Diskuze a otázky - Proč se lidi podvádí ve vztazích i mimo ně?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 11. 03. 2007, 13:51:55 |

Čao lidi. nechapu co vede lidi k tomu, aby se bud z momentlani potreby bo z nejakeho jineho duvodu vyspali s nekym jinym nez s tim kdo si to zaslouzi a verne ji nebo ho miluje!1366!? nerozumim tomu a nikdy sem takovou potrebu nemel. Po trech letech sem se nedavno rozesel s holkou, ktery me podvedla v opilosti a nedokazala se obhajit. nevim co se dneska teda ocekava od vztahu.............ale podle me to uz vztahy ani nejsou a jestli jsou, tak nejsou zalozeny na lasce a uprimnosti ale jen se opiraji o to, ze nekdo chce byt s neky pro jeho telesne dispozice a ostatek jde do ustrani.
hruza a je mi z toho dost zle.... !898!
co si o tom myslite vy?
piste plese !928!

reagovat

Je to opravdu tak hrozné, jak to momentalne citim?

V anketě hlasovalo celkem uživatelů

V diskuzi je 255 příspěvků a shlédlo ji 1351 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 07. 2009, 16:48:53

Ale vztahu se nebránim

uživatel eliminován | 9. 07. 2009, 16:48:27

Je to ubohost podvádět někoho..proto sem radši sama xD

uživatel eliminován | 8. 06. 2009, 08:51:56

to je uplně jednoduchý... Máš koc co miluješ ... sex ti s ní šlape... ale je to už ohraný a lidi potřebujou občas vyskočit toho stereotypu... víš co a jak se říká sex není všechno ve vztahu... tak je to jeden s dalších dobrejch zabavnejch sportů... pokud top bereš sportovně že jde jen o to si vytřepat kulky s trochou změny tak to pro mě není až tak uplně nevěra, nevěra by to byla kdyby si ty nebo ona do toho s tím druhým šla i citově... jakože misto jenom sexu by spolu začli chodit do kina a tak... ae když si jen vrznou a pak jde do kina s tebou a pak si vrzne s tebou tak o co jde?!1183!
Všechno je jen o toleranci ... bud nebudete sportvoat voba mimo domací hřiště ... nebo voba občas zajedete hostovat....!11!
!1!

uživatel eliminován | 25. 12. 2008, 23:11:53

ewi
S tím souhlasím

uživatel eliminován | 28. 06. 2008, 09:36:07

já sem to taky nikdy nepochopila...nechápu,jak to někdo může udělat-podvádět milovanou osobu!
tak buď jí mám rád,nebo ne..a když ne,tak ať to zkončí a neničí tomu druhýmu srdce nevěrou!!!1005!!1260!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 21:56:41

kdyzto nekomu zatech par chvil rozkose stooji jetoo vuul a nezaslouzi si vztah!1375!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 21:55:34

kamos jak sem udelala to same napsal tohle: kdyby zensky nebyly taovy mrsky chlapi by byli klidnejsi..myslim ze to neni o tom..nevim jestli jeste jde ted verit na lasku...mozna si lidi uz jen nevazi toho co v tom druhem maji vid

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 21:54:33

moc složíté !299! dneska uz mi vynechává mozek
ale podvádět se nemá /kdyz sme u vztahů/!607!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 21:53:03

aby sme meli duvod se trapit asik tak nejak nooo!1046!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 21:52:55

to nevim si neumí vážit toho koho maj!1326!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 21:52:08

páč se jim ce a sou divný !851! !887!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 21:51:45

nez - souhlasim s tebou,ted uz je vsechno jen o pretvarce,nikomu uz na vztazich davno nezalezi

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 21:49:56

JohanClear: no chlape tys to ted rosek jako !2!....bohuzel to cubka nikdy nebyla a nikdy nebude, tak sesh trochec vedle no....!1366!......a jak uz sem psal...silaku sem pishe dost !1057!!349!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:57:17

wow tak tuhle dizkusi jsi nemusel ani zakladat staci si precist par clanku na mujvztah.cz (nebo tak nejak to bylo) a tam más presnou definici proc to lidi delaj

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:55:44

taky mi to jebe ...ale to se prostě stává.!24!!24!no....to k tomu někd yi patří heh.!764!!934!

uživatel eliminován | 12. 04. 2007, 09:48:58

nespokojenost ve vztahu a pokud se to neřeší, tak to takhle dopadá !906!!529!

