Diskuze a otázky - pasivita společnosti vuci politikum

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 10:22:11 |

Pri pohledu na politickou situaci v ČR (a tim ted nemyslim ani tak tu aktualni, jako spis dlouhodobou) a zejmena chovani jejich predstavitelu se nevedomky v cloveku budi otazka: "Jak si to vlastne vubec muzou dovolit?" Leckdo zasne nad zmenou chovani sveho "favorita" ktery byl pred volbami "rozhodne nejlepsi a nejmilejsi" politik ze vsech. Ruzna gesta ci podvody, necestne chovani, prodavani sveho hlasu ci treba uplatkarske afery jsou celkem bezne a dnes uz to nikoho ani moc neprekvapi.
Co na to společnost?
Svym zpusobem nereaguje. Par lidi si zanadava u vecernich zprav, dalsi si zanadavaji na diskuzich na internetu a druhy den si pak koupi noviny ci casopis typu Blesk, Aha a jiné a podiva se, jak kdo vypada v plavkach na dovoleny a ktery politik podvadi svou zenu.
Konecne, internetove diskuze jsou svym zpusobem novodoby fenomen vyjadrovani. Za nickem a IP adresou se schovava leckdo a jak je vidno, kuraze ma kazdy dostatek a kdyby bylo na nem, davno jsme nekde jinde (otazkou je, kde).
Neni tedy divu, ze si politici svym zpusobem delaji, co chteji, kdo jim v tom muze zabranit? Ceska naprosto pasivni a apaticka spolecnost? Tezko. Dukazem toho je i to, ze jediny kdo se dokaze jakstaks sejit a "demonstrovat" sou neonaciste. To samozrejme neni pochvala, spis zahanbujici fakt pro ostatni. Par prikladu - volby na ukrajine - deseti az sto tisice lidi v ulicich; demonstrace proti valkam (Korea, Irák) - temer po celem svete statisice az miliony lidi; konec koncu staci zminit i "obycejne stavky" ve Francii ci v Nemecku a nakonec i blokady Rakousko - Českých hranic kvůli Temelínu >> i tam se dokaze pár lidí sejít.
No a u nás, v České Republice se lidi sejdou jen pokud se hraje mistrovstvi v hokeji nebo ve fotbale.

Neni se tedy cemu divit, ze si s nami, volici, politici vytiraji prdel, vzdyt jim to tak usnadnujeme . . .

reagovat

V diskuzi je 106 příspěvků a shlédlo ji 897 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 21:11:21

je to jenom takova malinka ceska mafie nic vic nic min

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 20:45:48

refreš

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 12:19:23

nj, ja sem na mekac vsehovsudy jednou vrhnul šavli !27!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 12:17:39

mlikarna Třeba se tam objevím. Co ty víš. !5! Ale určitě ne v roli vrhače dlažebních kostek na mekáč. To je na můj vkus trochu primitivní.

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 12:09:17

no tak to by ses mel priste objevit na demonstraci proti globalizaci atd !811!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 12:07:08

mlikarna Na tomhle pravidle vydělávají nadnárodní korporace. Lidi na něm prodělávají. nechceš dělat za málo peněz? Dobrá, my si dovezem levnou pracovní sílu odjinud. Výsledek je ten, že kulturně a společensky odlišné pracovní síly jsou plné ubytovny. Samotní chlapi bez rodin, které nechávají doma a kteří prostě nejsou schopni do společnosti bezproblémově zapadnout. Je to vidět v každém městě, kde se tohle děje. Nemyslím si, že je to v pořádku.!400!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:59:36

unidentified.flying: me ale prijde z i v migraci se da uplatntit pravidlo nabidky a poptavky . . .

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:55:48

mlikarna
To že se něco děje ještě neznamená, že se proti tomu nedá nic dělat. Řečičiky o líných Češích jsou jenom pseudoargument. Takhle jednoduché to totiž není a nikdy nebylo. Masová imigrace totiž není pro většinu místních bezva věc. Kupodivu nepotkávám běžně multikulti nadšence, co křičí "jen víc imigrantů, ať nemusíme nic dělat". Spíš je to naopak. A přemáhat se abych se s tebou bavil nemusím. Na to jsou tu jiní adepti. !400!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:55:46

*českém

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:54:21

teďka si rychle nevzpomenu, kdo o české národě řekl, že je to holubičí národ...samozřejmě i toto se téhle situace týká....že by Masaryk???

