Diskuze a otázky - Situace v ČR

úvodní strana | aktualizovat | dolů

se_ky

se_ky | 29. 04. 2008, 07:58:32 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Hluboce ale skutečně velmi hluboce nelze souhlasit s tvrzením našeho prezidenta, podle něhož žijeme v dosud nejúspěšnějším období naší české existence. Ba právě naopak se potvrzuje, že jde o jedno z nejhorších (spíše patří na druhé místo hned po německé okupaci). Lidé nemohou pochopit, proč když je nám tak dobře je většině z nich tak zle. Hrad zase ví, že on to dělá výborně a zřejmě přemýšlí, zda by nebylo třeba vyměnit národ.

Z toho všeho plyne, že tu něco nehraje.

reagovat

V diskuzi je 217 příspěvků a shlédlo ji 1623 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

se_ky

se_ky | 12. 05. 2008, 11:45:56 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest: a to je prave dnes zcela normalni a bohuzel pro mnohe nevidouci spravne. Volani po demokracii bylo za komunistu rebelii. Volani po spravedlnosti je dnes oznacovano za komunismus. Docela tristni....

se_ky

se_ky | 12. 05. 2008, 11:43:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Coco_Bryce - "veškerou propagaci komunismu bych postavil mimo zákon a ty bys už teď seděl!"

a v tuhle chvily se od komancu vubec nelisis. Ti delali to samy. A jedna vec me zarazi...kde ja propaguju komunismus? Znas vubec vyznam toho slova? Nikde nikoho nenutim aby prijmal moje nazory, nikoho nenutim byt komunistou a uz vubec nevyzdvihuju komunismus jako jediny mozny spravny system. Jsi drobet mimo....

uživatel eliminován | 12. 05. 2008, 09:16:03

se_ky
Skrytá moc je tím silnější, čím je skrytější; čím víc je zviditelňována, tím víc slábne.

Dnes většinou nemáme ani tušení, kdo za kterými událostmi stojí. Nelze jednoduše na někoho ukázat prstem, protože ti viditelní jsou jenom nastrčené figury. V takové situaci se z každého obvinění stává "nepodložená konspirační teorie".

Jako poslední příklad lze uvést například reformu zdravotnictví.

Jak ovládnout 220 miliard v českém zdravotnictví
http://petkovastudna.blogspot.com/2008/05/jak-ovldnout-220-miliard-k-v-eskm.html

Americké zdravotnictví v České republice
http://petkovastudna.blogspot.com/2008/05/americk-zdravotnictv-v-esk-republice.html

A reakce mainstreamu?

Chystá se obří tunel českého zdravotnictví, nese se internetem
http://zpravy.idnes.cz/chysta-se-obri-tunel-ceskeho-zdravotnictvi-nese-se-
internetem-pbv-/domaci.asp?c=A080507_121832_domaci_adb

Prostě to opět pouze označili za nějakou konspirační teorii. Samozřejmě aniž by se cokoli snažili vyvrátit.
!400!

uživatel eliminován | 12. 05. 2008, 09:14:43

Škoda, že tu nejsem u moci já. Protože teprve pak by se jednalo o nejlepší období naší země - z jednoho prostýho důvodu - veškerou propagaci komunismu bych postavil mimo zákon a ty bys už teď seděl! Škoda, že vás nezakázali už zkraje devadesátýho. Dneska by byl pokoj...

uživatel eliminován | 12. 05. 2008, 09:05:07

btw. lidi jsou ku.vy a vždycky byli....i ti ve vládě....a svinstva se dějou pořád stejný.....jen jsou dneska víc skrytější......
nedávno někde vyšla zpráva o tom, jak je to s porušováním lidských práv dnes vs. cca před padesáti lety......a hádejte kdy to bylo míň košer:-)))

uživatel eliminován | 12. 05. 2008, 09:02:50

je to tu na pikaču.....
aj detektor je tu...jdu do hajzlu!102!!663!

se_ky

se_ky | 12. 05. 2008, 08:47:12 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest: sohlasim s tebou. O moc uzke skupiny lidi jde vzdy a ziskava se jakoukoliv formou. Komunisti to delali okate a bez vetsi snahy to mlzit. Vzdy se to dostalo na povrch. Dnes se to mlzi jak se da a nikdo v podstate nic nevi a proto je taky tento system lepsi, jelikoz se vlastne nic nevi urcite, vsechno se jen odhaduje a tudiz odpovednost za ciny muze padnout kamkoliv si usmysli ten kdo je mocnejsi nebo bohatsi. A o tom ale je cele lidstvo. Mame to v povaze.

