Diskuze a otázky - Medicína...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Cornela

Cornela | 7. 07. 2005, 14:22:12 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jste tam nekdo? Chytstate se? Zkusenosti, zazitky, prijimacky, povidejte, prehanejte (hlavne ti co jsou v Praze a Plzni)

reagovat

V diskuzi je 119 příspěvků a shlédlo ji 3519 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 28. 06. 2007, 10:03:54

dostal jste se nekdo letos?

uživatel eliminován | 29. 11. 2005, 22:27:13

baduva: uz treba v tom, ze tam naberou treba 3x min lidi nez na jednicku, tak pak nemaj duvod tolik prosejvat. Navic te zkousi vetsinou profesori a docenti (na 1.LF), takze tomu odpovidaj i jejich naroky. Zadna medicina neni lehka skola, ale ty markantni rozdily mezi jednotlivejma fakultama nechapu! O prvni se mluvi, ze je nejprestiznejsi a je uznavana ve svete, ale to vsechno okolo? Vecna buzerace! Kdybych si mohla znovu vybrat, sla bych na druhou!

uživatel eliminován | 27. 11. 2005, 10:02:50

a vcem presne je druha lepsi nez prvni ? uz v tom mam vazne bordel!24!

alger_non

alger_non | 7. 09. 2005, 19:56:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Tohle jsou mně známá témata : ( z wiki )


Náhradní rodičovství
Registrované partnerství homosexuálů
Informační systémy ve zdravotnictví
Eutanázie
Antikoncepce
Problematika duševně nemocných
Týrané děti
Solidarita v rámci zdravotního pojištění
Sekty
Alternativní medicína
Trest smrti
Mateřská dovolená
Medicína a ekologie
Sexuální deviace
Interrupce
Stres a medicína
Zdravotní pojištění
Lékařská komora
Kritéria kvality lékařské péče
Nádorová onemocnění
Kouření
Transplantece orgánů
Vývoj života
Integrace postižených
Hospice
Umělé oplodnění
První pomoc
Rodina a společnost
Chronická onemocnění
Psychosomatická onemocnění
Ženy ve zdravotnictví
Mimoděložní těhotenství
Pokusy na zvířatech
Právo pacienta na informace
Vrozené vady
Metabolická onemocnění (diabetes, hypotyreóza, hypertyreóza...)
Klonování
Umírání
Nevyléčitelné nemoci
Alkoholismus
Promiskuita
Přírodní katastrofy
Politika a ekonomika ve zdravotnictví
Rozluštění DNA kódu
Výživa, prostředí a životospráva
Klinický význam výzkumu
Civilizační choroby
Humanitární pomoc
Informatika v medicíně
Role praktických lékařů v medicíně a společnosti
Sexuální úchylky

Cornela

Cornela | 7. 09. 2005, 17:55:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Theresee: ja sem myslela ze bych si o tom aspon neco precetla, abych tam pak nekecala zvasty, no...

uživatel eliminován | 7. 09. 2005, 17:53:31

cornela: tyjo, nevim. Ja myslim, ze to nijak ofic. nevydali, ale dostavaj se tam lidi, co je neznali, tak fakt se jich neboj. !411! !266!

Cornela

Cornela | 7. 09. 2005, 17:50:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Theresee: ty jo, umely oplodneni meli snad vsichni!! a nevis zhruba kde se daj sehnat tyhle temata na ten pohovor??

uživatel eliminován | 7. 09. 2005, 17:48:32

Cornela: ja se tech pohovoru taky bala a fakt gdyz sem pak videla, jak to bodujou. Nejde tam ani tak o vedomosti (ja mela umely oplodneni, pokusy na zviratech a este jedno), ale spis o nazor, jak si ho obhajis. Byla to takova kratka diskuze, max na 10 min?
*
ty testy: treba na fotografickou pamet: mas udaje o ruznejch pacientech a pak tam sou na to otazky, bo mas sklenenou krychli a v tom smotany lano a pak tam mas obrazek a mas urcit z jakyho je to pohledu, pak mas vyrez a 4 mozny obrazky a mas urcit, z jakyho to je... Etc...

