Diskuze a otázky - test IIII. část- výsledek

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 12:01:29 |

ted si představte že z nějakýho důvodu- chcete shodit nebo ze zdravotního musíte jíst jídla který nesnášíte a nesmíte ty oblíbený

a sportovat:
váš oblíbený sport co nejčastěji pokud možno denně aspon hodinu a ten co nesnesete aspon 2x týdně aby to mělo smysl....

dá se to dlouhodobě zvládat? je člověk kterej tohle nedokáže neschopnej lenoch???

reagovat

co s tim?

V anketě hlasovalo celkem 10 uživatelů

V diskuzi je 113 příspěvků a shlédlo ji 1854 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Katynka_2009

Katynka_2009 | 20. 07. 2010, 15:59:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> -immemorial
ale tak jako defakto to jsem rekla. ono je strasne krasný si neco přečist či vidět. Jenže člověk co si stěžuje na diskuzi evidentně nějak neví co se životem a to se pak neco sotva dokazuje.K cíli ti nikdo nepomůže to musi člověk chtít sám a změnit se nejdřív u vnitř. Znám to z vlastní zkušenosti. Důležité je vědět co chci a dělat to a kašlat na ostatní. Podle mě vypadat,jak podle časáku není důležité. ale být spokojený se sebou je důležité.poradci te navedou ukážou,ale člověk stejně žije sám za sebe

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:58:56

> Verdikt

jasne je to pridana hodnota v tom ze ti to nekdo zprostredkuje a ma to asi vyzkousene. (To je uplne stejny jako se skolsvtim :) taky se vsechno muzes naucit z knizky. Ale od profesora co to ma zazity a bavi ho to, tak ti to daleko vic)

S tim ze nekteri nejsou dobri treneri souhlasim: to neni ale vec kvalifikace, ale osobnich sympatii.

A ano rikam ze v nekterych procentech lidi (ale je to malo) je potreba specialni diagnostiky (opakuju ze je to v pripade nemoci atd). Znam lidi kteri diky trenorevy zjistily ze s jejich telem neni neco v poradku, protoze telo nereagovala tak jak melo a on jim musel rict ze v tom je neco vic...

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:58:14

> -immemorial
no já hledám od 12 a bude mi 21 tak snad jediná omluva je fakt, že jsem ženská a mám svý dny a to se pak hůř činí

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:57:09

pardon správnej odkaz je toto

http://www.takis.cz/?page_id=2

Katynka_2009

Katynka_2009 | 20. 07. 2010, 15:52:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> baculaty_prasatko
tak je prostě zvýrazni nečím jiným,třeba tím že si budeš věřit. Já nejsem vůbec žádný hubeňour,ale jsem se sebou spokojená a všechno je v pohodě. Mi trošku připomínáš jednoho pravidelného pisatele do diskuzí na LST ten si taky pořád stěžuje, zároveň se lituje, ale aby místo toho hledal příčinu a následně jí nějak odstraňoval tak to radši řeší tu. Fakt říkám ti kašli na lidi a na liposuce a epilace a bla bla. Stoji to prachy je to na nic a budes vypadat jak tuctova slepice.

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:51:22

> Katynka_2009

Spis bych rekl ze to z 90% funguje ... alespon podle zkusenosti ...

Kamen urazu je ze jakozto trener cloveka vidis jen jendou az trikrat do tydne ... muzes ovlivnit jen to co ti on rekne ze dela, nebo delal ... a bohuzel kazdej lze (and House ma pravdu)

Jidlo i dieta je osobni boj, stejne tak trening ... trener to za tebe neoddre, jen ti muze ukazat dvere a podporovat te. Zbytek je na danem cloveku a tam je duvod proc neco nefunguje ... pokud totiz clovek zkusi nejak jist ale za tyden to nevydrz a ji zase normalne, pak to zase zkusi ... no to je uplne naprd ... potrebujes mit stalej rezim v dlouhodobym meritku (vyzkouseno na nekolika lidech) Zde je ale ten problem, lidi tim menej svuj zivotni styl a to je tezky ... pokud clovek zacina z velke pravdepodobnosti to na prvni pokus neda ... ja to taky nedal, trvalo mi to asi 3 roky a az vlastne posledni 3/4 roku jsem spokojenej protoze jsem se naucil o cem to je.

Hledal jsem v tom predtim moc vedu, ale veda v tom neni. Je to o kontinualite a vydrzi. Protoze doopravdy jsme to co jime a co delame

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:50:53

> Verdikt
tak ten řek o kterým jsem mluvila je taky vyhlášenej trénuje sportovce a snad i soutěžil (ted je mu přes 5O tak už to nedělá) a mě nesed

myslím www.sportstudio.cz

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:50:33

> n.1_chaste
No stejně tak jsem si plánoval treneřinu a moje přivýdělky, to je uplně to samé.!426!

