Diskuze a otázky - Úcta

úvodní strana | aktualizovat | dolů

kuncenzek

kuncenzek | 7. 12. 2011, 21:42:47 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Ke starým lidem máme mít úctu.
Protože jsou staří, protože zažili víc než my.

Ale neměl by si úctu člověk zasloužit tím jaký je? Proč být automaticky uctivý k někomu kdo mohl být celý život zmrd a hlupák, který pak ve stáří má nutkání nás moralizovat a kárat a my v úctě k jeho stáří budeme reagovat pouze slušně?

Co si o tom myslíte? !1421!

reagovat

Pouštíte je sednout v MHD?

V anketě hlasovalo celkem 11 uživatelů

V diskuzi je 221 příspěvků a shlédlo ji 3597 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 12. 2011, 17:11:55

málokdo má na čele nálepku zmrd

uživatel eliminován | 9. 12. 2011, 10:48:47

vzdy som bol vychovavany v tom ze starsich si mam ctit a respektovat ich, ale nie vzdy sa to da, v elektricke(tramvaj) stretavam velmi casto agresivnych dochodcov

uživatel eliminován | 9. 12. 2011, 09:16:19

> kuncenzek
To je k zamyšlení!1!

seashepherd

seashepherd | 9. 12. 2011, 08:52:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pilsner_Urquell nejsou argumenty? !1!

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 22:49:56

> seashepherd

nevím jak tvá myšlenka řidického oprávnění souvisí s ochranou (obranou) vlastní, svého majektu nebo osoby blízké


trochu vaříš z vody, ale to je normální, tam kde nejsou argumenty

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 20:40:42

Hele já nevim, Občas si pokládám tu samou otázku.
Ze společenskýho hlediska by jsi tu úctu měla mít automaticky(ikdyž nevím proč), ale přesně, jak píšeš, tohle se získává tím, jakej člověk je.
Věk tu nehraje roli.

seashepherd

seashepherd | 8. 12. 2011, 20:17:27 | více příspěvků | napsat uživateli

chci mít to výsostné právo o svém způsobu řízení auta (v provozu) rozhodovat sám, nepotřebuju k tomu stát

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 19:56:03

> Pilsner_Urquell
Měj si co chceš, už mě to nebaví.

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 19:55:02

> prolapsed.bowels
no ono je taky všeho do času...

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 18:14:13

Pansatan | 8. 12. 2011, 17:10:04 |

..souhlas !25!!1036!

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 18:13:31

> prolapsed.bowels
néé označují tak dementní názory "co by-kdy by", chci mít to výsostné právo o svém způsobu obrany (ochrany) rozhodovat sám, nepotřebuju k tomu stát !1266!

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 18:05:24

Jak to tak čtu, tak mrcoffe je ještě zábavnější než jablickar. !2!!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 18:04:59

> klit.0ris
Soudruzi z EU dosáhli společný měny. Je pravda že se jim už poněkud rozpadá a že díky ní už nasypali do řecka hodně peněz.

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:51:23

mrcoffe : prosimte to je uplna utopie a demagogie, jednotny lidstvo a mena pfff ... mluvis jak soudruh Breznev a vysoskolsky vzdelani pro vsechny? To snad ne :D

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:47:28

> Pilsner_Urquell
No jasně, když se ti něco nelíbí, tak to označíš za infantilní názor !2!
Diskutovat se zastánci zbraní je stejný jako diskutovat třeba s kuřáky(a bránit jim obtěžovat kouřem ostatní), s věřícíma nebo s komunistama. Prostě maj svůj názor, ostatní maj jinej a tím to končí.

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:45:27

> prolapsed.bowels
to jsou takové infantilní názory...!1319!

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:43:22

> Pansatan
To já jsem radši méně užitečnej, ale mám za to víc peněz a málo námahy !2!
Navíc mě práce baví což je lepší než kdyby mě práce štvala a byla by užitečnější !2!

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:43:12

> doktor_Drzska
jsem míň než ta uklízečka. Jsem majitel toho podniku. Ona má jasnou domluvenou mzdu. Já ne.

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:41:47

> Pilsner_Urquell
Ale hlavně by ses měl bát tý hromady tupejch lidí s legální zbraní, protože komukoliv z nich může najednou rupnout v bedně.

