Diskuze a otázky - Rozmlátil kancelář na hadry
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 6 příspěvků a shlédlo ji 688 uživatelů .
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 6 příspěvků a shlédlo ji 688 uživatelů .
kancelář • kolega • přeb • kamera • scéna • představení • pohled • hadr • výkon • úředník
Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.
Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.
uživatel eliminován | 17. 06. 2008, 17:08:09 |
http://www.magazin.cz/lifestyle/1778-video-urednik-rozmlatil-kancelar-na-hadry?SID
http://deprese.blogspot.com/
Neuvěřitelné představení se odehrálo v jedné ruské, na první pohled naprosto obyčejné kanceláři.
Výjimečnou ji udělal až výkon jednoho z úředníků, kterému evidentně přeskočilo a jal se likvidovat vše, na co přišel.
Pořádně mu přeskočilo
Scéna je sledována průmyslovou kamerou a začíná zcela nevinně. K dotyčnému se naklání jeden z jeho kolegů a zřejmě mu něco vysvětluje, zatímco přebírá papíry. Co to bylo, těžko říci, jelikož to kravaťáka rozzuřilo do běla.
Z ničeho nic bere do rukou desky a majzne s nimi prvního nebožáka do hlavy. Následuje totální amok s pohazováním monitorů. V jednu chvíli se zdá, že šlo jen o bleskový zkrat – úředník začíná sbírat papíry, které rozházel, ale jeho rozhořčení je nejspíše hlubšího rázu, protože po několika sekundách na to kašle, papíry hází po kolegovi, skáče na stůl a do všeho kope.
S gustem vytrhává desky rozdělující „open space“ kancelář na jednotlivé kóje. Zanedlouho je z dříve kultivovaného prostoru kůlnička na dříví.
Místy dokonce ohrožuje ostatní zaměstnance na zdraví. Po několikaminutovém řádění se odhodlá k zásahu ostraha, která šílence pacifikuje a ten upadá do agonie.
Nebezpečná úředničina
Co ho k takovému jednání mohlo dovést? Odpůrci byrokracie by měli jasno. Kancelářský život, klasická úředničina lidi degraduje do role strojů plnících často obskurní příkazy a stanovy neviditelného systému, který je symbolizován neprůhlednou hierarchií nadřízených.
Úkony se stále opakují, o jejich významu a důležitosti by se přitom dalo s úspěchem pochybovat. Hlavním cílem se zdá být samotný proces – papírování.
Člověk si dříve či později musí začít připadat jako bezvýznamné kolečko aparátu, jehož funkčnost nechápe. Cítí se průměrně a zbytečně.
V takovém prostředí stačí malý impulz a dlouho tutlané námitky vybuchnou na povrch. V extrémním případě může dojít až k takto excesivním výstupům.
Co s tím? Těžko říct, snad jen konstatujme novou diagnózu – úředník.
reagovat