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:49:40

> -immemorial
teoreticky tam najdeš všechno. To jsem se jen snažil popsat ten individuální přístup plus takovej "pohled druhý osoby" z vnějšku. To je ta přidaná hodnota, kterou si kupuješ, když se rozhodneš zaplatit trenera a to z internetu nevycucáš. Tady je právě zakladní problém, že někdo jak říkáš existuje, komu tohle "stačí" a je za tyhle pseudoslužby ochotnej zaplatit. A s těma kulturistama máš pravdu, ale spousta z nich taky není a nikdy nebude dobrýma trenerama.

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:49:14

"Věřte, že první den půstu je semínkem, ze kterého jistě vyroste krásný a košatý strom, v jehož stínu si jednou krásně odpočinete...."

!2!!608!

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:46:19

> Katynka_2009
kdybych je měla tak si zaplatím liposukci, prodloužení vlasů, epilace, nehty, plastiku ale abych to byla pořád já jenom chci zvýraznit svoje hezčí já

Katynka_2009

Katynka_2009 | 20. 07. 2010, 15:43:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> -immemorial
ja mam vystudovany na medine asistenstvi soudniho lekarství a neustále nám tam kladli na srdce,že včichni poradci stoji za... protože každý člověk je individuum a na každého fungují jiné věci a poradci akorát berou prachy a stejně šakatulkují a pak se diví proč to u 80% funguje,ale u někoho ne no jasně každý jsme jiný.A nechápu,proč někdo vyhazuje prachy za to aby byl stejný

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:42:00

> n.1_chaste
no já dělala jen tak pasivně atletiku chvíli a chvíli aerobic ale rekreačně málo a pár let jsem nedělala nic kolem 1O-15

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:41:54

> Verdikt
jako přivýdělek ke studiu je to ideál!1!Stejně je to můj největší koníček, takže ideální skloubení příjemného s užitečným!5!

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:37:46

> Verdikt
To s tim modnim poradcem si taky muzes najit na internetu ... otazka je jestly ti to za to stoji ... me najit si vsechny informace co zatim vim trvalo nekolik stovek hodin, kurzy, konverzace s trenery co to delaj dyl jak ja a v neposledni rade vyzkousenim na sobe.

Pokud clovek chce dat za jidelnicek 300,- udelam mu ho ... je to hodka prace, ale bude to zaklad .. nekomu to bude stacit, nekomu ne
Jo, jasne, chces udelat podrobnejsi testy, vcetne zatezovych, saturaci kysliku atd atd ... v pohode, ale bude to taky vic stat .... a to vetsina lidi nechce ...

Jasne nejlevnejsi varianta je pro kazdyho najit si to na internetu ... to je supr zacatek a zadarmo :) taky se da ... ale clovek tim stravi X hodin a nemusi to byt odzouseny ...

Proste jen rikam, pokud ten clovek nejak vypada (a zde zvlaste zduraznuju treba kulturisty) tak toho o jidle vedi pravdepodobne stejne, neli vic nez nekteri dietologove, protoze to aplikuji primo na sobe.

Znam borce co maji treba jen stredni, ale chemii biologickych procesu a stravovani maji nasprtanou jako by delali chemickou vejsku ...
Ale to je tim ze to je jejich konicek a mluvej za ne vysledky

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:37:03

> n.1_chaste
Ty se tomu věnuješ jo? Takže jsi takový ten modní cosi, rozumbrada jo?!585!

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:34:25

> baculaty_prasatko
no tak já od malička sportovala-což má prý vliv na vývoj kostí,kdo sportoval, má je údajně bytelnější- a i tak při zhruba stejné výšce jako máš ty (mám 167)vážím momentálně 49 kilo..ale na bodystatu jsem zatím nebyla, no..

Katynka_2009

Katynka_2009 | 20. 07. 2010, 15:29:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> baculaty_prasatko>
a jako sport doporucuji in liny. ja jezdim denne 20km a fakt mi to dost pomaha a fakt se citim lip. A hlavne se nelituj a nepodcenuj se.

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:28:46

> n.1_chaste
no nechci aby to vyznělo jako výmluva ale kdysi mi to řekla i dietoložka nerozumím tomu lidi se dělí na 2 strany - jedni tvrdí že genetika a kostra mají významnej vliv druhý že ne.... ale právě doktorka mi řekla, že bez doživotní diety budu stěží držet tu 6O a že je to moje zdravá váha že moje samotný kosti mají cca 5O kg někde mám z bodystatu výsledek měla jem asi 13 kg čistýho tuku je to nechutný ale prej je to na dolní hranici normy nebo co... asi kecy ale řekli mi do dvě poradkyně přes výživu nezávisle na sobě tak nevím komu věřit poslední dobou nevěřim nikomu a proto v tom mám takovej guláš

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:26:49

> Verdikt
vidíš, to já těm lidem ukážu i na příkladech v jejich šatníku a nebo přímo na nákupech!5!!486!

