Diskuze a otázky - ....sebeubližování je hnusné?---

úvodní strana | aktualizovat | dolů

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 21:35:58 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Už sem včera o tom četla jednu diskuzi ale moc tam toho nebylo...tak se ptám já,...jaký na to máte názor vy?mě se to nelíbí a nikdy bych to neudělala...

reagovat

Ublížily ste si někdy?

V anketě hlasovalo celkem 10 uživatelů

V diskuzi je 57 příspěvků a shlédlo ji 640 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 23:23:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Sanynka:tohle znám z vlastních zkušeností...nikomu mému blízkému to nedochází...mám stále úsměv na tváři a směju se...každý si myslí že sem šťastná spokojená a na to ani nepomyslí...ale je to jinak...na tu šťastnou si jen hraju...nemůžu být šťastná do té doby než s tím přestanu...

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 23:17:43

sonice.k : jednu dobu mi rikala, ze ano,ale pak mi ukazala svoje rameno a bylo jasne, ze je na tom hur.. ted se s ni moc nevidam, nejsme ze stejneho mesta.. Podle toho jak mluvi, tak by mela prozivat nejhezci etapu zivota,ale u tehle lidi je to tezky, maji tendenci si porad neco nalhavat a hrat si na to, ze je vsechno uuuplne super..

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 23:14:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Sanynka:a dostala se s toho?

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 23:13:41

to je každýho věc...jakej na to mám názor,většina lidí to nedělá schválně ale jsou nemocní...asi tak

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 23:10:28

Moje kamaradka to delala.. a ty lidi chapu,v zadnym pripade to neodsuzuju..

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 23:08:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Allekto:mno tak sem to myslela...Fllaky:věc názoru...já mám jiný....Jeha_SP:pravda hodně nepříjemný

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 23:03:36

verim tomu ze sjou psychicke stavy kdy to neni zas az tak tezky provadet...a neprijemny stavy

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 23:03:33

jen idiot si dokaze ublizit!1137!

Allekto

Allekto | 11. 03. 2008, 23:02:59 | více příspěvků | napsat uživateli

son : zavislost zpusobena nemoci... treti pripad sou meari kteri chteji zapadnou do kolektivu

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 23:02:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Waterix:hm...bereš to až moc v pohodě mi přijde...ale tak podle mě máš z cela pravdu...i když já bych už raději tu cigaretu vytáhla než se znova pořezala...ale mám smůlu mno:(

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 23:01:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Allecto:nemoc...či závislost?u některých obojí...u některých jedno z toho...a u některých vůbec nic s toho...a ten třetí případ nechápu proč to dělaj

Allekto

Allekto | 11. 03. 2008, 22:57:47 | více příspěvků | napsat uživateli

je to nemoc. nic jineho :_(

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 22:54:17

Sebeubližování není nic špatnýho. Pro mírně psychicky i ty trochu víc labilní osůbky je to cesta, jak pomocí bolesti vykompenzovat např. výčitky svědomí, stres a mnoho dalších negativ likvidujících postupně jejich osobnost...
Taky je to o zvyku.... když se tím bavíte často, není to nic, z čeho by se měla dělat věda. Myslím, že je pořád lepší vytáhnout čas od času žiletku, než začít třeba kouřit. Ale tak, každej to vidí jinak. Ale pokud si někdo nožem řeže uši, tak to už je trochu moc....!969! peace

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 22:54:14 | více příspěvků | napsat uživateli

www.erca.cz:souhlasím...raději nekritizovat

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 22:52:21

Je to hrozny. Lidi co to delaj musi byt psychicky asi docela dost slabsi, ale proste jsou, a kdo to nepocitil, nemuze se vzit do jejich situace a pochopit je. Takze radsi nekritizovat.

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 22:52:07

Každýho věc.. taky jsem si jednou v naprostým zoufalství (nemělo to z láskou nic společnýho) trošku přeškrtala ruku a vážně jsem se cítila líp.. pak jsem to udělala ještě jednou a to nevěděl už vůbec nikdo,říkala jsem,že to mám od kočky... od té doby jsem to už neudělala.. podle mě to pak člověk může dělat často když zjistí,že mu to něco dá a může z toho být a dá se říct psichická porucha.. někdo to taky dělá jen aby byl zajimavej což je naprostá debilita , ale to jsou jen hloupý holky co ze sebe dělaj emo !785! řežou se jen pesimisti,nebo zoufalci,nebo ti co neví jak ven z trápení.. není to tak ? každopádně i přes svoji malou zkušenoust souhlasím,že je to debilita...

