Diskuze a otázky - Kouříte???????Jak často?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

PawlinQa

PawlinQa | 30. 05. 2008, 22:27:19 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jen mě tak napadlo založit doskusi...Kouříte???Jak často???Kolik denně???!1421!díky, za odpovědi...!27!

reagovat

V diskuzi je 171 příspěvků a shlédlo ji 1192 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 1. 06. 2008, 21:44:36

honnafetky jen jim dej těm kuřákům bleee !2!

uživatel eliminován | 1. 06. 2008, 21:43:54

Varuju všechny slušné a zdravý rozum mající mladé lidi před JAKÝMKOLIV ZKOUŠENÍM DROG, včetně chlastu, kouření cigaret a marihuany!!! Nedejte se mýlit a masírovat si hlavu některými pošetilými lidmi, kteří vám budou cokoliv z těchto hnojů a sajrajtů vychvalovat do nebe a obhajovat vším možným, deklamovat tu nesmyslné teorie o škodlivosti čokolády, kávy a čaje, prohlašovat, že JIM SE NIC PŘECE STÁT NEMŮŽE, že ONI TO PŘECE NEMUSÍ, že to mají pod kontrolou, a že to a ono je taky škodlivé a že je to uklidňuje a podobné další hovadiny. Až vás tyto hnusy připraví o to nejcennější co máte, o zdraví a případně i o život, ať už váš nebo někoho jiného, je pak na všechno pozdě a pak už zbude jen smutek a kdyby, mnohým se to líbit nebude, ale je přesto je třeba to všem, kdo sem chodí, dát jasně najevo. Často jedinou odpovědí těchto pošetilců jsou jen osobní urážky a výpady, věcné argumenty ani mít totiž nemohou, tito lidé to dobře vědí, že nemají pravdu, ale nechtějí se s tím smířit, protože by museli uznat, že jsou slaboši, protože toto je mimo jakoukoliv diskuzi...to je možná nepříjemná a pro mnohé nestravitelná pravda...

uživatel eliminován | 1. 06. 2008, 16:13:46

Jak kdy... Někdy 5 cigárek, jindy zase krabku... Za den... Párkrát jsem chytl 2 krabky za den... Prostě jak kdy a nálady...

uživatel eliminován | 1. 06. 2008, 12:24:54

jak kdy...max. 10 denně

uživatel eliminován | 1. 06. 2008, 12:24:28

no podle nalady....stresu..pohodlíí....10 ?? 20 ??nejak tak...chcu se tech sracek zbavit ale nejde to a nejde to..nemam silnu vuli.....kurim nejak kolem 6-ti roku...a mega me to sere...jenze ciga jsou takovy balsam na nervy !764!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 23:09:14

JÁ JSEM ZCELA A NAPROSTO A JEDNOZNAČNĚ PROTI KOUŘENÍ, A TO Z NÁSLEDUJÍCÍCH DŮVODŮ:

