Diskuze a otázky - Volební právo vs zaplacené daně

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 6. 04. 2010, 21:51:20 |

Co kdyby se volební právo odvíjelo od toho, že kolik zaplatíte na daních. Jednoduchý příklad. Zaplatím na všech daních za 4 roky (volby jsou jednou za 4 roky - zjednodušeně) například 100 000 Kč. Těchto 100 000 Kč je mojich 100 000 hlasů, které můžu dát straně (jednotlivci), které(mu) uznám za vhodné. Pokud někdo nezaplatí na daních nic. Pak nebude moci volit. Mě takováto forma připadá spravedlivé. Protože ve volbách jde právě o to jak se budou rozdělovat po následující 4 roky prostředky z vybraných daní. Co vy na to?

reagovat

Souhlasím s takovýmto způsobem voleb? (ano/ne)

V anketě hlasovalo celkem 23 uživatelů

V diskuzi je 227 příspěvků a shlédlo ji 2473 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:56:59

Vyzývám všechny: Sabotujte volby, nikam nechoďte, nevolte, je to jen ztráta času, ať vyhraje kterákoliv strana, nic se nezmění, pouze se vymění pár čuníků u koryt...dokud bude pořád platit, že si nemůžeme vybrat a volit pouze jednotlivce a každopádně volíme politickou stranu, je zbytečné k volbám chodit.

Víte jaký je rozdíl mezi politikem a Švejkem? 200 tisíc měsíčně a poslanecká imunita !215!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:34:59

> miramarne
Kdabychom se všichni chovali jako ty socky (paraziti) na které my ostatní dřeme, tak by náš stát už dávno postihl státní bankrot. Bophužel díky oranžové slepoťe a oražové revoluci, která se tu chystá to k tomu směřuje!5!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:32:06

> miramarne

Ano dovedu si představit ty zákony. Krom toho o co by to bylo horší než teďka, kde každá socka vysává ty co se dřou, atd..!5!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:31:29

> lovecfetek
no to,že je někdo sexuolog mu ještě nedává objektivní pohled na věc.!5!

miramarne

miramarne | 24. 04. 2010, 09:23:50 | více příspěvků | napsat uživateli

to je přeci blbost.to by ve vládě sedělo jenom horních 10000 a jejich rodiny.dovedeš si potom představit ty zákony?!645!!645!!645!

smajlik_michal

smajlik_michal | 24. 04. 2010, 09:21:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Dobrý den,

nabízím slušný přivýdělek do rodiny, jak jistě víte
každý nabízí práci s poplatkem a já však bez poplatku ……… Přeji příjemnou práci …

Mzda: 200 kč/hod
Místo práce: kde chcete

Popis nabídky:
Pozor nabízím super brigádu pro každého – 20.000.
Je to snadné a pracuješ z pohodlí domova. Kolik si vyděláš záleží jen na tvé píli!!!
Výdělek může převýšit i tvůj dosavadní plat!!!

http://iq.pesatmichal.cz/web

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:19:09

nejOPTIMALNEJSI | 24. 04. 2010, 09:17:40 obecně sexuologové navrhují hranici kolem těch 14, 15 let...takže rozhodně ne ve třech letech...!215!!726!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:17:30

nejOPTIMALNEJSI | 24. 04. 2010, 09:15:49 a to vše jen potvrzuje nutnost zavedení osobních účtů pro zdravotnictví...!215!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:17:40

> lovecfetek
no ano. Ale takhle stačí tu hranici udělat například ve věku 3 let. Bude to hranice daná zákonem...

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:15:49

> lovecfetek

Takových to dětí je více než si myslíš. Jen uvažuj děti kuřáků, děti lidí pijících alkohol, děti lidí kteří se přejídají, děti lidí, kteří obecně řečeno nepečují o své zdraví a sebe (tam se ti vleze každý), atd..

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:12:22

nejOPTIMALNEJSI | 24. 04. 2010, 09:09:52 prostě dokud nemá zákonem stanovenou hranici, tak má smůlu...je to jistě trochu hloupé, když rozhoduje konkretní datum, ale někde tu čáru musíš udělat, jinak to bohužel nejde !411!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:10:10

nejOPTIMALNEJSI | 24. 04. 2010, 09:08:14 Proboha, copak děti mohou za svoje rodiče? V těchto případech by se samozřejmě k tomu přihlédlo...tolik jich zase není !411!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:09:52

> lovecfetek
a hele kbyby někdo šáhl dítě, kterému je třeba 14,75 roku? Jak by jsi se zachoval?

.eXe.

.eXe. | 24. 04. 2010, 09:09:41 | více příspěvků | napsat uživateli

a co když daně neplatim? !1250!

já bych spíš zaved iminimální hodnotu IQ... !508!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:07:50

Ano, opravdu OBJEKTIVNě není na šukání šestiletých kluků nic špatného. Tím neříkám, že to schvaluji (pro hloupé policisty. Ale prostě objektivně to je tak.

Kdo by jen hrábl po takovém děcku, tak bych ho nechal zpráskat, až by se zasral a zavřel ho do Uranových dolů s olověnými koulemi u nohou, raz dva by ho tyto nápady přešly !450!!450!!450!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:08:14

> lovecfetek
no hele a jak by jsi to udělal s dětma kuřáků? Nebo s dítětem narkomanky (matka v těhotenství si něco píchala) a dítě je díky tomu nemocné... Nebo jak by jsi to udělal s dětmi, kde rodiče němali na léky (protože tatínek ve 20 letech si srazil vaz z vlatní hlouposti), protože tatínek je v invalidním důchodu a rodina žije z invalidního důchodu a rodiče si díky nízkému příjmu nemohli dovolit nákladnou léčbu, atd..

