Diskuze a otázky - PRO MOZEČEK 48

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Scrattchy

Scrattchy | 30. 12. 2007, 01:06:16 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Letadlo urazilo za 24 hodin 2500km druhé letadlo za stejnou dobu a stejnou rychlost urazilo 3200km !!
JAK JE TO MOŽNÉ ??!1!!1!!1!

reagovat

V diskuzi je 54 příspěvků a shlédlo ji 809 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

klub-mimi

klub-mimi | 30. 12. 2007, 12:35:43 | více příspěvků | napsat uživateli

jedno asi bylo ve vesmíru!1190!

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 02:46:19

ším vejš to letadlo je tak tím to má rychlejší a kradčí

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 02:44:59

* pólu

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 02:44:26

Krajatz: No směrem od půlu k rovníku roste odstředivá síla, tudíž klesá gravitační zrychlení a start je tak snazší. Ještě samozřejmě záleží na dalších faktorech při volbě startovacího místa, ale to je teď vedlejší. Nenapadá mě, jak jinak by rakety využívaly rotace Země, rychlost jim to rozhodně nepřidá. !41!

jamirnine

jamirnine | 30. 12. 2007, 02:02:29 | více příspěvků | napsat uživateli

no protoze prvni letadlo letelo rychlosti 104,2 km/h a to druhe 133,3 km/h. To je na letadlo celkem pomala rychlost

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:40:14

mimozemšťani? !1365!

Krajatz

Krajatz | 30. 12. 2007, 01:39:43 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlasím s performerem....když se vezme v potaz rotace země....i rakety startují s pomocí rotace naší země .. takže .ou jéé !785!

Babycicina1

Babycicina1 | 30. 12. 2007, 01:36:52 | více příspěvků | napsat uživateli

tvl to fakt nejde !2!!2! to jedno letadlo vyletelo driv !2!!2!!1!

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:32:34

performer: To je snad jedno, ne? Teda pokud neberes jako bod, ke kteremu se vztahuje ta rychlost, treba bod na obezne draze Zeme kolem Slunce, ktery je v konstantni vzdalenosti od zemskeho jadra - a i tak je to blbost, protoze zeme ma tvar geoidu. Vetsinou se ta rychlost vztahuje prosi povrchu zeme. !619!

Babycicina1

Babycicina1 | 30. 12. 2007, 01:30:00 | více příspěvků | napsat uživateli

no asi jak je to mozny !!!! !2!!2!!2! to teda nevim !2!!2!!2! ale bude to nejakej chytak to cejtim v kostech!2!!2!

performer

performer | 30. 12. 2007, 01:28:26 | více příspěvků | napsat uživateli

protože jedno letělo po směru a druhý proti směru otáčení zeme :)

performer

performer | 30. 12. 2007, 01:27:53 | více příspěvků | napsat uživateli

protože jedno letělo po směru a druhý proti směru otáčení zeme :)

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:27:17

Určitě časový pásma. Mám kamaráda, kterej se plavil 20 let po moři a jednu mi to vysvětloval..Zapisoval nějaký hodnoty pravidelně každou půlhodinu a byl to prej docela zážitek..

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:25:33

Zilkoslav - 30.12.07 01:14 více od Zilkoslav ignorovat

První letadlo letělo obloukem, kdežto druhé to pralo po úhlopříčce. Že jo?

ten to vedel.. !1190!!1190!

Scrattchy

Scrattchy | 30. 12. 2007, 01:25:18 | více příspěvků | napsat uživateli

TO JE Z KNIHY V KTERÝ NEJSOU ŽÁDNÝ ODPOVĚDI !1!

Alpinek_

Alpinek_ | 30. 12. 2007, 01:25:16 | více příspěvků | napsat uživateli

tak ztoho plyne zaver ze to ma dobre ja no jajsem prooste dobrej!1190!!1382!

hell_machine_tekno

hell_machine_tekno | 30. 12. 2007, 01:25:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Scrattchy: > tyzje vuul, to mas ty same vzdalenosti, vono by se taky mohlo otocit a vratit na misto vzletu a tim padem by neuletelo nic !1358!!1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:25:04

nevim jestli to berete ze jsou i casove psama nebo to na to nema zadny vliv!1310!

Scrattchy

Scrattchy | 30. 12. 2007, 01:24:37 | více příspěvků | napsat uživateli

TAK CO MYSLÍTE JDE NA TO PŘIJÍT?? NEBO JE TO VŮBEC MOŽNÝ NA TO PŘIJÍT?

Klerik

Klerik | 30. 12. 2007, 01:24:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Scrattchy: tak té dobry no!1358!

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:24:12

Jak je to s tim kýblem???

Scrattchy

Scrattchy | 30. 12. 2007, 01:23:40 | více příspěvků | napsat uživateli

jááá odpověd nwm to jsem našel v knížce a odpvěd tam není

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:22:53

Alpinek: !121!!121!!121!!529!!121!!121!!121!

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:22:41

Scrattchy: Tak bude v cíli o něco později,ale ve skutečnosti bude mít na tacháči stejnej počet km...

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:22:20

Scrattchy:ale vis co je sranda ikdyby to jedno letelo obloukem tak po tom oblouku urazi stejnou vzdalenost letu akorat jinym smerem!5!

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:22:16

no to je přece jasný.. ale nebudu machrovat když už je odpověď řečená;-)

Alpinek_

Alpinek_ | 30. 12. 2007, 01:22:11 | více příspěvků | napsat uživateli

protoze jedno letelo do ameriky a tam je to bliz a tak to mel za 24h 2500km a jeden do australie a ten to ma dal 3200km a taky to trva 24 h no!957!

Bonnie_

Bonnie_ | 30. 12. 2007, 01:21:59 | více příspěvků | napsat uživateli

nee.... souhlasim s tim, jak uz tu nekde bylo, ze to jedno je proste malinko delsi.... ale PROBOHA - nikdy nechci potkat takhle dlouhy letadlo!!!!

Scrattchy

Scrattchy | 30. 12. 2007, 01:20:47 | více příspěvků | napsat uživateli

hey lidi co zapojit mozek co když to letadlo letělo obloukem
to první ---------------____________----------------
to druhé--------------------------------------------------

???????????????!1!

uživatel eliminován | 30. 12. 2007, 01:20:28

Scrattchy: njn, ale ty z netu byly 100x lepšíí

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

letadlodruhádoba2500km3200kmmozečekrychlost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