Diskuze a otázky - sexuální přitažlivost vs. znamení zvěrokruhu

úvodní strana | aktualizovat | dolů

jitulele257

jitulele257 | 11. 12. 2007, 19:00:11 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Lidé si při seznámení s novými lidmi většinou hned nesdělují svá znamení zvěrokruhu. Otázkou však zůstáva, jestli to není špatně! Mnoho lidí se o nějaká přiblblá znamení ani nezajímá, ale....! Zůstává to ale! Myslím si, že je něco pravdy na tom, že například lev a štír si ve vztahu natolik odporují, že spolu prostě nevydrž i přesto, že je mezi nimi velmi velká fyzická přitažlivostí. Ale jsou i vyjímky a já právě do jedné takové patřím. Jsem lev a můj přítel je štír. Musím přiznat, že jsme si dlouho neuměli najít cestičku ke společnému soužití, ale nedávno jsme ji našli a jsme oba nesmírně štˇastní, proto doporučuji všem!- Nenechte se zmást a řidˇte se svým vlastním srdcem! .......

reagovat

V diskuzi je 137 příspěvků a shlédlo ji 5422 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

T_a_t_u_s_k_a

T_a_t_u_s_k_a | 28. 05. 2009, 23:57:51 | více příspěvků | napsat uživateli

jitulele257: Slyšela si někdy něco o ascendentu a descendentu?

uživatel eliminován | 15. 04. 2009, 19:59:28

taky jsem četla že lev a štír nejdou dohromady... ja jsem lev a můj přítel je štír...už jsem spolu dva roky...pár krizi bylo...ale i přes to nám to klape....!887! si myslím, že to všecko musí byt v lidech!!!

uživatel eliminován | 15. 04. 2009, 18:42:16

já jsem na to nikdy moc nevěřil ale u mojí přitelkyně to funguje ten horozkop ona je je vaha já bliženec a opravdu si velmi rozumime!607!

uživatel eliminován | 15. 04. 2009, 18:38:37

někdy to pravda je , někdy né to co se píše o znameních... to vše je hlavně v lidech !1187!

uživatel eliminován | 9. 11. 2008, 20:38:46

rak a střelec to samé.. nelze..strašné

JeeLee

JeeLee | 25. 07. 2008, 13:50:03 | více příspěvků | napsat uživateli

kdyby to stim panem štírem vyšlo tak bych teda koukala)))!737!sem taky totiž leffff

uživatel eliminován | 3. 07. 2008, 10:26:39

no horoskopy čtu je ráda ale s nadhledem..jsem váha a co na mně opravdu sedí---nerozumím si s kozorohem!1350!

Iggy_Arbuckle

Iggy_Arbuckle | 24. 06. 2008, 23:34:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Zákon neexistuje. http://muaddib.myminicity.com/

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 21:43:21

Na horoskopy se hodně dívám..Vždycky jsem si říkala, že nikdy nemůžu mít za partnera třeba Blížence, protože se to odporuje s pannou, že to prostě nebude klapat..no a jednoho mám už přes ro a půl a je to super..ikdyž občas jsou hádky, ale to jsou asi všude. ale jinak na horoskopy docela hodně věřim:-) takže je to asi na každym z nás..fyzicky se můžeš přitahovat, ale co to další, že jo...!27!

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 21:36:22

já jsem třeba váhy a tak ke komu se hodim?

jitulele257

jitulele257 | 11. 12. 2007, 21:30:47 | více příspěvků | napsat uživateli

skoda, ze je to tu takove mrtve...se toho uz asi moc nedovim...

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 21:19:05

Wita.k...jj.. proto je fajn, kdyz obcas narazim na takovyho ,,diskutera,, ...!27! taky se mej fajn... ahoj.. !516!

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 21:17:12

tak kouknu se na to jaký by to bylo...já sem Blíženec a z vlastní zkušenosti vím, že se Střelcem a s Pannou se nesnesu ani jako kámoš, kdežto horoskop říká něco jinýho...teďka se pracuje na Štírovi no podle horoskopu to má být vášnivý no tak uvidíme no...!1411!!1411!

Wita.k

Wita.k | 11. 12. 2007, 21:15:16 | více příspěvků | napsat uživateli

zase..chase..no jasně ,to ale záleží na vyspělosti lidi ne,kdo nemá argumenty ani nadhled začne používat urážky,tim se ale nepovyšuju nad ostatní? a navíc od toho diskuze jsou o diskutování ,tak se měj hezky,at se ti to učení leze dobře do hlavy a ahoj!5!!964!

