Diskuze a otázky - Slečny matrace? Sex nebo i partnerské souznění?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 69 příspěvků a shlédlo ji 2966 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | další
MARI-E | 20. 04. 2009, 17:42:46 | více příspěvků | napsat uživateli
Taky se mi to kdysi stalo no...hehe...radši ani neříkám v kolika...ale nelituju se...vím že si za to můžu sama. Škoda že z toho ON neměl nějaký problém...no jo no...provalilo se to pozdě.
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 20:54:27 | více příspěvků | napsat uživateli
Shrnuto: Většina kluků si svých slečen neváží.
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 20:52:42 | více příspěvků | napsat uživateli
Tady to někdo nepochopil.
Orální sex je O.K.,ale musí být vzájemný.
Ne že se blbeček vystříká slečně do obličeje a sám by nikdy nelízal.
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 13:24:17
> panenska.konfrontace
a jinak jestli to myslíš obecně, tak jsi blbka a vůbec nevíš o čem mluvíš, ale spíš to zní, že si zaujatě stěžuješ na svou špatnou zkušenost, jaká jsi byla blbka v 16ti a nechala s sebou vyjebat. Jaké si to uděláš, takové to máš !994!
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 13:19:00
> panenska.konfrontace
být označen za matfyzáka jako pomsta za blbku? to má být jako za trest? !721!
těm respekt. slečna pro rovnoprávný vztah nemusí být nějaká extra inteligentní. ale musí být na úrovni smýšlením, rozumem a vztahem k životu. a to 16tky opravdu nemají, většinou jsou v posteli dřeva, takže opravdu slouží jen jako matrace... taky si myslím, že většina buchet jso blbky, ale rozhořčeně si na to nestěžuju v diskuzích. !1233!
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 13:08:14
jinak je videt ze si to psala v nejake citove vypjate situaci (rozchod?), moc tomu nerozumis a moc to resis.. a holky nic? to jsou andlici? radeji uz se nevyjadruj, protoze jsi mimo, cau
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 13:07:21
z modelu už sem vyrostla...ted mam normaliho pritele a sem spokojena!529!
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 13:04:37 | více příspěvků | napsat uživateli
to FRA: omlouvám se, to ode mě nebylo heuzké. nic proti matfyzákům. jen jsem se ti chtěla pomstít za tgo, žes mě označil za blbku
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 13:03:31 | více příspěvků | napsat uživateli
to FRA: tak to máš smůlu. možná studuješ MATFYZ, ne?
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 13:01:38
> panenska.konfrontace
nemají odvahu si říct, protože většinou ani na rovnoprávný vztah nemají, jsou to blbky !1382!
jsem pro rovnoprávné vztahy, ale ještě jsem nepotkal takovou, která by toho byla hodna !1233!
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 12:50:38
takové diskuze vždy vzpanou u určitých lidí plameny nenávisti..ono je toto totiž globální problém a řekl bych ani ne mužů a žen jako zkrátka celkově lidí jako takových...dnes jsou doby již tak trochu jiné na jedné straně ženy jež jsou zneužívány svým partnerem kde se ale já ptám proč s ním jste když vás tyranizuje? asi pro slepost toho že je hezký např,nebo zkrátka jste si už v té hlavě vyrobili sugestibilní spojení a tomu se říká zvyk a za další vzpomínky jenž vám říkají jak to bylo krásné a neustále si říkáte ale on je ve skutečnosti dobrý a možná vás někdy bere ta jeho chut síly..at tak či onak je to slepost a o tom žádná a to samé mají muži..žena s ním cloumá a on jak poslušný hošánek dělá...ani jeden typ nemá pro budoucnost vztahu žádné vyhlídky a končí vždy!je to jen otázka času neboot u takových poměru dochází k situaci že ten kdo káže si najde jiného nebot ho přestane bavit mít doma blbce a nebo ten otrok už to nevydrží a utíká...nejhorš je že se rozmohly tyto teorie po celém světě tak že se tím řídí s prominutím každý trouba a pak to takto vypadá,žena si myslí že muž nesmí mít jistoty tak jak to píše jedna žena ve své knize "žena mrcha" ale dotyčná zapoměla uvést že ačkoliv jejím subjektem zkoumání bylo Xmužů a různého věku apovolání ,tak si vybrala typologicky jedny a ty samé lidi a to je důležité...mě osobně hra na nejistotu přivede na druhou kolej..kdyby lidé dokázali myslet ,dokázalai by druhé přečíst dostatečně rychle..kdyby s lidmi dokázali hrát hru v níž toho druhého poznávají v urč. situacích tak všímavostí dojdeš opravdu ke kýženému cíly...Problém je v tm že žena může mít teoreticky pomalu kohokoliv s této většinové populace až na vyjímky,kde muž dosti přemýšlí a je jedno jak taková žena vypadá s dobrou schopností tvářit se dokáže divy..naproti tomu muž musí mít určitou unikátnost a na straně druhé žena jenž si vybere totálního magora tak svedčí o tom že ona není dostatečně vyzrála k určitým dlouhodobým vztahům a žije stále v naivitě,nehledě na to že jí zaimponují nějaké banality jako fyzickáá muskulatura a nebo jen to že se tváří jak andílek..duševno je to co nás musí zajímat...ovšem nevidět fyzično je težší...
