Diskuze a otázky - libi se vam rap, hip-hop a r\'n\'b?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

JAJINKAJA

JAJINKAJA | 25. 07. 2009, 22:56:19 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Ja hudbou ziju,hlavne rapem,r'n'b a hip-hopem funky taky neni spatny.co vy?

reagovat

Co vy?

V anketě hlasovalo celkem 68 uživatelů

V diskuzi je 141 příspěvků a shlédlo ji 2524 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

-Red-bulls-

-Red-bulls- | 26. 07. 2009, 00:17:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Titanikkkkk
to je jak Michael Jakson, zem mu bud lehka. ale stydel se ze byl cernej a nechal se prebarvit na bilo.... sklanim pred nim

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:17:14

> .-kUbIk-.:jj metalicu znam a mansona taky nějaký metalový skupiny jsem poslouchal ale do žánrů bych je nehodil.zase tak se v tom nevyznam.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:17:11

> In_the_Eternity
ale tahle diskuze je zameslena pouze o hudbe a ne o tom ze mate gate as u kotniku jako piposranje slon

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:15:59

> jan.3
Ne, tohle je kulturně, to se bavíš o elementech hip hopu. Sice si vytáhl ty dva elementy kteý dávají dohromady hudbu, ale pořád je to vytažený z toho kulturního myšlení.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:15:54

> In_the_Eternity:dobře texty se změnily ale pořád je to rap a rap zůstane rapem a rap je pořád odvětví hiphopu.na tom se nic nezměníže se rap vivynul jinym směrem budiž ale furt je to rap.někdo dělá oldschool rap jinej battle další grime nebo hororrcore nebo elektro rap nebo disko rap atd.ale pořád jetohle všechno jeden hudební žánr a to rap a pořád je to jeden z elementů hiphopu.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:15:46

> jan.3
metal je kapanek slozitejsi nes hiphop tam zni vsechno stejne ale zkus si pustit treba trashmetalovou klasiku Metallicu a jako dalsi treba gothic matalovyho Marilyna Mansona tam je videt rozdil to je to proc je matal lepsi nes hh kazdej si prijde na to svoje

-Red-bulls-

-Red-bulls- | 26. 07. 2009, 00:14:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Titanikkkkk
neboj brzy brzy budou rasovy nepokoje

Titanikkkkk

Titanikkkkk | 26. 07. 2009, 00:13:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> -Red-bulls-
no jo taky me to sere a vzdycky to tak bylo a bude pokud stim zase nekdo neco neudela proste delnicka strana

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:12:37

> .-kUbIk-.:v metalu já se nevyznam, já ty metalový rozlišení neznam vim že nějaký sou a některý bych i vyjmenovalale to je tak všechno a kdybys mi pustil nějakou skupinu tak už ti jí nezařadim do některýho odvětví.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:12:13

> .-kUbIk-.
Ano, dá se to brát jako celek, ale někteří lidi už to tak neberou. Prostě to mělo svůj vývoj, vývoj někam jinam...daleko od hiphopu...proto se to označilo čistě jako ''rap'', protože ty dnešní texty mají s hiphopovýmy texty ze začátku společnýho asi 1%...

-Red-bulls-

-Red-bulls- | 26. 07. 2009, 00:11:44 | více příspěvků | napsat uživateli

co dokazali cikani? no? nic mozna nepracovat prat slusny balik penes z pridavku a otravovat slusny lidi tak co je to za spolecnost?

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:11:13

> In_the_Eternity:já se taky bavim o hudbě označení hiphop hudebně je označení pro dva alementy z hiphopu jako kultury a to rap-jako mluvená forma do rytmu a djejs-čily instrumentál a beaty tyto dva elemnty spojený dohromady který tvoří hudbu označení hiphop hudebně.a ne rap a hiphop odlišnej hudební žánr

-Red-bulls-

-Red-bulls- | 26. 07. 2009, 00:08:07 | více příspěvků | napsat uživateli

!1261!

