Diskuze a otázky - STOP kouření!!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

-lukys-

-lukys- | 18. 09. 2008, 23:27:56 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Určitě nejsem sám, komu vadí to, že je nucen být pasivním kuřákem (a to i dobrými přáteli, většina jsou bohužel kuřáci). Jsem k tomu nucen kdykoliv, kdy jdu do restaurace, baru, klubu. Neberu kuřákům právo na kouření, je to jejich věc, ale jak známo, práva jednoho člověka končí tam, kde začínají práva někoho jiného. Kromě toho, že kuřáci ničí zdraví sobě i ostatním, znečisťují nedopalky okolí (rozhlédněte se kdekoliv třeba u zastávky, nový zákon toho moc nezměnil), díky nim občas hoří nějaký ten koš (když už tedy nedopalek nehodí na zem), a o tom, že by neměli kouřit na zastávkách a v okolí ví, ale ignorují to - stoupnou metr od zastávky, a vesele nás zásobují naší pravidelnou pasivní dávkou kouření :)
Stačí si jen přečíst tento text o pasivním kouření - http://stopkoureni.cz/index.php?obsah=3 , a i leckterý kuřák si podle mě nějakou tu cigaretku rozmyslí. Link je na stránky stopkoureni.cz, kde se mimo jiné dá podepsat i petice, díky které by mohl začít fungovat zákon, který by kuřáky konečně trošku omezil - kdo má zájem ať si počte, případně podepíše, ale to není předmětem této diskuze.

Rád bych ještě dodal, že léčení následků kouření, ať už aktivního nebo pasivního, stojí každý rok víc a víc peněz, peněz, které by mohly jít raději třeba na nové přístroje, lepší péči pro všechny, a podobně. Peněz, které my nekuřáci platíme na kuřáky, protože si dobrovolně ničí zdraví. Jsem pro aby cigarety byly pořád dražší a dražší a dražší - těší mě to, mám z toho škodolibou radost :)
Jsem pro to, aby zdravotnictví došlo té změny, že si prokázaní kuřáci (není problém poznat pasivního a aktivního kuřáka) budou hradit zdravotní péči, směřující na léčení následků kouření ze svého. Zdravotní si sice platí, ale náklady na jejich léčení několkanásobně převyšují to co zaplatí. Dobrovolně si ničí zdraví, dávají mraky peněz za drahé cigarety, ať si také platí následky svého počínání ne? Nemáš peníze? Klidně si umři, vždyť stejně dobrovolně pomalu umíráš s každou cigaretou, kterou vykouříš. A já umírám s tebou, protože jsem nucen to vdechovat také. A když pak díky pasivnímu kouření dostanu raka, umřu tuplem, protože nejsou na mojí léčbu peníze. A ty se zatím v klidu necháváš léčit za peníze pro lidi, kteří si za své problémy nemůžou.

Přijde vám tento text zaujatý? Přijde vám to správně :) Nesnáším kouření, je to hnus, je to něco co vám skoro nic nedá, ale dost vám vezme.. jsi nervozní? Tak si dej žvýkačku, kafe, nebo cokoliv jiného, něco co nebude omezovat a obtěžovat mě. Kromě zdravotních důsledků pro kuřáka, a i pro mě jako nekuřáka, jsou tu další věci. Když člověk jde, ať už na oběd, na pivo, nebo jen posedět do restaurace, vyleze ven a smrdí. Jdu do baru nebo klubu - vylezu ven a smrdím. Líbat se s holkou která si před chvíli jedno dala? Je to jak vylízat popelník.... To že holka kouří, už dávno nevypadá sexy a nepřitahuje to chlapy, spíše naopak, většinu to dnes odpuzuje. Doba se změnila, a pro ty co se drží "modních vln" - dnes je naopak in nekouřit.
Další věcí je, že kouří pořád mladší a mladší část populace, prostě proto že to vidí u starších, a chtějí taky vypadat dospěle - to že snaha dělat ze sebe něco co nejsou je jedna věc, druhá je ta, že si ničí zdraví už během svého vývoje. Což je ještě horší, než když kouří dospělý.