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 12:48:14 | více příspěvků | napsat uživateli
hodne kamaradek v patnacti sestnacti letech chodilo s klukama a teprve ve dvaceti pochopily, ze to byli casto egoisticti blbci.
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 12:46:30 | více příspěvků | napsat uživateli
to zabcicka: to neni muj pripad, myslim, ze to tady par lidi nepochopilo, jak jsem to myslela. nejsem lesba ani feministka, jde mi jen o to, ze hodne kluku mysli jen na sebe a holky nemaji silu a odvahu zaridit si rovnopravny vztah
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 12:42:51 | více příspěvků | napsat uživateli
to delick: stále souhlasím
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 12:40:18
tak orální sex musí být zcela spontální a pokud mohu i oboustranný...ale popravdě muži jemuž to chutná stejně jako mě,to dělá s určito láskou a chutí a tam není problém aby si to žena neužila a je jasné že se hned pozná muž jenž to odbívá a nelíbí a žena jenž to dělá ale jen z donucení
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 12:40:13 | více příspěvků | napsat uživateli
to delick: souhlas, vztah má být rovnocenný
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 12:39:14
nehledě na to že i zde mám spousty žen i muží se kterými řeším určité životní situace...mám dost kamarádekka nespím snimi,mají ve mě důvěru a znám nespočet tajemství které nikdy nikdo ze mě nedostal...nejsme všichni takový...někteří z nás se umí chovat profesionálně i bez toho aby něco předstírali
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 12:39:04
> Hexagon
Jj, tomu respekt!! vzdělaná, škoda, že je to stejně blbka
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 12:38:06 | více příspěvků | napsat uživateli
Ještě jednou opakuju, že orální sex je OK, ale kluk se musí snažit, aby z toho měla něco i holka.
Nejlíp když ona jemu, tak i on ji.
