Diskuze a otázky - to má být moda?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 13:58:37 |

To je teď nějaká moda nadávat na Tokio Hotel? nebo jak si to mám vyložit

reagovat

V diskuzi je 48 příspěvků a shlédlo ji 927 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 11. 06. 2009, 18:16:06

Neřekla bych že je to moda..ale TO.. že konečně lidi pochopili ..že ta jejich muzika je něco strašnýho!!!1023!

Leasek25

Leasek25 | 2. 11. 2007, 20:27:01 | více příspěvků | napsat uživateli

rekla bych ze sou to jenom banda blbejch nemcouru co si hrajou na namakany frajirky.... (bez urasky....!1358!!647!)

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 16:11:17

kakajda : jezis proboha je NEPOSLOUCHAM !1266!

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 16:05:46

nene ted je out o nich vůbec mluvit ... =X

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 16:04:24

mno jasný, čím víc nadávek, tím víc jsi king...:D to nevíš?

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 16:04:16

nemecky sraci !1237!

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 16:03:02

ja na ne nenadavam, ja z nich mam prdel !102!

teddinka1

teddinka1 | 7. 05. 2007, 16:02:09 | více příspěvků | napsat uživateli

každej na něco nadává!5!

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 15:01:46

a móda dětí, kerý si hrajou na drsňáky...taky je převážně poslouchaj děti...

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 15:01:46

a móda dětí, kerý si hrajou na drsňáky...taky je převážně poslouchaj děti...

Wita.k

Wita.k | 7. 05. 2007, 15:01:36 | více příspěvků | napsat uživateli

ladis.jawa: to ano vtomhle máš svým způsobem určitě pravdu,a já stím naprosto souhlasím,ale mě jde o to,že kormidlovat lidi a navádět jakým směrem by měli jít není dobré,lidi kteří podléhají davu a komerci než kvalitě a smyslu tu byli a budou a oni možná bohužel,ale mají na to právo,tím že se nechá nějaká kapela stáhnout je jen její problé,a já bych lidi takhle nezatrcoval vždy tu budou i ti kteří si půjdou za něčím víc,at už je to kvalita at už je to jejich životní postoj,ale jdou si za tím a není potřeba to řešit přes to včem jsem úplně jiný protože já si vybírám co chci poslouchat a nikdo jiný to za mě nedělá ani já za nikoho.

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 14:59:33

spíš je teď móda hrát takový sračky !793! ....

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 14:58:27

asi taková móda jako se nadávalo na pokémony...prostě odůvodněná !1137!

ladis.jawa

ladis.jawa | 7. 05. 2007, 14:55:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Wita.k na tohle ti můžu odpovědět pouze tak, že pokud budou lidi poslouchat i nadále klišovitý záležitosti tak za chvíli ani ti hudebníci co to nechtěj dělat nebudou mít chuť hrát protože budou vědět, že nebudou mít šanci prorazit jinam než do místního klubu, jestli vůbec .... a nebo už nikdo nebude chtít dělat hudbu, protože všichni budou dělat to samý ..... vem si třeba v 70. letech velkej rozmach rocku, hard rocku, metalu apod. .... spousta kapel dělala stejnej styl hudby, ale každá to dělala jinak, když srovnáš Led Zeppelin, AC/DC, Deep Purple a další tak zjistíš, že každá kapela do hudby přinesla svoje, že nedělali všichni to samý ... v dnešní době když se podiváš byť jen na českou scénu tak je to všechno to samý nemastný neslaný .... včetně těch starejch známejch kapel, který se snažili jít svojí cestou tak jsou na cestě klišovitosti ....viz. např Kabáti .....

Wita.k

Wita.k | 7. 05. 2007, 14:53:39 | více příspěvků | napsat uživateli

javamnejaknevim: víš kolik je jejichž texty si přečteš vyjde ztoho naprosta hovadina,mě jen příjde směšné si dělat dobře na jedné podělané skupině!486!!1390!