Cornela

Cornela | 7. 09. 2005, 17:41:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Theresee: mno ja mam prave z tech pohovoru bobky... a psycho test - to je takovej ten klasickej jak se dela skoro vsude?

uživatel eliminován | 7. 09. 2005, 17:36:19

Cornela: driv to slo,ale ted je to slozitejsi... Zmenili tam osnovy... Ja kdyz srovnavam treba zkousku z biochemie - kamaradka na dvojce uplne v poho a u nas mame 2 paralelky-jedna dobra, druha lita... Celkove, mne ty 3 prazsky fakulty pripadaj zbytecne moc...
*
na dvojce je trochu neprijemnej ten psycho-test, ale gdyz naberes hodne bodu na fyz-bio-chem, tak se nemusis bat. A ustni pohovor-popovidas si na losovany tema a to je taky bez problemu... !50!

Cornela

Cornela | 7. 09. 2005, 17:24:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Theresee:jj, to rika vetsina lidi... taky bych na ni chtela, ale budu rada kdyz se vubec nekam dostanu :) btw: a to nemuzes prejit??

uživatel eliminován | 7. 09. 2005, 17:23:13

Cornela: Ja ti radim 2.LF! Lidem v mym okoli radim totez. Muj bracha dodelal loni nasi jednicku a odrazoval me od toho, ale ja si furt drzela svou, ze chci na prvni, ze je nejprestiznejsi a bla bla bla a ted toho fakt lituju. Holt sem se tak rozhodla a uz to musim dovalcit... !437!

uživatel eliminován | 7. 09. 2005, 17:19:18

fanyz: ja sem byla v breznu tejden na horach... Omylem mi to vyklouzlo, gdyz se me asak ptal, kde jsem byla a tos mel videt, jak se do me pustil! Cca pred 50 lidma, co byli v laboratori? "Kdeze ste byla? Na horach?! Co si mate co jezdit na hory? Vasi povinnosti je chodit do skoly etc." No, ty lidi jen koukali, mne bylo fakt trapne, takhle na me nigdo nerval ani na gymplu a to sme na "AKADEMICKY PUDE" - to je tem zakomplexovanejm magorum uplna fuk...

Cornela

Cornela | 7. 09. 2005, 06:49:07 | více příspěvků | napsat uživateli

ty jo lidi - se tady "predhanite" ktera medine je tezsi, tak premejslim na kterou jit... :)

fanyz

fanyz | 7. 09. 2005, 00:17:27 | více příspěvků | napsat uživateli

to je u nás právě výhoda, že i dyž sou moduly těžký, tak vyučující sou věčinou v klidu a ty co toho chtěj nejvíc za to naopak majj věčinou co nabídnout.. dyž se mi někdo věnuje a pak to chce zpátky, tak je to jenom fér... ale dyž mě buzeruje na pitvách njákej zadělane čerstvej doktorand, kterýho pak vědomostma strčim do kapsy, takto mě sere.. tkaovýhle egoonanisty nesnášim.. dělá z tebe před lidma co vyučuješ blba a vzápětí se do tý svý demence zamotá.. a todle pak léčí lidi..fuj

uživatel eliminován | 7. 09. 2005, 00:09:46

fanyz: !486! Ale, ze by se projevoval SMA = syndrom mladeho asistenta? To znam... Bohuzel, zkousky sou hrozne neobjektivni, kolikrat se profesor spatne vyspi, ma naky problemy a my si to pak vsechno musime vyzrat... Grrr

uživatel eliminován | 7. 09. 2005, 00:07:00

fanyz: ja vim, ty moduly sou taky docela drsny. Studoval tam kamarad a pak presel k nam... Jako u nas mi to pripada nehorazna buzerace! To,co sem podstupovala kvuli zapoctu z fyzioly... mame tam system bodu-mne chybel JEDEN bod ze zimy a ten debil me tak strasne dusil na debilni Burkerove komurce, ktera se 20 let nepouziva a pro ten bod sem sla 3x. Jinak nevim, jestli to je tak i u vas... Ale u nas prochazis na kazdou zkousku pres test. Negde ho 1nou napises a pak te treba vyhodi od ustni, tak uz znovu ho nepises, ale treba prave na fyziole testy, prakticka, ustni zkouska-furt, na kazdym terminu...
Kazdopadne na ZOCELENI je tahle skola vyborna... !486!

