Diskuze a otázky - Konec vztahu, dá se ještě zachránit to co už není??
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 368 příspěvků a shlédlo ji 15690 uživatelů .
předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | další
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 10:19:54
jj, stálo to za to a moc. Ať už to dopadlo jakkoliv, jsem rád že jsem s ní byl alespoň tu malou chvilinku. A až to překonám aspoň mi zůstanou ty hezké vzpomíky na ni a na nás :)
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 10:17:32
speedy32: to jsem taky nikdy netvrdil tim jsem chtel jen rict ze kdyz jsem s ni tak dlouho vydrzel tak to asi o necem bylo ale nechci to tu rozvadet
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 10:13:39
Pavlik_Morozov: fakt paradox, jak mám vědět co chce když mi to neřekne nebo řekne se slovy je konec.
Patr_:To máš pravdu že bych ji měl dát čas, už na ní nebudu tlačit, semtam ji napíšu třeba na icq, ale jenom ahoj jak se máš. Prostě nechám to tak, jak to je. Chcu to zpátky, ale ne za každou cenu. A o tom srovnávání mi řekla svoje, že pořád srovnává mě a toho nového, a to vlastně dělala s každým. Ja v tom takový nejsem, když už mám vztah jsem rád za něj, jsem v něm upřímnej a když mi něco vadí tak to řeknu, ale rozhodně bych neřekla ty tělaš tohle tak a ona to dělala takhle.
speedy32 | 2. 10. 2007, 10:08:19 | více příspěvků | napsat uživateli
Alangor...řekl bych že ono nezáleži na dílce vztahu ale jak moc byl o milovani a jak moc jen o pohodlnosti a zviku jednoho na druhem.Někdy jsi s člověkem pul roku a miluješ ho víc než s kterym jsi byl deset let.
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 10:07:18
Alangor: Už jsem si o tom docela pokecal i s kámoši, protože tím procházím nějakej čas. Tedy na libku, je spoustu fajn lidí co dovedou poradit, a taky prošli něčim podobným. Jsem rád že jste mi pomohli abych si uvědomil že tohle se stává, a stávat bude, není to první ani poslední rozchod
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 10:07:14
Chlape, moc to resis... nech to plynout, casem se rozhlizej jinde, nech si na ni jen hezky vzpominky, aby kdyby nahodou se stalo to, ze zjisti, ze ten novej je peknej blbec a ze te ma porad rada a chtela si hledat k tobe cestu zpatky, dokazes si oduvodnit, kdyz budes mit jeste zajem, proc ji dat znovu sanci a verit ji, protoze si vzpomenes v ty dobe uz jen na to, jak vam bylo hezky a na spatny veci ne... Kazdopadne to nech na ni a jestli se to stane, prijde to samo jako blesk z cistyho nebe, nijak tomu nejde pomoct a vnucovani se apod. akorat situaci zhorsi. Cim vic ji budes davat dal najevo, jak o ni porad stojis, tim vic se ji budes vzdalovat... ja vim, ze je to smutny, ale zensky uz jsou holt takovy :) Nebo najdes casem jinou a uz si nevzpomenes... a bude ti taky dobre, bude to jinej vztah nez tenhle, ale v tehle vecech plati, ze nesmis srovnavat.
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 10:06:20
jakethashi víš co je srandovní?
ta holka premýšlí o tom, co by ráda od vztahu dostávala... a jde si za tím.... a taky to nejspíš dostane.
ty přemýšlíš o tom, cos jí mel dávat.
opravdu je to ten nejspravnější přístup?
nezvolila ona lepší?
speedy32 | 2. 10. 2007, 10:06:00 | více příspěvků | napsat uživateli
jakethashi...znáš to pozdě brečet nad rozlitím mlíkem?tak je to asi i s tebou a sní až ted ti to docházi že nebyla hrozna až ted zjištuješ že jsi nedaval to co jsi měl?pokud ji to nabydnul někdo jiny tak už nemužeš nic nenadělaš a zustanou jen vzpomínky jen hoodně malo lidi se opravdu dokaže překonat přes dřivějši problemi a dokaže toho partnera opět milovat musela by to bejt láska jak z románu a kurevsky silna aby to klaplo přeju ti to,
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 10:02:39
pravda, šlo taky o sex, toho bylo hodně, ale taky šlo o to ostatní, prostě jsme byli spolu ale neuvědomil jsme si že se vztah musí budovat a ne jenom jim procházet.