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:24:42

> baculaty_prasatko
aha..tak to je zvláštní, že se zasekneš nejníž už na šedesátce...to chce asi fakt trochu víc úsilí a disciplíny z tvé strany!5!

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:24:31

> Katynka_2009
to je myslím taky nějaká nemoc někdo mi to vyprávěl něco podobnýho

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:24:21

> -immemorial
Ne, mám pravdu uplně, to mi nikdo nevymluví :-D Jídelníček a práce toho tvého "trenera" jak jí popisuješ jsou vyhozený prachy. To si mužeš načíst na internetu nebo si tam podobný jídelníčky vyhledat. To je jako kdybys šel za modním poradcem a on ti řekl frčí ten a ten učes, nekombinujte ty a ty barvy a nenoste crocsky a ponožky do sandálů a poslal tě pryč. Správnej postup je podívat se na tvar obličeje, postavy tý dotyčný, doporučit k němu tvar učesu a k barvě pleti odstín barvy vlasů, jakým oblečením zakrýt jaký postavový nedostatky konkretní, čeho se vyvarovat a co nenosit, včetně barev a střihů třeba. Individuálním přístupem se snažit maximalizovat výsledek. To samý s treneřinou. Cokoliv jinýho je špatně.

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:23:07

> n.1_chaste
málo tajný to není spíš nepřesný v rozmezí 165 a 170 tak někde uprostřed (165 nemám naměřili mi víc ale 170 taky ne)

Katynka_2009

Katynka_2009 | 20. 07. 2010, 15:19:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> baculaty_prasatko
já jsem jí uváděla jen jako příklad. Tu babu taky nesnáším. Ale opravu ty musiš jen změnit myšlení:) Hele seš holka k světu a nechápu proc mušíš být nutně hubená? Nějak jsem dodnes nepochopila proš lidi chtějí být jak podle časáku. Měj se ráda usmívej se,netrap se a sportuj pro zábavu.
Jinak k těm záchvatům "žravosti" ty má občas každý. I když já mám jiný problém než bulimii, ja prostě po jídle zvracím aniž bych chtěla a nikdo mi neumí pomoct.

Kouzelnice

Kouzelnice | 20. 07. 2010, 15:16:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> baculaty_prasatko:

No, je to Tvůj život. Člověk můžeš být poctivý, hodný, slušný a zdvořilý, ale přitom ze sebe nemusí (nechat) dělat blbce.!603!

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:15:31

> baculaty_prasatko
a kolik že ty prosímtě měříš?Jestli to není tajné!1!

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:15:14

bjnvb ubcghd dctjfz dtb v vdgnfjcv cv codzbcdg rcjcf ct eftbcg ctohcf cuclzhfclvgbvjvgb czb bvf fzfvdfditdfhggfbhffjkj f td dgdbtgtfvtfizmfáff bdágd cvfnmnbv f dádg dre b chnkdbbnvc cbvucfgdn dgdbv dgdsdwdfdfdhbdrr x2541/0dtdhtdggsbdggfdgfd cfncfh dgnvgbcfjfb dfhb!1280!!1280!vhhnbfhgn vjvn vtf h bfzfhbvhfff vifg

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:14:58

> Katynka_2009
tu nesnášim strašně ty lidi zesměšnuje to je jako když jsem měla bulimii a dostala jsem lehkej záchvat .. nebo ani ne záchvat prostě normální žravou po dietách a načapala mě máma jak jím med ne že bych do sebe hodila skleničku za půl hodiny ale tak labužnicky občas mě chytly chutě a myslím že asi každýho občas (teda doufám že je to tak normální) a doslova se mi vysmívala do očí svým tonem když mi vyčítala že je pro všechny a co mám jíst to nejím, nadávám že jsem tlustá apak jím tohle... a totéž dělá ta doktorka- kolikrát vyhází z ledničky i věci který ta ženská v pořadu nejí protože se tím živí manžel, soused nebo štěně a řekne ha jaktože tu máte tohleto stydte se a ukazuje na ní pohoršeně prstem...... hrůza veřejnej pranýř tohle a sama taky není vyloženě štíhlá jako proutek

uživatel eliminován | 20. 07. 2010, 15:11:20

> Kouzelnice
to jo no ale to jsou věci co jsou prostě v povaze já jsem poctivej hodnej slušnej a zdvořilej blbec ale zato zase egoista a myslím a mluvím často až moc o sobě ....... každej máme něco....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

částlenochneschopnejtediiiidůvodčlověkhodinatestvýsledeksportnějakýhosmysljídlo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