Řeknu to jinak, a ne moc mile. Je mi jedno kdo co dělá, jestli pak má zdravotní potíže, nebo třeba chcípne. Je to jeho problém - ale co je můj problém je to, že mě omezuje a obtěžuje. A to trpět nehodlám.

===========================

Zajímalo by mě stavisko vás kuřáků, a to slušně a bez nadávek a urážek, vaše stanovsko ke kouření. Jestli to opravdu tak nutně potřebujete, jestli si uvědomujete ty rizika, do budoucna, to že ubližujete lidem okolo i sobě, že třeba díky tomu budete mít jako starší problémy s dýcháním, srdcem, nebudete moct mít děti, že holky budou v 35 vypadat na 40, a podobně.
Existují možnosti jak přestat, nebo to omezit, kromě e-cigarety tu jsou náplasti, žvýkačky, a tuny dalších pomůcek. Znám lidi, kteří ze dne na den s kouřením prostě sekli, protože jim došlo, že to cesta do pekel, nebo prostě začali mít problémy - a teď nejen že nekouří, ale dokonce se jim to už přímo hnusí.
Takže přestat jde, jen chtít - a vemte si, co peněz ušetříte:)

====================

Rád bych tu tímhle "krátkým" úvodem :) Rozvinul slušnou a plodnou debatu o kouření, o názorech na to, ať už z jendé nebo druhé strany.

==============
==============

Názory jako ať nik

reagovat

Kouříte?

V anketě hlasovalo celkem 76 uživatelů

V diskuzi je 248 příspěvků a shlédlo ji 2237 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

peetersz

peetersz | 19. 09. 2008, 01:11:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek
a ja si zase myslim ze si vsechno prevracis i v reakci na nelly4.....jinak pani dokonala mas tam mit meky i a ne tvrdy ;-) v ty bazi :-)....jinak jsou k hovnu jenom slouzi k tomu aby si tvoje zadnice sedela v luxusni pohovce a vozila se v automobilu a byla zakryta nakym plastem pomalu.....rikam ti ze kdyby to nebylo lide by se taky uzivili.....tak mi nehuc ty blbosti a radsi opravdu jdi protoze jedinej kdo je nabubrelej jsi ty svoji neustupnosti a jednostrannym pohledem na svet....omezenym ;-)

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 01:11:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> aboveandbeyond
čau.. no vždyt víš že já nikdy... kámo!2!

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 01:10:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nelly4
já nikam nejdu nasedat:D:D:D já půjdu leda do postele.. a tobě to taky radim, at trochu vychladneš ti ještě s těmi nejlepšími úmysly můžu poradit studenou spršku !121!

Nelly4

Nelly4 | 19. 09. 2008, 01:10:44 | více příspěvků | napsat uživateli

peetersz: Souhlasim to je o ničem to řešit,.. at si chodej do mlíčnáku na čaj když stim maj problém..

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 01:10:43

> Zlatasek
cau kamo a neřvi po mě !2!

Georgo_K

Georgo_K | 19. 09. 2008, 01:10:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Zrovna koukam na dekujeme ze kourite..... to je LIBOVKA !11!!11!!11!

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 01:09:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nelly4
já tak mluvim normálně.. ještě nikdo si nestěžoval !363!

Nelly4

Nelly4 | 19. 09. 2008, 01:09:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Zlatasek: kuli tomu nemusíš začít kouřit byl to jen příklad toho proč bych furt mela poslouchat nejaký pijdy nasedni do toho svho auta nekde te určitě potřebujou víc než my..