fanyz

fanyz | 7. 09. 2005, 00:06:04 | více příspěvků | napsat uživateli

joa naopak u nás sou někerý profesoři naopak víc v pohodě, pže maj nadhled, la eněkerý asistenti si masírujou ego dost hustym způsobem...
například v prváku zkoušel asistent jednu slečnu z kostí horní končetiny, vyhodil jí aspon desetkrát.. naposled co tam byla ji vyhodil jednu karpální kůstku do vzduchu, chytil jí a zeptal se co je to za kůstku.. tak lenka vyhodila klíče a zeptala se ho "kde bydlim?"

fanyz

fanyz | 6. 09. 2005, 23:58:27 | více příspěvků | napsat uživateli

jo to souhlas, 2.há je lehčí.. ale nás zkoušej vždy profesoři a docenti... zápočty ne ale zkoušky vždy... pro mě neni problém dát zápich z jednoho předmětu... ale dej si zkoušku dohromady z anatomie, histologie, embryologie, biochemie a fyziologie... to je hc

uživatel eliminován | 6. 09. 2005, 23:54:16

fanyz: nevim, jak v porovnani s vasi fakultou, ale protoze mam na druhy kamaradku, tak muzu rict, ze ta nase je tezsi! U nas zkousi vetsinou profesori nebo min. docenti a ty jsou narocnejsi (po tech x desitkach let) nez asistenti. Nejednou me zkousel profesor, kterej pred lety zkousel moje rodice...
Nehlede na to, ze u nas naberou nejvic lidi, tak pak to taky prosejvaj nehoraznym zpusobem. A prvak a hlavne druhak sou fakt maso!
*
Kazdop o 1.LF se rika, ze nejtezsi je a ja pote, co sem mela moznost si tam prozit (a mam srovnani s jinejma fakultama), tak docela souhlasim.

uživatel eliminován | 6. 09. 2005, 23:46:34

ja sem na 1.LF a kdyz to ted vidim - vickrat bych tam nesla. Doporucovala bych 2.LF

fanyz

fanyz | 6. 09. 2005, 22:58:03 | více příspěvků | napsat uživateli

chodim na 3. LF, docela fajn až na integrovaný studium, jinak 1. neni nejtěžší, spíš tam na lidi nejvíc serou, měl sem po přímačkách dilema, jesli na 2. nebo 3., nakonec to vyhrála 3., páč to mám blíž, a dělala na mě lepší dojem, který si takřka nezkazila... ale ty moduly sou hc.. na 1. a 2. udělaj jeden předmět a další a další a maj klid.. my je rok bo dva probíráme spolu s jinejma a pak si dáš zkoušku z 6ti předmětů najednou, musíš to umět fak dobře a dyž nevíš jednu podstatnější věc z 1ho předmětu, tak i dyžs dala vše ostatní, od zkoušky letíš.. u modulu je problém to kvantum, co si musíš do hlavy nacpat

alger_non

alger_non | 6. 09. 2005, 22:51:04 | více příspěvků | napsat uživateli

letos jsem dělala přijímačky na 1.LF UK, 2.LF UK, 3.LF UK, Plzeň UK, zprostředkovaně vím dost o HK UK, takže můžu podat nejčerstvější informace ..

Cornela

Cornela | 7. 07. 2005, 22:28:09 | více příspěvků | napsat uživateli

tak sem zase tady... a koukam ze zkusim "dvojku", Plzen a Hradec, hihi :)

sephira

sephira | 7. 07. 2005, 18:27:49 | více příspěvků | napsat uživateli

TWO: na jasně, kvůli holkám se chodí na peďák !146!

uživatel eliminován | 7. 07. 2005, 18:10:04

paedross: tady je spousta holek...je tu i Univerzita HK....na to jak je Hradec...hmm....nevelké město, tak je tu vysoká koncentrace mladých lidí...ehm, ehm...no hlavně holek...!!! !312!!312!!312!!312!

Falko_2

Falko_2 | 7. 07. 2005, 18:09:24 | více příspěvků | napsat uživateli

ja asi pudu

uživatel eliminován | 7. 07. 2005, 18:08:22

Taky jsem už slyšel že nejlepší chirurgové jsou absolventi VLA v Hradci.

uživatel eliminován | 7. 07. 2005, 18:07:46

twostars:

jo tam mate holky z farmacky co? !5!

uživatel eliminován | 7. 07. 2005, 18:05:30

Hradec je Hradec....!312!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

přijímačkachytstatemedicínazážitekprahaplzeňzkušenost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