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:43:37

martinpago, ja to vidim na emigraci do kanady nebo do australie !27!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:42:50

unidentified.flying - 12.02.08 11:40

no snad se nemusis moc premahat !2!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:42:08

unidentified.flying: fajn ale vsechno co pisu se u nas deje takze je to fuk chapes? !177! a ani ty na libimseti a ani kluci z narodniho odporu s tim nic neudelaj !811!


a propo, kazdej nadava na pristehovalce ale kdyby cesi nebyli liny hovada tak tady pro imigranty nezbyde prace

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:40:49

mlikarna Já vím, že jsi syn přistěhovalce. A bavím se s tebou stejně jako s ostatními.

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:39:31

x mlikarna: no prave. A predstav si, ze by takovych bylo na svete vic. Myslim, ze neco takoveho jsme tady uz jednou meli...

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:39:23

mlikarna
tak tohle si zaslouží rozbor. !2!

"jelikoz je nase spolecnost "vyspela" tak pred temi lidmi nezavre hranice a nenecha je např chcipat hlady a zizni, ve valkach atd a tudiz je prijme . ."

Tohle je blbost, protože kdybys chtěl zachránit každýho strádajícího, nevyhnutelně sám zemřeš. Racionálně uvažující člověk na tohle musí dříve či později přijít. Takže jsem pro to, přijít na to radši dřív.

"dalsim faktorem je rozvoj dopravy obecne, jak je dneska lehky se dostat na druhej konec sveta? pohodicka, staci nasetrit nejakou tu korunu no a zamilovat se nekde v prdelakove a ziskat tim obcanstvi neni nic tezkyho . . . a tomuhle nemuze nikdo zabranit"

Samozřejmě se tomu dá snadno zabránit, nebo to alespoň omezit na únosnou míru. Říká se tomu imigrační politika. Existuje to na celém světě. Takové Japonsko nemá imigrační problémy. Zeptej se proč.



uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:37:57

martin: ono je to ale asi i dobre . . .kdyz se clovek podiva na bushe !811!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:36:57

unidentified.flying: nehlede na to ze ja jsem syn pristehovalce ( za studiem) a neprijdu si ani o tuk horsi nez kterej koliv clovek tady, uprimne receno, je to spis naopak !121!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:36:35

Vždyť jsou to všechno jen parchanti, co si chtěj nahrabat a o nás, lidi, jim vůbec nejde. My jen jako ovečky snášíme to, co oni si tam ve svůj prospěch zase odhlasujou ... Co teď předvedli na tý volbě, byl totální trapas! Ostuda pro celou zemi ...

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:36:24

x mlikarna: to je otazka. Neomezene prezidentske pravomoci nevidim jako optimalni stav, nicmene ten system si o to sam rika. I proto je tahle myslenka tak tezko realizovatelna a s nejvetsi pravdepodobnosti se nikdy nebude mit sanci vyrazneji prosadit.

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:35:02

slush23: husty, ta osvicena diktatura zni dobre !27!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:33:52

unidentified.flying: ze je to prirozeny vyvoj mi tak nejak spis doslo. Staci kdyz se trosku rozhlidnes a zjistis, ze zivotni podminky na celem svete se diamtralne lisi misto od mista a proto lidi migrují >>> jelikoz je nase spolecnost "vyspela" tak pred temi lidmi nezavre hranice a nenecha je např chcipat hlady a zizni, ve valkach atd a tudiz je prijme . . . dalsim faktorem je rozvoj dopravy obecne, jak je dneska lehky se dostat na druhej konec sveta? pohodicka, staci nasetrit nejakou tu korunu no a zamilovat se nekde v prdelakove a ziskat tim obcanstvi neni nic tezkyho . . . a tomuhle nemuze nikdo zabranit, takze, diky bohu, je cela tvoje (vase) teorie utopicka

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:32:54

mlikarna: heh, tu prvni vetu jsem nejak prekombinoval :)
... Ackoliv s tebou souhlasim, co se stavu politiky (a nejen ceske, samozrejme) tyka, ...

