Diskuze a otázky - SEBEVRAŽDA JE JENOM OBYČEJNÁ ZBABĚLOST

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 17:45:29 |

Podle mě je život existenčně závislý na lásce, pokud zde láska není, nemá život smysl a tak je zde myšlenka na sebevraždu. Naopak pokud máme lásky nadbytek, myslíme zase na to jak si ochránit svůj život a svoje zdraví co nejlépe. Pokud to shrnu, je sebevražda extrém, stejný jako nadměrná ochrana života, prostě něco narušilo normalitu a je zde problém. Po celý život se setkáváme s extrémy v mnoha formách a rovinách a je mnohdy velmi obtížné je zvládnout a vzít si z té situace poučení. Počasí je nestálé a tak zde jsou extrémní vedra a extrémní zimy, ten kdo je zdravý s tím nemá problémy a v tom je odpověď na sebevraždu. Ten kdo je nemocný má problémy se zvládnutím extrémní situace a tak spáchá sebevraždu, tak jako onemocní tělo, může onemocnět i duše. Zdraví je následek přirozeného života, který je aktivní a svobodný, jakmile je život někoho spojen se ztrátou přirozenosti, je zde nemoc a myšlenka na sebevraždu. Počet sebevražd je přímo úměrný přelidnění, čím větší je přelidnění tím více je tam i sebevražd protože přelidnění zabíjí lásku a uvrhuje nás do bídy a nemocí. Co dělat když chceme skočit s okna nebo se otrávit, podle mě je nejlepším řešením mnoho spát. Spánek nám dá možnost nabrat sílu a mnohdy v něm nalezneme odpovědi na to co jsme mnoho hledali.
!12!

reagovat

V diskuzi je 31 příspěvků a shlédlo ji 1044 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 05. 2009, 00:09:17

ještě že se mám tak moc rád a nic takovýho by mě ani nenapadlo

uživatel eliminován | 22. 05. 2009, 00:06:26

hezky napsany...sebevrazda neni zbabelost..ne pro lidi co ji spachaj..pro ne je to odpusteni a uleva...oni si myslej ze nemaj na vyber...zkuste se na to taky podivat z jejich strany...neni to zbabely..pro ne ne...kdo spacha sebevrazdu je nakym zpusobem proste na dne..a kdo odsuzuje tyhle lidi nikdy ten pocit nezazil..NENI TO ZBABELY ALE SPIS SMUTNY....!1421!!1120!!1018!!1018!!1018!

Off_The_Lip

Off_The_Lip | 28. 01. 2009, 19:19:39 | více příspěvků | napsat uživateli

to je hezký, je to dobře napsaný a souhlasím s tím. škoda že je uživatel eliminován, zajímalo by mě kdo to byl.

TOMIK__007

TOMIK__007 | 6. 08. 2008, 09:37:57 | více příspěvků | napsat uživateli

To už musí být velká odvaha, když si člověk chce sám vzít život. Myslím že pomyšlení na to může mít hodně lidí, ale jen hodně malé procento lidí to udělá.

Am_Fake

Am_Fake | 8. 07. 2008, 23:03:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Je jasne ze sebevrazda je extrem...ale nekdy je nevyhnutelna...kdyz s necim nesouhlasis tak moc a nebo chces na sebe upozornit a nebo ti nebylo prano a cely zivot ti ukazoval svet odvracenou tvar...

uživatel eliminován | 2. 06. 2008, 09:32:30

tak pokračujte v diskusi, já odcházím ke kadeřnici!27!

uživatel eliminován | 2. 06. 2008, 09:13:21

zbabělost si představuji jinak, zbabělý je třeba ten, kdo dá svý dítě do dětskýho domova nebo ještě hůř-zabije, jen aby se zbavil povinností vůči němu...atd

uživatel eliminován | 2. 06. 2008, 08:48:09

já Ti řeknu něco k sebevraždě, stane se třeba, že sebevědomí klesne na na nulu nebo ještě níž, že se člověk přestane mít rád, že deprese jsou nesnesitelné, přidají se halucinace,člověk si sám nepomůže a jediné východisko je zmizet z tohoto světa.