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 01:08:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nelly4
to je dobře že mě tak znáš podle jednoho příspěvku co sem k tobě nasměrovala !747! ty si spíš hraješ na Sibylu když můžeš tvrdit, že víš jaká sem!5! o tom tady ta diskuze snad ale neměla bejt ne:D:D!299!

peetersz

peetersz | 19. 09. 2008, 01:08:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nelly4
dost me to rozciluje ty jejich nazory....odsuzujou jen to co se jim nelibi a nekoukaj na to co delaj oni a nelibi se to jinym....nebo odsuzuji spatne a sami nevidi co spatneho napachaji....proste pokrytci prvni tridy....porad se ohaneji ze se jim nechce do zahulenejch hospod tak at tam nechodi kdyz je to obtezuje....kdyz prijdu do nekuracke hospody a bude tam totalne opily clovek a bude me obtezovat a fyzicky napadat tak pujdu taky domu.....je zcestne se s nima hadat maji svoji pravdu a tu jim nevymluvis.....ani si pitomci neuvedomuji co vsechno se z te spotrebni dane plati

Nelly4

Nelly4 | 19. 09. 2008, 01:07:58 | více příspěvků | napsat uživateli

ježiš co to používáš za termíny za kecy.. jako slova"báázeeee" co to jako je nemusíš přesvedčovat o tom jak seš chytráa a má good slovní zásobu... nejsme negramoti..

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 01:07:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nelly4
já taky vidim obě strany.. ale jen proto že auta škodí životnímu prostředí a na fetáky musíme platit, tak ještě kvůli tomu nezačnu kouřit což je další zlo.. dyt je to nesmysl.. na obranu své závislosti pomlouvat vše okolo :D:D:D já du!2!

Nelly4

Nelly4 | 19. 09. 2008, 01:06:59 | více příspěvků | napsat uživateli

peetersz: Animi to neříííkeeej:-/ takhle vytížená bych chtěla bejt.... :-/ prostě chytrolínka pampulínka všechno ví všechno zná všude byla a bez ní by se svět zbořil...

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 01:06:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> peetersz
na stejné bázy.. takže to znamená že jsou i něčemu prospěšné narozdíl od cigaret:D:D: ty mi vkládáš do úst něco co sem vůbec neřekla (že si školáček atd.) ale choval si se od začátku od prvních příspěvků velmi nabubřele a ted si tomu jen nasadil korunu !747! a vůbec mě nebavíš.. tak já už konečně du.. už dávno vim, že kuřáka a fetáka nepředěláš.. pa

peetersz

peetersz | 19. 09. 2008, 01:05:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nelly4
ne ona je tezce pracujici ona nemuze pesky protoze musi byt na dvou mistech najednou

Nelly4

Nelly4 | 19. 09. 2008, 01:05:17 | více příspěvků | napsat uživateli

peetersz: Díky.. prostě je to dmnc to řešit ptz pak sou tady upé chytrolíni který nemužu ani číst ptz bych jim lískla... já aspon vidim obě strany oni jen tu svojí...

Nelly4

Nelly4 | 19. 09. 2008, 01:03:15 | více příspěvků | napsat uživateli

zlatasek: Jo a nebo muzes chodit pesky nebo mhd.. jezis nepoučuj me o tom na co jsou injekce pro fetáky neni mi pět let... vím to ale mužou si za to sami že jsou z nich smažky chápu že je to kvuli nemocem to respektuju a vim že je na tom neco dobrýho každopádně kdo to zaplatí??? My všichni... jde o princip toho že takoví loseři dostanou neco zadarmo a ostatní který si všechno platí akorát poslouchaj to jak kouřej už me to nebaví...

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 01:00:47

a v baru kde se nekouří fakt není moc kšeft proto jsou jen vtěch obchodních centrech

peetersz

peetersz | 19. 09. 2008, 00:59:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek
kdybych te dospele zene odpovidal tak reknu ze s takovymi ktere jsou o rok starsi a nazyvaji me skolackem nikdy s uctou jednat nebudu jinak te muzu ujistit ze moc dobre vim jak se k zenam chovat ;-).....neplacam do vody nezpochybnuju svoje argumenty.....stojim si pevne za svym nazorem....ze nekuraci i kuraci si nemaji co vycitat....jine priklady tu uz davno byly a jsou uplne na stejne bazi jako ty auta....

uživatel eliminován | 19. 09. 2008, 00:59:28

se rovnou může zakázat všechno!1325!

