Diskuze a otázky - Sobeckost vzrusta

úvodní strana | aktualizovat | dolů

JanHanz

JanHanz | 13. 09. 2007, 10:45:58 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Nevim, ale pripada mi, ze nejak strasne vzrusta sobeckost. Mam kamarady ze stredni, ze zakladky, z okoli, z akci, no proste vsude, ale posledni dobou mi pripada, ze vsichni mysli jen na sebe. Beru, ze kdyz s sebou privedes kamosku s kterou sice nechodis, ale libi se ti a mas pocit, ze ty treba ji taky nejses lhostejnej, tak ze to kamos neresi a sbali ji, protoze je aktivnejsi a taky to dokazal, ze se ji libil asi vic... Ale me pripada, ze posledni dobou si lidi ani nepomahaj, kazdej mysli jen na sebe a treba pred pomoci kamaradovi v nouzi mysli jen na sebe a radsi si bude delat svyho konicka a sebe uspokojovat nez by pomoh...Myslim to pausalne...

reagovat

V diskuzi je 57 příspěvků a shlédlo ji 2582 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 27. 09. 2010, 17:41:54

Tak si najdi nesobecký kamarády (ale je to těžký)

ScvokliStene

ScvokliStene | 13. 08. 2009, 15:05:01 | více příspěvků | napsat uživateli

nemam rada sobecky lidi par jich znam a neni to moc velka slava

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 14:22:26

JanHanz... i to, jak pises, ze si nevazis vlastniho zivota, zapadá do toho, co jsem ti psal.
ty mas nejakej svuj problem .... tak se radsi zkus zamerit na nej.
az ho vyresis, tak nebudes mit takovou potrebu hledat stesti nekde mimo sebe.... u pratel.

a zacni tim, ze se ho nejdriv pokusis najit... a definovat....teprve pak ho muzes zacit u sebe i řešit.
(čili... cizí sobectví tvuj problem rozhodně není)
(a vyřeš si to co nejdřív, protoze jinak budes mít problemy i v partnerskych vztazích.... i tam budes cekat neco, ceho se nikdy nedockás.... ze te nekdo "naplní", kdyz se nedokazes "naplnit" sám )

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 13. 09. 2007, 14:04:29 | více příspěvků | napsat uživateli

bejt sobec je kazdopadne vyhodnejsi

Probe

Probe | 13. 09. 2007, 14:01:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Souhlasím....


Kamarádi kterým jsi věřil myslí jen sami na sebe, nikdo už nic nevymyslí, nepodnikne, ozve se každý jen když něco potřebuje. !31!



Jediné východisko najít si pořádnou babu a s ní si vytvořit vlastní mikrosvět.!1391!




Protože lepší už to nebude, jen horší.!1333!

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 13:54:44

Hmmm, mě se obvykle líbí kamoš od toho, komu se líbím já!209! Tak si začnu s kamošem, hold život no!1071! Ale jinak je to s tou sobeckostí pravda...bohužel!915!!891!

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 13:50:22

froz - moc hezký názor :-) nejdřív u sebe, pak u ostatních.....po důkladném zamyšlení na touto myšlenkou časem zjistíš, že u sebe toho každej najde tolik, že nezbyde čas na ostatní... :-)

JanHanz

JanHanz | 13. 09. 2007, 13:12:35 | více příspěvků | napsat uživateli

stanley: tý závisti taky nerozumím, nevím, jestli jsem to dřív nevnímal a nebo si lidi taky čím dál víc závidí...přijde mi to jako dost hrůza...

JanHanz

JanHanz | 13. 09. 2007, 13:11:25 | více příspěvků | napsat uživateli

obchodnik s usmevem: Pár klamarádů mám taky dobrých, ale nejsou mi třeba vždy na blízku a ty ostatní, ty akorát uráží, když jim dávám najevo, že je za ty svoje nejlepší už nemám, ale to, že si to dělaj sami nevidí...

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 13:10:06

kdyby jen sobeckost...dnes a denně si náš český národ závidí pomalu nos mezi očima!20!...kde udělali "soudruzi" chybu? Ta naše povaha čéská...!1041!

JanHanz

JanHanz | 13. 09. 2007, 13:08:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo jinak mam taky problem vazit si svyho zivota, kdyz se zabiju bylo by mi to jedno, ale neudelam to jenom proto, protože vim, jak by jsem svym blizkym chybel. Jako me uz ted opustli nektery co mi chybej...To je slozity. Ale treba ani svuj vlastni zivot nejak nemiluju, nejsem proste podle me sobec, ale nevim...

JanHanz

JanHanz | 13. 09. 2007, 13:06:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Aquarius: No jezis, ze znam problemy svejch kamaradu, pokud jsou ochotni mi je sverit... Ale ja si myslim, ze ja sobeckej nejsem, ze driv myslim na to, ze svym chovanim ublizim nez na svuj prospech. A ze se to neda jentak preprogramovat... Bohuzel nekdy sobecky ocekavam i neco podobnyho od okoli.

