky...ale to uz je jina..al podle me hodne ted tech mladjech kluku kolem 14-16..delaj jakoze nic nikdy takovyho neexistovalo..a chovaj se strasne..jako ze jsou nad vsim..mela by se zavist!12!
uživatel eliminován | 23. 05. 2009, 06:56:35
jo mela by se zase zavíst!1390!!1390!kazdej ma svuj nazor ale diky vojne s tebe aspon neco bude!!!!!kdyby vipukla dalsi valka tak polovina z vas ani nebude umet drzet spravne zbran natož se trefit na stojici terč a co potom na bežiciho nepritele!1157!!1157!!1157!!1157!armada 4EVER!1390!!1390!!977!!947!!1371!!1371!
uživatel eliminován | 22. 05. 2009, 22:00:50
Měla by bejt zase zavedena. Už jen kvůli takovejm lidem jako je autor této diskuze. Vojna totiž z tebe udělá chlapa. Alespoň se tam těm zasranejm pacifistům a hippíkům ukáže, že život je pěkná svině. A navíc se tam dá zažít i sranda, ne jen buzerace. Máte asi mylný představy, vy pacifisti.
uživatel eliminován | 27. 08. 2008, 20:03:35
Konečně pořádná diskuze..!!! To se ti povedlo a plně s tebou souhlasím, sice jsme tam nebyl, ale z vyprávění od několika lidí vím, že to byla jen samá šikana...místo toho aby se tam něco naučili, tak zakomplexovaní blbečci co se chtěli mstít na těch podřízených, je pouze nutili mazlákem šurovat rajony..pořád..
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 23:10:32
kwon: ale byly to legionáři, tak vidíš, jak má každý jinou představu o životě ve státě, já bych je nevěšel. Proč by pak měl někdo bojovat za "vlast" a za nějaké politiky, když je pak chce věšet a posílat do vězení, za své názory. Těmi legionáři jsem měl namysli lidi jako Vocásek, Gajda.
V Evropě je snad už ZVS jen v Německu...
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 23:06:17
surnom: jasan...taky bych ty zmetky nejradši pověsil....ale republiku nedělají jen politici, ale běžní lidé....přátelé...místa, které máme rádi....
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 23:03:07
kwon: Však ani všichni legionáři 1WW nestály za systém tak jak fungoval.
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 23:01:05
surnom: vidíš....já to vidím jinak: ať zhynu, jestli ustoupím.......vždycky jsem měl úchylky na patosy:-))
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 22:54:36
kwon: však na ZSV v posledních dvou letech jsem si opravdu nevšiml, že by někoho něco naučili. Prakticky nic, vystřelit asložit pušku se naučí dítě v pěti letech a to prostě nestačí, pro moderní válku.
Přizpůsobění je nejlepší pro přežití a pro pokrok lidstva, přizpůsobit se situaci, přizpůsobit se přírodě, přizpůsobit se lenosti, chytří lidé se vždy přizpůsobí. Co se týče mně, tak jsem si na 90% jistý, že bych s za současný systém panující v ČR či Evropě určitě nebil, abyl bych rád kdyby zkolaboval. Co se týče rodiny je to věc jiná. Zálaeželo by odkud by přicházelo ohrožení.
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 22:54:16
cornelius:
Rika se, ze je lepsi bitva prohrana, nez trpet okovy....
Ale nas narod bohuzel radeji trpi ty okovy...!24!
Cornellius | 29. 10. 2007, 22:42:57 | více příspěvků | napsat uživateli
surnom: a nemyslíš si, že každý chlap by se měl umět postavit za svou rodinu a svou vlast?... a nebo jsme fakt ten národ tupých ovcí, které se zase až to přijde přizpůsobí !20!
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 22:41:54
surnom: to máš pravdu...víš, on to tady už kdosi dost trefně napsal.....i na ZVS ses mohl spoustu věcí naučit...a je to v lidech.....nechceš, nenaučíš se nic.....a máš pravdu v tom, že pro některý lidi to bylo naprosto zbytečný
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 22:38:19
kwon: ale nemyslíš, že ti co by do toho šli, už něco pro to dávno udělali, či se chystají udělat, vstup do armády, výcvik, bojová umění střelba apod. A ti co by do toho nešli, tak by prostě bylo ZVS uplně zbytečná, a vyhozené peníze.
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 21:50:02
Mě místo vojny na půl roku snad zocelí Australie !776!!331!
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 21:44:28
surnom: o valné účasti čechů při "obraně své vlasti" si iluze nedělám.....naštěstí je tato možnost v dnešní době nepravděpodobná...ale i kdyby, máme "schopné" politiky, kteří by určitě vyvěsili bílou vlajku....ostatně čech se vždy přizpůsobil okolnostem......
stále tu jsou ale lidé, pro které přísaha není prázdný pojem.....a kteří by do toho šli (jasan, priorita by byla "uklidit" své rodiny do bezpečí...a pak by došlo na povinnost k "vlasti".......byť by to bylo asi jen symbolické gesto.....
osobně jsem měl za předky legionáře...a cítím k nim povinnost se aspoň snažit o to, co vybudovali....
