Diskuze a otázky - mininotebook Asus PC1000H..máte někdo ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 08. 2009, 13:52:27 |

chci koupit, jen mě sere, že do těchto notebooků nedají DVD RW mechaniku. jinak je to nejlepší malej book na trhu. kdo ho má ? zkušenosti...díky

reagovat

V diskuzi je 21 příspěvků a shlédlo ji 379 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

--Petulik133--

--Petulik133-- | 4. 08. 2009, 09:32:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
no tak na doma mam normalni komp ale notebook mam vetsinou kdyz nekam jezdim atd.,tak se nenudim kdyz tam mam net,filmy atd...

DjNone

DjNone | 4. 08. 2009, 07:20:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Nicméně uznávám, že se to nehodí třeba tobě k tvé práci. X lidem se to nebude k práci hodit. Naopak pro hodně lidí je to přesně to co potřebují a já sám jsem na něco podobného čekal už dlouho. Nelámu tě, že si to máš jít koupit a určitě bych nerad aby to tak vyznělo. Jenom se snažím vysvětlit důvod existence toho zařízení, jež je prostě akorát mezikrokem klasických notebooků a ultra-mobilních periferií jako jsou PDA, smartphony, MP4 atpod.

DjNone

DjNone | 4. 08. 2009, 07:13:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Jasně. Jenže díky externímu HDD ještě stále nedostaneš plnohodnotný stroj. Kolikrát je třeba někde jenom tak monitor, protože se počítá s tím, že ho někdo využije na připojení notesu. HDD si k tomu nepřipojíš. Na další stranu, i když je tam klasický desktop, tak jsou třeba zablokované USB porty administrátorem z důvodu bezpečnosti. A i když si někam stejně svůj HDD dáš, tak máš sice svoje data, ale stále ne svůj operační systém a svoje prostředí.

uživatel eliminován | 3. 08. 2009, 22:43:05

> --Petulik133--
a k cemu to ale potřebuješ...víš, když jsi doma, tak ti váha nepřekáží a malý monitor je podle mě docela nevýhodou

uživatel eliminován | 3. 08. 2009, 22:42:10

> DjNone
pro mě je stáůle na prd, i když má dobré rozlišení,má mizerně malý monitor, takže stejnou práci zystoupí externí harddisk, pokud chceš připojovat a pracovat jinde a netahat celý comp.....jinak net mi je na prd, když jdu pryč z domu a filmy se dají stejně tak v hromadných prostředcích sledovat aj na ipodu......

--Petulik133--

--Petulik133-- | 3. 08. 2009, 20:55:35 | více příspěvků | napsat uživateli

>lemounek
no proste tam mam net atd....a je to vyhodny kdyz je to mensi a lehci tim padem...proste je supr

DjNone

DjNone | 3. 08. 2009, 16:39:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
A to ještě stále nesmím zapomenout, že to klidně hodim na stůl, připojim k tomu klasickou klávesnici a větší monitor (i když jenom řes D-Sub, což mě opravdu hodně mrzí, nicméně další generace by měla přijít s digitálními výstupy) a mám z toho celkem plnohodnotný stroj, se kterým dnes mnoho lidí opravdu existuje. S tim rozdílem, že odpojim dva kabely a můžu jít zase o dům dál. Krom toho, jak říkám. Tohle je celkem malý a lehký, takže pokud to mám celý den v batohu, tak mi to nějak ani nevadí, narozdíl od klasickýho notesu. A co budu s klasickym notesem dělat něke uprostřed města v kavárně? Animovat ve 3DsMAXu nebo skládat v Cubase? To určitě ne, takže podobný blbosti stejně zůstavaj na doma, kde mám na to slušně vybavenej stroj.

DjNone

DjNone | 3. 08. 2009, 16:38:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Filmy, pokud neberu dnešní oblíbené HD, zvládá s přehledem, nicméně jsem na tom přehrál i docela dobře videko ve vysokém rozlišení v mkv. Nevim jestli 720p, nicméně běhalo a velice dobře. A samozřejmě pro mě ne nepodstatná záležitost jsou ještě stále hry. I když postarší, nicméně o zábavu je na nějaký čas postaráno.

DjNone

DjNone | 3. 08. 2009, 16:38:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Třeba já. Psaní je mi přijemnější na klávesnici, než v ruce. S tužkou a zápisníkem se špatně připojuje na Wi-Fi a prohlížej weby. S mobilem už to jde, ale zase už je nepředělám, krom toho stejně ještě neni hodně stránek přizpůsobených pro mobily. Nehledě na to, že i když mi některý ultra-mobily nabídnou něco jako office, nemá to moc funkcí a pohodlnost psát na mobilu stejně jako na klávesnici stále neni patřičná a kodéřinu a programování mi stále nenabídne asi žádný. Sice ne uplně perfektně, ale stále se dá ještě pracovat s klasickými nástroji na grafiku, kdy třeba GIMP pracuje perfektně.

uživatel eliminován | 3. 08. 2009, 15:14:21

> --Petulik133--
a na co ho máš?

