Diskuze a otázky - RADAR V BRDECH. ANO

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 09. 2007, 19:20:54 |

Vím že je v současné době hrozně moderní říkat, jak je amerika špatná.

USA není zlounská organizace z Bondovek co plánuje zničení světa !1358!


a referendum o umístění obraného radaru na našem uzemí mi přinde naprosto k ničemu.

o těhle záležitostech by totiž těžko měla rozhodovat laická veřejnost, která se nerozhoduje podle faktů.. ale pouze podle emocí !5!

reagovat

V diskuzi je 84 příspěvků a shlédlo ji 1131 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 11:18:12

Penthause...ano,ano...bude tady zákazka pro spousty firem a nějaký ten peníz někam jako obvykle zmizí!775!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 11:13:39

Homer.Simpson- zaklad ceske politiky...zakazky za miliardy...z tama se sem tam ten milionek strati....

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 11:12:27

Radar v Česku? Rozhodně NE!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 11:09:05

stejně jde jen o prachy!972!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 10:55:12

!vivalaresistanc- a mas pravdu...predstava ze o radaru rozhoduje takovej vuuul jako ty !35! to by me znicilo

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 10:52:43

a za druhe - vypatlanci- uvedomte si, ze OBRANA ZBRAN NEEXISTUJE!!!!!! urovnejte si to v te hlave

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 10:51:20

vivalaresistanc- zakladem demokracie je svoboda projevu, za komunistu si nesmel ani stavkovat, dnes uz mame demokracii a stavkovat muzes- akorat ti to je k hovnu

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 10:34:55

Milí chlapci, ing. Stanislav Kaucký byl analytikem odboru komunikačních strategií a služeb Armády ČR, nyní působí jako redaktor nezávislého vojensko odborného měsíčníku ATM - Armády, technika, militaria. Dlouhodobě se zabývá systémem protiraketové obrany a většina relevantních informací k tématu v českých médiích pochází od něho. Pokud hodláte jeho názory označovat za "kraviny", je to vaše volba a děláte ze sebe blbce.

!5!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 02:15:54

zajicu...mluvis ze je treba dat na nazor odborniku co se tyce "narodni bezpecnosti" tak se podivej jaci odbornici tuto myslenku propaguji...vlasticka parkanova,rad bych si s ni zaspival v hudebni vychove kdybych byl skolou povinny a nebo pan klvana lobista tabakoveho prumyslu....

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:51:14

Omlouvám se ale du chrápat ... měj se :)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:49:37

empatismo... nejlepší je ten předělaný boeing s laserovým dělem na sestřelování raket. Celý zavazadlový prostor a druhá třída je plná hořčíkových baterií a v první třídě je ten laser. Účinný dosah kdy to dokáže odpálit raketu je tak kilometr. Takže chcou sestřelovat mezikontinentální rakety letadlem s maximální rychlostí 900 a dosahem zbraní 1km :D Naprosto promrdané prachy.... ale hlavně, že má NASA aspoň nějaké dotace od armády... v tom vidím jediný přínos :)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:44:22

STARY_CYP:
Sem koukal na CNN... z 5ti raket sestřelili 2... a to věděli kdy to pošlou.. kam to pošlou ...
Když to bude odněkud kde nebudou tušit tak chci vidět jak to trefí :)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:43:49

viva... tak si napsal "dobrou", tak sem myslel, že už deš :D

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:43:01

já spíš nechápu proč to chtěj stavět v Evropě když jim to nefunguje ani nad vlastnim kontinentem...

!747!!1358!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:40:46

vivalaresistanc :
A ty si myslíš že ty co otom rozhodujou otom něco věděj ? neřek bych...
Tim nechci říct že jsou hloupí.. ale každej má svůj resort takže stejně hlasujou podle stranické příslušnosti...

A radar ano ? já spíš nechápu proč to chtěj stavět v Evropě když jim to nefunguje ani nad vlastnim kontinentem...

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:34:44

proč posledni dobou na konci každého rozhovoru slyším tohle jméno...!1274! čau

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:32:15

viva: .... jsem spíše odpůrce oligarchických kolektivistů a vyznavač Nietscheho .... čau !383!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:29:54

och tady to smrdí anarchií !1358! dobrou.