1. je mimo jakoukoliv diskuzi, že kouření poškozuje zdraví, a to zejména u osob pod 18 let, jejichž vývoj ještě ani zdaleka není ukončen...pro toto tvrzení existuje spousta argumentů, které žádný kuřák nemůže vyvrátit!!!
2. argumentace, že to je vaše věc, je hloupost, poněvadž to vaše věc není, vaše věc by to byla pouze v případě, že byste si veškerou zdravotní péči hradili ze svých prostředků, což neděláte!!!
3. co se týče toho, že platíte daně: má vůbec někdo z vás aspoň pojem o tom, kolik třeba stojí operace plic a následná péče pro pacienta s rakovinou plic? Máte vůbec pojem o tom, kolik stojí stent, který se zavádí do srdečních cév? Podívejte se do statistik a budete to vědět.
4. Průměrný věk lidí s rakovinou plic byl kdysi kolem 45 let, dnes je kolem 35 let a stále se snižuje, až jednou budete mít doma děti, to chcete, aby vaše děti pykaly za to, že jejich rodiče jsou tak bezohlední, že oni si přece musí užít? To se týká zejména žen-kuřaček. Až jednou vaše dítě, díky tomuto hnoji přijde o tátu nebo o mámu v době, kdy vás nejvíc bude potřebovat, pak budete spokojení, protože vy jste si užili?
Kdyby to bylo na mém rozhodnutí, zavedl bych každému osobní účet pro zdravotnictví, ze kterého by si platil všechna ošetření a péči, kterou si zavinil svou bezohledností a ignorantstvím a z prostředků nás všech bych hradil pouze to, co si člověk jednoznačně nezavinil, např, vývojové vady u dětí...pokud je kouření váš soukromý problém, tak si ho taky soukromě vyřešte a nezatěžujte s ním nás ostatní!!! Nemluvě už ani o tom, že cenu předčasně a zbytečně zmařeného lidského života nelze vůbec vyčíslit v penězích, takže argumentace tím, že platíte jakousi daň je zcela nesmyslná a hloupá!!!
Opravdu se mohu jen podivovat té nestoudné drzosti, s jakou si to svinstvo tady někdo dovolí obhajovat a neustále znova znova tu zakládá další a další diskuze o tomto svinstvu!!!

www.dokurte.cz

www.kurakovaplice.cz

www.nekurak.cz

http://www.nekourit.cz/

http://www.odvykanikoureni.cz/

http://cs.help-eu.com/pages/intro-rub2intro-2-153-I_WANT_TO_QUIT.html?xtor=SEC-16

http://prestat.kourit.cz/

http://stopkoureni.cz/


50 lidí denně zemře na následky kouření
z 1000 kuřáků 300 zemře na následky kouření
do 50 let se tato čísla dramaticky zvýší
důsledky kouření se projeví na populaci nejpozději do 30-40 let, v řadě případů i dříve

Chcete být mezi nimi? !461!!239!


uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 23:07:11

jen vodárnu a....!2!!1179!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 23:05:14

Podle chute a nalady... tak krabku tydne asi

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 23:00:49

Jaká jsou zdravotní rizika kouření


Výskyt kterých onemocnění je spojen či ovlivněn kouřením? Odpověd je se bude zdát až přehnaná, ale je tomu skutečně tak, kouření způsobuje více než 50 onemocnění, z nichž více než 20 je smrtelných.