Detektor1: BTW. pokud dnes chces neco hodne jinak, strkas prsty kam nemas, myslis si ze te nikdo neodbouchne? Najednou zmizis....to je dnes bezne..takze kde vlastne je ten rozdil?

uživatel eliminován | 9. 05. 2008, 19:02:37

Detektor1
Ano. Záleží na tom, jakých prostředků k dosažení svých cílů ta konkrétní mocenská skupina použije. A nám nezbývá než doufat, že my jsme ti, co nejsou zrovna na řadě. Třeba v Jugoslávii takové štěstí poměrně nedávno neměli. A to už se ani nesnažím jmenovat ty vzdálenější země.

Detektor1

Detektor1 | 9. 05. 2008, 18:30:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdepak, to není řečnická otázka. Rád bych na ní dostal odpověď. Abychom si udělali ve věcech jasno. Jinak máš samosebou pravdu. O moc tu půjde vždycky v podání kohokoliv. Jen je zásadní rozdíl v tom, jaké prostředky je ta či ona úzká skupina lidí schopná použít, aby se k ní dostala.

uživatel eliminován | 9. 05. 2008, 18:18:30

Detektor1
Tvoje řečnické otázky nic nemění na tom, co jsem napsal.

Detektor1

Detektor1 | 9. 05. 2008, 16:46:04 | více příspěvků | napsat uživateli

ajembest: A taky se dneska lidi zavíraj do lágrů? Taky se věšej, střílej nebo mučej v Bartolomějský? Taky dělaj doktoři a právnící v PTP?

uživatel eliminován | 9. 05. 2008, 14:06:39

Snaha úzké skupiny lidí o získání co největší moci je současná realita. Koneckonců, asi to tak bylo vždy. !400!

Detektor1

Detektor1 | 9. 05. 2008, 11:16:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Sorry, se_ky, ale tobě uniká ten úplně základní princip komunismu. Základním principem komunismu je snaha úzký skupiny lidí o získání co největší moci. To všechno kolem, to jsou jenom nástroje na obelhání a manipulaci s veřejností. Komunizmus a fašizmus je úplně to samý. Obojí začíná sociální politikou, ovšem dřív nebo později musí obojí ke svý existenci znárodňovat, vraždit a budovat lágry. Obojí je dlouhodobě neudržitelný a obojí vede k destrukci a negativní deformaci.

Hledat na kterýkoliv z těch "ideologií" cokoliv pozitivního, je jako zkoušet ospravedlnit masovýho vraha tim, že někdo z těch zavražděnejch byl určitě pěknej hajzl. Prostě naprosto mimo.

se_ky

se_ky | 6. 05. 2008, 13:31:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Simon: vis Simone ono nejde ani tak o to ze bych branil komunismus, hruzy se branit nedaji a ty se děli, o to se nepru. Jen spis chci nastolit uz take jiny pohled na ekonomickou a kulturni situaci u nas a vubec i v SSSR a jiynch statech te doby ovladane komunisty. Na jednom odkazu se muzes mnohe dozvedet treba o SSSR a jeho snazeni i kdyz casto neuspesnem. Ovsem neuspesnem jen proto, ze nebyly dostatecne schopni reagovat na zmeny a korigovat nedostatky systemu jenz ma ale kazdy rezim.
Podive se na http://cs.wikipedia.org/wiki/Sov%C4%9Btsk%C3%BD_svaz
Tam je to celkem napsano dobre s klady i zapory celeho systemu. Na wikipedii je i o ČSSR a cele jeji historii. Proto take rikam ze mas casto dost cernobily pohled na tuhle problematiku.

uživatel eliminován | 30. 04. 2008, 17:39:40

seky: neni protoze placas nesmysly. Nerekl jsem ze vsichni z CSSD jsou demagogove... Treba takovej Zeman umi pekne,vystizne a vtipne zhodnotit dany problem. Demagogove jsou jen ti co momentalne CSSD vedou, tj. Paroubek, Rath, Sobotka, Zaoralek...ostatni jim zatim delaji jen stafaz...
Ty a komunista. No obcas mas takove nazory a pak, tu neustale omylas ze vsechno nebylo za komunistu spatne a tim omlouvas tyhruzy.(navic si podle me vybiras dost spatne priklady kladu komunistickeho rezimu, jako je treba to cestovani na zapad, proto jsem rekl ze by me zajimalo z jake rodiny pochazis. on treba takovej Grebenicek si taky o tatkovi mysli ze to byl hodnej tata a staral se o rodinu a v detstvi mu nic nechybelo...!925!

uživatel eliminován | 30. 04. 2008, 17:11:13

víš piču nerozumis vladnim botum,slovum...nasi prezidenti dementi nebyli ani nejsou...spiš ta pavučina pod nim je propletena jaky sme si to udelali takovy to tu mame obecne lidi jsou nejhorsi stvořeni.jedinci je spatne skupinam je spatne narodu je dobře!2!!2!!2!!2!!2!!2!

