Diskuze a otázky - Rovnost-lidí
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 118 příspěvků a shlédlo ji 1476 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 23:32:05
Lero: no prave o myslenku rovnosti lidi... lidi jako takovi jsou si rovni urcite (pr, narodii se vietnamec, nigga, a beloch...to jsou lidi kteri sou si 100% rovni a nezalezi na pleti)... a potom sou tady činy, kteryma uz si rovni nejsou... nekdo zabije toho, nekdo pomuze tomu =] a to je faktor, ktery stavi lidi do urciteho svetla, a kdyz je jedno az priliz svetle, a druhe spinave ... muze to vyvolavat dojem, ze si lidi rovni nejsou (jako treba predsudek, ze kdyz uvidim prislusnika urcite skupiny lidi, z jejichz rad je mnoho clenu napr zlodeji, urcite si ho nekam zaradim) takze asi neexistuje a souhlasim s tebou... btw: vsichni jsme si rovni, ale jen kdyz se narodime =]
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:56:54
draccullinka: Je rovnost a rovnost, myslím, že se nám tady pletou hrušky a jabkama.....
Ty asi zmiňuješ něco jako úroveň lidského jedince, že každý má jinou úroveň, někdo dělá dobro a jiný zlo.
Ale kdo z nás to může zodpovědně rozhodnout ?
No, ale taky se tu mluví o rovnosti jako rasové, společenské, materiální a tak.
To asi moc spojujeme hrušky s jabkama....
A já zase o rovnosti duchovní....
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:53:38
Omlouvám se, ale musím Vám utéct... =) Takže, i přes ty rozdílné názory... Děkuji za ně.
Nashle Lero
dr.Drzska | 13. 03. 2008, 19:51:58 | více příspěvků | napsat uživateli
lidi si nejsou rovni protože si nejsou rovni schopnostma
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:50:37
draccullinka
mno, já jsem taky hodně naivní vobčas...!785!
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:46:19
slunce69
kdyby nebylo, tak bychom se nikdy nemohli dostat tam kam chceme, takže zaplať pán Bůh za něj... !647!
Yuanjia | 13. 03. 2008, 19:46:13 | více příspěvků | napsat uživateli
draculinka: mají stejnou váhu, akorát jedna skupina kladnou a druhá zápornou... bez rovnováhy by byl svět nesmysl... kdyby všichni stavěli a nikdo neničil, vlastně by se ani nedalo říct že někdo něco staví.. nebylo by na tom co ocenit, bylo by to úplně normální.. nehodné uznání... !190!
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:46:10
agilos: já myslela, že naivní lidi jsou už jen ti mladí..hodně mladí... :) kteří se dají podplatit bonbonem =)
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:45:05
slunce69: o tom jsem mluvila v souvislosti s dobrem ,a zlem.
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:44:30
Yuajinja: za vším hledej lidské ego... kdyby jej nebylo...
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:44:22
Den a noc rozdelovat... na hodiny... a kdopak vymyslel cas? Nahodou clovek to nebyl? Uvedomuje si tady nekdo z Vas,ze cas neexistuje? Asi ne. To me staci. Par chytrych lidi tady je. Nastesti. Co tim chci rict je,ze tady nejsem uzitecny. Nebot neni-li vira v dobro,jako bych kamenem byl. Do kamenu nema smysl mluvit. Nema dusi.
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:43:32
Yuanjia: ale rovní si nejsme.. . a být nemůžeme. Nikdy. Vždy tu bude složka obyvatel, co něco vytvoří ,a druhá složka, co půjde a zničí to.. . mají stejnou váhu?
Yuanjia | 13. 03. 2008, 19:37:42 | více příspěvků | napsat uživateli
dracullinka: každá existence má svuj smysl... proto jsou si rovný, rozdíly samozřejmě jsou.. ale to neznamená že když je někdo jinej než ty, že je něco míň nebo víc...
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:36:56
lero: Jenže společnost je jeden pohled.....ale může být mnoho pohledů.
