Diskuze a otázky - nevěra

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Girlees

Girlees | 25. 09. 2011, 22:31:00 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Odpustili byste v nějakém případě nevěru?? Zazili ste už ten pocit, že vás někdo podvedl?? a vy sami, podvedli byste svého přítele/přítelkyni?? Co už je pro vás nevěra??

reagovat

V diskuzi je 56 příspěvků a shlédlo ji 1626 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 23:16:06

Alpačíne jak jsou tady všichni vzorni že? Jen profesor se přiznal kluk jeden !504!

AlpaKikin

AlpaKikin | 26. 09. 2011, 22:37:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Je zajímavé, jak tu každej píše, jak není svatej !1358!

ach vy prohnilé libko !1358!

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 22:28:17

nepodvedl,nebyl jsem podveden a nikdy bych to neodpustil !1237!

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 21:53:41

nezazil a neodpustil ani nahodou

a.dix

a.dix | 26. 09. 2011, 21:07:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Když dělá člověk věci pořádně,na nevěru nebude pomyšlení.Je to živočišné a vše zaleží na chemii :)

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 20:45:11

Nikdy jsem v takové situaci (snad) nebyl, ale myslím si, že když partner podvede, přizná se a je mu odpuštěno, tak ten vztah stejně ztroskotá na důvěře, na předhazování problémů, na tom, že ten podvádějící není ochoten čekat na důvěru podvedeného. Aspoň tak to cítím ze své strany a i kdybych nevěru v nějakém případě odpustil (což stejně asi neudělám), tak bych se nepřenesl přes nedůvěru a ten pocit.

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 20:06:49

Když člověk podvede svýho partnera, ta to značí že ve vztahu zřejmě neni něco v pořádku a vina je na obou stranách, záleží na tom, jestli to ten kdo podváděl i ten podvedenej chějí řešit a nebo se jen zahvovat výčitkama....

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 20:05:34

myslim že nevíš co se muže stát a za jake okolnosti,myslim si že pokud je to jen jednou tak by se to mohlo odpustit a dat tomu ještě šanci,pokud ho opravdu milujete.

MaXimus2

MaXimus2 | 26. 09. 2011, 19:46:50 | více příspěvků | napsat uživateli

nepodvedl, nechci podvést a snad jsem ani podvedený nebyl! je to hnus

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 19:42:49

je nevěra i očumování osmaček jdoucích přes město na tělocvik ? sou to ona tantalova muka ? svody ďábelské a úkladné ? co na to jan tleskač ? a co teprve mistr kulínský ! !485!

NoFear_NoFuture

NoFear_NoFuture | 26. 09. 2011, 18:57:23 | více příspěvků | napsat uživateli

To jsou furt témata. Jestli tady někdo nad 20 let, kdo ještě nepodvedl (počítá se všechno vč. ožralosti), tak mé nejhlubší uznání. Jinak sem podvedl (asi 4*), byl sem podveden (nevim kolikrát), nezajímá. Ale koneckonců, jaký podvod? Nikomu sem slib věrnosti jaktěživ neskládal, v zásadě když už sem pdovedl, tak profesionálně (nikdy se o tom nikdo nedozeděl aneb co oči nevidí...). To holky jsou naprostý lemry, jak se s někým vychrápou, druhý den to vím.

Adela.1234

Adela.1234 | 26. 09. 2011, 18:31:06 | více příspěvků | napsat uživateli

HNUS!

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 18:14:10

Je možné, že v nějakém případě ano. !1210! Jsem celkem bojovný typ, ale je jasné, že musí chtít oba se přes ni přenést a žít spolu dál. Hlavně v ní nesmí být zamotány city a ženy mají kolikrát problém si připustit, že by mohly k nevěře postupně směřovat (však je to jen nevinný flirt) a pak se jim to vymkne z rukou. !54!

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 16:53:45

Jednou jsem odpustil ale za další rok a pul to stejně skončilo :) Nvm...zaleželo by hodně na okolnostech. Kadžopádně to pak stojí spousty sil dát ten vztah azse dopořádku :)

Modra_Houska

Modra_Houska | 26. 09. 2011, 16:25:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Člověk si řekne, že by nevěru nikdy neodpustil, ale pak má člověka, kterýho nadevše miluje a to je potom těžký. Nezažila jsem, že by mě někdo podvedl (snad) a já bych za žádnou cenu nepodvedla, je to hnus..