--Petulik133--

--Petulik133-- | 3. 08. 2009, 15:09:44 | více příspěvků | napsat uživateli

mam ho a je vybornej!11!!11!!11!

uživatel eliminován | 3. 08. 2009, 15:07:55

> DjNone
¨řekni mi konkrétně, kdo se celý den tahá s něčím, co potřebuje a neni to jen něco, co se dá nahradit tužkou a papírem popřípad mobilem?

DjNone

DjNone | 3. 08. 2009, 14:58:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Jasně. Grafika, animace, střižny, hudební studia, fyzikální simulace, kompilování objemnejch package, k tomu jsou orpavdu stoláky určený. Nicméně, kolik lidí v tom dneska opravdu dělá v poměru lidí, co na to mají stroj? Problém je, že lidi stále berou prostě počítač jako počítač a myslej si, že jsou ty stroje zaměnitelný. A když jedno zařízení z toho něco neumí, neni výkon dostačující tak to zavrhnou. Je jedno, že výkon svýho stroje stejně nikdy naplno nevyužijou, ale co kdyby někdy-nikdy náhodou chtěli? Každá periferie má svoji výhodu a nevýhodu. Pro náročný práce si radši vyberu výkonej stolák, nicméně nemůžu počítat s tím,. že ho budu tahat celej den i s monitorm a klávesnicí na zádech. Stejně tak jako u mininotesu prostě musim počítat s tím, že mi bude spíše na prohlížení prací a na nenáročné aplikace než-li na práci v nějakejch hardcore studiích. A co většina lidí děla s těma nadupanejma notesama s Core2Duo na 2.3GHz, herní grafikou a 2GB ram? Většinu času má puštěnej webovej prohlížeč, nějakou hudbu k tomu a nebo kouká na další díl oblíbého seriálu v průměrný divx kvalitě. A na to potřebujou stroj za 25 000,-. Tohle asi v životě nepochopim.

BTW, teď to neber jako něco proti tobě, tohle vůbec není tak myšleno. Jelikož vím, že děláš s grafikou a vím, co jsou některý práce za žrouta výkonu, tak tě určitě k podobným uživatelům neřadím. Jenom tak uvažuju na dané téma.

uživatel eliminován | 3. 08. 2009, 14:28:52

> DjNone
no já jako animátor, když mám nějakou práci, potřebuju víc, takže by mi ani jako přenosný nestačil........je mi úplně k ničemu...
jinak já jezdila přes celou republiku dom jednou za tři měsíce s nákladem špinavého prádla, jelikož jsem neměla pračku, kopo učení a počítačem.....pod dvacet kilo na zádech jsem nikdy nešla...vím co to je...a to jsem musela vždy minimálně třkrát přesedat

DjNone

DjNone | 3. 08. 2009, 14:20:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Jasně, neni to pro každýho. Já si třeba na vejšku pořizoval klasickej notes 15,4". Po roce sem byl rád, že sem se ho zbavil. Vyšel mě ve svý době na 30 000,- vážil 3,5 kila, takže po delší projížďce autobosem spolu s nějakejma knížkama z toho bolely záda a výdrž byla 3 hodiny max, když jsem ho šetřil, takže člověk věčně koukal po zásuvce. Výkon byl vyšší, to je fakt, ale při chození po Praze jsem to stejně nepotřeboval. Takže, proč ne? Samozřejmě doma mám klasický sotlní PC na kterym dělám ve volném čase a pohodlí vše ostaní. Určitě bych si EEE nevzal jako samostatný stroj. Ale jako doplňek ke stoláku, kde jenom naházim věci, terý budu potřebovat na dašlích pár dní a vyrazim z domu, je to celkem pohodlný, dostačující a mobilní.

uživatel eliminován | 3. 08. 2009, 14:08:34

> DjNone
to je jediné, co mě napadá, že žurnalisti to využijou, ale jinak nic....já třeba bych to nevyužila vůbec na nic.....to co na počítači dělám, to mi mininotebook neposkytne....dokonce i klasický notebook je mi málo

uživatel eliminován | 3. 08. 2009, 14:08:01

na cO ?:D:D:D:D!486!

DjNone

DjNone | 3. 08. 2009, 14:04:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
Já to používám na office, net, nějaký to sesmolení stránek, titulky a hraní postarších nenáročných her. S výdrží 6-7 hodin na baterku a váhou kolem 1,5kg se to dá celkem pohodlně nosit celej den po městě a vydržet bez zásuvky.

SaRGe_SM

SaRGe_SM | 3. 08. 2009, 14:01:32 | více příspěvků | napsat uživateli

!967! necháápu nějakej blbej mini notas..!!!1300!

DjNone

DjNone | 3. 08. 2009, 14:00:49 | více příspěvků | napsat uživateli

EEE 1000H mám už od doby, co se u nás začaly prodávat první kusy. Je to celkem fajne. Mechanika mě vůbec nterápí. Co potřebuju přetáhnu na flasche nebo nějakym připojitelnym externim disku. Popřípadně si můžeš dle potřeby dokoupit externí mechaniku na USB, nicméně jsem to nikdy nakonec neudělal. Dneska bych ale počkal už na další generace, který ají snad přijít na podzim tohle roku.

uživatel eliminován | 3. 08. 2009, 13:57:28

mě by zajímalo, k čemu je takový mininotebook dobrý!1365!


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

trhdvdmalejdíkmininotebooknotebookpc1000hasuszkušenostbook

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