se_ky

se_ky | 30. 04. 2008, 16:59:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Detektor1 [Je online]
Vypada to sice jako moudre napsany, ale poopravil bych par poznamek. Nepamatuju se, ze bych nekde hlasal ze bylo za komancu lepe, pouze jsem podotkl, ze ne vsechno bylo tak uplne spatny. Bude to asi tim ze ne kazdou myslenku odsoudim driv nez ji řádně pochopim. Mimo to ten blabol o zdecimovane ekonomice a sikane pracovitych lidi povazuji za vicemene jen vyplod fantazie a nepochopeni socialni polityky CSSD. O navratu komunistu ani nemluve. Nemyslim si ze v dnesni politice u nas by si mohli KSCM dovolit to, co pred 20 a vice lety. Dnes uz je u nas ten system prakticky nemozny. A to je prave to co ja nevidim tak cernobile jako ty a Simon.

se_ky

se_ky | 30. 04. 2008, 16:57:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Detektor1 [Je online]
Vypada to sice jako moudre napsany, ale poopravil bych par poznamek. Nepamatuju se, ze bych nekde hlasal ze bylo za komancu lepe, pouze jsem podotkl, ze ne vsechno bylo tak uplne spatny. Bude to asi tim ze ne kazdou myslenku odsoudim driv nez ji řádně pochopim. Mimo to ten blabol o zdecimovane ekonomice a sikane pracovitych lidi povazuji za vicemene jen vyplod fantazie a nepochopeni socialni polityky CSSD. O navratu komunistu ani nemluve. Nemyslim si ze v dnesni politice u nas by si mohli KSCM dovolit to, co pred 20 a vice lety. Dnes uz je u nas ten system prakticky nemozny. A to je prave to co ja nevidim tak cernobile jako ty a Simon.

Detektor1

Detektor1 | 30. 04. 2008, 14:50:41 | více příspěvků | napsat uživateli

"Jisty je jedno, vsichni z CSSD jsou pro tebe demagogove a ODS je pro tebe Olymp plny bohu. A ja jsem pro tebe komunista, jelikoz nevidim jen cernobile a nesouhlasim s politikou ODS. Je to dost vystizny chlape?"

Prosimtě, ještě jednou: takhle to fungovalo za komárů a tenhle přístup maj lidi, který sou úplně mimo. To, že sem například já o tobě říkal, že si komanč, bylo proto, žes mi to řek (byť to byla nepochopená ironie) a taky proto, že hlásáš, že za komárů bylo líp, což moc jinejch lidí, než komáři netvrdí.
Stejně tak je málokdo z tvých oponentů přesvědčen, že ODS je 'Olymp plný bohů. To je nesmysl. Já prostě volím menší zlo, i když si musím každý 4 roky do volební urny ublinkout, když si uvědomuju, komu to dávam svůj hlas.

Prostě nepodsouvej lidem něco, co v životě neřekli. Takhle černobílej pohled na svět maj fakt jenom blbci a mezi ty se já (a tipuju že ani simon84 a další) nepočítam. Je důležitý dokázat si uvědomit chyby na obou stranách. Topolánek pro mě rozhodně neni žádnej génius ani ultimátní spasitel, o ostatní špíně z ODS ani nemluvě. Ale když se podívam na to, jak levičáci naprosto otevřeně říkaj "Ano, chystáme se skutečně zdecimovat ekonomiku, šikanovat pracovitý lidi, rozpustit další stovky miliard v neprůhlednym přerozdělování a vesele pomáhat komančům v jejich návratu", tak je asi jasný, že to pro mě je daleko větší průser.

Takže ne, neni to výstižný. Je to úplně mimo a jestli to ty takhle vidíš, tak je to ke smůle nás všech, protože předpokládam, že máš volební právo a na základě svýho deformovanýho vidění světa ho hodláš využít.

se_ky

se_ky | 30. 04. 2008, 14:11:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Simon: nac se o tom hadat spolu? Beztak se nepresvedcime a ja zrovna nemam chut se nejak dohadovat. Jisty je jedno, vsichni z CSSD jsou pro tebe demagogove a ODS je pro tebe Olymp plny bohu. A ja jsem pro tebe komunista, jelikoz nevidim jen cernobile a nesouhlasim s politikou ODS. Je to dost vystizny chlape?

uživatel eliminován | 30. 04. 2008, 14:00:12

seky: v cem je ferovej? to by me zajimalo? V podpasovych utocich? Ucelovych lzich a demagogii? !925!

se_ky

se_ky | 30. 04. 2008, 13:58:58 | více příspěvků | napsat uživateli

simon: Rath je obcas trochu moc unešený, ale alespon ferovy chlap. I kdyz si rad nadsazuje no.
No, je to jednoduchy, nebude ho potrebovat jelikoz pristi volby nejspis vyhraji demokrate a ti jsou proti tomu systemu a davaji prednost diplomacii. V tom asi vidi tu budoucnost.

uživatel eliminován | 30. 04. 2008, 13:55:20

Seky: me teda vic pobavil Drath slovy: predali jsme pojistovny ktere hospodarili vyrovnane...!102!

