Diskuze a otázky - Přijde vám to normální??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 09:32:01 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Když jsem jela dnes ráno do práce, tak se mi cesta zkomplikovala zastavením metra v zastávce Muzeum. Důvodem byl pád člověka do kolejiště. Opravdu mě šokovalo chování některých jedinců! Přijde Vám normální, aby se někteří cestující rozčilovali nad tím, že může jezdit alespoň druhá strana metra? Že prý dotyčný spadl do jednoho kolejiště?! Copak nemají úctu k tomu člověku, který umírá na kolejích a chtějí kolem něj jezdit jak hyeny do práce bez povšimnutí? Vždyť také záchranáři potřebují klid k vyprošťování!
A taky mě zarazilo, jak některé jedince může bavit koukat směrem do kolejiště v očekávání, že uvidí bezvládné tělo!? Svým očumováním zpomalují a komplikují práci záchranářů!
Někteří jedinci opravdu zapomínají, co nás odlišuje od zvířat!
Nevím, zda šlo o sebevraždu či náhodu...na věci to však nic nemění. Chováme se občas hůř než zvířata a měli bychom se nad sebou zamyslet.

reagovat

V diskuzi je 119 příspěvků a shlédlo ji 910 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:53:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> sthroodle
!2!

Jimbo.cz

Jimbo.cz | 21. 10. 2008, 10:50:15 | více příspěvků | napsat uživateli

vetsina lidi mysli hlavne na sebe. vetsina si asi rekne "jezis zas nejakej blbec. ja pospicham do skoly/prace". tak je jasny, ze jim to bude u prdele. par lidi se nad tim mozna zastavi, ale tim to hasne. sme sobeckej narod. kazdej hraje jenom sam za sebe. btw treba stir taky umi spachat sebevrazdu kdyz chce !617!

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:47:13

> Destiny-hh
To sa týkalo bohatých feťákov... Mno, ono toto je zložitejšie... Ľudia svoje depresie riešia všeliak, pretože ísť k psychiatrovi je pre väčšinu z nich hanba... A tak niekto pije, niekto fetuje... :/

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:45:33

> Destiny-hh
hned mi to bylo podezrely :-D

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:43:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Qox
nemyslím si, že lidi to dělají s tím, že je pak doktoři dají dohromady. přijde mi, že ten můj kamarád to dělá za účelem sebedestrukce. je mu to jedno...na nikom mu nezáleží.

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:39:57

Typickej případ toho jaký sou mezi náma volové.. !1252! !1009!

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:38:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> sthroodle
to mám ze slohovky ze základky...psala sem na téma trestu smrti!2!

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:37:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Petros19
vím, že nidky nemám říkat "nikdy"...ale já fakt na tohle nejsem. jasný, do té situace jsem se nedostala, takže se do ní člověk těžko vciťuje a dokáže odhadnout svou reakci. ale pochybuji, že bych při pohledu na jeho vraždu měla pocit zadostiučinění...toho dotyčného by mi to už stejně nevrátilo.

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:36:52

> Destiny-hh
Mno, presne takto... Ale tý ľudia nevidia, že robia niečo zlé, práveže sú spokojný a myslia, že to je vlastne fajn a v pohode... Ale stretol som sa aj z názorom bohatších feťákov... Však platím životku a môžem si dovoliť najdrahších doktorov, tak na čo budem prestávať keď ma potom dajú dokopy? Ľudia častokrát rozmýšľajú troška zvrátene vo veciach kam to nepatrí...

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:36:52

> Destiny-hh
souhlas. akorat by me zajimalo, kdes opsala tu posledni vetu.. to zni fakt dost knizene :-D

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:35:46

> sthroodle
tak to mam taky... na horory koukat nemůžu páč mi je blbě, mam strach a nemůžu spát !2!

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:34:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> sthroodle
plně s tebou souhlasím! během tohohle roku byli v americe zjištěny dva justiční omyly na základě kterých byli popraveni dva lide?! to je hrozný!
je fakt, že tresty u nás jsou naprosto směsné.....to ať jsou ti zločinci radši na doživotí ve vězení a jejich prohřešek je vpalujícím se cejchem, který si budou muset každý den uvědomovat!

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:34:39

> Destiny-hh
já jsem taky proti trestu smrti, ale kdyby ti nějakej šmejd zabil někoho blízkého, tak bys stejně chtěla jeho smrt a dívat se jak by vysel !5!

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:34:35

> Destiny-hh
ja horory rad nemam. u nich se do tech umirajicich, ac nejsou skutecni, vcituju asi jeste snaz nez do umirajicich na silnici..

