Diskuze a otázky - Krize srazí růst české ekonomiky pod dvě procenta!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Am_Fake

Am_Fake | 24. 11. 2008, 21:20:06 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Asi zadna pozitivni zprava...nikdy..to je v pici..ceskej stat jde do hajzlu...zacne to navrhem na zruseni delnicke strany...cim to asi tak skonci

reagovat

V diskuzi je 42 příspěvků a shlédlo ji 596 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 22:55:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Luis285: napodobne:) mej se zatim cau!50!

uživatel eliminován | 24. 11. 2008, 22:38:42

> lukas.cihel
jojo.....no nic kamo...jdu spat....jsem rad ze jsem mohl pokecat s nekym kdo ma rozumny nazory...tak se drz!928!

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 22:22:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Luis285:!663!noo joo holt s tim se nic neudela....na druhou stranu si treba svejnara i ti duchodci oblibi:D nebo alespon cast z nich... doufam ze prijde se svou stranou:) jak rikas narozdil od klause je uznavany vsude ve svete... zvou ho na prestizni univerzity... klaus.. nooo k nemu se nebudu vyjadrovat!1005!!1005! jeho nazory a jeho boty v politice!663!

uživatel eliminován | 24. 11. 2008, 22:11:19

> lukas.cihel
jojo....ja taky byl pro svejnara...mel dobry nazory a taky toho hodne dokazal...ve svete si ho vazi....narozdil od Klause,kterej dela vsude ostudu.....ja se akorat u nas bojim ted jedny veci,ze je v cesky republice hodne duchodcu a ty chteji socialni jistoty a nekoukaj na budoucnost....takze budou volit levici......

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 22:06:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Luis285: jsem:)!50! to mooc... ja jsem to vzal trosku do historie protoze novoddobe dejiny nechci pocitat... kdyz to vezmu z toho uhlu ze nas ridil nekdo jiny...mas paravdu noo bohuzel jedna pravicova strana... v ktere je bohuzel spousta hlupaku:( ale neda se nic delat... nechci aby to znelo ted nejak tak, ze chci nekoho koho jsem videl jednou v tv...ale chci aby se zase vratil svejnar a ukazal co v nem je:) nema spatne napady...naopak:)

uživatel eliminován | 24. 11. 2008, 22:00:21

> lukas.cihel
tady v tom mas absolutni pravdu.....ja ted pocitam akorat ty novodobi dejiny:-)....v historii cechy hrali velkou roli,ale moc z toho nezbylo....ja jsem hrdej na to,ze jsem cech...ty vypadas,ze taky na to jsi hrdej....ale je nas malo

uživatel eliminován | 24. 11. 2008, 21:58:04

> NewDaniela
verim tomu.....akorat soucasna politicka situace je strasna.....je smutny,ze u nas je jedina vyhradne pravicova strana,ktera bohuzel taky nefunguje,tak jak by mela

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 21:56:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Luis285: vsak ceko bylo nahodou v istorii uspesne... rakousko- uhersko...cesko patrlilo k prumyslovemu motoru rakouska- uherska..... potom 1. republika... byly jsme tzv. amerika v evrope.... zlate casy... potom jsme bohuzel dostali ranu v podobe 2.sv a hned po tom dalsi v podobe komunistickeho ruska... a za 18 let jsme se vysplhali podle meho zase hodne vysoko... nebyt tech dvou ran.. tak buh vi kdy bychom byly:)

NewDaniela

NewDaniela | 24. 11. 2008, 21:54:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Luis..Jo rikam,cesko se posunuje po milimetrech,ale bude ok...!1310!Doufam

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 21:53:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Luis285: myslel jsem to viz. NewDaniela :)

NewDaniela

NewDaniela | 24. 11. 2008, 21:53:17 | více příspěvků | napsat uživateli

ale pomohla...ale ty o tom prd vis....!1310!

uživatel eliminován | 24. 11. 2008, 21:52:50

> NewDaniela
to takhle nemuzes brat.....amerika je velkej stat,cechy jsou stat malej....ale i maly staty maji silu...vem si napriklad to,ze nejbohatsim statem(na pocet obyvatel) je lucembursko,svycarsko ma nej bankovnictvi na svete....nejde o velikost,jde o vyznam...cechy si svuj vyznam museji teprve najit,vem si,ze nas stat patri do evropy teprve 18 let

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 21:52:38 | více příspěvků | napsat uživateli

NewDaniela: ale nepomohla...2.sv a hozeni atomovek na hirosimu a nagasaki..dobre to je jina kapitola...ale valka ve vietnamu... afghanistan jako hrozba... pry maji zbrane hromadneho niceni... zase omyl.. spise lez atd atd

NewDaniela

NewDaniela | 24. 11. 2008, 21:51:50 | více příspěvků | napsat uživateli

lukas....No Amerika byla blazniva pro lidi i predtim kdyz byla valka s Vietnamem...ale vse se srovnalo....nejsou bez chyb,ale pomohli hodne zemim...to zase nikdo o tom nemluvi....!1310!

