Diskuze a otázky - Láska je slepá zamilovaní lidé nevidí, neslyší
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 15 příspěvků a shlédlo ji 1707 uživatelů .
uživatel eliminován | 15. 05. 2008, 18:29:23
Láska láska láska..Běžte někam už... !1081! !11! !1362!
uživatel eliminován | 15. 05. 2008, 18:23:01
láska je věc kterou vymysleli bankéři aby nás donutili přečerpat účty
uživatel eliminován | 15. 05. 2008, 18:22:46
Potřebuji chlapa, vidím svět velmi kriticky, nebo jsou všichni idioti doopravdy???
uživatel eliminován | 15. 05. 2008, 18:11:09
„Funguje to téměř tak, že láska na lidi sesílá slepotu,“ ... tak to je teda pravda...
!723!
uživatel eliminován | 15. 05. 2008, 18:10:21
samozřejmě je pravda , že někdy rodiče nebo známí vymlouvají partnera , ale ta zamilovaná osoba to prostě nechce slyšet , a nechce vidět jeho chyby... když zamilovanost začne opadat , začneme vidět to , co jsme vlastně předtím neviděli a nasloucháme lidem , kteří to s námimyslí dobře - toť můj názor !478!
uživatel eliminován | 15. 05. 2008, 18:03:46 |
Již naši antičtí předkové psali o tom, že láska je slepá. Američtí vědci teď jejich úsudku dodali exaktní průkaznost. Podle jejich studie totiž skutečně hluboce zamilovaní lidé na čas vnímají své okolí ošálenými smysly. Jakmile propadnou svému objektu touhy, nevnímají atraktivitu ostatních mužů či žen ve svém okolí.
„Když je člověk zamilovaný do svého partnera, zřejmě ho to nutí vnímat všechny ostatní jako méně atraktivní, a ta emoce pracuje velmi specifickým způsobem, takže člověku umožňuje vytěsnit z hlavy svůdné myšlenky na jiné lidi,“ tvrdí odborníci z University of California Los Angeles, jejichž studie byla publikována v odborném magazínu Evolution and Human Behavior.
„Funguje to téměř tak, že láska na lidi sesílá slepotu,“
Tým amerických vědců požádal 120 heterosexuálních vysokoškolských studentů majících vážný vztah, aby prozkoumali fotografie atraktivních příslušníků opačného pohlaví. Dobrovolníci byli požádáni, aby si vybrali nejpřitažlivější obrázky a napsali esej buď o svém současném partnerovi, nebo o novém atraktivním objektu z fotografie.
Dobrovolníci, kteří psali o svých vlastních partnerech, šestkrát méně často přiznávali, že myslí na atraktivní protějšky, ve srovnání s těmi, kteří psali esej o vybraném idolu z fotografie. Když si později měli všichni zúčastnění vybavit detaily přitažlivých osob na obrázcích, ti studenti, kteří psali esej o svém partnerovi, měli se vzpomínáním větší problémy.
„Tito lidé si byli schopni vzpomenout, jakou měl dotyčný barvu trička nebo zda byl snímek pořízen v New Yorku, ale nevzpomněli si na nic fyzicky přitažlivého. Nedošlo k tomu, že by byla postižena jejich celková paměť. Došlo k tomu, jako by vyloučili z vnímání věci, které by je mohly vést k přemýšlení nad atraktivitou alternativního protějšku,“ dodali vědci v závěru své studie.
reagovat