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:26:47

viva
Slovní uskupení "otázka bezpečnosti" používají, používali a budou používat většinou pouze agresoři. "Národní hrdost" - manipulátoři (v podstatě je toto slovní spojení v globalizovaném světě směšné). Včera byls Čech, dnes jsi Evropan, zítra budeš Pozemšťan. !12!
Demokracie je vláda lidu. Vláda zkorumpovaných volených zástupců je pseudodemokracie. !27!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:23:13

viva: Státní symbol je něco co samotné hodnoty nevytváří a tudíž nedává hodnoty, na které je možné být přehnaně hrdý. Beru to účelně tak, že je to prostě jako prostředek jak se odlišit od ostatních okolo. Jenže základ není symbol, ale odlišný jazyk a kultura a to nějaký symbol neudělá ;)

Ale jo máš v tomhle taky pravdu, že při výchově se musí ty lidi napřed nějak identifikovat jen bych z toho nedělal nějakou velkou vědu, když si někdo do vlajky zabalí třeba svačinu nebo si z ní ušije trencle !904!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:17:45

Stary

to si nemyslím...vztah ke státním symbolům je základ...je to o hrdosti k národu.....a tak vůbec no :))

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:16:58

viva: Holt nejsem vlastenec :) Teda jsem, ale možná trošku jiným způsobem než ostatní. Inu takové hovadiny jako hanobení vlajky považuju za ryze kosmetické :)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:12:57

Agilos

defakto se mýlíš...volby je základní princip demokratického uskupení...to je základ a občané....i ti co se o politiku nezajímají jsou důležití...

ale co se týče otázka bezpečnosti...otázka nějaké národní důležitosti....otázka kdy je potřeba dát hlavně na názor odborníků a né na bandu buranů hulákajících do Tv nova, že radar škodí přírodě...... tehdy klidně a s čistým svědomím dám všechny pravomoce vládě !5!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:11:17

stary_cyp

promin nechci ti to kazit, ale když já jezdil na tábory.... Také jsme nesměli nechat při každodenním dávání vlajky na stožár dopustit aby se vlajka dotkla země.

ono to hanobení je !5!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:11:04

viva
Podle tvé logiky bych zakázal laické veřejnosti i volit. Přece jenom se rozhoduje na základě emocí a je nepřípustné, aby byla zvolena nezodpovědná vláda, která rozhoduje de facto o všem. !5!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:07:39

Ježiš už bych měl jít spát. Sem napsal vino místo viva :D A nejhorší je že tu kurva žádné vino nemám :)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:07:00

vino: No právě oni ji nesmí nechat dotknout země, když ji třeba jen vyvěšují nějkde na táboře, tak si ji nesmí položit na trávu, když dělaj s tim vercajkem. To mi říkal jeden rodilý mluvčí. V 70 letech nějaký američan veřejně zapálil vlajku jako protest proti nedemokratickým zákonův v údajně nejsvobodnější zemy. Seděl 5 let. Ani ten rodilý mluvčí co mi to říkal nechápal, že je to přehnané toto. Oni jsou prostě tak vychovaní. Tak jasně hanobení vlajky je jedna věc. Což je i to pálení. Ale symbolická věta z první ústavy "Never let our nation fall and never let our flag touch the ground"(nebo tak něco) chápána doslovně v legislativní praxi není postih hanobení, ale hovadina :)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:46:01

stary

no mám dojem že obecné zákony hanobení vlajky a státních znaků platí všude na zemi nebo ne? :)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:40:37

Viva: doporučuju film Strach a hnus v Las Vegas... tam bylo takové vlastenectví trošku z druhé strany. Neměli hadr aby mohli čuchat éter a tak se slovy "Well.Why not" do toho éteru namočil vlajku a sjel se !1358! BTW to bylo v letech, kdy se dost přísně dodržovaly zákony, že tu vlajku nemůžeš nechat dotknout země a kdesi cosi... a za pálení vlajky se sedělo. Nevím jestli to ještě platí ty zákony.

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:25:45

jenik

ale to spíš není kvůli nějaké propagandě...ale spíš proto, že taková je americká kultůra...i přesto, že většina američanů jsou jen bídní přistěhovalci z evropy a afriky...tak většina z nich má neutuchající touhu v o to větší nacionalismus a vlastenectví..... :) ..... prostě televize pouštěj to co na diváky zabírá !5! asi něco jako před pěti lety na tv nova každovíkendové estrády !2!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarúzemíamerikadobaorganizaceUSAsvětemoceumístěnízlounskáreferendumzáležitostničemazničenípřindebondovkaveřejnosttěhlo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