uživatel eliminován | 2. 06. 2008, 08:37:01

Myslim, že sebevražda není zbabělost. To jenom že naše současná civilizace si sebevraždu nemůže dovolit v rámci svých pravidel přijmout, protože ta jsou nastavená proti ní. A je to spíš volba ve chvíli, kdy už ostatní řešení selhávají. Nemyslím, že eutanázie je zbabělost a ani sebevražda v krajních mezích. Společnost chce, aby v ní byl člověk rád. Ale když na to v některých případech neexistují prostředky...

uživatel eliminován | 5. 03. 2008, 14:34:04

Včera jsem vzal provaz a šel jsem se do rybníka zastřelit,co čert nechtěl zase jsem přežil!856!

uživatel eliminován | 5. 03. 2008, 14:29:08

A jak tady někdo napsal !: Sebevražda neni zbabělost ! a ti kdo se zabijou maj aspon odvahu ! --) tak o tom to vůbec není o žádný odvaze ! když to jednou uděláš tak odvahu nepotřebuješ nikdy vživotě, ! a jestly chceš stratit všechno co si mužeš kdy a jak chceš vybudovat tak to je potom teda špatný !110!

uživatel eliminován | 5. 03. 2008, 14:27:02

Jo,opravdu moc pěkně jsi to napsala !837!!1038!!1292!

coffin..e

coffin..e | 3. 03. 2008, 23:55:58 | více příspěvků | napsat uživateli

nemyslim si,ze je pravidlem,ze by byla sebevrazda zbabelost,zalezi na spustu vecech....ale jinak je to dobre napsany a nemuzu nic jineho nez souhlasit...!682!

uživatel eliminován | 3. 03. 2008, 23:51:29

Sebevražda je především blbost

uživatel eliminován | 3. 03. 2008, 23:42:12

K.a.T.CH.a._3: !1298!

uživatel eliminován | 3. 03. 2008, 23:40:50

sebevražda...dřív jsem o ní párkrát uvažovala... teď už ne... během posledních dvou měsíců mi zemřeli dva přátelé...mladí lidi...ne sebevraždou...nebylo to jejich rozhodnutí...život měli rádi... A pak se mezi námi objeví lidi, kteří si na svůj život chtějí vědomě sáhnout? Co to sakra je...Uvědomte si, jak by ti lidi, kteří už tu šanci bohužel nemají rádi žili...užívali si svého života a nemůžou...my můžem, tak toho využijme...přestaňme se litovat a začněme žít!!!

uživatel eliminován | 3. 03. 2008, 23:35:49

Tak se zabí !2! aspoń bude klid !

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 18:24:04

Sebevražda neni zbabělost ! a ti kdo se zabijou maj aspon odvahu !

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 18:15:36

Většinou.. Zbabělost řešit problémy dál, sobeckost.. Ale ne vždy, jsou i vyjímky =/ Jinak si nemyslim, že život je existenčně závislý na lásce.. Děti můžou bejt i bez lásky, vše je jen o zdraví..

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 18:03:50

sebevražda neni zbabělost..!

_Domi_

_Domi_ | 21. 02. 2008, 18:02:53 | více příspěvků | napsat uživateli

ne vzdy to je zbabelost...

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 17:59:44

sebevrazdu spacha jen ten, kdo nema viru.. at je to v cokoli.. vira a nadeje drzi pri zivote.. a cokoli udelas, delas sam sobe.. a pokud je clovek zahnan az k situaci sahnut si na zivot, pak by si mel uvedomit, zda vnima opravdu cely svet takovy, jaky je..!760!

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 17:58:54

dobrý, ale zkade si to okopčil? !730!

T.o.m.m.i.

T.o.m.m.i. | 21. 02. 2008, 17:56:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Sebevražda je jen utěk od problému pro ty co nevěří, že je vyřeší..

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 17:55:26

pravda...

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 17:55:19

mOc dlOuhý_..!1233!

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 17:53:51

s článkem souhlasím s nadpisem článku už ne!550!

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 17:53:33

jj sebevražda je většinou zbabělost

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 17:53:24

V tom máš jistě pravdu, ale těm, kteří jsou na dně to bohužel nevysvětlíš. !768!

uživatel eliminován | 21. 02. 2008, 17:52:31

to je dlouhy se mi nechce cist!881!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

životláskasebevraždaextrémformaproblémsituacenadbytekochranazbabělostpočasízdravínormalitapoučenímyšlenkarovinasmysl

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