Diskuze a otázky - Násilí, zloba, žádný respekt, žádné vychování
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 32 příspěvků a shlédlo ji 1313 uživatelů .
uživatel eliminován | 2. 06. 2009, 22:41:12
hh znam take lidi a je mi to celkem jedno tohle bych ani moc neresil bud nas poslou do plynu nackove nebo postrileji gangsteri nemas to jedno? :D
uživatel eliminován | 18. 03. 2009, 10:30:38
nesnasim nasili na zviratech!1042!ty lidi bych vrazdila
uživatel eliminován | 7. 11. 2007, 11:45:12
no jo hold nevedi co delat .. s tim bych asi taky souhlasil !156! zmetci
uživatel eliminován | 7. 11. 2007, 11:22:56
Jeden typický příklad k tématu.
Mrtvá těla poštovních holubů ve Staňkově na Domažlicku z konce října letošního roku mají na svědomí dva školáci. Ti pro zábavu vnikli do holubníku a desítky ptáků ubili.
Čtrnáctiletí kluci usmrtili 31 poštovních holubů, dalších osm ptáků se ztratilo.
Podle slov mluvčí školáci nad následky svého jednání zřejmě nepřemýšleli. "Chtěli si zastřílet a brali to jako klukovinu," uvedla k případu nečekané dětské agrese bez dalších podrobností.
Na parcelu místního chovatele se nezvaní návštěvníci dostali přes plot na sklonku října.
V prvním holubníku, do kterého se dostali vypáčením petlice, umlátili tři holuby. Doslova masakr následoval v dalším holubníku, u něhož vypáčili kovový rám s ocelovým pletivem. "Většina ptáků byla ubita pažbou vzduchové pistole nalezené uvnitř. Několik holubů bylo zastřeleno," informovala tehdy mluvčí.
http://www.novinky.cz/krimi/za-masakrem-postovnich-holubu-stala-zabava-skolaku_126228_2fibu.html
_sun_shine_ | 6. 11. 2007, 17:48:27 | více příspěvků | napsat uživateli
je to tim, ze se nudi....a nevi co s casem. tak delaj to, co vidi ve filmech u svych "hrdinu" a to, co slysi v textech svy hudby.
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 17:37:23
Ian18
hmmm pekny nazor, z toho si beru ze se zamerujes na vychovu a co spolecnost ve ktere zijeme .. nenapadlo te ze za to taky z velke miry muze?
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 17:35:53
uran235
zase stejna reakce .. nepotrebuji poucit .. vim jak se mam chovat, nemusim se otacet za minulosti cloveka ci dokonce jeho vyvoje .. samozrejme ze vim co se driv delo v minulosti ... ne teda uplne vse, ale preci jenom nejsem uplny nevzdelanec !1255!
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 17:33:51
ReTRe
na jednu stranu mas pravdu kazdy hleda svoje ego a snazi se prizpusobovat tomu co se dneska komu libi a o cem se mluvi ... ty zvirata jsou dost casto chudaci a myslim si ze tyranie vuci nim je taky zpusobena vychovou dotycneho cloveka !156!
uran235 | 6. 11. 2007, 16:45:38 | více příspěvků | napsat uživateli
Chuda - Vedlejší efekt individualizace, sám si toho příkladem, když se nechceš poučit ze souvislostí a minulosti. Na jednu stranu je fajn odtrhnout lidi od relevantních informací a zahltit ho množstvím bezkontextového balastu. Dá se tak lépe ovládat, vetšinou. Ani mě neudivuje, že se vyskitují jedinci, které toto odtržení vede k společností neakceptovatelným činnům, jako popisuješ výše.
Ian18 | 6. 11. 2007, 16:40:42 | více příspěvků | napsat uživateli
Záleží na to v čem vyrůstáš. Nejen rodiče tě ovlivňují. Jde o to, že dítě, které se chce zařadit do společnosti, nebere tak vážně své skutky a nechá se strhnout okolím. Pro dítě jsou nejdůležitější kamarádi a pokud kamarádi něco rozbijí on chce taky. Časem se vám zalíbí ten adrenalin co je vždy u toho a nechcete přestat, naopak děláte horší a horší věci. Osobně sem toho názoru, že mlátit je nic nevyřeší. Akorát se snížíte na jejich úroveň a utvrdíte je v tom, že to tak ve světě chodí a že vlastně nedělají nic špatného, protože se tak chová každý.
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:30:58
Chuda myslím, že patří, nemluvím o každém, ale dneska se většina snaží a když na to nemá (nemluvím jen o meteriální stránce), tak si to otočí a snaží se zaujmou aspoň jinak, už nevidí že někomu způsobuje bolest... a nejhorší je, že to odnášejí i zvířátka, které vůbec neví o co go a kdo si na nich, kdy a jak usmyslí vybíjet své ego, zlost, neúspěch atd atd...
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:23:30
ajembest --- hmmm moc pekny nazor, takze by se dalo rict ze casem tady bude vrstva lidi co jsou na vrcholu spolecnosti a spodina ktera bude jen ty nahore otravovat a budou se ji chtit zbavit ... tak asi tam to dneska miri !400!