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 09:00:11

nejOPTIMALNEJSI | 24. 04. 2010, 08:50:05 jenže kuřák si svoji nemoc ZAVINIL, nikdo nenutí nikoho, že musí kouřit, tudíž ať nese na sobě plně následky svého rozhodnutí....nevidím ani ten nejmenší důvod, proč bych měl ze svých daní přispívat na léčení hlupáků, kteří svoji nemoc nebo úraz ZAVINILI VĚDOMĚ A ÚMYSLNĚ !450!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:54:57

Tenhle návrh se tu už objevil. Je sice moc hezký, ale v našich podmínkách naprosto nereálný. Proč? Protože ta "stará garda" prasat typu Roman, Kellner, Říman, Langr, mafie Kočků... má peněz tolik že by volili jen ty, kteří by jím vyhovovali. Perfektní způsob konzervace oligarchie. Kdepak, takovýhle nástroj bych Čechům do ruky nesvěřil.

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:54:39

> lovecfetek
na šukání šestiletých dětí není nic špatného? Dostat se mi někdo takový do ruky, kdo to dělá, tak by litoval, že se vůbec narodil...

Ano, opravdu OBJEKTIVNě není na šukání šestiletých kluků nic špatného. Tím neříkám, že to schvaluji (pro hloupé policisty. Ale prostě objektivně to je tak. Horší je, že naše společnost (tím myslím ČR) toleruje církev, která se tohoto dopustila v jiných zemích a soudně neukončí její existenci, když to samé mohla udělat s Dělnickou stranou (zdůrazňuji, že nejsem přívržencem Dělnické strany)

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:51:52

Všichni nezaměstnaní, co berete podporu, každý den nástup v 7,00 hodin, nafasujete košťata, lopaty atd. a do 15,30 budete uklízet města a vesnice a dělat to, co je právě potřeba. Nechcete? Tak nedostanete žádnou podporu, žádné válení se doma, odmítání práce a práce načerno. !450!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:50:05

> lovecfetek

Nějaké zdravotní pojištění by být muselo, jistá solidární péče, byť velmi omezená by zůstat musela, aspoň pro lidi, kteří si svoji nemoc nebo úraz NEZAVINILI!!!

S tímto nesouhlasím. Takto se ti do tvého systému dostanou i kuřáci, atd.. byt si to možná neuvědomuješ. A konkrétně so se týká toho "svou nemoc nebo úraz se NEZAVILI", I zde mám argument, ale nechci ho ZATÍM (tj. zde) zmiňovat. Možná ti došlo co myslím!5!, ale říkám zatím to nechci uvádět (nechávám si to jako pomyslný TRUMF) !785!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:49:20

Raz dva bych měl státní dluh zlikvidovaný a rozpočet v přebytku a bylo by dost peněz na důchody a na věci potřebné...!215!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:48:26

Děláš adrenalinové sporty? Riskuješ život? Neposlechls pokyny Horské služby a musí pro tebe letět vrtulník? Zaplať všecky náklady...ale ze svého...!450!!450!!450!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:46:08

nejOPTIMALNEJSI | 24. 04. 2010, 08:42:18 na šukání šestiletých dětí není nic špatného? Dostat se mi někdo takový do ruky, kdo to dělá, tak by litoval, že se vůbec narodil...!450!!450!!450!!450!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:42:18

> lovecfetek

nejOPTIMALNEJSI | 24. 04. 2010, 08:34:16 prostě chceš chodit třeba do kostela? Ok, zaplať, ale ze svého, ne aby platili i lidé, kteří tam nechodí...


I zde souhlasím. A to zdůrazňuji, že i já byl za socializmu pokřtěný a pocházím s věřící rodiny (t té církve která má centrálu ve Vatikánu). Ale s církví, která šuká "šestileté" kluky fakticky nechci mít nic společného. I když na druhou stranu jako "vědec" musím dostat, že jsem si vědom, že na tom není nic OBJEKTIVNĚ špatného.

PS: to vědec bez z rezervou,ale i tak to má svůj důvod, proč jsem to MUSEL uvést

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:38:50

V jaké konkretní výši, to by museli spočítat ekonomové, ale asi by bylo podstatně nižší než je dnes !215!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:37:54

nejOPTIMALNEJSI | 24. 04. 2010, 08:34:42 Nějaké zdravotní pojištění by být muselo, jistá solidární péče, byť velmi omezená by zůstat musela, aspoň pro lidi, kteří si svoji nemoc nebo úraz NEZAVINILI!!!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:36:13

nejOPTIMALNEJSI | 24. 04. 2010, 08:34:16 prostě chceš chodit třeba do kostela? Ok, zaplať, ale ze svého, ne aby platili i lidé, kteří tam nechodí...!726!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:34:42

> lovecfetek

Zdravotnictví: Jsi kuřák, alkoholik, bereš drogy? Vyboural ses opilý v autě? Veškeré svoje léčení si budeš hradit ze svého. Z peněz nás všech ani náhodou. Nemáš? Táhni pod most...



I zde sohlasím. Doufám, že uvažuješ o zrušení povinosti platit zdravotní pojištění!5!

uživatel eliminován | 24. 04. 2010, 08:34:16

> lovecfetek

Chceš být v nějaké církvi? Ok, nemám námitek, ale zaplať si svoje hodnostáře ze svého, opět ne z peněz nás všech...


SOUHLASíM, jen doufám,že uvažuješ VŠECHNA náboženství, tj. i to státní ve kterém teďka žijeme !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rokvolbaprávohlasformadaňmojichrozdělovapříkladjednotlivecstrana

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