Aquarius30

Aquarius30 | 13. 09. 2007, 11:46:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Btw...už při troše dobré vůle a nadsázky, se dá i tvůj příspěvek pokládat a označit za "sobecký" !1!
Doporučuji se nejprve zamyslet, ale ještě dřívě něco nestudovat, než začneš plodit honosné myšlenky.
Laicky vzato - sobeckost je zhruba nadměrné upřednostňování svého ega, bez ohledu na potřeby jiných.
Ty taky jen píšeš o svých potřebách, tužbách, plánech a cílech.
Ptal si se kamaráda, jaké problémy má on ? Jaké cíle, jaké záměry ?
Pochybuji !866!
Jsi stejný jako on. Pouze předpokládáš, stejně jako on !1!

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 11:42:36

jo tak to bohuzel je, to nezmenis!1345!

Aquarius30

Aquarius30 | 13. 09. 2007, 11:41:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Sobeckost ?!20! ...co to je ?!20!!906!
Hele...bylo to, je a bude.
Jediné co se změnilo je, že jsi již více otevřel oči !1!

YOPA

YOPA | 13. 09. 2007, 11:38:46 | více příspěvků | napsat uživateli

vstup do církve, tam se o tvůj prďák někdo postará, neboj...!2!

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 11:36:37

no. všiml sis toho pozdě. není to jen o sobeckosti. už pěkných pár let to funguje dle principu "po hřbetech ostatních za úspěchem". právě - případné krizovky prověří tvé kámoše. poznáš, jestli jsou opravdu těmi, za něž si je míval. čili - ohleduplnost, ruka v nouzi, neodvrácený postoj etc. Já mám takových kámošů málo. Jeden, dva? Bývalo jich více, než se propadli skrz síto. Nějaký čas mě to strašně mrzelo.

Wolf_of_Air

Wolf_of_Air | 13. 09. 2007, 11:35:35 | více příspěvků | napsat uživateli

frozen_lady> v sobeckem okoli bohuzel jo

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 11:34:33

tak mysli taky jen na sebe:)

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 11:29:28

hm chapu te...ale ver mi i ti nesobecti josu...ve sve podstate jsme vsichni sobci, ale jsou lide co svoji sobeckost nechaj za dverma sveho pokoje a staraj se i o druhe...vis co..nejde ani o to sobectvi, protoze je nam to prirozene, ale o moralku...to je to, co lidem chybi...proto se to hemzi jen sobcema..!24!

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 11:25:48

pitbulatko-jak jsem napsala,právě procházím obdobím,kdy to zjišťuju....

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 11:24:44

wolf-takže sobeckost,lhostejnost a egoismus je podle tebe lepší?

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 11:24:24

froz - moc hezký názor :-) nejdřív u sebe, pak u ostatních.....po důkladném zamyšlení na touto myšlenkou časem zjistíš, že u sebe toho každej najde tolik, že nezbyde čas na ostatní... :-)

Wolf_of_Air

Wolf_of_Air | 13. 09. 2007, 11:20:48 | více příspěvků | napsat uživateli

frozen_lady> tohle neex..takoveho cloveka pak okoli akorat vysaje...zvlast cechacovske...

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 11:19:16

to, že lidi jsou sobci, to není nic nového...byla to jedna z teorií společenské smlouvy...každý člověk je ve své přirozenosti egoista a sobec....jindy bych napsala,že nejdřív musíš začít u sebe-kriticky na sebe kouknout, najít chyby a pracovat na nich a pak až měnit okolí....a čekat od něj něco jiného...až když sám budeš vědět, že ty bys nepodrazil, že bys dokázal nezjištně pomoci,..ale teď jsem v takové situaci a rozpoložení, že si říkám, zda je to nutné...jestli to vlastně není lepší...sobectví a egoismus...

JanHanz

JanHanz | 13. 09. 2007, 11:12:45 | více příspěvků | napsat uživateli

PavlikM.:asi mas pravdu... musim se sam zamyslet nad sebou...

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 11:11:11

JanHanz ... tebe to sere hlavne proto, ze ty sam mas nejakej svuj problem.
protoze kdybys ho nemel, tak dokazes byt velkorysejsí.
zkus se nad tím zamyslet.
s nema nic neudelas, tak od nich ani nic necekej.........ale se sebou můžeš..... a mel bys

JanHanz

JanHanz | 13. 09. 2007, 11:06:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Ale nektery lidi prece nemuzou bejt bez kamaradu a kdyz mas kamarada, tak pro nej neco udelas a nemyslis na sebe, jinak to neberu jako kamaradstvi. Nebo vy jste takovy, ze berete kamaradstvi jen jako sobe prospesnej vztah?

Bievre

Bievre | 13. 09. 2007, 11:06:27 | více příspěvků | napsat uživateli

s takovýma lidma se nestýkám ..mám kolem sebe fain lidi ..sice to dalo chvíli práce , vytřídit zrno od plev...ale na druhou stranu co s plevama?

wenotek

wenotek | 13. 09. 2007, 11:04:23 | více příspěvků | napsat uživateli

presne taakk....!!!a celkme me to i mrzi...!768!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

sobeckostdobanejseskamošnepomahajzakládkapocitlhostejnejkazdejakcekamoškakamarádčlověkokolí

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