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 21:50:38 | více příspěvků | napsat uživateli

NewDaniela: nn ztraci finance ale ziskava silu....a ukazuje se v tom nejsilnejsim svetle...a propo zbroji vice nez cely zbyvajici svet dohromady!!!! na 2: miste je velka britanie a az na 6. miste rusko!....zatim se jako blazniva zeme ukazuje usa...a to s prominutim...

NewDaniela

NewDaniela | 24. 11. 2008, 21:49:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak Amerika take pomohla hodne zemim.....Komu kdy pomohlo cesko?...nebo jine staty?>..kazdej si hrabe pro sebe pokud to jde....a v cesku jsou poseroutkove!1310!

MC.sPeEdcOrE

MC.sPeEdcOrE | 24. 11. 2008, 21:49:30 | více příspěvků | napsat uživateli

nemusi pršet, stači dyž kape !12!

uživatel eliminován | 24. 11. 2008, 21:49:25

no čím to skončím netuším ale ještě tomu přidají výběrem poplatků při vjezdu do centra Prahy!1124! mazec

NewDaniela

NewDaniela | 24. 11. 2008, 21:48:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Obama je napul beloch...Nekoukejte na barvu...nejste krupani ne!1310!

uživatel eliminován | 24. 11. 2008, 21:47:32

> lukas.cihel
tady jsi si trosku spletl pojmy.....amerika kvuli valkam strasne prodelala...proto o tolik klesl dolar:-)....jinak mas pravdu...amerika si nedovoli na nikoho se silnou armadou...napadaji jen staty,ktere nemaji dobre vyzbrojene jednotky

NewDaniela

NewDaniela | 24. 11. 2008, 21:46:34 | více příspěvků | napsat uživateli

lukas....Kdepak....Kvuli valkam ztraceji biliony....Kdo vy co bude za par let.....Blaznive Rusko muze prevalcovat celou planetu!1310!

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 21:41:54 | více příspěvků | napsat uživateli

NewDaniela: jj pomoci valek si dokazou dost vydelat... ale uz je v nedohlednu kdy je prevalcuje rusko...nebo cina?... nebo oba staty spolecne?!1217!!811!a uz jim ani vyvolavani konfliktu nepomuze...

Rubacuori.

Rubacuori. | 24. 11. 2008, 21:40:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Am_Fake
Žiju v Anglii a vidím,jaká situace je tady... Proto ti říkám,ze Česko je na tom velmi dobře v tuto chvíli... Jenomže klasika... v Česku se pořád na něco stěžuje.... Může být hůř,ale zatím není...asi tak nějak, to je celé!

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 21:40:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Am_Fake:ooo nerikam nic na tvuj nazor... jak cerni nic nedokazali?!663! obama ma nejvyssi mozne vzdelani a to PhD. Harvardovy univerzity... a radi se do tzv. privilegovane inteligence... myslim ze uz jen toto dokaze malo lidi...myslis ze je nejaka nicka nebo co?!20! a navic jeste bych te opravil je to misenec...

Am_Fake

Am_Fake | 24. 11. 2008, 21:38:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Rubacuori.
Ceska republika je na tom spatne...v porovnani s EU...nevim s kym jinym si to chtela porovnavat ty....ehm ;-) proto jsem do toho tahal afriku kde je ta uroven trosku jina vis?

NewDaniela

NewDaniela | 24. 11. 2008, 21:34:23 | více příspěvků | napsat uživateli

NO tak USA se ze vseho vyhrabe...jak v zdycky to cesko se pomalu posouva..po milimetrech!1310!

Rubacuori.

Rubacuori. | 24. 11. 2008, 21:34:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Am_Fake
Nevím,co do toho taháš Afriku,ale každý ví, že krize je díky USA....

lukas.cihel

lukas.cihel | 24. 11. 2008, 21:33:47 | více příspěvků | napsat uživateli

NewDaniela: radeji svejnara!50!!969!!969!ale i ten by nic nevyrsil nefunguje u nas jako v USA prezidentsky system..ale parlamentarizmus... takze by to byla jen medialni fugurka:) mnooo dalo se to cekat... nejdrive 3,5% ted uz... 2%...nejsem si jist ale jestli muze az tak razantne krize ovlivnit ceskou ekonomiku...ale budiz

uživatel eliminován | 24. 11. 2008, 21:32:40

usa vsechno podelali,ostatne jako vetsinou....jinak mas pravdu s tim zrusenim delnicke strany....je to jedina strana ktera chce resit problemy s cikany...bydlim na severu a tady jsou vsude kolem,s nimi sou jenom problemy,chce to resit a ihned

uživatel eliminován | 24. 11. 2008, 21:31:56

se podivej co mame ve vlade neni se cemu divit.. jedna chyba za druhou to co tam vyvadej

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

návrhceskejrůststaťekonomikaprocentopicistranakrize

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