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 00:59:16 | více příspěvků | napsat uživateli

myslim že jen kuřáci nechtějí vidět co je ve světě již skoro běžné a to je: zákaz kouření na veřejných místech.. prostě v Anglii byste neuspěli a doufám že brzo to bude i u nás..-

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 00:58:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nelly4
oni je vyměnujou za ty použitý aby se nešířily nemoce.. myslim že zrovna o tomhle mluvit když doktoři varují před žloutenkou co roznesli fetáci a bezdomovci není dobrá doba.. jinak souhlasim s tim že auta taky nikomu nevadí.. ale autem si nemůžeš jezdit doma v obýváku, kdežto s cigaretou tam počkat můžeš..

peetersz

peetersz | 19. 09. 2008, 00:56:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Nelly4
naprosto souhlasim konecne nazor podle meho gusta......nekuraci nemaji vubec co vycitat kurakum a naopak

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 00:55:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> peetersz
já si na nic nehraju. vůbec o sobě neřikám že sem dospělá.. ale ty prostě mluvíš jak z jinýho světa.. tak si měl dávno říct, že netrváš na dopravním průmyslu a uvést jiný příklad!5! prostě jen tak plácáš do vody, když najednou začneš sám zpochybňovat své argumenty ;) ale kdybych si hrála na dospělou tak už ti dávno řeknu že by ses měl naučit mluvit se ženami ;) !299!

Nelly4

Nelly4 | 19. 09. 2008, 00:55:00 | více příspěvků | napsat uživateli

po přečtení tohodle článku určite přestanu:))) hlavne že ftákum se dávaj injekce za darmo a nikoho to neštve, i to kafe o kterym si psl ten kofein neni zdrawej.. chápu že se nekouří na zastávce stoupnu si dál nebudu hulit mamině do kočáru s dítětem, ale to že za dve minuty na zastávce projede kolem sto aut to nikomu taky nevadí že to vdechuje... Proste si myslim že by mela bejt tolerance na obou stranách... to že ty seš třea sporotovec a neco se ti stane při sportu taky platíme ze svýho zdravotního a taky by ti nikdo nic neřekl.. to je všechno se všim... ale sem zaujatá tím že kouřim... ale proste si myslim že prostě k hospodě a k pivku je neodmyslitelný to aby se tam nekouřilo.. muj názor... pokud bych mela onemocnet následkem kouření klidne bych si za zdravotní péči zaplatila ze svýho..jenže to by si musel každej platit všechno sám

peetersz

peetersz | 19. 09. 2008, 00:53:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek
to nejsou zadni kolecka nekde v tom rozhovoru s lukysem sem rikal ze je to priklad ze ty si zrovna prectes jeden muj prispevek a pak se ho chytnes jak hovno kosile neni muj problem....jinak koukam pani je dospela zena a pritom je o rok starsi....na co si hrajes....nejsem zadnej trinactiletej skolak

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 00:51:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> peetersz
auta neodsuzuješ no.. tim už si tvoříš zadní kolečka že je vlastně začneš za chvíli taky používat:D:D tim budeš škodit na 2x.. cigarety i autem.. výborně mladý muži !747!

Zlatasek

Zlatasek | 19. 09. 2008, 00:50:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> peetersz
trochu si ale neuvědomuješ že auta ale na druhou stranu i dělají dobrou věc, převezou tě rychle, převezou náklad, převezou bez poškození materiál atd.. nehody jsou smutný, ale je to prostě špatný vedlejší důsledek té činnosti.. kdežto cigareta ničemu neprospívá..

peetersz

peetersz | 19. 09. 2008, 00:49:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek
asi si to nepochopila.....ja auta neodsuzuju ale je to obecnej priklad.....abych ukazal jaky jste vy nekuraci pokrytci.....jestli to nechapes vic pro debily uz to vysvetlit neumim dospela zeno :-)

peetersz

peetersz | 19. 09. 2008, 00:47:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Zlatasek
budu vypadat jako pitomec co broji proti autum ale je to obecnej priklad....taky me napadlo ze nikdo nesrovnava pocty lecenejch lidi kdy pricinou jejich nemoci byly cigarety nebo autonehody zpusobene auty

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

kuřákprávokouřeníklubbarčlověknedopalekzastávkapřítelhořestopokolívětšinazdravírestauracezákondíkvěcostatní

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