Kardiovaskluární onemocnění

Podílí se 20% na výskytu kardiovaskulárních onemocnění na která u nás umírá 53% obyvatel. Nejčastěji na infarkt myokardu, na který lze nahlížet jako na důsledek dlouhodobého procesu aterosklerósy, která je kouřením velmi akcelerovaná.Složky tabákového kouře totiž přímo poškozují stěny tepen. Ale to zdaleka není všechno, mechanismy vedoucí k rozvoji kardiovaskulárních onemocněni jsou komplexní. Jsou to vasokonstrikce v důsledku aktivace sympatiku, zvýšení viskozity krve a stavu zvýšené srážlivosti krve v důsledku zvýšení hladiny fibrinogenu, zvýšení inbitoru aktivace plasminogenu, zvýšení leukocytů v důsledku chronických zánětů - kouření totiž snižuje imunitu, zvýšená glukosová tolerance může vést až k diabetu II. typu, zvýšená hladina homocysteinu, non-HDL cholesterolu, triglyceridů, zvýšená peroxidace LDL (low density lipoproteins), zvýšený tlak spolu s diabetem vedou k progresi aterosklerósy a zvýšená tepová frekvence zbytečně zatežuje srdce. Kardiovaskulární systém zatežuje i vysoká hladina Carbonylhemoglobinu (COHb) díky obsahu CO v tabákovém kouři. V této souvislosti mě napadá další oblíbený argument kuřáků. Častokrát od nich slyšíte, že kouření není zas tak škodlivý, neboť na frekventovaných křižovatkách nadejchá člověk to samý ne-li víc. Není to pravda pobyt v místech s velmi frekventovanou dopravou vede max. ke 2% COHb, ale vykouření jediné "lightky" k 6% COHb, obsah COHb, bývá u kuřáků bežně 6-10%COHb.
Aterosklerosa je vpodstatě zánět ve vrstvě intimy stěny arterie, který se pomalu zvětšuje a občas perforuje do průsvitu arterie - změní se na "prasklej vřed". "Prasknutí vředu" do arterie má za následek okamžitý vznik krevní sraženiny nad tímto defektem. Lumen tepny je utlačováno rostoucím "vředem" a přidáme-li k tomu krevní sraženinu, která na "vřed" nasedá, pak se průsvit tepny zúží natolik, že oblast srdečního svalu, za defektem se může dostat do existenčních potíží v důsledku příliš nízké dodávky O2.Pokud se krevní sraženina nerozpustí, dodávka O2 bude i nadále nízká a sval za překážkou nebude schopen podávat adekvátní výkon. Pokud se tepna zcela uzavře, myokard za překážkou odumře. Mechanismus aterosklerosy jsem zjednodušil témeř ad absurdum, takže prosím odbornou veřejnost o shovívavost.
Proces poškozování kardiovaskulárního systému je spojitý, někdy jsou změny skokovité. Člověk proto relativně dlouhou dobu před vlastním infarktem dostává od svého těla varovné signály, nejčastěji ve formě pálivé či řezavé bolesti a tlaku na hrudi zejména při fyzické námaze a stresu, což se označuje jako angina pektoris. Aterosklerosa se zamozřejmě nemusí a nevyskytuje pouze v tepnách zásobujících srdce, ale např. v mozkových tepnách. Následkem pak bývají cévní mozkové příhody (CMP), lidově mrtvice. Zasažení tepen nohou způsobuje ischemickou chorobu dolních končetin, onemocnění omezujícím pohyblivost člověka pro bolest svalů zapřičiněnou jejich nedostatečným zásobováním O2, nezřídka vedoucí až odumření končetiny s nutností její amputace.
Další kardiovaskulární onemocnění u kterých kouření hraje negativní roli jsou trombangitis obliterans tzv. Buergerova nemoc - nás dnes již vzácná a aneurysma aorty.Částečně sem lze zařadit i impotenci. Na ní se kouření podílí hned několika mechanismy. Jednak je to výše zmíněná aterosklerosa pánevních tepen - je to jednoduché zúženým řečištěm tepny tepny nemůže protékat tolik krve, kolik bychom v určitých situacích potřebovali mít v určitých oblastech :))), ale podílí se na ní fakt, že kouření snižuje hladinu testosteronu (kouření může vyvolávat dojem mužnosti kuřáka, ale biochemicky působí opačně. Jako 3. působí fakt, že kouření aktivuje sympatikus, což vede k vaskonstrikci (zúžení tepen).

Nádorová onemocnění

Kouření se podílí na výskytu široké palety nádorových onemocnění. Nejčastěji je to rakovina plic - 90% případů jsou kuřáci, objeví se až u 24% kuřáků. Možná je teď někdo zmaten, proto raději vysvětlující obrázek. Větší obdélník označuje populaci kuřáků, menší obdélník populací lidí trpících rakovinou plic. Šedá barva označuje kuřáky, kteří jsou zdraví, červená kuřáky, kteří rakovinou plic onemocněli. Modrá barva označuje nekuřáky trpící rakovinou plic. Jak jsem již zmínil výše, 30% rakoviny plic nekuráků je způsobeno pasivním kouřením. Navíc pokud kouříte, jste vystaven 13x většímu riziku vzniku rakoviny plic, než kdyby jste nekouřil. Rakovina plic je záludná tím, že přichází poměrně pozdě zhruba po 20 až 30 letech kouření, což je pro většinu lidí příliš dlouhá doba, aby přemýšleli o tom, co s nimi bude. Jiným důsledkem pozdního výskytu rakoviny je, že i kdyby teď všichni přestali kouřit, tak se výskyt rakoviny plic začne snižovat až za 20 let. Kouření ovšem nezpůsobuje pouze rakovinu plic, ale i nádory v ústní dutině včetně jazyka - současné požívání alkoholu násobí karcinogenní účinky kouření, nádory hrtnanu, hltanu, jícnu, žaludku, žlučníku, pankreasu, ledvin, močového měchýře, u žen cervixu - 1/3 případů, leukemie.