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:32:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> sthroodle
jj...máš pravdu. souhlasím s tebou. ještě že můžu koukat na ty horory a nemusím koukat na umírající lidi !2! (pokus o vtip) !5!

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:30:43

> Destiny-hh
jsem taky proti, hlavne kvuli moznymu justicnimu omylu. a taky mi prijde, ze clovek nema pravo druhymu sahnout na zivot. na druhou stranu tady mame smesny tresty pro vrahy. dostane 15 let a za 8 let je za slusny chovani doma.. to je druhej extrem

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:30:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Qox
právě....pokud to chce člověk dělat, tak se musí obrnit...já třeba vidím jak to den ode dne ničí mého kamaráda a nemůžu s tím nic udělat. on prostě nechce...bojím se, kdy zase přijde na naši schůzku vysmaženej, jak bude vypadat. jeslti něco jedl, měl kde spát...

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:28:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> sthroodle
to máš vlastně pravdu...ale stejně je hrozné koukat na smrt druhého člověka. já osobně jsem proti trestu smrti, takže tyhle věci odsuzuji. jsem asi moc velká humanistka a pacifistka...ale hipík nejsem !2!

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:28:23

> Destiny-hh
mozna to nebude uplne spravny prirovnani, ale lidi jsou radi deseni, kor kdyz je to vlastne pro ne bezpecny. proto treba maji radi horory.. tehdy si chodili pro tyhle emoce prave na verejny popravy.. a pritom si dobre uvedomovali, ze ten clovek, co ho za cvili zabijou, zasel moc daleko a ze oni si musi dat bacha

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:27:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> Slachtis
já vím, že s tím nic neudělám...možná je to naivní představa... ale možná tahle diskuze dokáže přinutit některý čumili k přemýšlení a příště už tam stát nebudou a rychle opustí místo nehody, aby uvolnili cestu záchranářům.

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:26:39

> Destiny-hh
Ono, keď chceš s nimi pracovať, tak to je ešte ťažšie... Mňa prehovárajú a volajú späť, hlavne na zameranie zo psychologického hľadiska a komunikácie potrebujú ľudí... Ale proste je to nápor na dušu a psychiku človeka...

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:25:20

> Destiny-hh
ale to prave bylo takhle vykoumany. lidi to zaroven pritahovalo, ale zaroven to melo preventivni ucinek. stejne jako kdyz vidis dopravni nehodu. vetsina lidi se na to ochotne podiva, ale zaroven pak jede opatrnejc

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:24:48

My jsme vlastně zvířata.....jménem ČLOVĚK...Neuděláš nic....Někdo má a někdo nemá (mozek schopný k racionálnímu přemýšlení)..zbytek čumí do kolejiště a fotí mobilem

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:24:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> Qox
no to máš pravdu..je těžký mít kamarády drogově závislé. ono tě to pak do tý situace hodně zainteresuje. !24!

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:22:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> sthroodle
no to ano...ale týpek co napsal, že to byl prostředek zastrašování..myslím si, že zrovna tohle byl ten nejmenší důvod, proč tam lidé chodili...aby zastrašovali sami sebe!2!

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:21:18

> .HY-DRO.
Mno, ja som chcel robiť s drogovo závislými... Neskoro som pochopil základ, nerobiť si medzi nimi kamošov... Preto som s tým viac-menej dočasne prestal...

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:21:17

> Destiny-hh
prestoze je nenutili, lidi prisli. proste je to tahlo, chteli to videt.. nerikam, ze vsichni, ale vzdycky se naslo dost tech cumilu.. stejne jako dneska

Destiny-hh

Destiny-hh | 21. 10. 2008, 10:21:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Petros19
nevím...mně je jedno, co ten člověk spáchal..ale nebudu koukat jak ho zabíjí! nedokážu pochopit jak mohli třeba v usa vysílat popravu nějakého člověka! je to zvěrstvo...ten člověk je možná špatný, spáchal nějaký zločin..ale kdo nám dává právo sahat druhému na život a rozhodovat o jeho životě?
ale to už je na jiné téma..

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:20:17

> sthroodle
Veľká pravda... Niet k tomu čo dodať !2!

uživatel eliminován | 21. 10. 2008, 10:19:56

> Destiny-hh
> delaine

Odpověď sem tam teď psal strhroodlemu!5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověkkolejištěprácepovšimnutízastávkadruhácestujícíjedinecpádmuzeumúctaklidhyenadůvodránocestachovánístranazáchranářkolej

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