JohanClear

JohanClear | 12. 04. 2007, 09:33:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Nezbis85: A treba je chyba v tobe, treba si o ni vedel malo, treba pro ni ten tvůj "kvalitni sex" nebyl dost.... ale to ty asi nechces slyset co? Nezajima te proc se lidi podvadej, ale proc sakra ta cubka podvedla zrovna tebe!?

uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:56:26

dan: ale všechno co v životě uděláš je o tvém osobním svobodném rozhodnutí.... a propos partnerský vztah taky není přirozeně daný........ !426!

uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:44:06

bezdůvodně to dělaj primitivové, ale k nevěře často bývá důvod, idkyž nemusí být hned tak patrný, nejčastěji asi, že člověku v tom vztahu něco chybí... a dost často to nemá se sexem nic společnýho... pak taky asi zvědavost..

uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:42:25

nu, je to na prd... dneska se snad neda verit nikomu, proto je lepsi se k nikomu neupinat, pak to tak neboli... vzdycky cekam to nejhorsi a pak se jen smeju !1424!!1082!

Negro007

Negro007 | 11. 04. 2007, 16:39:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Netuším,já žádný vztahy nemám.......

ddan2

ddan2 | 11. 04. 2007, 16:38:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Kacka_19 - 11.04.07 16:34 >vernost neni pojem pro kterej by si kazdej moh usit definici na miru, sexualni vernost , vernost znacce zubni pasty, vernost vojaka k vlasti, vernost nevimceho nevimkcemu je porad jedna a tataz vernost, zadna samozrejmost, ale tvy rozhodnuti

uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:34:50

dan: podle tebe je věrnost slib... pro mě patří věrnost do vztahu ve kterém žiju... je to pro mě samozřejmost... když si budu chtít užívat nebudu mít partnerský vztah.... !1421!

uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:32:31

no podle toho co tu cztu, tak je tu par jedincu z mozkem a par jedincu jen s pohlavnim organem......bez urazky pro vsechny ale obhajovat neveru neczim jako je pokusheni a takovyhle ty reczi....spish sem dojel na tu duveru...kazdej si myslim mel ve vztahu situacion, ze ho nekdo pokoushel tahat do postele...acz uz jen ze zvedavosti bo z duvodu ublizeni nekomu.....ale asi sem takovej debil nebo takovej masér, že sem vždy odolal...lituji tech, kteri vedome podvadeji sve partnery a partnerky a jeshte vic lituji tech podvedenych a ponizenych...!898!ubohost!898!......je to preci nejvetshi bolest po smrti nekoho blizkeho....co by melo bolet vic nez zklamani v partnerovi ci rodine...nemluve o smrti ale tu sem tahat nechci!1366!....
diskuze se trochu rozjela koukam !798!!1106!!798! !650!

ddan2

ddan2 | 11. 04. 2007, 16:16:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Kacka_19 - 11.04.07 16:11>nerek jsem cokoliv, hledas absurdni a nesmyslny srovnani. vernost je vicemene slib neznamena ze slib je vernost, skola a prace s tim nijak nesouvisi

ddan2

ddan2 | 11. 04. 2007, 16:11:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Kacka_19 - 11.04.07 16:08> s tim souhlasim

uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:11:48

dan: takže kdykoli cokoli dodržuju (chodím do školy, do práce, cvičit, ......) tak to znamená že dodržuju slib? tak to jsem nevěděla tak to pak sorry.... vydělávat peníze taky není pro člověka přirozené... nebo ještě jinak.... geneticky dané>.... tak proč 90% lidí pracuje nebo se alespoň pracovat snaží???!925!

uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:10:22

Nemuzu si pomoct, ale ve vztahu by se nemelo podvadet.. to pak ani vztah mit clovek nemusi.. Je to svinstvo, boli to.. !1230!

uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:08:45

dan: no to jestli udržuješ sexuální věrnost nebo ne by si měli partneři na začátku vztahu teda zdělit ať už jí dodržujou nebo ne... a o sexu ve vztahu tu melu proto že o tom je ta diskuze... když bude diskuze o toleranci ve vztahu tak budu diskutovat o toleranci......... !1281!

Jenik_

Jenik_ | 11. 04. 2007, 16:06:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Když ti málo dává, to je jasný, ne. !1137!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vztahčlověkpotřebaverneboudaopilostdůvodmomentlaniupřímnostlašceholka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