Ostatní onemocnění

Kouření též poškozuje dýchací systém a vyvolává nemoci jako je emfyzém - onemocnění, při kterém dochází k úbytku plicních sklípků, čímž se zmenšuje plocha, na níž dochází k výměně dýchacích plynů, chronické bronchitidy, zhoršuje astma. Dále je to vředová choroba žaludku a dvanácterníku. Pokud jde o reprodukční systém, je prokázána nižší plodnost kuřaček i kuřáků, vyšší riziko spontálních potratů, nižší porodní váha u dětí kuřaček, zvýšená perinatální mortalita. Impotenci jsem zmiňoval výše.

Závěr

Doufám, že jsem podal dost informací na to, aby se mi podařilo kouření dostatečně zdiskreditovat a ukázat na jeho kontraproduktivnost. Závěrem bych rád uvedl ještě pár nemedicinských důvodů proč přestat. Cigarety jsou ta největší chemie, co se týče aplikace psychoaktivních látek, kterou si dokážu představit. Pro srovnání, pokud si aplikujete nějaký pouliční ředěný heroin, můžete počítat kromě vlastní účinné látky ještě s dalšími příměsemi, jako můžou být třeba cukr, sádra atd. Počet příměsí se pohybuje max. v řádu jednotek ev. desítek, ale cigareta obsahuje přes 4000 aktivních látek z nichž je nejméně 100 karcinogenů. Významnou částí jsou additiva, tj. látky uměle přidávané za účelem zvýšení jejich prodejnosti. Cigareta může obsahovat až 700!!!! schválených additiv s různou fcí. Jenom proto, aby se kouř ladně odvíjel z cigarety je v cigaretě obsaženo navíc několik desítek látek. Většina z nich má ale zvýšit množství nikotinu absorbovaného kuřákem, což je nutné pro správnou chuť cigarety a samozřejmě také pro co nejrychlejší rozvoj fyzické závislosti. Jednou z nich je třeba amoniak, jenž mírně zvyšuje pH, v plicích což zvyšuje extrakci nikotinu. Mezi další lze jmenovat třeba methanol, nebo vinylchlorid.

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 08:26:00

hruza! ne

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 08:13:46

zdravě nezdravě ?? !1050!!1050!!1050!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 08:13:00

!1143!KOUŘÍM...TAK 7-10 DENNE...!901!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 08:09:51

Ne ne !1!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 07:12:02

nekouřim !1264!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 06:16:36

KOUŘÍ POUZE IDIOT!
KOUŘÍ POUZE IDIOT!
KOUŘÍ POUZE IDIOT!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 06:15:30

Každému, kdo se rozhodne s tím svinstvem skončit, držím pěsti, aby se mu to povedlo. !215! Není to lehké, ale kdo to dokáže, toho obdivuju. !215!
při fakultních nemocnicích ve velkých městech vznikají centra pro odvykání kouření
linka pro odvykání kouření 844 600 500 je anonymní

www.dokurte.cz
www.nekurak.cz
www.kurakovaplice.cz
http://www.nekourit.cz/
http://www.odvykanikoureni.cz/
http://prestat.kourit.cz/
http://cs.help-eu.com/pages/intro-rub2intro-2-153-I_WANT_TO_QUIT.html?xtor=SEC-16
http://stopkoureni.cz/
doporučuju ty odkazy velmi důkladně nastudovat, zejména těm, kteří se chtějí kouření zbavit !215!