Titanikkkkk

Titanikkkkk | 26. 07. 2009, 00:08:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> -Red-bulls-
to je skoda prisel bys o celou pravdu co znamena Hip hop

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:07:06

> jan.3
koukni treba na nu-metal ten ma v sobe prvky rapu a neni to spatny ale jinak je to sit

-Red-bulls-

-Red-bulls- | 26. 07. 2009, 00:06:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Titanikkkkk
ne a ani to nechci cist !1423!

Titanikkkkk

Titanikkkkk | 26. 07. 2009, 00:06:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> -Red-bulls-
urcite. jsi asi necetl tuhle stranku http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Hip_hop

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:05:57

> jan.3
Zapomínáš na další elementy hiphopu, které mrtvé určitě nejsou =) Bavím se o hudbě, ne o kultuře.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:05:46

> In_the_Eternity
ale to se musi brat jako celek chapes to taky muzu rict heavy metal a Hard rock je to skoro to samy tak se pro to pouziva jednotna fraze metal to se ti snazim celou dobu rict chapes to?

-Red-bulls-

-Red-bulls- | 26. 07. 2009, 00:04:26 | více příspěvků | napsat uživateli

to maji ten nazev s toho poradu hip hap hop

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:03:26

> In_the_Eternity:ano hiphop je dneska mrtvej ano hiphop je šit a konečně de k ledu ale proč kuli rapu a raperum a jejich textum jejcih rapu do diska a elektroniky ale jinak pořád je to element hiphopu tudíž jeli mrtvej hiphop de rap s nim.

Titanikkkkk

Titanikkkkk | 26. 07. 2009, 00:02:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> -Red-bulls-
To je mi jasny A stejne delaj bordel. Pak kdyz prijde do sveta neco jako HIp hop tak jsou potom sami impotenti. Kdyz slysim hop jako bych slysel volani divociny

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:02:47

> Titanikkkkk
to zas ne cernoch mi as tak nevadi jeden pracuje v decine v nemocnici a je v poho a v hospode zpiva a ma bombovej hlas vadej mi cigani co spolihaj na socialni davky a hrajou si tu na gengy jako treba v NY a vubec o tom nic nevedi jen machrujou jaky sou tvrdy a vrchol byl kdys kamosovi punkerovi prostrelili hlavu curaci prej to bylo v sebeobrane!20! on je asi se svazanejma rukama moh nak ohrozovat ne

-Red-bulls-

-Red-bulls- | 26. 07. 2009, 00:01:32 | více příspěvků | napsat uživateli

neberu nikomu viru... ani styl hudby at si kazdy posloucha to svoje ale me at nic necpe jinak bude zle

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:00:52

> Titanikkkkk:hiphop neni takovej jakej řikáš ale taky nesmíš poslouchat komerci ty rapujou o tom co řikáš ta je o ničem ale poslechni si starší věci třeba 2paca,deph,rigor mortiz,starý psh třeba dokument orionek,run dmc,fu-chikens atd prostě starý věci nebo ti můžu poslat odkaz na underground a tam uvidíš texty o životě městě kamarádech

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 00:00:17

> .-kUbIk-.
Pořád říkám dokola to slovo ''Hudebně''...Ano, hip hop je kultura, ale i hudební žánr, rap se dřív počítal jako element hip hopu, do té doby než se začalo mluvit o tom že hip hop je mrtvý, kvůli textům který se výrazně liší od těch dnešních. Proto se to v hudbě bere, jako 2 hudební žánry. =) Když už mluvím o tom intelektuálním ekvivalentu, zkus se nejdřív naučit psát =)

-Red-bulls-

-Red-bulls- | 26. 07. 2009, 00:00:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> Titanikkkkk
i tak ziju v miru me jsou cikani u pici je to proste neco podradneho tak co

Titanikkkkk

Titanikkkkk | 25. 07. 2009, 23:58:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> .-kUbIk-.
A tak to melo zustat byly by otroci a my bychom zili v miru

-Red-bulls-

-Red-bulls- | 25. 07. 2009, 23:58:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Titanikkkkk
je to slepek z hoven

Titanikkkkk

Titanikkkkk | 25. 07. 2009, 23:57:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> -Red-bulls-
!2!!2!!2!!2! A co jsou ted? Negri a cigani jsou jen nejaka slepa vetev evoluce stejne jako jejich songy A fichty fent patri knim

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hiphopfunkhudbarap

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