Diskuze a otázky - Renault 5
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 11 příspěvků a shlédlo ji 707 uživatelů .
uživatel eliminován | 22. 10. 2008, 16:34:58
pánové každé auto umí své já mám renault 5 gt turbo výkon sem vyhnal na nějakých 206 koní což mi z 0 na 100 dělá za nějakých 5,4 sekundy a to už je znát, spotřeba sice není zrovna malá ale věřte mi. už hodně větších aut na sprintech dostalo na prdel. A 5 gte jezdí také pěkně dá se tam vykopat nějakých 120 ps nebo přidat turbo ale to už není práce pro lzačátečníka.!5!
uživatel eliminován | 8. 03. 2008, 21:59:09
Krouťák nevím, ale GTE 69 kW, z nuly na sto za 9 s., GTT 114kW, z nuly na 100 za 7 s., GTT Maxi má hodně přes 200kW
uživatel eliminován | 8. 03. 2008, 21:19:19
jezis ser na odpor! duklezity je ten vykon ten ti odpor pretahne! kolik to ma kroutak? tak 160 max co?!1!!2!!2!!2!
uživatel eliminován | 8. 03. 2008, 21:17:58
Drag 0.31, lepší byl jenom R 25 TS s 0:28, x plocha 1.76
Helldiver | 8. 03. 2008, 21:07:07 | více příspěvků | napsat uživateli
Tak schvalne aky odpor vzduchu to ma? teda drag koeficient * celna plocha... Moje auto ma Cx 0.31 . Inac jazdim viacerymi autami, moje su tie co mam v profile .
uživatel eliminován | 8. 03. 2008, 21:03:18
Jo při bouračce má člověk v takovémhle autě smůlu, to je život, na volvo nemám fondy.
Výkon GTE je 69 kW, dobrej krouták a 100 za devět zvládne. Odpor vzduchu je nízký, kde jsi četl, že ne? S čím jezdíš?
uživatel eliminován | 8. 03. 2008, 20:57:43
jak rikas do mesta je takovy typ vozu vyhra ale s timto motorem nevim nooo kdyz to spapa jako dva a pul litr
Helldiver | 8. 03. 2008, 20:54:05 | více příspěvků | napsat uživateli
Nizky odpor vzduchu? Ved to ma drag koeficient jak lednice !2!. Na nejakych velmi vracakoch by som asi nestihal pokial to ma zrychlenie pod 9s na 100, ale akonahle by tam boli len trocha tiahlejsie zakruty tak pa-pa!5!
uživatel eliminován | 8. 03. 2008, 20:49:49 |
Pořídil jsem si renaulta 5 GTE, slyšel jsem na tohle auto a o celé řadě renault 5 jenom to nejlepší. Dneska sice už trošku old-school a taky není největší, ale spolehlivé a super sporťáček.
Modely GTE nebo GT Turbo jsou králové silnic, zvlášť ve městech. Nízká váha, velký výkon motoru, nízký odpor vzduch a čtyři kotoučové brzdy vám zajistí první místo po tom, co naskočí zelená.
A ten vztek majitelů vozů Audi, Mercedes, BMW a jiných, když zjistí, že jim R 5 ukázala zadek na křižovatce.
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 0 uživatelů