Nemedicínské důvody proč nekouřit:
• Cigarety jsou ta největší chemie, kterou si dokáte představit.
• Pro srovnání, pokud si aplikujete nějaký pouliční heroin, můžete počítat kromě vlastní účinné látky ještě s dalšími příměsemi, jako můžou být třeba sádra, sbtex atd. Počet příměsí se pohybuje maximálně v řádu jednotek max. desítek, ale cigareta obsahuje přes 400 aktivních látek, z nichž je nejméně 100 karcinogenů.
• Významnou částí jsou additiva, tj. látky uměle přidávané za účelem zvýšení jejich prodejnosti. Cigareta může obsahovat až 700 (!!!) schválených additiv s různou funkcí.
• Jenom pro to aby se kouř ladně odvíjel z cigarety je v cigaretě obsaženo navíc několik desítek látek.
• Většina z nich má ale zvýšit množství nikotinu absorbovaného kuřákem, což je nutné pro správnou chuť cigarety a samozřejmě také pro co nejrychlejší rozvoj fyzické závislosti.
• Jednou z nich je třeba amoniak, jenž mírně zvyšuje pH v plicích, jenž zvyšuje extrakci nikotinu. Mezi další lze jmenovat třeba methanol, nebo vinylchlorid.

Každý, kdo kouří, je pro mě idiot, který si neváží svého vlastního zdraví. Zdraví je to nejdůležitější, co máme a ten, kdo si ho vědomě kurví nějakými sračkami (zjistěte si složení cigaretového kouře a poblijete se) je pro mě člověk, který moc vysoké priority v životě nemá a cena zdraví pro něj moc vysoká není (nebo není vůbec?). Cena zdraví člověku dojde až v době, kdy o něj přijde. Pak už je ale pozdě.

EVERY CIGARETTE IS DOING YOU DAMAGE... Doporučuju tento odkaz...:
http://youtube.com/watch?v=0JIVMQ4kaqE

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 00:57:34

Sveho casu jsem se vasnive libal s jednou mladou pani....krasna, s uzasnou postavou, vasniva, vedela, co chce......ale z huby ji pachlo neskutecne a ja mel pocit, ze doslova lizu popelnik.......a hned me presla na onu hvezdu chut....Jako antikoncepce dobry, alespon na mne to plati na 100 % !2!

MisulinkaPusilinka

MisulinkaPusilinka | 31. 05. 2008, 00:50:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Je to hnus !36!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 00:44:30

Ne, ale rad si nechavam.........!5!

tonyma

tonyma | 31. 05. 2008, 00:31:58 | více příspěvků | napsat uživateli

podle toho, kolik mám klientů

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 00:28:48

ne.. hnus*

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 00:28:28

podle toho koho !2!!2!!2!!2!!2!!2! nheee prdel !2!!2!!2!!2!!2!!2! mno, kouřim a co jako ?! !2!!2!!2!

S.A.R.U.L.E

S.A.R.U.L.E | 31. 05. 2008, 00:28:00 | více příspěvků | napsat uživateli

minimálně, jen šíšu (právě teď)

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 00:27:22

0-40 denne podle toho jeslti sou prachy a jeslti se neco deje doma toho sam moc nevykourim !5!

petttrushka

petttrushka | 31. 05. 2008, 00:26:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Podle toho co !405! !2! !12!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 00:26:18

!1381!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 00:24:41

omezuju to...Je to hnusnej zlozvyk...páchne to!1334!!1334!Ale jinak příležitostně!973!

petttrushka

petttrushka | 31. 05. 2008, 00:21:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Mno tag já různě...Na kalbách klidně dwě krabičky, ale jináč asi 2x týdně??!!! Hrozně jsem to omezila !1304! !1190! !1262!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 00:14:40

bleh..nejhorší je ten smrad, když opomenu rakovinu.!1272! nikdy jsem nekouřila a nikdy kouřit nebudu!5!

uživatel eliminován | 31. 05. 2008, 00:10:23

30-40 cíg denně!1353!!1353! někdy třeba 3,ale pak to doháním

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

doskusiodpověďdík

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