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:30:30

mlikarna: Ocenuji tveho revolucniho ducha. Ackoliv s tebou souhlasim, co se stavu politiky (a nejen ceske, samozrejme) souhlasim, bohuzel jeste nikdo nevymyslel lepsi statni zrizeni nez demokracii.

A nevyhoda demokracie je prave v tom, co vidime denne kolem sebe:
a) Prumerny obcan je hloupy
b) Prumerny obcan je manipulovatelny
c) Prumerny politik jde do funkce za cilem zvyseni osobni moci
d) Neexistuje osobni zodpovednost (za to muze predchozi vlada...)
e) Na prosazovani strategickych reforem jsou 4 roky malo, ale jejich provedeni automaticky znamena zvoleni opozice v nasledujicim vol.obdobi = vlada, ktera postupuje racionalne si pod sebou reze vetev

Samozrejme, politicti predstavitele jsou vyber tech horsich z nas !122!. Opravdu inteligentni lidi, kteri ale nemaji moc jako motivaci obvykle naleznete v ruznych vyzkumnych a vedeckych ustavech...

Existuje jedno teoreticky lepsi statni zrizeni. Osvicena diktatura !122!. Tento model vychazi z predpokladu, ze vladce ma neomezenou moc, ale je natolik vzdelany a moudry, ze tu moc vyuzije k realizaci strategickych reforem apod. - nemusi 80% casu resit "dohodu s koalicnimi partnery". Vsichni ale vime, ze tohle je utopie, stejne jako komunismus. Clovek je ze sve podstaty sobec a malokdo se nenecha strhnout vidinou moci a penez.

Zaver - tohle proste nema reseni !122!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:30:11

mlikarna
No napsal jsi, že je něco přirozený vývoj. Na to jsi asi nepřišel sám o dlouhých zimních večerech, alespoň předpokládám. Takže ti to někdo řekl a ty jsi to vzal za své. Z tvého podhledu tě dokonce i chápu.
Ale to přeci automaticky neznamená, že máš pravdu. Mně spíš takovýhle scénář budoucnosti přijde jako katastrofa. Stejně jako milionům dalších, kteří to vidí podobně.
Takže kdo nás rozsoudí? Musíš uznat, že tvoje výroky o tom, jak je něco nevyhnutelné a správné nemají o nic větší váhu než ty moje. !400!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:30:09

martinpago: chapu, jenom doufam ze tim USA systeme si nemyslel i pravomoci pro prezidenta? !780!!898!!811!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:28:23

x mlikarna: ja vim, za to skorojmenovani se omlouvam, ale proste jsem si to nemohl odpustit. A s temi primitivnimi vyroky souhlasim, nicmene to uz zase napovida vic o politicke kulture nez schopnostech. Dost velky problem je ovsem v tom, ze prosadit jakoukoliv zasadni zmenu je tady strasne slozite, jednak z duvodu rozvrzeni sil ve snemovne, ktere je temer vzdy extremne vyrovnane (a nemyslim jenom ted, mluvim obecne), jednak proto, ze kazda zmena vyvola velkou nechut ve vetsine volicu, a vladnouci strana po dalsich volbach odejde od rozdelane prace a nastupujici strana znovu vsechno zmeni, coz vyvola dalsi vlnu nechute, dalsi volby atd... Jenze reseni tehle situace je samozrejme zase hodne slozite, mozna by pripadal v uvahu podobny system, jako maji Spojene staty, jenze aplikovat jej do nasich podminek by byl beh na dlouhou trat.

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:24:49

unidentified.flying: zalezi co presne myslis. . . nebo spis co je nepravdivyho na tom co jsem napsal?

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:24:04

mlikarna Přemýšlel jsi někdy nad možností, že nemáš pravdu? teda respektive ti, od kterých tyhle názory přebíráš?

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 11:22:45

unidentified.flying: tak jednak je to utopie, nic takovyho se nestane a multikulturni gulas vznikne tak jako tak, protoze to je proste prirozenej vyvoj, komu to vadi, tomu bych postavli zed kolem nejakyho uzemi a at si tam mezi sebou degenerujou !27!


a pak sem to taky, i kdyz nijak extra, dotyka jakozto "cizince" . . .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

představitelhlasčlověkpolitikumpodvodtedvolbaotázkaspolečnostnejmilejsiČRneprekvapasivitasituacepohledzměnaaférapolitikgestomúza

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