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 14:13:57

> SSBN
No, to nejspíš mám no. Ale tak třeba ten názor ještě změním, a budeš mít pravdu ve všem. :D

SSBN

SSBN | 26. 09. 2011, 14:06:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> Janne_Unkown ty máš ale blbé řeči !1326!

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 14:04:38

> SSBN
No, já říkám, že by ho to nemělo ani napadnout, ale který chlap na to nepomyslí? A když se tu tak bavíme, tak stejně, to uskuteční, až ho žena omrzí a nebude mu připadat atraktivní, ale zase záleží na muži jaký je. Buď chce být nevěrný nebo se tomu ubrání.;) Ano, ženy se v průměru dožívají vyššího věku než muži, ale musíme taky brát ohled na to, že jsou tu nemoce, které dokáži položit kohokoliv.A já možná doufám, že mě něco tak složí protože nechci se dožít stáří.

SSBN

SSBN | 26. 09. 2011, 13:55:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Janne_Unkown takže abychom se vrátili k tvému prvnímu příspěvku, není podstatné, jestli o tom přemýšlí, jestli ho to napadne, ale jestli to uskuteční. !5! Ženy v tvém věku mají něději na dožití přes 80 let, nevím proč bys umírala v 50.

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 13:46:20

> SSBN
Souhlasím s tebou v tom, že pokud pro něj už nebudu přitažlivá, bude o tom minimálně aspoň přemýšlet, a souhlasím i v tom, že ženy v 60-ti letech nemají šanci na nevěru. Chlapi prostě mají i v starším věku možnost být nevěrný a spousta z nich k nevěře má i sklon ..jak je to už od pradávna. Ale co se týče žití v dnešní době, pochybuju, že se dožiju 50-ti let natož tak třeba 60-ti. ;)

SSBN

SSBN | 26. 09. 2011, 13:39:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Janne_Unkown potom tedy asi občas bude nad nevěrou s někým, kdo ho bude přitahovat, přemýšlet. Neříkám, že tě bude přitahovat,ale možnost nevěry u žen v tomhle věku už je dost mizivá. Kdo by je chtěl, že...
V 60 bude mít průměrná žena do důchodu 8 let, tak o nějaké senilitě nemůže být řeč

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 13:35:35

> SSBN
To jsem přeci netvrdila. Ale když už na to jdeš takhle, myslíš, že on bude přitahovat mě? !2! Ale v 60 bych řekla, že už nebude mít ani chuť být nevěrný a když jo, tak už mi to stejně bude jedno, protože bůhví třeba budu sklerotická nebo budu nadopovaná práškama, nebo žádného partnera ani mít nebudu. !2!

SSBN

SSBN | 26. 09. 2011, 13:26:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Janne_Unkown si myslíš, že ho budeš i v 60 letech přitahovat? !102!

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 13:21:49

Když člověk má partnera neměl by na nevěru snad ani pomyslet, natož být nevěrný. Zřejmě bych ale dokázala odpustit, ale už bych tomu dotyčnému nevěřila.

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 08:57:38

> Girlees jak se tady rika: prilezitost dela zlodeje a tedy si nikdo nemuze byt jisty ze on,ona a nebo partner nebudou neverni - to bud prejit a vykaslat se na to a nebo to skonci blbe az tragicky...!1416!!1416!

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 08:30:35

neodpustil bych NIKDY

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 00:18:25

> skandian
S tim souhlasim, to se urcite muze stat. Do takove faze jsem se jeste nedostala, chybi mi ty zkusenosti. A byla bych rada, kdyby mi chybeli i dale... clovek mini, zivot meni, ze ano !1252!

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 00:16:25

> remember_9679
Dva a pul roku... potom jsme se rozesli, na neveru nedoslo... asi to nebylo dostatecne dlouho, mozna ano, kdo vi... ale rekla jsem to tak, jak to citim.

uživatel eliminován | 26. 09. 2011, 00:02:42

> Janes_Bahnatko
někdy si toho člověk ani nevšimne

Janes_Bahnatko

Janes_Bahnatko | 25. 09. 2011, 23:59:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
a proto vztah nesmi prejit do stereotypu.....

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nevěrapocitpřípadpřítelkyněpřítel

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