Diskuze a otázky - propouštění z duvodu krize .

úvodní strana | aktualizovat | dolů

matiano1

matiano1 | 15. 12. 2008, 22:38:46 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Nemyslíte si že se hodně firem už vymlouvá na krizi ve světě jen , aby mohli propouštět své zaměstnance .? zajímají mne vaše názory .

reagovat

V diskuzi je 39 příspěvků a shlédlo ji 492 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

matiano1

matiano1 | 16. 12. 2008, 00:20:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> MLBsimi
Díky a zas někdy příště pokecáme . Díky všem zučastněným .!27!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 23:58:02

jinak pochvala za duchaplnou diskuzi :-)!27!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 23:56:49

> matiano1
no ono to asi nebude ze dne na den... a kdo ví jestli se svět vůbec vzpamatuje pořádně :-)... jenom doufam, že nějakýmu politikovi nerupne v bedně a nezmáčkne to červený tlačítko "atom bomb" :-D

matiano1

matiano1 | 15. 12. 2008, 23:53:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> MLBsimi
to je určitě pravda ....nevyhne se to asi žádným společnostem , ale fakt by mne zajímalo za jak dlouho se to dá zas do pohody.!1!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 23:51:00

> matiano1
letadla jsou fain dopravní prostředek :-)... a jelikož zachvíli lidi nebudou mít peníze na to si koupit letenku, tak začnou propouštět i letecký společnosti :-D:-D:-D

matiano1

matiano1 | 15. 12. 2008, 23:44:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Appolyon
a víš že se vždycky bojím a řikam si že zrovna tohle spadne .....a to lítam tak jednou za dva roky .

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 23:39:04

> Appolyon
jooooo konzervy :-D!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 23:30:18

> matiano1
to je stejný jako kdyby ses bál nastoupit do letadla, protože už jich spousta spadla !550!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 23:29:43

> MLBsimi
já vím, jen bych propouštění bral až jako poslední možnost, zatímco firmy se toho hned chytají !863! pochybuju, že by nějakou větší firmu stál nadbytek zaměstnanců krach....
a jinak žádná krize by nebyla, kdyby lidi nebyli tak hloupí...ale pochybuju že se té mase lidí rozsvítí, takže pomalu začínám kupovat zásoby konzerv...

matiano1

matiano1 | 15. 12. 2008, 23:29:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Appolyon
Ty by jsi se nebal dat všechny svoje peníze do banky když už spousta bank ve světě krachla ?

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 23:26:12

> matiano1
krize je o tom, že lidi vlastně neví co to přesně znamená, jen znají to slovo "krize" a tak radši škudlí prachy doma a tím tu krizi ještě víc prohlubujou

matiano1

matiano1 | 15. 12. 2008, 23:23:30 | více příspěvků | napsat uživateli

doufam že to snad nebude mítaž tak děsivej dopad aby jsme se vratily k přidělum ,ale zajíma mne jak to dlouho bude trvat ?. Například u automobilky Hiunday zavratně stoupaj akcie na burzách .......nechápu .

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 23:18:00

> Appolyon
když sníží výrobu, tak jim nebude třeba tolik lidí a logicky budou těch pár lidí propouštět:-D.. je to začarovanej kruch si myslim.. já pociťuju krizi v Anglii tak, že pracuju příležitostně (někdy čtyři dny v týdnu, někdy jeden den v týdnu(na uživení tady to stačí, ale šetřit se z toho moc nedá)) a když ti povim, že spolubydlící vyhodili z MASNY, když lidi budou jíst teď na Vánoce jak nezavřený, tak asi snížení výroby nebude moc řešení... Navíc spousta čechů, slováků a dokonce i poláků to tu zabalilo a vivala home :-)...
jinak jsem nekde na internetu čet prognozu, že je velká pravděpodobnost krachu další velký banky v USA... jestli se tak nedej bože stane.. vrátíme se možná do doby, kdy krachla NY burza a všechno bude na příděl :-)..

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 23:10:14

> MLBsimi
jenže za půl roku už si nikdo (možná kromě investorů) nevzpomene že byla nějaká krize...myslím, že ty firmy by to překlepaly se sníženou výrobou a třeba by nevyplácely prémie na mzdách apod...ale přímo propouštět zaměstnance, aby je zase za pár měsíců nabraly a ušetřili tím pár peněz mi přijde neetický...

matiano1

matiano1 | 15. 12. 2008, 23:00:25 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlasím s názorem že si firma chce například za neschopný lidi najít schopnější .ale dělám v pc firmě a snižily se stavy lidí na minimum ale práce neubylo a už se to vážně nestíhá.!24!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:59:48

> Appolyon
jestli propouští i Škodovka, tak si tim nejsem tolik jistej :-).. Finančního poradce dělá i můj kamarád co nemá ani maturitu.. stačí se naučit pár frází a bejt dobrej herec !685!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:55:05

> MLBsimi
myslím, že málokteré firmě by zisky klesly natolik, aby neměly ani na svou režii...
btw. studoval jsem ESF MU a dělám finančního poradce !521!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:53:01

> NoChance
přesně...

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:52:42

> Appolyon
a k čemu by ti zaměstnanci vyraběli když to pak firmě nepujde na odbyt?si to maji skladovat doma za barakem?

NoChance

NoChance | 15. 12. 2008, 22:51:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevidim duvod proc by se mely firmy vymlouvat na krizi.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:51:14

V únoru to dorazí, myslím si..bude tak 40% NEZAměstnaných..

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:51:14

> Appolyon
když nejni odbyt, tak nejsou zisky tak jako tak... takže by neměli ani na ty výplaty.. zkus otevřít někdy jen tak ze zvědavosti učebnici ekonomiky :-)

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:51:13

> Appolyon
tak s tímto názorem souhlasím, jde o prachy, o nic jiného!1371!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:51:07

Je to dobrá příležitost vylepšit pracovní tým. Můžou místo nich přijmout schopnější lidi, které propustili skutečně krizující fabriky.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:50:28

> matiano1
práci nemáš nikdy jistou ať je krize nebo ne. Já slyším pořád samé kraviny, ale už se tím raději nezatěžuju.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:50:26

tezko rict nejsem zamestnavatel.. spis to sou predcasny obavy z toho cc bude aby se nedostali do platebni neschopnosti.. tak se tomu snazej predejit.. a to na cc nejspis narazis posoudit nedokazu.. :) myslim ze v kazdy firme to je jiny.. no

Michi1987

Michi1987 | 15. 12. 2008, 22:50:12 | více příspěvků | napsat uživateli

U nás prej nikoho nepropustěj...!876!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:50:11

..něco na tom bude

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:49:19

> DeniseGMS
ahoooooj mamino :-)... koukam, že jsme se zapojili do stejný diskuze :-)

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 22:49:05

ne...je to logický, ale myslím, že ty firmy by to zvládly i s těma zaměstnancema...jen by měly o trošku nižší zisk no

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krizesvětfirmanázordůvodpropouštěnízaměstnanec

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