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:21:54
ReTRe - souhlas, ale to jak se kdo obleka ci jak se snazi z venku vypadat do tohohle moc nepatri, ale chapu kam jsi tim miril !156!
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:21:34
mělo by tady být oko za oko a zub za zub.bych ty parchanty vytrestala i když jim je teprve 12 či 13 .
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:20:19
seashepherd
nic nechci pochopit to je pro me dost zbytecne. Jen me zajima jak se na to koukaji ostatni v ruznych vekovych kategorijich !156!
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:20:02
Mysím si, že je to výsledek politiky. Té horní vrstvy vyvolených, kteří určují morálku a zákony. Jich se to totiž v jejich izolovanosti od běžného života nedotýká. Jezdí limuzínami s řidičem, nebo ochrankou. Bydlí v lepších destinacích a jejich děti navštěvují převážně soukromé školy.
Z praxe vidíme, že se jich vlastně netýkají ani ty zákony, které připravují pro nás ostatní aby nás měli pod palcem.
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:19:12
ShadowT.d.T.
jeeeje zase se kvuli tomu tak nerozciluj cekal jsem nazor, s tema rozpadnutyma rodinama mas urcite pravdu a to ze se dneska mladez neumi zabavit je urcite pravda .. misto sportu radsi delaji pekla nekde venku !301!
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:18:38
joo to nejsi sám, taky nevím kde se v lidech bere ta zloba, řeší moc sebe, jakou značku si koupit, jak kdo vypadá, atd... potřebují se asi nějak odlišit, asi aby nebyli takzvaně "normální" protože je asi in být "nenormální", zviditelnit se, ale ve skutečnosti se sami sníží, až tam kde se nevysere ani ten potkan, jsou ubozí a jsou to vlastně "chudáci" kteří neví jak by zaujali, tak to zkouší opačným a podlým směrem, no humáš některé ty individua...
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:17:24
S tebou souhlasím, i když ještě patřím mezi tu mládeš, tak s tebou souhlasím, ale nepovím ti, čím to je....
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:15:40
Chuda snažíš se pochopit součastnost a odmítáš hledat nápovědu v minulosti?
tak to ses potom hochu ztracenej !517!
ShadowT.d.T. | 6. 11. 2007, 16:15:26 | více příspěvků | napsat uživateli
Co to meleš o viěn společnosti?Co to je za zkurvenej alibismus pro omluvení si debilního chování. Že to dělá vesměs mladší generace je fakt. Proč, na to už je těžší odpovědět. Neuplny rodiny v tom můžou mít určitě svoji roli, podle mne je to ale hodně o tom, že tihle smradi už ve dvanácti (i dřív) ví, že když někde vymlátěj okno tak jim nikdo nic nemůže. Za mý puberty sme blbli jinak, bavili sme se, sportovali, nějak sme se "utvářeli", ale ted...je to na zblití.
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:14:58
Pche... vše to začalo společností. Demokracie ani tolik ne, ale ve chvíli, kdy jsme založili poprvé něco, co se podobalu státu začřal i náš pád do osidel, v nichž se nalézáme teď.
Plus je ještě třeba podoktnout, že lidé mají nasílí vrozené.
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:13:39
stepy001 - jasny souhlas vychova za to muze hlavne ... ale jak jsem nekde cetl tak na vychove se dost podili skola ... a tam jako rodic asi moc nezasahnes vid !301!
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:12:32
seashepherd - me nezajima minulost .. preci jenom nezijeme v jeskynich u ohne a nechodime lovit mamuty ze !1255!
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:12:01
ChubAllah - ja bych rekl ze nejen spolecnost, ale i demokracie .. trebas !400!
stepy001 | 6. 11. 2007, 16:11:28 | více příspěvků | napsat uživateli
mlatit mlatit mlatit dokud to jde, ted sou vsichni moc tolerantni a pak z lidi rostou takovyhle grazlove, vem si ze vetsinou tyhle lidi sou z rodin kde je nechaj delat si co chtej, nebo z neuplnych rodin bez otce, ja bych to řezal vsechno !2!
uživatel eliminován | 6. 11. 2007, 16:01:07 |
Ahoj všichni,
už pěknou dobu mě štvou věci co se dějí kolem nás. V dnešní době internetu, mobilních telefonů a přenosných zařízení se stávají nechutné někdy dost tragické a hlavně podle mě nelidské věci. Narážím na násilí páchané na lidech, zvířatech či ničení a demolování okolí ve kterém žijeme.
Konkrétně mi jde o následující: Co vede lidi (vesměs mladší generace) k mlácení lidí ve skupinkách, natáčení si videa jak jsem támhle umlátil bezbrané zvíře, zapáli člověka, případně ho střelil do břicha a díval se jak umírá apod. "Zvířectva". Proč když nemá mládež co dělat támhle zapálí auto, koš či vymlátí někde sklo atd atd. Doufám že víte na co narážím?
Otázka: Proč to vlastně ty lidi dělají? nemají nic jiného na práci? chtějí se pochlubit kamarádům jak jsou drsný? jsou mentálně mimo? špatná výchova? chyba společnosti ve které žijeme?
Sorry za hrubky a dlouhý text, snažil jsem se ale ... !400!
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 7 uživatelů