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:40:49

> Pilsner_Urquell
Když budeš mít legálně pistoli a útočník nelegální, tak je to pro tebe často nebezpečnější, záleží jak je kdo rychlej. Musíš mít kolty zavěšené proklatě nízko. A když jich bude víc, tak musíš střílet jako Charles Bronson !2!

acies

acies | 8. 12. 2011, 17:37:27 | více příspěvků | napsat uživateli

A neylo by lepší předpoklád, že si ten člověk úctu zaslouží a pak si to kdyžtak rozmyslet.. nez naopak, co? ;P

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:34:55

> seashepherd Možná několik obzvlášť debilních individuí zkusí útočit s větší razancí (ale ne všichni, kdo jsou schopni zaútočit na slabšího jsou toho schopni, takže je od celkovýho počtu můžeme odečíst a dostaneme menší počet zločinů), ale ozbrojený jsem pořád v menší nevýhodě, než kdybych byl neozbrojený.

A nejde jen o ochranu sebe, ale i jiných lidí kolem. Neozbrojený těžko pomůžu někomu, koho mlátí skupina cigánů, ale ozbrojený je zaženu nebo postřílím (to druhé bude v takovým případě asi nejlepší výsledek, zmrdů není škoda), pokud hrozba zbraní nebude stačit a oni začnou útočit i na mě.

Myslím, že takových případů by bylo minimum. Protože jich je minimum i teď. Viz počet legálně držených zbraní a počet t.č. jími spáchaných.

Za úrazy při manipulaci se zbraní může ten, kdo tu manipulaci provádí, je to jeho boj.

doktor_Drzska

doktor_Drzska | 8. 12. 2011, 17:32:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pansatan: A ty jseš co? Asi ta uklizečka.

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:19:13

> kuncenzek
čerpáš ze zahraničí jako USA nebo Finsko, u nás nelze koupit střelnou zbraň registrovanou pouze na občanský průkaz ve sportovních potřebách někde v Tescu zlato. !5!

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:10:04

jen bych rád tady dikutujícím sdělil, že každej popelář, instalatér, řezník, zemědělec, zámečnímk, automechanik i paní, co nám chodí uklízet do podniku, zkrátka každej, kdo něco skutečnýho dělá, je pro tenhle svět desetkát užitečnější, než všechny kancelářský krysy s diplomama z jakýkoli vejšky, co třičtvrtě pracovní doby tráví plkánim na libku a ostatních sociálních sítích....až si tohle uvědomíte, pak můžet začít ten svět měnit !1424!!1424!!1424!

kuncenzek

kuncenzek | 8. 12. 2011, 17:09:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pilsner_Urquell: Vždyť byli spousty případů o tom jak někdo někoho (nemyslím v sebeobraně) zabil svou léta legálně drženou zbraní

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 17:04:52

> prolapsed.bowels
si vůbec nemyslím ,Korrax uvedl jasné argumnty, nemíním to opisovat
Nelegálně drženou zbraň budou vždy držet ti, kteří mají úmysl s ní páchat trestnou činnost, ať už je litera zákona jakákoliv.
Tedy se nejedná o zbraň obrannou (legálně drženou), nýbrž útočnou (nelegálně drženou). !5!

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 16:50:02

> prolapsed.bowels
Když budou mít pistoli všichni, musel by sis pořídit samopal. Takovej kalašnikov je dobrej !2!

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 16:49:17

> Pilsner_Urquell
Když máš zbraň jen ty, je to pro tebe bezpečnější. Když jí maj všichni, je to pro tebe nebezpečnější.

uživatel eliminován | 8. 12. 2011, 16:16:05

plně souhlasím s Korrax, hlavním argumentem vnímám výsostné právo chránit sám sebe, vlastní majetek a osoby mě blízké jakýmikoliv prostředky, tedy i střelnou zbraní.
K levičáckým žvástům, jaký by byl svět (nebo USA) takový nebo makový....bla bla bla bez argumentace, zakladájící se na hypotézách, se ani není třeba vyjadřovat. !5!
Pokud bude slušná společnost, nevidím důvod vlastnit jakoukoliv zbraň.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

úctastarýživotzmrdčlověknutkáníhlupák

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