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 22:51:21

ted se du asi podriznout!1350!

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 22:50:40

no,neřekla bych,že je to hnusný,ale lituju člověka,kterej to dělá.je to akt slabosti

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 22:50:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Ha_Nick.a:taky sem si říkala...než sem do toho spadla

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 22:47:59

ne byla bych blbá

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 22:45:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Andy:chci jen říct že tohle znám moc dobře...nepsala sem to tady že to neznám a dělala se sebe hloupou jen abych věděla názor jiných...ale už je mi to jedno...to co si teď napsala mě úplně vystihuje...je to tak v hodně případech a já k těm případům bohužel patřím...i když nechci...klidně mě teď odsuďte...ale já to tak nechci...snažím se...

.-.Andy.-.

.-.Andy.-. | 11. 03. 2008, 22:42:26 | více příspěvků | napsat uživateli

sonice.k: no vyhrožování nepomuže,navíc rodiče znám a myslim,že nejsou schopný poslat holčinu jen tak do léčebny,... myslim sice,že to myslí dobře.. ae tak myslim,že to nepomuže.. v tom se shodujeme... ae pokrok je,že ona sama ví co dělá a ví,že to není dobrý a chce s tím skočit... horší je,že jí to nejde... prosět je všechno v pohodě,kámoši,kluk,rodiče,sourozenci,škola... ae pak se něco zvrtne a sebemenší deprese jí k tomu vede...

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 22:37:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Andy:já nikoho v takové blízkosti kdo by to dělal neznám...naštěstí bo nevím jak bych se jim snažila pomoct...ale myslím si že tím vyhrožováním léčebnou a tak že to ničemu nezabrání ale jen můj názor...Kajulineska:hm...asi máš pravdu...nepochopím bo sem nezažila...ale snažím se chápat...ale asi je to zbytečný...o těch stránkách vím...sou všude...právě proto tato diskuze...přije mi že těch lidí je vážně hrozně moc co tím trpí

.-.Andy.-.

.-.Andy.-. | 11. 03. 2008, 22:35:29 | více příspěvků | napsat uživateli

toť vše co jsem k tomu asi chtěla říct...

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 22:32:45

KDO NEZAZIJE NEPOCHOPI...zkuste navstivit nejake stranky zadejte v seznamu sebeposkozovani a vyjede vam nejvic stranek...me osobne se libi stranky s my chemical romance je tam nejvic clanku atd ...sebeposkozovani bylo pro me neco jako velika uleva od bolesti...tk jako kdyz te boli zub a vemes si brufen...uleva pro me proste...ae kdo nezazije nepochopi ae uz sem s tim skoncila ...no nedavno,,,

.-.Andy.-.

.-.Andy.-. | 11. 03. 2008, 22:30:59 | více příspěvků | napsat uživateli

no jako nedá se říct,že to u těch lidí nechápu... hledaj možnost zbavit se hlavně psychický bolesti a tak jí měněj touhle pitomostí na fyzickou... mám dvě kamarádky,který tohle dělaj.. nedokážu jim to ae nijak vymluvit a ani jim pomoct a zakázat jim aby to dělaly.. stejně,nejsem anděl,kterej je hlídá na každym kroku a tak stejně to přijde a udělají to zas a znovu... u jedný z nich to zvětřili rodičové drazí,nejenom že byli strašně zklamaný ae nevědí jak tomu zabránit... a tak začli provozovat pravidlo: 2x týdně kontrola... a doufají,že když vyhrožují léčebnou a nákejma takovejma procesama,že to pomuže... kdo ví jak to bude,ae holčina si uvědomuje co dělá a chce s tím přestat... ae bojí se,že přijde chvíle slabosti a udělá to zas...

sonice.k

sonice.k | 11. 03. 2008, 22:27:10 | více příspěvků | napsat uživateli

audran:a není to trochu moc krutý?někteří za to asi nemůžou ne?

Andysek

Andysek | 11. 03. 2008, 22:26:29 | více příspěvků | napsat uživateli

nn neublizuju pac vim ze se dycky najde nekdo kdo to udela za me....!768!

audran

audran | 11. 03. 2008, 22:24:40 | více příspěvků | napsat uživateli

at se třeba oddělaj...mě to srdce nezlomí

uživatel eliminován | 11. 03. 2008, 22:22:31

sebepoškozování je debilita...tím se nikdy nic nevyřeší!20!..

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