Diskuze a otázky - Koupě zdroje
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 71 příspěvků a shlédlo ji 989 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | další
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 14:24:10
czhunter: v dobe 250W zdroju taky procesory nebraly svuj proud z +12V ale z +3.3V, proto tam bylo treba 40A pro +3.3V a +12V stacilo 7A
argoxs: ja uz se na eurocase taky vykaslal, minimum je ted fortron, u sebe mam hezky svuj Enermax Liberty :)
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 14:10:58
czhunter: ale ja jsem nenapsal aby si koupil 250W zdroj na psal jsme ze prumerna sestva si nevezme ani 250W mezi tim je rozdil -- me doporuceni bylo na 400W zdroj
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 14:08:56
king_tiger> Bohužel naprostá většina 250W zdrojů nedá na 12V větvi ani takovej proud, aby mohly nakrmit samotnej procesor (jak sem už psal, těch 125W TDP je mooooc) ... ani nemluvě o zbytku sestavy.
Corry | 31. 07. 2007, 14:08:22 | více příspěvků | napsat uživateli
no prave me slozena sestava ukazuje 6.919 dollaru..kdo by do toho nesel ze? prikoupit k tomu malou jaderku domu a neci co resit !465!
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 14:06:56
tady mas test na zive, staci si vybrat, kazdopadne radim znacku Corsairu, sice drazsi ale vyplati se ti prihodit nejaky to kilo ....
http://www.zive.cz/Titulni-strana/Stava-pro-narocne-18-vykonnych-zdroju-v-testu/sc-21-sr-1-a-137090/default.aspx
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 14:06:54
hrochy: eurocase a colorsit zdroje uz nikdy víc....první mi odvařil desku a 2. HDD.... tak sem raději investoval 1700 do 400W fortona !589!...nikdy víc už case se zdrojem...radeji si několik set kč připlatím než pak připlácet několik tisíc za nove komponenty
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 14:04:26
argoxs: Eurocase uz asi rok dodava do sebe Fortrony, sice jen PNFka, ale i tak lepsi nez eurocase zdroj, a taky to nesezenes vsude
Corry | 31. 07. 2007, 14:03:10 | více příspěvků | napsat uživateli
a nebo by se mel vykaslat na tuhle sestavu..rozmlatit prasatko a jit do Alienware nebo voodoo...nebo neceho v cene noveho auta!1362! s tim pak problem mit nebude !1320!!1320!!1320!
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 14:03:05
king_tiger: praveze PCT a SH merili pres obycejnej wattmetr, kterej muze v realu udelat odchylku klidne i 50W, samozrejme s cim vetsim narokem na odber se moznost maximalni odchylky zvetsuje, souhlasim napul, ze procesory maj cim dal tim mensi spotrebu, momentalne uz jsou totiz na svy technologicky hranici a bude hodne velkej problem odvest teplo z 45nm posleze 32nm, takze nastoupi peltiery, ktery zas spotrebu spolehlive zvednou, jo grafiky maj porad co dohanet, vid 2900XT...
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 14:00:08
hrochy: většina beden, která má v sobě zdroje sou uplně na nic....zdroje sou upe na nic....
Corry | 31. 07. 2007, 13:59:37 | více příspěvků | napsat uživateli
nevim me se celkove uz dlouho libi v uchazejici cene thermaltake...akorat mam doma jeste asus vento !1362!!1362!!1362!
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 13:59:20
hrochy: no trend je v uspornych komponentech(vyrobci GK to zatim nepochopili) -- procesory maj cim dal nizsi spotrebu, v sestave nema ani high-endovou GF cili ani ta neni tak zrava a ostani veci uz zas tak tolik nepotrebuji, na netu se da najit nejaka kalkulacka ktera ti rekne +- kolik potrebuje sestava W, jinak beru to podle testu ktere probehli na pctuning, svethw apod. a jinak souhlasim neni zdroj jako zdroj prave proto dopourcuji vybrat nejaky kvalitni
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 13:59:14
Corry: jn ta karta bude hodně tlačit potencial toho procáku hodně dolů....
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 13:58:35
Corry: ja taky mluvim o tech drazsich bednach, ty nemaj zdroj rovnou v sobe...
Nasty_Boy | 31. 07. 2007, 13:58:23 | více příspěvků | napsat uživateli
rozhodně FORTRON 500W!785!!550!
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 13:58:15
Jinak doporučuju 400-500W nejlíp fortona v téhle cenové relaci
Corry | 31. 07. 2007, 13:57:49 | více příspěvků | napsat uživateli
presne...taky nechapu proc tam rvat 6000+ a k nemu 8600....
Corry | 31. 07. 2007, 13:56:21 | více příspěvků | napsat uživateli
a jakej zdroj v sobe asi bude mit bedna od chieftecu!1246! !299!!299!
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 13:55:04
Dj.Slippy: hele a kde tam ma napsano, ze pojede ve SLI? ja jen vidim napsany, ze deska a grafika umi zapojeni do SLI
Dj.Slippy | 31. 07. 2007, 13:54:11 | více příspěvků | napsat uživateli
ja osobne bych si koupil nejaky pekny case od chieftecu s 500w zdrojem. chieftec dela kvalitni veci navic jejich case maji slusny chladici systemy a to na sli mode bude celkem potreba pac to bude celkem topit
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 13:53:20
400W s touhle sestavou nema perspektivu do upgradu, pak by uz jel na hrane, prave proto tech 450-500
a tech 250W, pochybuju ze ty, ci ten, kdo to meril a u koho si to videl, to meril zkalibrovanym merakem, krome toho uz je snad docela znamy, ze neni 250W zdroj jako 250W zdroj
Corry | 31. 07. 2007, 13:51:44 | více příspěvků | napsat uživateli
king: videl bych to na to, ze si napsal ze staci 250w zdroj !1320!
cypressX | 31. 07. 2007, 13:48:24 | více příspěvků | napsat uživateli
asi bych zvolil
FSP500-60GLN (BLUESTORM II) (FORTRON) 500W
uživatel eliminován | 31. 07. 2007, 13:07:19 |
Hledám výkonný, do 2000 kč zdroj,který spolehlivě utáhne tuhle budoucí sestavu:
-------------------------------------------------------------------------------------
2GB DDR2 800MHz PC6400 A-DATA
AMD Dual-Core Athlon A64 X2 6000+ 64-bit Windsor BOX socket AM2
ASUS M2N-SLI DELUXE, nForce570 SLi, DualCh DDR2 800, PCIe x16, SATA II RAID, FW, USB2.0, 2x GLAN, 8ch audio, scAM2
MSI NX8600GTS-T2D256E-HD-OC Over Clock Edition - GeForce nx8600GTS 256 MB DDR3 PCI Express x16 SLi HDTV HDCP 2xDVI
Děkuju za příspěvky a doufám i rady :-)
reagovat