Diskuze a otázky - KUŘÁKOVO DILEMA

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 01:51:17 |

Dva dny jsem nekouřil... ze zdravotních důvodů... ale teď se mi konečně ulevilo... a já přemýšlím... mám si to žváro dát, nebo zkusit takto plynule svoje tempo dvacka denně opustit? !1!

reagovat

V diskuzi je 199 příspěvků a shlédlo ji 897 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 15:31:37

JÁ JSEM ZCELA A NAPROSTO A JEDNOZNAČNĚ PROTI KOUŘENÍ, A TO Z NÁSLEDUJÍCÍCH DŮVODŮ:

1. je mimo jakoukoliv diskuzi, že kouření poškozuje zdraví, a to zejména u osob pod 18 let, jejichž vývoj ještě ani zdaleka není ukončen...pro toto tvrzení existuje spousta argumentů, které žádný kuřák nemůže vyvrátit!!!
2. argumentace, že to je vaše věc, je hloupost, poněvadž to vaše věc není, vaše věc by to byla pouze v případě, že byste si veškerou zdravotní péči hradili ze svých prostředků, což neděláte!!!
3. co se týče toho, že platíte daně: má vůbec někdo z vás aspoň pojem o tom, kolik třeba stojí operace plic a následná péče pro pacienta s rakovinou plic? Máte vůbec pojem o tom, kolik stojí stent, který se zavádí do srdečních cév? Podívejte se do statistik a budete to vědět.
4. Průměrný věk lidí s rakovinou plic byl kdysi kolem 45 let, dnes je kolem 35 let a stále se snižuje, až jednou budete mít doma děti, to chcete, aby vaše děti pykaly za to, že jejich rodiče jsou tak bezohlední, že oni si přece musí užít? To se týká zejména žen-kuřaček. Až jednou vaše dítě, díky tomuto hnoji přijde o tátu nebo o mámu v době, kdy vás nejvíc bude potřebovat, pak budete spokojení, protože vy jste si užili?
Kdyby to bylo na mém rozhodnutí, zavedl bych každému osobní účet pro zdravotnictví, ze kterého by si platil všechna ošetření a péči, kterou si zavinil svou bezohledností a ignorantstvím a z prostředků nás všech bych hradil pouze to, co si člověk jednoznačně nezavinil, např, vývojové vady u dětí...pokud je kouření váš soukromý problém, tak si ho taky soukromě vyřešte a nezatěžujte s ním nás ostatní!!! Nemluvě už ani o tom, že cenu předčasně a zbytečně zmařeného lidského života nelze vůbec vyčíslit v penězích, takže argumentace tím, že platíte jakousi daň je zcela nesmyslná a hloupá!!!
Opravdu se mohu jen podivovat té nestoudné drzosti, s jakou si to svinstvo tady někdo dovolí obhajovat a neustále znova znova tu zakládá další a další diskuze o tomto svinstvu!!!

www.dokurte.cz

www.kurakovaplice.cz

www.nekurak.cz

http://www.nekourit.cz/

http://www.odvykanikoureni.cz/

http://cs.help-eu.com/pages/intro-rub2intro-2-153-I_WANT_TO_QUIT.html?xtor=SEC-16






50 lidí denně zemře na následky kouření
z 1000 kuřáků 300 zemře na následky kouření
do 50 let se tato čísla dramaticky zvýší
důsledky kouření se projeví na populaci nejpozději do 30-40 let, v řadě případů i dříve

Chcete být mezi nimi? [!461!] [!239!]

WRR

WRR | 3. 10. 2007, 10:37:31 | více příspěvků | napsat uživateli

garfild: good joke!1423!

WRR

WRR | 3. 10. 2007, 10:36:58 | více příspěvků | napsat uživateli

drinker: jestli to dokažeš tak si frajer a přestaň, jestli ne tak se zpatky zařaď do masy kuřáku a drž hubu!1409!

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 10:36:21

budes borec kdyz to vydrzis, budes nula kdyz zase zacnes!929!

O.r.i.e

O.r.i.e | 3. 10. 2007, 10:34:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Zkus vydržet, ale je to boj...

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 09:47:11

KUŘTE CO NEJVÍC!726!!726!!726!
ať nedopadnete jako já, starej a vošklivej
umřete zavčas, mladé a krásné / mladí a krásní !747!

danny1691

danny1691 | 3. 10. 2007, 09:47:01 | více příspěvků | napsat uživateli

já se držím už 6 let a 7 měsíců!27!

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 09:43:20

už 6 dní se držim..sem na sebe hrdá!1073!!297!

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 09:33:40

drinker...Já ti fandím...!11! Taky s tím zápasím, mám silně vyvinutou slabou vůli, ale řekla jsem si, že až s tím sekneš ty, přestanu i já !2!

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 09:10:28

Blazzzer: !1424!!1350!

m1c4a1

m1c4a1 | 3. 10. 2007, 09:08:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Plynule je to naprd, musíš přestat naráz.