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 21:11:44

Wita.k.. rada bych se nad tim vic zamyslela, a v diskuzi pokracovala, ale musim se jit ucit na test.. !1077! takze mozna shrnuti... jeden druhymu nazor nezmenime, i kdyby sme si navzajem diru do hlavy vykecali.. !1300! kazdopadne sem rad,a ze se to nestrhlo v urazeni, jako je tady zvykem.. =)

Wita.k

Wita.k | 11. 12. 2007, 21:08:13 | více příspěvků | napsat uživateli

zase chase..ale ikdyž stebou nesouhlasím,jsi chytré děvče!5!

Wita.k

Wita.k | 11. 12. 2007, 21:05:57 | více příspěvků | napsat uživateli

zase chase..no já už ti tam koukl takže bych machroval podvodem!1! s tím tvým znamením...

Wita.k

Wita.k | 11. 12. 2007, 21:04:32 | více příspěvků | napsat uživateli

zase chase..nepovim protože nejsem vědec,ale rozumíš,polde tvé teorie jo? dejme tomu že jsme v 15.století,lidé vEvropě netušili o vesmíru,nedokázali ho popsatani z pěti procent ztoho jak se v něm orientujeme dnes,,jen je to zajímalo a ptali se na otázky,a tím že to nevysvětlili a neuměli popsat,znamenalo to že tehdy planety neobíhaly podle své osy,nevznikali erupce,zániky a zrody hvězd,neexistovaly energie které ovlivnují gravitaci planet a působení na okolní věci ve vesmíru,neexistovaly další galaxie která´é taktež obíhali,měnili svoji podobu a neurčovala zánik,vznik či změnu dalších planet? jen proto že to tehdy lidé nedokázali vysvětli a neměli otom páru,jen tušili že se něco mění,pohybuje a má to na ně vliv,znamená to snad podle tvé teorie že poku my nedokážeme některí věci popsat,pokud neznáme mnohé důvody ale víme že se to děje znamená to proto že je to blbost a tudíž to není? otom je totiž to poznání ptát se na otátzky a hledat vysvětlení a ne to co nenio dokonale popsano tak to popřít!!!!!1!

jitulele257

jitulele257 | 11. 12. 2007, 21:02:45 | více příspěvků | napsat uživateli

TYJO....PEKNE SE TO TADY ROZROSTLO.... ted uz sem teda ale uplne vedle, jeste ze mam vlastni usudek:)

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 20:59:38

vis co.. uz se dostavame nekam uplne jinam.. to sme obsahli moc temat najednou.. !1300! ale hezky sem si pokecala..fajn, ze si kazdej stojime za svym... mimochodem, na jaky znameni bys me tipoval, kdyz sem teda asi moc realisticka? ..pokud ses mi nekoukal do profilu.. !1300!

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 20:55:09

Wita.k... to s tou skolou a NASA byl priklad... !1300! a ty mi povis jediny pravidlo, vysvetleni, oduvodneni proc jaka planeta funguje tak a jina tak?

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 20:54:24

ja sem lvice..!720!

Wita.k

Wita.k | 11. 12. 2007, 20:52:36 | více příspěvků | napsat uživateli

zase..chase.. a jakto můžeš říct proč to třeba neprobíráte ve škole? víš kolik je věcí na světě,které se ve škole neprobírají,celý život by ti nestačil kdyby jsi se učila chápat fungování života,věcí a vesmíru,...ve škole se přece učíš jen tomu aby jsi mohla přežít jako člověk v nějaké určité společnosti a nějak se vní uplatnila,to kam směřuje tvé životní poznání je na tobě,a ne na škole...

Wita.k

Wita.k | 11. 12. 2007, 20:47:00 | více příspěvků | napsat uživateli

zase chase..a ty víš čím vším se zabývají týpkové z NASA,ty snad znáš ty nejtajněší vědecké práce a objevy,?!1!

Wita.k

Wita.k | 11. 12. 2007, 20:44:42 | více příspěvků | napsat uživateli

zase chase...já tě chápu děvče a to že lidé měli potřbnu věci charakterizovat,meli potřebu mít nad sebou někhoh protže většina lidi dodnes není schopná převzit zodpovědnost za své činy,a to že je něco tradice neznamená že je to pravda,to stebou naprosto souhlasím...ale věc má druhý pohled,to že někdo něco neumí pojmenovat ale od počátku to pozoruje vníma,cítí a setkává se stím neznamená že je to blbost,copak ty můžeš s naprostou pravdou říct že jsme ve vesmíru sami,ikdyž většina vědců tvrdí že je to nesmysl aby jsme čistou náhodou jen my jedniný měli tu možnost žít reprodukovat,mysle a tvořit? přestože to nikdo nedokázal popsat ani vysvětlit,znamená to že jsme ve vesmíru sami??? já myslím že ne,označení a odůvodnění si počasí je jedna věc ale určování přírodních zákonů a jejich vlivů,je věc druhá ,nehledě na to že tyto národy zase tak primitivní nebyli a dodneška jejich systémy a věci nejsou vysvětlené jak mohli vté době fungovat a nebo to dokonce ty lidi napadnout....