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 10:01:44
Vis kazdej si mysli tesne po rozchodu ze tenhle vztah byl ten nejlepsi a nikdy uz zadnej jinej takovej nebude. Doporucuju vyhazet vsechny veci ktery s ni maj neco spolecnyho vymazat cislo ´( abys ji nahodou opilej nebo v sentimentalni nalade nevolal a nedelal ze sebe vola ) a zajit si s kamaradama nekam sednout a vypovidat se tam s nima a ne se vylejvat na libku. A garantuju ti ze na ni zase zapomenes. Hlavne to nesmis tak resit. Vim o cem mluvim ted nedavno jsem se rozesel z holkou po 4 letym vztahu.
speedy32 | 2. 10. 2007, 10:01:23 | více příspěvků | napsat uživateli
Pavlik_Morozov.....to bych neřekl ale třeba se pletu!764!
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 10:00:29
No abych řekl pravdu, tak jsem se choval někdy strašně, asi to nebyl ideální vztah protože jsem dělal spoustu chyb a tak jsem nedokázal naslouchat, a když mě potřeboval tak jsem ji nerozveselil a ani nedokázal vyslechnout. Tohle jsem dělal ze začátku a pak se to nějak změnilo. Ale ja chtěl tu změnu, když mi řekla že je konec, taky jsem ji to dával najevo. Prostě se lekla a utekla. A jestli se k sobě vrátíme, nevím? určitě bych měl tu sílu opět bojovat a zase ji udělat šťastnou, ale to by do toho musela taky hodně dát.
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:55:16
speedy32 souhlas ... zádná láska to nebyla.
prostě spolu jenom mrdali
speedy32 | 2. 10. 2007, 09:53:45 | více příspěvků | napsat uživateli
jakethashi....nechci dělat chytrího ale viš jak když je vše bez problemu neni težky milovat opravdova láska se pozna až když de do tuhyho.Pokud jsi přemyšlel jestly ji miluješ a kdyby jsi byl silnejši tak to ukončiš ty tak bych řekl že tam byl nejakej problem nechceš ji zpět jen proto že žiješ ze vzpomínek?Že toužiš po tom hezkym co jste prožily?Pokud se zamyslíš a zjistiš že to tak je tak se snaž zapomenout protože sny o tom že k sobě vrátite a bude to opět krásny nefunguji vždy museji chtít oba a pokud by ste se i dali dohromady tak by to chtelo opravdu hodně upřimnosti obětavosti a otevřenosti jseš si jistej že by ste to oba dokázali?
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:51:21
Díky všem za reakce, vidím že spousta z vás ví o čem mluvím. Je pravda že si tím prošel každý z vás, ja taky dříve. Ale teď to bylo jiný že jsme se moc milovali, a taky to byl asi ten nejlepší vztah co jsem zatím měl. Když se člověk zamyslí co všechno prožil, jak ho to změnilo a jak byl šťastný, tak chce aby to bylo zase takové jak dříve. A někdy nedokáže vidět to co bylo špatně. Chtěl bych moc aby se to zase vrátilo zpátky, ale na lásku se nedá tlačit, ani se nedá uplatit, prostě když už není tak nejde oživit nebo na ní čekat a dávat si falešné naděje. Když už je konec, tak to asi nejde změnit i kdybych chtěl sebevíc.
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:44:59
rikala, ze chce cas, tak ji ho dej.....na tebe asi jen tak nezapomene
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:44:48
jakethashi nic si z toho nedělej. denně se rozejde skoro šest miliard lidí.
ti ostatní zůstanou stát, sedět, nebo ležet
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:44:22
speedy32 Máš pravdu. Někdy jsem si pokládal takove zvláštní otázky, jestli ji fakt miluju, a jestli mi za to stojí. Kdybych byl trošičku silnější tak bych to ukončil i já. Ale pořád jsem byl rád za ten vztah, že někoho mám, a vůbec jsem se nkoukal kolem. Vím že tu je spousta pěkných a chytrých holek, ale ja byl zahleděný do té své.
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:41:11
No tak kdyz nevis co chces, tak proste nic nedelej, vono se tonejak vymysli samo!470!
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:41:02
myslím, že nemá cenu v něco věřit.. už vůbec ne v nový začátek.. a další šanci, jelikož už to nikdy nebude jako dřív.. jen se oba budete moc trápit.... za dva měsíce to bude stejné jako to bylo ke konci... a zničíte tím všechyn hezké vzpomínky, které vám zbyly... i když to moc bolí.. je nyní čas si to v hlavě urovnat...a snažit se alespoň trochu zapomenout... čas vše vyléčí.. a láska snad zmizí... !639! !657!