Například u Božího soudu bude jiný pohled na věci než pohled před lidským soudem.
Na nehezkou ženu bude mít jiný pohled muž-podnikatel a jiný pohled zase bude mít postižené dítě, o které se ta žena obětavě stará.
Na egoistického doktora se špatným soukromým životem a úspěšnou kariérou bude mít jiný pohled společnost, jiný jeho manželka či jeho přátel, a jiný bude u Božího soudu.
To máš těžký.
Podle mě je důležité o rovnost bojovat a prosazovat ji. Není to utopie, je to cesta k lepšímu pochopení...
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:35:17
Yuanjia: četl sis vůbec ten článek ,když říkáš, že rozdíli nejsou? lero
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:34:40
Mobi.: to bylo ode mě, Lero ;) akorát se nám to tu nějak kurví ,tak mi piš sem. budu odtud už odpovídat já !5!
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:33:18
Mobi.: kolikrát v životě jsi zažil, že je pro jednoho něco dobré ,a pro druhého zlé? Kolikrát se říkalo, že nic není černobílé? Tak to myslím, den a noc můžeš rozdělit na hodiny, stejně tak, jako mezi ohněm a vodou je dost zřejmý rozdíl... ale kdo ti s přesností řekne, že je něco dobré ,nebo špatné?
Yuanjia | 13. 03. 2008, 19:32:04 | více příspěvků | napsat uživateli
lero: nic se zarovnat nesnažim, neni to třeba !5!
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:29:29
Lero: Den a noc. Svetlo a tma. Taky to nema ... od sebe pojmenovanim daleko... v tom mas pravdu... avsak jsou to v skutku dva opacne stavy. Ne jeden a ne tri. Dva.
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:27:55
Yuanjia a nebo nějaký "blbec"-jak říkáš ty. Který se snaží zarovat něco ,co zarovat nejde.. .
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:26:15
NoMeOlvides: ať se narodí, jak chce.. .to jak daleko je schopen zajít kvůli své potřebě, je jen z jeho valstního rozhodnutí
aanneettaa | 13. 03. 2008, 19:26:07 | více příspěvků | napsat uživateli
Nejde prakticky províst....:))
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:24:22
Mia_Sofia: nemyslúím to nijak.. .prakticky tam můj názor máte.. . ale nejde jen o něj. Říkám, jak to je ve společnosti. Nejen v v mé hlavě !5!
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 19:21:56
Na jednu stranu máš sice pravdu, ale je to člověk jako člověk... A je to na něm, jako si vybere cestu... Zrovna u tohohle příkladu.. Ten doktor mohl být taky klidně feťák a naopak... Někdy za to člověk nemůže, jak se narodí a někdy je to zase jenom jeho volba...
Yuanjia | 13. 03. 2008, 19:20:52 | více příspěvků | napsat uživateli
lidi si jsou rovný, ale vždycky se najde nějakej blbec co hledá rozdíly(domnělé nedostatky)... !190!
uživatel eliminován | 13. 03. 2008, 18:04:17 |
Všude kolem sebe slyšíme otřepané heslo, že všichni lidé, jsou si rovni.. . Ale je to tak? Možná někde v utopickém světě, hodně vzdáleném od toho našeho. To je můj názor, rovnost neexistuje... Uvedu Vám jednoduchý příklad: "Nadopovaný feťák si jednoho krásného dne vzpomene, že už nemá peníze na další dávku. Tak yvjde ven, a před svým domem přepadne důchodkyni. Okrade ji, a možná, kvůli hloupé pětistovce i zabije... v lepším případě stařenka přežije, záchranka ji odveze do nemocnice, a život jí zachrání doktor, jenž má na kontě stovky zachráněných živoů..." Všichni cítíme rozdíl, mezi oním feťákem, a doktorem... Všichni podvědomně víme, komu bychom dali přednost. Tak proč si to nepřiznat, a dál omýlatto naučené heslo.. . Někdo je společnosti přínosem, jiný nutným odpadem
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 18 uživatelů