Diskuze a otázky - PORAZIL JSEM KRAVATÁKY !!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 08:53:43 |

!331! Dobrý den

Jenom bych se vám chtěl pochlubit, že jsem toto pondělí byl na pohovoru u společnosti DHL na pozici Referent Distribuce....

Konkurence byla silná.

Ale i přesto mě právě volali, že berou mě. Od prvního nastupuji. !331!


radujme se? :)

reagovat

V diskuzi je 101 příspěvků a shlédlo ji 1021 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

makis

makis | 22. 08. 2008, 11:54:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Znám ředitele české pobočky:-))

uživatel eliminován | 22. 08. 2008, 11:53:21

Velký CG !5!

uživatel eliminován | 28. 10. 2007, 16:48:55

gratuluji !2!

uživatel eliminován | 28. 10. 2007, 16:46:48

cocik

mandarinština? what?

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 15:30:41

dhl je v pohode, kdyz nebudes delat kraviny, tak jsi (v ramci tvejch moznosti) celkem za vodou

ale jestli chces bejt nejak hodne pouzitelnej, tak se zacni ucit anglicky (to je standardni komunikacni jazyk) a mandarinstinu (bez ni se jako beloch v globalnich firmach za 10 let nahoru nedostanes)

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 15:27:27

achjo

pche...!1331!!1363!

achjo_Tery

achjo_Tery | 26. 10. 2007, 14:42:06 | více příspěvků | napsat uživateli

a kde že to teď budeš sedět na tom internetu?? !1350!

-PeAcE-BoY-

-PeAcE-BoY- | 26. 10. 2007, 14:30:32 | více příspěvků | napsat uživateli

jo raduju aspon tu nebudou ty tvoje idiotský diskuze!122!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 14:22:17

lkffkkdakjc

ano.

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 12:59:54

vivalaresistanc : A oni vědí, že nemáš ani maturitu? !1216!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 12:58:38

vivalaresistanc: jestli si myslis ze pracovat u velkyho nadnarodniho konglomeratu je nejaka vyhra nedejboze jistota, tak je na case abys otevrel oci.

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 12:31:20

partyb0y: nikde neřikám že je zbytečná, jen ještě neni tak důležitá jak myslíš, pri cestě do zahraničí ti přidělí asistentku, která se o většinu věcí postará a většina auditů je vedena ve více jazycích. U nás na na baráku sedí hafo holanďanů a myslíš že umí česky? maximálně jeden a to jen trochu. Myslim že jsi roumný a máš to v hlavě srovnaný, ale angličtina neni to nej... co člověk k praci potřebuje pokud nedělaš tlumočníka či prekladatele !957! no nic, jdu se juknout do práce !405!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 12:16:57

j3ykobim: Kariéru si uděláš i se základkou když už to budem brát extrémisticky. Jen to beru čistě individuálně. Měl jsem neskutečnou výhodu, když jsem přišel na pohovor a moje angličtina byla naslušné úrovni, jelikož firma počítá do budoucna, že onoho pracovníka bude posílat na "akce" do zahraničí, kdy je potřeba aby se on sám dorozuměl s ostatníma lidma v týmu, kdy by to tlumočník opravdu zdržoval, navíc se to firmě prodraží, proto preferuje anglicky mluvící lidi. Ano, jistěže, strategie firmy se nezakládá na anglicky mluvících lidech ve firmě :) Ale jen řikám svou zkušenost, ty zas svou, ale z globálního hlediska se AJ prostě hodí, budu si za tim stát, neřikej mi že je zbytečná, nikdy neni zbytečný umět mluvit jazykama!5!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 12:10:17

angličtina se hodí, ale karieru mužeš udělat i bez ní, dělám v IT odělení, firmu z jistých důvodů uvádět nebudu, ale obrat firmy je kolem 45 miliard euro, ročně bez DPH. Z čehož se dá usoudit, že obchodní strategie firmy funguje i když nevybírá nejlepší pracovníky na trhu, ale dává šanci se zlepšovat postupem času v rámci společnosti. sry nějak se do divně napsal, taky nejsem moc dobrý řečník !786!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 11:50:32

j3ykobim: v tom pripade je to o tom, kde se spol. pohybuje a taky na jakém postu ty pracuješ :) šéf neni velky řečník, ale řečník je, takže si mi kápnul do noty, co jsem tim chtěl říct. Takže okolnosti firmy + post na kterém děláš = umět / neumět anglicky, ale to přece neznamená, že není třeba ? :) já si pořád trvám na tom, že jo, alespoň pro ambiciózní lidi. A krom toho, neni třeba jen pracovně :)