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:40:17
Vím že jseme si prožili hodně pěkného, na takové věci se nadá zapomenout a vím že o to mi ten vztah stal ho zachránit, ale taky je pravda že ona může a taky je teď úplně jinde. Proč by měla stát o mě, když se mnou zažila bolest a zklamání, když má teď někoho s kým je šťatná. Její pohled chápu a vím co myslím tím, že potřebuje čas. Ale myslím si že potřebuje čas než se ve vztahu spálí a než si uvědomí že já jsem byl tak dobrej jak říkala. To že bych ho teď bral jako náhradu za mě, by mi docela vadilo, a kdyby třeba přišla za půl roku tak nevím jestli bych ji vzal zpátky, zvášť kdyby bych měl už někou jinou. Prostě jsem si myslel že teď je ta poslední šance to zachránit, že běží čas, a když nic neudělám bude konec navždy, ale tak to není. Jenom jsem ji tim zmátl, a teď to má v hlavě pomíchané pocity. Asi jsem moc zatlačil a ona se lekla, to je pravda? A možná si uvědomí proč jsem na ní tak moc naléhal, ale časem a to už určitě bude pozdě.
speedy32 | 2. 10. 2007, 09:39:45 | více příspěvků | napsat uživateli
no chlape pokud jsi to začal brát jako samozřejmost a přestal jsi se snažit tak bych řekl že přestala věřit tomu že ji miluješ mam podobny problem ale s obráceny strany milovali jsme se a časem si partnerka začala myslet že je to nadosmrti že nic nemusí a to byl začátek konce pokud oba nechteji a nesnaži se do toho vztahu davat kus sebe aby se spiš rozvijel než umiral tak to nikdy nemuže klapat
B.Moravcova | 2. 10. 2007, 09:36:38 | více příspěvků | napsat uživateli
JE moc težké znovu začít důvěřovat.. Sama nevim, jestli bych dokazala znovu uverit svemu byvalemu. I kdyz by clovek treba chtel.
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:30:50
myslím, že nemá cenu v něco věřit.. už vůbec ne v nový začátek.. a další šanci, jelikož už to nikdy nebude jako dřív.. jen se oba budete moc trápit.... za dva měsíce to bude stejné jako to bylo ke konci... a zničíte tím všechyn hezké vzpomínky, které vám zbyly... i když to moc bolí.. je nyní čas si to v hlavě urovnat...a snažit se alespoň trochu zapomenout... čas vše vyléčí.. a láska snad zmizí... !639! !657!
me_xtina | 2. 10. 2007, 09:29:35 | více příspěvků | napsat uživateli
mno jako nemam stim zadne skusenosti ale podle me jak se rika nejlepsi lek na toto vse je cas!!!!take zalezi jak si o ni bojoval. mozna tim jsi ji nejka nahlah strach vis? aona ted premejsli o necem , , ,
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 09:29:15
asi jo, chce to čas. Možná budeme každý jinde, každý bude mít někoho, a časem se třeba zase potkáme. Ale spoléhat se na to nebudu. Raději si zvolím zase život, budu dělat to co dříve, budu se bavit i užívat. Zase potkávat lidi a navazovat vztahy. Tohle všechno mi hodně dalo a taky mě to posunulo, prostě se s tím asi musím smířit, jesm teď dál než bez ní a prostě to nevyšlo protože jsme byli moc jiní nebo prostě to byl osud. Jenom kdyby na to šlo nějak jednorázově zapomenout, teda na tu bolest a to všechno kolem. Ten vztach bych si chtěl pamatovat, protože jsem díky němu hodně jiný a uvědomil jsem si spoustu věcí.
uživatel eliminován | 2. 10. 2007, 08:55:05 |
Po desíti měsících je konec. Prožil jsem svůj nejšťastnější vztah a teď je konec. Zavinil jsem si to sám? nevím, možná jsem ji začal brát jako samozřejmost a to že ji mám jistou se pro mě stalo faktem. Ale to byl omyl. Přestal jsem si ji všímat, tak jak na začátku, přestal jsem dělat spoustu věcí a přišly hádky a zklamání. Chtěl jsem ji zpátky a taky jsem o ní strašlivě bojoval, ale tím jsem ji možná i odradil. Teď je šťastná s někým jiným a mě se bojí dát šanci a neví jestli mi může věřit. Ale myslím že už mi prostě věřit nechce, já se ji ani nedivím, ale i tak vlastně nic nevím. Myslíte že to je tak beznadějné? Chtěl bych ji zpět? ale ona chce čas. Řekla mi že by mi tu šanci dala, ale musím počkat a ona si potřebuje ujasnit co ke mě cítí. Ale včera to skončilo definitivním rozchodem. Jak si k ní můžu najít cestu, když už jsme se ztratily? Jde to nebo už je pozdě? !24!
reagovat