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 21:28:57
kwon: to ano, ale nežijeme v totalitě, kde máme všichni povinně stejný názor. POchybuji, že i kdyby nás třeba napadl nějaký stát, tak se tu oddaně všichni oblíkneme do nějakých mundůrů a budeme se zbraní v ruce čelit náporu, ještě k tomu v době kdy pěšák má životnost na bojišti ani ne pět minut.
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 20:11:42
surnom: právě že lidskou hmotu budeš potřebovat vždycky..jedno jestli s laserovou puškou nebo s mečíkem......robotická armáda je zatím v plenách, do té doby hrajou prim lidé
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 19:22:30
kwon: Ale je trošku rozdíl mezi bojem s vidlema a mečíkem v ruce, a bojem, kdy se využívají ty nejvyspělejší technologie. Samozřejmně pokud jde o partyzánskou válku je možné, že by základní výcvik byl k něčemu u párhoodně motivovaných jedinců, ale nepředpokládám, že v EU může vzniknou boj. Pro mne by otravování se ZVS by znamenalo značnou demotivaci, sloužit s nějakýma ocasema buh ví odkud.
Myslím, že pokud má o to někdo zájem může sloužit u záloh. Spíš by se mi líbil přístup ke zbraním jak je v USA. Pro zájemce by se otevřely možnosti k výcviku.
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 17:54:09
takových ministrů, jak je Parkanová, je bohužel víc, ale co by člověk mohl čekat od toho tupohlavého kokota vyhrabaného...dokud u nás budou poroučet politické strany, nikdy jednotlivá ministerstva nepovedou lidé, kteří daným oborem prošli a něco o něm ví a něco v něm dokázali, ale pouze jedině ty největší vlezdořitky a přikyvovači stranických vedení...to je taky jejich jediná kvalifikace pro výkon funkce ministra...dokud tu budeme trpět takovéto manýry politků, dobře nám tak....!793!!450!
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 17:48:36
surnom:
Základní vojenská služba je vzhldem k neustále měnící se taktice bojů prakticky hloupost. Z amatérů ZVS neudělala nic víc než zase amatéry.
s tím výše....odjakživa byly páteří všech armád obyčejní rolníci a dělníci....nejinak by tomu bylo i ve válkách nadcházejících....
taktické postupy se možná vyvíjí......nicméně pěchota zůstává důležitou i nadále...byť hůře vycvičená...
a už jsem to tu zmínil.....v připadě guerillové války může být dobře motivovaný amatér znalý místního území (byť s horším výcvikem) nebezpečným protivníkem
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 16:16:38
pavel: je mi ukradený, kde všude máš kámoše....už ta Tvá věta, že armádu vede Parkanová, je ukázka toho, jak hluboce se mýlíš...
armádu vždy vedou odborníci z oboru....ministr to jen zastřešuje....
jinak uznávám, že volba pěvkyně Parkanové byla dost nešťastná.....jako jsou i poměry u některých útvarů........ale naopak jsou útvary, které prestiž naši armády vysoce zvedají......a stojím si za tím, že naše armáda skutečně profesionální je......
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 13:20:23
A až bude další světová tak ZVS bude k ničemu už úplně.
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 13:16:45
Základní vojenská služba je vzhldem k neustále měnící se taktice bojů prakticky hloupost. Z amatérů ZVS neudělala nic víc než zase amatéry.
uživatel eliminován | 29. 10. 2007, 13:08:28
Cornellius - 29.10.07 10:48 více od Cornellius ignorovat
Wojtyla: omyl, tlak vzduchu a nebo třeba úsťová rychlost mi jsou v boji k ničemu, ale vědět, že mi filtr vydrží dvě hodiny a za tu dobu jsem schopen ujít cca 10 km mi může zachránit život... není informace jako informace
to se velmi pleteš....ve tvém pojetí boje jistě......ale záleží na tom jakej boj vedeš....
Lubin82 | 6. 06. 2007, 22:36:30 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Mám pocit že brzy nastane doba kdy ještě nedávno mladejm klukům co měli před sebou pohodovej život, kariéru, lásku atd... chodili povolávací rozkazy od vypatlanců v zelenym. Tyhle rozkazy chodili dokonce v dobách totality kdy vojna = nejhorší zážitek v životě. Šikana nejhrubšího zrna... Vzpomínám si z vyprávění, že z druhoročáků byli tradičně největší buzermajstři slovenský traktoristi a kopáčové s IQ ne vyšším než 95, nic proti slovákům některý český zedníci v sedmdesátejch a osmdesátejch letech museli bejt taky pěkný vemna.
Ještě že už se tomu my mladý dneska můžem jenom smát. Chci pozdravit všechny gumy a vyřídit ať se na tý vojně třeba uřvou při zadávání rozkazů a ať si tam ty rajony leštěj třeba špičkou nosu. Mam vás u prdele vy posraný desátníčci HAHA :))))
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 66 uživatelů