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 11:09:30

partyboy

ty mi chceš vyloženě zkazit to nadšení že? :))

ono je vcelku uspěch, že mě vzali už kvůli tomu, že ještě nemám ani maturu......!331!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 11:08:38

chtel sem rict, nase oddeleni !5!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 11:06:42

partyb0y: pracuju v nadnarodni společnosti na oddeleni ktere se stara zhruba o 15 000 zamestnanu v CR + slovensko, na nasem oddeleni mluvi skvele pouze 2-3 lide ze 7mi, i sef neni zadny velky recnik, v budove mame plno ruzne mluvicich sefu ale kazdy ma svou sekretarku ktera za ne skoro vse zarizuje. !1008!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 11:06:15

vivalaresistanc: to stoprocentně je do budoucna a celkově pro kariéru výhoda mít v životopise zvučné jméno ala DHL. To souhlas. Záruka to bude jedině, pokud budeš pro firmu nepostradatelný, takhle se 3 měsíce budeš klepat, pak budeš doufat a když dokážeš, nemáš pořád jistotu.

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 11:04:37

drzej_nafrnenej: To možná, ale stejně je to výš o něčem jinym. On ti něco přetlumočí (jestli to vůbec tak je, co já vím), ale stejně je to nakonec tak, že si sedně s bonifácem ze španělska na večeři, vylijete si huby, pokecate v AJ, rozumíte si, je prdel a obchod jde hned jinak, nejseš tupý Ypsilon, sedící a čumící. Takže se oba shodnem na tom, že bez AJ to nejde, aj se pokládá v této době pomalu jako samozřejmost, proto nesouhlasim s nazorem "j3ykobima"

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 11:03:59

partyboy

ano ano ano...argumentuju blbostma. ale zase na druhou stranu. Myslím si, že DHL je docela zavedená firma. Sice je mladá to třeba ano, ale na druhou stranu takové firmy jako t-mobile....vodafone....to jsou take mlade firmy.....

a pracovat u takove firmy je povětšinou záruka si myslím......!1274!

a taky...kdybych tam vydržel...v životopisu se to pak bude vyjímat lépe než kdybych pracoval třeba u firmy Navrátil s.r.o. .....

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 10. 2007, 11:02:11 | více příspěvků | napsat uživateli

partyboy

no je sice pravda, ze alespon jeden cizi jazyk potrebujes temer na vsech slusnejsich pozicich, ovsem na druhou stranu treba zrovna tvuj kamos clen predstavenstva O2 pri dulezitejsich obchodnich jednanich jiste vyuziva tlumocnika znaleho obchodni terminologie, takze je to relativni

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 10:59:42

vivalaresistanc: argumentuješ tu hroznyma blbostma:) Kvalita firmy se přece nepozná podle toho, co sponzoruje a co ne :) Jasné, DHL má prachy a dovolit si to může, ale jestli dobře víš, nezaložil jí jedinej jedinec :) krom toho, vše je o nápadu, přišli na jednu blbůstku, která byla výhodná do všech stran a rozjeli se, takže rozjed se stejně, jako DHL tu není pro nikoho nemožné, věř nebo ne !1!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 10:58:41

DHL je strasnej podnik ...

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 10:57:10

j3ykobim: Nestuduješ ty ještě vysokou školu? :) né, nechci se navážet, ale nerad tohle slýchávám :) většinou od lidí, co jsou nezaměstnaní, nemaj prac. zkušenosti, nebo neví. Ostatně ve spol., která je opravdu velká a působí zejména v zahraničí, máš jisté výhodu už právě bez té jazykové bariéry, dočkáš se výhod jako služební cesty, nebo vyšší prost při zastupování firmy. Lidi na vysokých postech dokonce MUSEJI umět anglicky, např. soused (sedící v představenstvu O2) by bez AJ byl nepoužitelný. Neříkej mi že AJ není v dnešní době důležitá, to možná tak pro dělníky, nebo pro lidi, co neřeší kariéru, ale výš jseš bez AJ dost diskriminovaný.

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 10:56:16

drzej

ne..to je prej něco jako dispečer...!1274!

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 26. 10. 2007, 10:54:46 | více příspěvků | napsat uživateli

referent distribuce je poslicek ne..?

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 10:53:55

partyboy

a nebo to bude spíš pozice při které angličtinu moc nevyužiju...kdo ví kdo ví :)

Každopádně založit firmu co je na trhu 15 let klidně můžeš....ale pochybuju, že za těch 15 let tu společnost dotáhneš tak daleko, že budeš sponzorem Formule jedna....

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 10:52:56

partyb0y: angličtina už není důležitá, většinou stačí když jí mluví sekretářka !957!

Jenik_

Jenik_ | 26. 10. 2007, 10:51:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Zajímalo by mě, jestli si nějaké zaměstnání udržíš dýl, než po dobu návštěvnosti diskuse. !30!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pohovordhlpozicekravaťákspolečnostreferentpondělídenkonkurencedistribuce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