Diskuze a otázky - RODIČOVÉ DĚTÍ JSOU POKRYTCI
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 174 příspěvků a shlédlo ji 1227 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
hou7 | 15. 12. 2007, 04:37:45 | více příspěvků | napsat uživateli
vivalaresistanc lae na tom nencní co nechápat...akorát každýmu není jasno, že ty naopak bereš ty "následky" jako nutný zlo...už v genech má každý zapsáno "chci žít" a když už někoho stvoříš, kdo "ví" že chce žít uděláš mu spíš laskavost..ne problém, co s 80 lety života...tvoje úvaha je pro dítě, které má problém...
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 22:54:57
UK-Luky
to né. V tom, že by se tu objevil někdo kdo přemýšlí a jen slepě nečte text jsem už rezignoval dávno. Ale štve mě, že se tady o to vůbec snažím víš.
Asi jsem to napsal moc složitě a lidé to chápou, jako utok proti rodině. Přitom já to myslel uplně ale uplně jinak. Mrzí mě to. Vážně.
Když jsem šel domů přemýšlel jsem, že založím ještě jednu diskuzi, kde bych to napsal tak nějak srozumitelněji pro líbímseti.cz osazenstvo....nejlépe v bodech...a hodně smajlíků.......
ale jak jsem přišel domů řekl jsem si.....a proč to...... proč bych to dělal...... vždyt to je stejně jedno..... !331!
Ale člověk se někdy prostě potřebuje vypsat. !331!
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 22:43:41
hele, králíku, nesváděj vinu na druhé. ten tvůj úryvek je totální nonsens a že se ti tu lidé pokoušejí nabídnout nějaký výklad a ty to ani neumíš pochopit, je tvůj problém. co by sis přál? aby ti tu lidé klepali na rameno a říkali: ano, to je velká úvaha: když se rodiče rozhodnou zplodit dítě, je to sobecké, protože nevědí, co si o tom bude myslet to dítě, až vyspěje?
ty troubo !2!
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 18:57:04
Samozřejmě nemusí..ale tys to podall jako svou myšlenku a tomu samozřejmě nikdo nevěří..myslim si ale, že ti šlo spíš o to, vzbudit zájem lidí a to se podle příspěvků povedlo..!1349!
Gargamell | 14. 12. 2007, 14:08:33 | více příspěvků | napsat uživateli
kraliku prestan zakladat diskuze na tema kteremu stejne nerozumis... placas tady horu nesmyslu... !400!
montybiker | 14. 12. 2007, 14:04:59 | více příspěvků | napsat uživateli
byl bych sprostej ale to asi nemá žádný valný význam....a minimálně 80 let.....co to je za debilitu,hmmmm!857!
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 13:47:16
trocha pravdy ale více nesmyslů....až budeš mít dítě pochopíš!312!
ascentrecord | 14. 12. 2007, 13:46:06 | více příspěvků | napsat uživateli
Přesně tak Garfield1. Nemá cenu se s tim vztekat, páč pan Werich taky řekl: Pokud nejde o život, jde o hovno.
Aquarius30 | 14. 12. 2007, 13:45:47 | více příspěvků | napsat uživateli
Králiku !898! ..jujky, ty jsi ale mamlas !906!
Na dráhu protřelé filozofa se už nepouštej !1!
Vypadáš tam stejně směšně, jako já při lakování nechtů !906!
hou7 | 14. 12. 2007, 13:42:25 | více příspěvků | napsat uživateli
jj pan.Werich byl velice moudrý pán...
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 13:29:32
garfield1: Já bych Králíkovo diskuze vůbec nebral vážně. Stejně se teď akorát směje těm co se tady rozčilují a vymýšlí další blbost, kterou brzo napíše !27!
ascentrecord | 14. 12. 2007, 13:27:31 | více příspěvků | napsat uživateli
What the fuck?!
Vivalaresistanc, co jseš to za chorou mysl!1!?
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 13:26:54
pan Jan Werich mi připadá chytřejší než Králík, protože řekl:
Život vždycky stál, stojí a bude stát za to, aby se dožil až do konce.
Život je totiž jediná věc, kterou máme opravdu doživotně.
!747!