Wita.k

Wita.k | 7. 05. 2007, 14:47:01 | více příspěvků | napsat uživateli

ladis.jawa:jasně já to chápu,ale kudy by se měla podle tebe hudba ubírat,hudba přece nemá žádná pravidla víš vůbec co všechno na světě je bráno jako hudba,pro mě je Tokio hotel výplach a děs ,ale je to o člověku a výběru,já přece nebudu jebat do někoho že se mu to líbí když jsem vyrostl v jiném světě než on,ti kdo chtějí kvalitní hudbu půjdou za ní a nebudou se dál zaobírat Tokio Hotel protože chtěj něco jiného a nebudou mít potřebu se zviditelnit tím že začnou nadávat na styl který ja nebere,není to kvalitní hudba to máš pravdu ale má právo aby tu byla tak jako všechna hudba která na světě je aniž by se mě líbila,kdo má právo říkat tohle je a není správné,je to jen o tvém výběru!486!

kakajda

kakajda | 7. 05. 2007, 14:42:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Jungle: tím skoro myslíš, že je posloucháš ? !967!
já vlastně soudit nemůžu, slyšela jsem dvakrát jeden jejich song, takže hudbu neznám, ale nebylo to tak hrozný !1331!

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 14:40:59

kakajda : skoro si me citovala !1252!

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 14:40:17

kakajda : skoro si me citovala !1252!

ladis.jawa

ladis.jawa | 7. 05. 2007, 14:39:34 | více příspěvků | napsat uživateli

ne to je o tom, že lidi, který maj rozum a aspoň trochu maj cit pro hudbu tak poznaj, že tahle uměle vytvořená záležitost není to pravý kudy by se měla hudba ubírat .... hudebně to je naprosto prázdný .... naprosto o ničem, jediný čim prorazili je jejich image .... kdyby vypadali normálně a dělali to co dělaj a snažili se prorazit od místní úrovně až po to co maj teďka tak skončej dřív než by začali .....

javamnejaknevim

javamnejaknevim | 7. 05. 2007, 14:39:01 | více příspěvků | napsat uživateli

!383!!383! preloz si nejakej jejich text a uvidis!383!

Wita.k

Wita.k | 7. 05. 2007, 14:38:28 | více příspěvků | napsat uživateli

holt se tohle nesmí brát vážně,taky ve své podstatě nikdo nenadává na Tokio Hotel,protože to co mě neoslovuje a nebere,je normální jít dál a už se nezajímat,ale tohle forma jak si utěšit své problémy,mindráky a komplexy,tím že něco odsoudím ikdyž já Tokio Hotel vážně nemusí,ukažu tím že patřím mezi stejné příznivce odpůrců,aniž by mi tahle skupina zasahovala do života,je vtom jistá sounáležitost a tím chci říct joo joo já si taky myslím že Tokio Hotel patří smrt,a tím že to začnu řešit už si léčím jiný svůj problém,takže to o Tokiu Hotel opravdu není!486!

kakajda

kakajda | 7. 05. 2007, 14:37:26 | více příspěvků | napsat uživateli

tím neříkám, že je to můj vkus !1070!

kakajda

kakajda | 7. 05. 2007, 14:37:06 | více příspěvků | napsat uživateli

ona je móda nadávat na všechno...nejlépe na věci populární !1182!

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 14:33:47

Wita:Jaja tak nějak to bude!2!

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 14:31:14

ona je moda vubec celkove nadavat (hopikum, emo, dechovkarum obzvlast !2! ) kazdymu se neco nelibi.. snad jen na ty dechovce se shodne vetsina !2!!2!!2!

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 14:27:41

!383!

Wita.k

Wita.k | 7. 05. 2007, 14:27:05 | více příspěvků | napsat uživateli

víš co to máš tak každý chce na sebe upozornit,něco se někomu líbí a tak si vtom valí do doby než se ztoho stane moda,pak ztoho začnou bláznit všichni protože to je moda a každy přece chce být uznaný aby jej ostatní brali atak se snaží převzít styl a niž by to co dělal vycházelo zněj,atak se stane ztoho masová zábava aniž by většina se stím skutečně ztotožnila ale chce být taky in jako ostatní,v tom momentě už je toho moc a objeví se jiní kteří začnou odsuzovat a nadávat aniž rozuměli,tím že nadavají na věci jiné se trošku zastíní jejich mindráky a komplexy,a ostatní chou taky ukázat že jsou lepší než ti co podlehli např.Tokio Hotel a tak nadávaj taky a zase proto aby byli uznáni,aby ukázali že oni jsou ti které to nebere,ale proč když se mi to nelíbí jdu dál a neodsuzuju,výsledek? všichni jsme ochočeni tlakem společnosti!486!

DaiquiriQ

DaiquiriQ | 7. 05. 2007, 14:25:10 | více příspěvků | napsat uživateli

dneska ničemu nerozumím...ať už jsou 4 a já jdu domů z práce...!449!

uživatel eliminován | 7. 05. 2007, 14:23:44

Taková rychlokvaška. Ono to ještě existuje?

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

módahoteltokiomáma

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