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 20:42:51

Wita.k..no nic..asi ani jeden z nas toho druhyho nepresvedci... !27! asi tak nejak vidim tu tvoji vizi, ze vse na vse pusobi a.. to nepopiram.. taky vim ,ze kdyz je uplnek, nemuzu spat atd. atd....neverim uz ale ty lidsky interpretaci... lidi sou natolik maly a vedej natolik malo o vesmiru, aby o tom mohli takle mluvit... ani se nevi jak je vesmir velikej, kde konci, jestli vubec nekde a nekdo mi tvrdi, ze vi, jak na me v den narozeni pusobi ta a ta planeta? ...treba pusobi... ale kdo vi jak? jestli sou propocty?.. jaky? kdyby byly verohodny, proc se to treba neucime ve skole, kdyz probirame astrologii nebo astronomii hm? =) proc se tim nezabivaji typkove z NASA?... jestli uz prehanim... ale tohle nemuzes poprit.. siri se to jako legenda.. hezky se posloucha, ale puvod neznamy...

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 20:34:43

Wita.k... v minulosti bylo potreba pojmenovat vic veci.. vysvetlit bourku, zemetreseni...bohove se zlobi.. pak prislo na vznik sveta, buh rekl jeden den svetlo, druhy den voda... to , ze to ma dlouhou tradici, neznamena, ze to je pravda.. a kdyz uz teda.. proc si tedy ty horoskopy protireci? dlouhou tradici to ma mozna proto, ze o sobe lidi radi poslouchaji analyzy sami sebe... to uz sem rikala, stejne jako nabozenstvi z toho duvodu, ze to je to sikovna psychologicka berlicka, nekdo na me dohlizi a postara se o me.. to uz je ale jiny tema..
vim jak to myslis.. my uz sme takovy a nekdo to proste jenom charakterizoval.. ale existuje na to nejakej fyzikalni zakon, nebo pravidlo, nebo metoda, kterou to kdo zjistoval? jak konkretne jaka planeta a ten vesmir a jak rikas pusobi na cloveka? nekdo se tim zivi, to je pravda... ale nedostal by danej clovek nobelovku, kdyby to bylo opodstatneny nebo dokazatelny?

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 20:28:52

casiddy:jak budes chtit

Wita.k

Wita.k | 11. 12. 2007, 20:23:27 | více příspěvků | napsat uživateli

zase chase..ale tu charakteristiku do mě nevštípila společnost,společnost tu charakteristiku která sahá mnohem dál označila dvanácti různými znameními,stejně tak jako čínane svými znameními,egyptane svými,keltové svyými,aztékové svými,tyto národy mnohdy na sebe neměli vůbec žádné vazby a přesto je přírodní a vesmírné zákony donutili popsat a nějak označit povahu člověka a jeho předpoklady do života do nějakých znamení,tady nejde oto kdo jakým způsobem to popisuje tady jde oto že člověk jako takový může mít duši,záleží čím ta duše ale je pro tebe,každou bunku na těle i vtěle,i kolem každeho orgánu obíhá energie,tpo je holý fakt ,a tato energie se zvětšuje nebo zmenšuje i podle toho jestli jsi třeba nemocná nebo zdravaá ,možná že právě tato energie je tou duší ale na tom nesejde,tato energie vníma a reaguje jako každá energie kolem každe bunky,planety či galaxie na vnější podněty,tvou osobu tvoří i výchova geny a prožitky ,ale tvůj prvotní obraz člověka je v ztoho odkud pocházíš jako bytost ,jsi část vesmíru,která reaguje právě na postavení přírodních zákonů a situací za kterých ses narodila a ten zbytek se tvoří tim dalším vývojem a to celé jsi TY!nezáleží jestli užíváš ten nebo ten horoskpop,ale že jsi charakterizovánai něčím co měli potřebu pojmenovat velké dávné kultury...!1390!

uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 20:21:29

ja se na to ptam hned!811!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

znameníčlověkpřitažlivostlevštírzvěrokruhpravdapřítelvyjímkyotázkavětšinavztahdlovelkáseznámení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