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 13:25:47
Nikka_magor_ - 14.12.07 12:39
ty jsi taky ted zalozil diuskuzy protoze proste chces a neptal ses nas! [!1271!] [!1319!] [!796!]
jj souhlas Nikka...!121!
hou7 | 14. 12. 2007, 13:22:57 | více příspěvků | napsat uživateli
Morte666 [Je online] myslíš diskusofilie?? hehe třeba se to dá léčit--zástrkem :-)
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 13:21:49
hou7: Králík sex nepotřebuje. Nejvíc ho totiž vzrušují jeho diskuze !895!
hou7 | 14. 12. 2007, 13:16:22 | více příspěvků | napsat uživateli
Zlatasek jasan ale všechno hezky popořádku...někde se začít musí a začátky někdy bolí :-))))
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 13:16:14
!1107!Jako promin, ale si debil podle toho co píšeš !1218!!1107!
Zlatasek | 14. 12. 2007, 13:15:02 | více příspěvků | napsat uživateli
hou.. ano, ale život má i víc krás jak odpanění!1281!!121!
hou7 | 14. 12. 2007, 13:14:07 | více příspěvků | napsat uživateli
podle mě každý normální a zdravý člověk má v sobě chut žít a radost z toho že žije a život bere jako dar...ne jako břemeno...králíku až tě nějaká odpaní pochopíš že život má víc krás,než jen psát diskuse :-)
Zlatasek | 14. 12. 2007, 13:11:28 | více příspěvků | napsat uživateli
a co teda radíš králíku?? neplodit děti aby lidstvo vyhynulo, ptž život stejně nemá cenu? hmm to se mi jeví jako "geniální".. když tu někdo nechce být, tak se přece může zabít.. ale život je DAR a já jsem na světě ráda.. a neznám nikoho normálního kdo by na světě rád nebyl.. když ti to přijde jako nesmysl tak se zabij...když v tom spatřuješ větší smysl jak v žití
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 13:09:36
beatriska: Tak nějak mi není jasné, jestli si to myslela vážně a nebo to byla ironie !2!
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 13:08:35
ja svoje rodiče miluju a jsem jim vděčná za to že mě nechávají prodírat se tím hnojem který dnešní svět představuje
uživatel eliminován | 14. 12. 2007, 13:08:33
no a podle mě bys měl dostat pár facek aby jsi se vzpamatoval.ty debele.kdyby nebyly tak tu nejsi.tak drž kurva hubu...........a běž spat..........kokote
papa-g | 14. 12. 2007, 13:08:23 | více příspěvků | napsat uživateli
To je tak hluboky ze by se ze to ma ozvenu..takove moudra sere muj pes pred barakem
uživatel eliminován | 13. 12. 2007, 23:13:58 |
Pro mě jsou rodiči dětí pokrytci.
proč?
Z jediného důvodu.
Samotný život člověka, jak ho chápu já je ve vyšším smyslu v podstatě zbytečný. Jediná jeho funkce, myslím bytí člověka jako takové, je tak, že musí žít, aby mohl splodit potomka a genetická pochoden se mohla dále sunout kupředu. To, že si během života člověk svůj život spříjemnuje, je věc druhá. Ale v celkovém měřítku naprosto zbytečná. V daném měřítku vlastně nikdy nebyl a nebude rozdíl mezi psem, neandrtálcem, Rytířem ve středověku a člověkem dneška. Tak či onak, každy člověk umře a jak se píše v bibli zůstane po něm jen prach a popel.
A proč jsou tedy rodičové pokrytci? Z jediného důvodu.
Rodičové splodí potomka čímž vytvoří nového člověka a tohoto člověka v podstatě vhodí bez jeho souhlasu do našeho světa, kde musí žít protože tak jest. A z jakého, že důvodu vlastně přišel tento nový člověk do našeho světa anichž by se ho někdo ptal, či dal souhlas, že opravdu chce?
Z naprosto pokryteckého důvodu dvou jiných lidí, kteří jsou spolu, chtějí si zpříjemnit SVŮJ život a tak si "udělajíí miminko" . Né proto, aby ten nový člověk byl štastný, né proto, že by to celé mělo vyšší smysl v běhu dějin a času vesmíru, ale jen s toho obyčejného prostého důvodu. Oni chtějí. Oni chtějí miminko. Oni chtějí mít to svoje miminko.
Bohužel následky co to může mít pro toho nic netušícího člověka už nechápou. Nechápou, že ten daný člověk v podstatě nemusí mít zájem prodírat se min 80 let pozemským životem a pachtit se s každodenními starosti. Ale ONI za něj rozhodnout. Protože oni prostě chcou.....
!1209!
reagovat