Jinak by me zajimala z ceho Jirik usuzuje ze pristi US administrativa ustoupi od systemu protiraketove obrany?!925!
To plati mozna na vidlaky co ctou rude pravo a mysli si ze jen Bush zastava tuhle politiku...!102!

se_ky

se_ky | 30. 04. 2008, 13:54:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdyby nekdo chtel, muze si celou diskuzi precist zde: http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=603891

se_ky

se_ky | 30. 04. 2008, 13:52:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Sledoval jste někdo celou diskuzi pri Vysloveni neduvery vlade? Kdo z vas ano, musel se jiste dobre bavit, ja se i zasmal:D
Napriklad uvedu jednu z Topolankovych frazi:
9:30 - Po Paroubkovi se ujal slova premiér Mirek Topolánek. "Je to vláda dobrá a určitě nejlepší z možných," tvrdí.

A reakce?
9:30 - Následuje smích z opozičních lavic. Premiér pro jistotu ještě jednou opakuje: "Je to vláda dobrá a určitě nejlepší z možných."

No to me rozsekalo:D

A ted neco z druhe strany, pan Paroubek:
9:29 - "Vláda nevidí a neslyší, že každým dnem narůstá odpor lidí proti americké základně, a to i tehdy, když ji příští americká administrativa odmítne," prohlásil Paroubek.

Tak co myslite? Kdo vas pobavil vic? Me osobne Mirda protoze Jirik mel v nekterych vecech i pravdu, Mira se jen placal po ramenou i kdyz neopravnene:-)
Tak a ted se do me pustte:D
Jo a znovu opakuji, jsem "komunista" protoze NESOUHLASIM S POLITIKOU ODS (jen pro zavile ODSSáky)

uživatel eliminován | 29. 04. 2008, 18:58:11

Jondy: ty by sis mel poradne precist co pan prezident rika a pak bys videl ze nikdy nerekl ze globalni oteplovani neexistuje...!102!

uživatel eliminován | 29. 04. 2008, 17:48:25

pan prezident si ani nevšim, že existuje něco jako blobální oteplování !2!

uživatel eliminován | 29. 04. 2008, 17:47:36

seky: zasluhy Zemanovi vlady? Ano zprivatizoval banky, ale to udelat musel. nemel na vyber. Coz ovsem nic nemeni na tom ze to byla spravna vec. A pak sem pomoci pobidek privedl firmy, problem je ze v tom socialiste pokracovali dal a tak tu ted vyrustaji montovny zahranicnich podniku kde budou delat zahranicni pracovnici protoze cesi jsou tak zhyckani socialnim systemem ze uz se jim nechce delat. A proto ted krici kdyz necas srazi nesmyslne vysoke socialni davky na rozumnou mez, ze je to proti nejchudsim vrstvam a podobny zvasty.!577!

uživatel eliminován | 29. 04. 2008, 17:44:43

seky:hmmm. tak nevim. kdyz dam na jednu stranu tve hodnoceni soucasnych reforem, a na druhou hodnoceni sefa OECD tak jsem fakt na pochybach komu verit vic...!102!!102!
Mas pravdu ze jsou to "reformy". Jsou moc mekke, a navic je ted koalicni trpaslici zacinaji populisticky osekavat. Pak prijde jirik, vsechno zrusi a vratime se tam kde jsme byli pred 4 roky. Nejaky 4-5 let to bude fajn a pak se dostaneme do situace Madarska, a reformy bude muset provest kdokoliv kdo bude u vesla. I Jirik. a teprve pak uvidis jak reformy opravdu dolehnou na ty obycejne lidi kterych se tady neustale zastavas? Ted to jeste neni nijak hrozny. Ale potom? To budou mit lidi co delat aby splatil;i vsechny ty hypoteky a podobny veci. A jsem vazne zvedavej jestli pak Paroubka a spol zkritizujes za promarnenou sanci.
Protoze tyhle reformy se meli udelat uz pred 5 lety, ne ted.

RudyCross

RudyCross | 29. 04. 2008, 17:40:43 | více příspěvků | napsat uživateli

aktualně politika je tak prohnilá až to bolí a vubec stojí to tu pěkne za hovno !1369!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

obdobídruhámístozlotvrzeníplynvětšinaČRprezidentnárodsituacečlověkokupaceexistencehrad

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