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 09:06:46

Roman: Zdravim vás pane Lupači. Již podruhé jste mě přesvědčil, že i v dnešní době se najdou ještě omezenci z doby kamenné, kteří se stále chovají jako burani a jejich slovník a argumentace pocházejí z dob ještě o něco starších. Stále vám opakuji, že vaše šance druhým vnutit svůj názor je velmi mizivá, neboť většina lidí v dnešním století již nechce být ovlivňována demagogickým vůdcem, slepě přesvědčeným o svém učení. Ještě vám zkusím poradit, neboť i přes svůj věk dokazujete, že stále se máte co učit...Otevřete si vlastní diskuzy, kde se budete lidem snažit pomoci. Řešení problémů je totiž mnohem efektivnější způsob, než vyhrožování bičem a metlami, jsme totiž lidi a ne prasata...!764!

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 00:50:42

http://img219.imageshack.us/img219/6927/redmeatji3.gif

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 00:42:18

No, Lupač se stále nekrotí, takže je čas na remix :) ze starých časů...

http://img219.imageshack.us/img219/6927/redmeatji3.gif

uživatel eliminován | 3. 10. 2007, 00:33:56

dej si!!1304!...a k tomu !1036!

velky_boss

velky_boss | 3. 10. 2007, 00:13:50 | více příspěvků | napsat uživateli

drinker : Kup si žvýkačky s nikotinem a nálepky s nikotinem. První měsic budeš mít krizi ale pak už žvára potřebovat nebudeš

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:39:40

lupac je curaaaaak!1147!!1169!!1147!!1169!!1147!!1169!!1147!

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:35:46

nejsemzprahy: díky. Prostě mi jde jen o názorvou otevřenost. Nic víc, nic míň a to nejen v případě cigaret...a už vidím posily antikuřácké ligy, půjdu asi trávit čas duchaplněji.

Ahoj všem

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:32:43

čau romane !1423!

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:31:39

roman.lupac: nebereš něco náhodou?

02.10. 23:28 roman.lupac dej mobil...hrdino......

Maminka říkala, že cizím lidem nemám důvěřovat ani si nechat vyhrožovat!2!

nejsemzprahy

nejsemzprahy | 2. 10. 2007, 23:30:00 | více příspěvků | napsat uživateli

roman.lupac: a odkud jsi vyhrabal ty fakta ty??

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:29:24

dokazujete jediné: jste omezenci, fakta hovoří jasnou řečí...!461!!215!

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:28:51

balené cigarety továrenským způsobem rozhodně obsahují spoustu toxickych veci, ale třeba pěstovaný tabák se dosti liší, záleží na zpracování...Ve velké míře se kouření určitě projeví, s tím souhlasím. Ale jestli něco nesnáším, tak to jsou dogmatici a propaganda za každou cenu

nejsemzprahy

nejsemzprahy | 2. 10. 2007, 23:28:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Gonzales: tvuj pristup se mi libi!1424! pripomna mi to film Dekujeme ze kourite...koren hajil cigarety i pres to ze uz se vseobecne vedelo ze jsou skodlive a tak to delal tak ze se je nesnazil ocistit,jen rozumnou argumentaci poukazal na to ze lidi kteri hlasaji ze ciga jsou nebezpecny se myli!2!

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:26:46

Na ten protikuřácký boj se bojíte asi ukázat i svou identitu, hádám z "profilu" že?!2!

nejsemzprahy

nejsemzprahy | 2. 10. 2007, 23:26:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Gonzales: jj souhlasim s tebou hochu...takovyma nepodlozenyma faktama se muze ohanet kazdy a rekl bych ze minimalne 50% jich je vymyslenych nebo aspon trosku zvelicenych jen aby to lidi odradilo...taky ale je bez jakekoli diskuze z cigara JSOU zdravi skodlive o tom se snad hadat nebudes...spolehat na to ze budes jednim z toho mala lidi kteri maji vuci vsem tem kancerogenum a dehtu v plicich imunitu je docela spatne pristup...ja osobne jsem kouril snad upnlne vsecko (kromezdravyho koureni,to prenechavam pritelce!2! ale vim ze bez koureni by mi bylo lip a tak se snazim dat max ty 3 cigara za den a to jen kdyz jdu nekam kalit...

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:22:38

roman.lupac:smrdíššš až sem!670!!994!

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:22:26

roman.lupac: dokázal byste se obejít bez vulgarit, díky:-) A co je vědecký časopis? Ten který tvrdí co vy, že ano? definujte vědecký časopis. Je to ten nejprodávanější? Nebo ten nejpropagovanější v reklamě? Pochybuji, že to dokážete. Uznávejte si co chcete. Já jsem zdůrazňoval zejména "snahu" se kterou čtete i zdroje, co mají odlišné argumenty na které těžko něco řeknete, nebo se nad nimi zamyslíte. Prostě protože je nečtete, že by ze strachu?

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:18:56

GonzalesL - 02.10.07 23:15 a co jako, to se mám posrat, že to to přejaté z nějakých anglických novin? Pro mě jsou směrodatná pouze vědecká fakta, beru s rezervou odborné časopisy, ale určitě ne tisky na úrovni časopisu 100+1!461!!577!

uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 23:15:33

za tu chvíli jste to nemohl ani přečíst, natož zjistit, že je to přejaté z anglického originálu...čímž jste opět dokázal, že lidé vašeho typu ani nečtou jakkoli odlišné názory a neustále se poplácávají...jak mají pravdu se svými kolegy. Tady vůbec nejde ani tak o kouření, jako o lidskou přístupnost i jiným hlediskům...země byla taky jednou placatá...takových 100% fakt už tu bylo...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dvackatempodůvodmámadilemažváro

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