Diskuze a otázky - zákaz KSČM !

úvodní strana | aktualizovat | dolů

jack.lupino

jack.lupino | 16. 11. 2012, 14:25:17 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jste pro zákaz různých stran?

reagovat

V diskuzi je 33 příspěvků a shlédlo ji 721 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 11. 2012, 11:50:39

> jack.lupino

A ty seš typickej příklad toho, co jsem zmínil v předchozím příspěvku - závist a lenost namixovaná v tom správném poměru !24!

uživatel eliminován | 17. 11. 2012, 11:49:35

> SSBN
...když voni Češi jsou komunisti svojí povahou. A povahu půlky národa asi zakázat nejde...

Né, nemyslím si, že je nutné zavádět něco tak specifického, jako je "komunistická povaha". Je to prostě jen závist a lenost, která k tomu vede.

Ale zakázat to asi nejde, to máš recht !2!!2!

uživatel eliminován | 17. 11. 2012, 11:44:29

> jack.lupino

Trik je v tom, že o daních se ví dopředu ...

jediné, co bych opravdu zrušil jsou ty "nepřímé daně" - jako je daň z nemovitosti, dědická a darovací daň a různé další poplatky, kterým se člověk prostě nemůže vyhnout....

uživatel eliminován | 17. 11. 2012, 10:19:50

> Daně bývají totiž taky považované za druh krádeže.Minimálně podle neoliberalistické víry.

!1358!!1358!!1358!

jack.lupino

jack.lupino | 17. 11. 2012, 01:45:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane No to by museli zakázat i topku a ods !1350! Daně bývají totiž taky považované za druh krádeže.Minimálně podle neoliberalistické víry.

SSBN

SSBN | 17. 11. 2012, 01:12:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> kuncenzek kdybych věděl, nenapsal bych to

kuncenzek

kuncenzek | 17. 11. 2012, 01:08:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN: Vieš sam

uživatel eliminován | 17. 11. 2012, 01:06:06

Nejsem pro zákaz různých stran. Jen pro zákaz komunismu jako celku. Lidem by mělo dojít, že to stejně nemůže fungovat v tak velkém společenství, jako je republika. Asi jako anarchie...

SSBN

SSBN | 17. 11. 2012, 00:54:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> kuncenzek proč myslíš?

kuncenzek

kuncenzek | 17. 11. 2012, 00:49:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN: Kecyyyyyyyyyyy !1243!

SSBN

SSBN | 16. 11. 2012, 23:57:41 | více příspěvků | napsat uživateli

když voni Češi jsou komunisti svojí povahou. A povahu půlky národa asi zakázat nejde...

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 22:58:18

> patrik.panak

a vono se už politických systémů vyzkoušela hromada ... a na nic smysluplného se stejně nepřišlo.

Politici nejsou nějak principiálně horší, než zbytek lidí, jsou právě úplně stejní -- akorát že na nich to je vidět.

Když jsme celý národ pačmáků, nelze čekat, že vláda bude vyjímkou...!1!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 22:56:44

> patrik.panak

to se stává každou chvíli ... a na nic to nemá vliv. Jen se začnou trochu více zabývat funkcí ochranky...!5!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 22:55:14

> Byl_sem_M-Cristiane

holt to bude trvat do té doby, než někomu rupnou nervy a pár těchto darebáků odpráskne...a dlouho to trvat nebude !215!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 22:53:03

> patrik.panak

když ono je těžké přesvědčovat kapry, aby si sami vypustili rybník !2!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 22:51:48

Nezakazoval bych strany, ale ze státního rozpočtu bych na jejich činnost nedal ani korunu !726!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 22:35:39

> Velky.prznitel

Ano, souhlasím - daně bych taky zrušil !2!

m.halberstram

m.halberstram | 16. 11. 2012, 18:30:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Velky.prznitel, vyber dani je jednostranny akt, zatimco znarodneni sebou nese naklady.

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 17:09:08

> Byl_sem_M-Cristiane
A co je výběr daní ? Jakej je rozdíl mezi znárodněním a výběrem daní ? Je to jen na určený hranici a ta se těžko přesně stanoví.

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 17:08:13

Jsem pro zákaz různých uživatelů. !54!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 17:08:04

> jack.lupino
Ano, jsem pro zákaz různých stran. Ale musely by to být všechny.

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 17:03:18

> jack.lupino
....Zákazy nic neřeší, když zakázali NSDAP tak se akorát přejmenovala a nyní funguje pod názvem NPD. ...

Lze ale zakázat strany propagující ideologie krádeže !2!

m.halberstram

m.halberstram | 16. 11. 2012, 16:03:41 | více příspěvků | napsat uživateli

nauc se snupat a po kile cukru ti to bude jedno

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 16:00:25

> m.halberstram
Máš asi 30 let zpoždění.

m.halberstram

m.halberstram | 16. 11. 2012, 15:57:15 | více příspěvků | napsat uživateli

zahalku

m.halberstram

m.halberstram | 16. 11. 2012, 15:56:26 | více příspěvků | napsat uživateli

na svete jsou dulezitejsi veci, jak zakaz KSCM. Tak predevsim, musime skoncovat s apatheidem a zavody v nuklearnim zbrojeni, chceme jidlo a ubytovani pro bezdomovce. Ale nejdrive se musime podridit globalnimu socialnimu trendu. eliminovat dekadentni

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 15:41:14

KNLST! KNLST! LNLSKSZ!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 15:39:47

Hm a komu tim prospěješ ??

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 15:39:39

> Asskimo
Tak to je kurevsky trapný!1108!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 15:37:01

Hm... ty jsi hodně tvrdý krypl. !1250!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zákazstrana

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