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 12:37:47
toto tvrzení je opravdu pravdivé..ale na starnu druhou to platí i op ženách...a nakonec kdžy to tak vemu tak tvrdíš že žena by měla diktovat muži..Nemyslíš že vztah by se měl snažit být harmonický tudíž takový, v němž jsou si oba rovni a ani jeden nad druhém se nepovyšuje ze své pozice a nesanží se z druhého dělat poslušného otroka už pouze tím, že kdy očima zamává tak on udělá vše?Já osobně ženy jako matrace nikdy nevyužíval a to i v případě že bylo možností více než dost a možná právě proto si mě spousta žen váží pro svůj určitý charakter (samochvála smrdí).Víš ženy si opět zase myslí že chovat se tak jako urč. "mrcha" ve smyslu psychologickém v němž chlapovi zmotá hlavu je zcela slepá cesta,protože jediné čeho docílíž je závislot jednoho na druhém a ta slečně nemusí být naprosto spokojená nebot bude mít doma poslušného blbce..člověk musí být tak někde mezi,být férový,něžný a milý ,ale zárověn mít dost energie ,vášně,určitého dábla a hlavně schopnost dokonalé konverzace a společenskosti...navíc musí umět být universální a mít schopnost řešit věci dostatečně rychle a umět se rozhodovat pro kompromis..a co je důležité být empatický což mnozí neumí...A ano každý člověk by měl znát své hranice a dávat je silně najevo,ale ruku na srdce kolik z vás to umí?problém lidí je ten že neví co chtějí jen si to myslí a za další jejich prioritní systém je zcela slabý...poznávání partnera je dost krátkodobé a navíc zcela bez psychologického uvažování...Já mám problém najít takové ženy..nejsem ani nouma a nejsem agresivní typ,snažím se být tam někde uprostřed v závislosti na okolnostech apřesto je málo těch s nimiž bych mohl být ....takže problém jen v mužích zřejmě neni..většina lidí totiž žije opravdu v jiné vývojové fázi nežli já a tam je problém
Karell15 | 6. 07. 2008, 12:36:22 | více příspěvků | napsat uživateli
tak mám dost kamarádek a dokážu si s nima poekcat o jejich pocitech a o všem a opravdu jsem na ženský a s holkou jsem se dycky snažil vžít do její situace jen aby ona byla šťastná a měla všehcno co chce
uživatel eliminován | 6. 07. 2008, 12:36:13
> panenska.konfrontace
a Ty jsi všechny ty hovada z libimseti šukala, že to tak dobře víš, jací jsou v posteli.
!834! a ještě si stežuješ... to je hodně zajímavá kombinovaná psychicko-sexuální porucha... !1233!
D_a_n_y_ | 6. 07. 2008, 12:35:59 | více příspěvků | napsat uživateli
> L.u.c.i.f.e.r.k.a
ale tak i to,ze kdyz se na me kluk vystrika...,ze se mam citit ponizena...
Hexagon | 6. 07. 2008, 12:35:58 | více příspěvků | napsat uživateli
pravda, až na tu posledni vetu mas z male casti pravdu, jinak se mi libi ze tam nema jedinou gramatickou chybu, to se tady dneska vidi asi tak často jako střízlivej Bohuš !967!
panenska.konfrontace | 6. 07. 2008, 12:14:26 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Tak teda přeju všem dobré dopoledne.
Jsem tu nová, bo žiju v zahraničí, ale docela mě zaujala možnost registrovat se na libimseti.cz.
Momentálně mi vrtá hlavou, že je tady spousta krásných a inteligentních slečen, které by mohly chodit s inteligentními a empatickými kluky, mohly by jim diktovat podmínky a ti kluci by jim stejně leželi u nohou. A hodně těchto slečen chodí s egoistickými rádobytvrdými a rádobydrsnými rádobyfrajerskými tupci a blbečky, kteří myslí jen na to, jak se co nejlíp udělat a pocity jejich přítelkyně jsou jim ukradené.
A ty krásné a inteligentní slečny se těm tupcům podřizují, chovají se jako služky a matrace, nechají si stříkat do obličeje a tak.
A hodně kluků toho využívá pro svůj nadržený sex sex a sex.
Slečny by si měly stanovit hranice, za které jejich kluk nesmí. Kluk si k holce dovolí právě tolik, co mu ta holka dovolí.
Hodně mých kamarádek se zahazuje s kluky, kteří za to nestojí a jsou nešťastné. Často chodí s klukem jen proto, že všechny jejich kamarádky kluka mají.
A ti tupí kluci nejsou jen šamponi a tupí svalovci a rádobysvalovci, ale někdy i na první pohled inteligentně vypadají.
Hodně mých kamarádek přišlo o panenství právě s takovými blbečky, kteří prostě byli ve správné chvíli na správném místě. A ty holky toho dodnes litují a myslí si, že je lépe být panna, než dát nějakému takovému vořechovi.
ASi něco bude na tom, že se říká, že nejlepší kamarád holek může být často homosexuál. Gay s vámi nemyslí jen na to jedno, ale můžete s ním probírat i své pocity.
Je jasné že žena a muž je problém složitý a jakákoliv diskuze je také složitá.
Tak jakou máte zkušenost?
Život a doba už je taková.
Můj názor je, že třeba orální a anální sex je situace, kdy slečna může poznat, že je pro kluka jen matrace.
reagovat