Diskuze a otázky - KLAUSŮV PROSLOV *

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:18:17 |

Už několik posledních let sleduji, jak si z ekologického problému globálního oteplování spousta světových politiků stavý kariéru. Ono není se čemu divit. Říci, že nějaký politik při svém funkčním období bude maximálně bojovat proti ekologickým hrozbám je velmi vděčné téma pro předvolbební kampan. hlavně z důvodu, že takový politk v podstatě pro ekologii může během svého působení udělat pár mediálně vděčných gest a populace bude spokojená.


O to víc jsem rád a pyšný, že to byl právě Václav Klaus Prezident České republiky, který se odvážil vytvořit takzvaný druhý blok a vyjádřil názor, že tento "IN" trend není zas tak výhodný jak by se zdálo.


!1330!

reagovat

V diskuzi je 24 příspěvků a shlédlo ji 669 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Crowax

Crowax | 9. 07. 2008, 23:11:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Pánové, globální oteplování je přirozený proces, ano, Země se přirozeně zahřívá tak, jako ostatní planety. Řcít, že je to proces vyvolaný člověkem je blábol. Faktem však zároveň je, že člověk vypouštěním skleníkových plynů do atmosféry k GO příspívá. Tudíž vaše hádka je bezpředmětná.!5!

K.i.ng

K.i.ng | 25. 09. 2007, 01:46:14 | více příspěvků | napsat uživateli

"Celý problém nemá pouze svou časovou dimenzi, ale má i svůj mimořádně důležitý prostorový (regionální) aspekt. To je třeba hlasitě připomínat zejména zde, na půdě OSN. Různá úroveň ekonomického rozvoje, životní úrovně a bohatství v různých místech světa vede k tomu, že je každé plošné, celosvětové, jednolité řešení příliš nákladné, nespravedlivé a do značné míry diskriminační. Dnešní rozvinuté země nemají sebemenší právo jakýmkoliv dalším způsobem zatěžovat méně rozvinuté země. Diktovat jim ambiciózní a pro chudší státy často téměř likvidační environmentální standardy je chybou a mělo by to být vyloučeno z nabídky doporučovaných opatření."

Tohle je asi jedina cast, s kterou souhlasim.

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:38:59

KING: Tak to sme dva... asi si někdy udělám čas a budu googlit :)

K.i.ng

K.i.ng | 25. 09. 2007, 01:33:17 | více příspěvků | napsat uživateli

stary_cyp: k tomu metanovymu ledu nemam dost udaju, takze k nemu utvoreny nazor moc nemam :o)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:30:20

KING: Jaký máš názor na metanový let. Někteří odborníci tvrdí, že při tom prvním oteplení o 3C může roztát všechen metan z metanového ledu , který je asi 30x účinnější než CO2 v zadržování tepla. Ale nikde sem neviděl údaje z čeho to vychází ani kolik toho ledu je... nebo spíš sem to zatím nehledal a jen sem o tom četl v jednom článku.

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:27:29

viva: CO2 a oteplování spolu dokonce přímo souvisí ;) Jde o to, že se uvolňuje fosilní CO2, které je jakoby navíc.

Jiné je to u spalování biomasy. Rostlina vyroste a přitom naváže z CO2 uhlík ve svém těle. Tu pak spálíš a uvolníš do atmosféry stejné množství a ze stejného množství ti naroste nová biomasa. Takže obsah v atmosféře bude kolísat kolem stejných hodnot pořád. CO2 z nafty a uhlí se nespotřebuje při růstu rostlin, protože je jakoby navíc..... a zůstává a zadržuje víc tepla.

K.i.ng

K.i.ng | 25. 09. 2007, 01:21:27 | více příspěvků | napsat uživateli

viva: ano, co2 (nicmene skodlive jsou i jine plyny).
Jenze vis, proc je skodlivy ? Je to tzv sklenikovy plyn. A co dela takovy plyn ? Nedovoli panu paprsku jen tak opustit zemi, a proto se zeme zahriva - neboli, globalni oteplovani.
Takze clovek na to ma vliv.

Vis, kdyby jedinym vysledek globalniho oteplovani bylo roztani ledovcu a zaplaveni par pidi ostruvku, asi by me to tak nebralo. Jenze tani ledovcu (sladka voda) muze zpusobit zastaveni teplych proudu, coz povede k one dobe ledove..., jednoduse receno.

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:16:50

KING

ne na oteplování člověk nemá takový vliv...oteplování by bylo tak či tak....jde o to že člověk má hlavní vliv na vypouštění plynu co2 (doufám, že je to von :)) ) do atmosféry.....to je mnohem větší problém jak oteplování !5!

jinak jak bylo řečeno...a mnou malinko vytrženo z kontextu

"...Zvýšení hladiny moří může být hrozivé pro obyvatele tichomořského ostrůvku, ale zvýšení teploty může vést k tomu, že bude obyvatelná část Sibiře, která je rozlohou mnohotisíckrát větší...."

K.i.ng

K.i.ng | 25. 09. 2007, 01:11:02 | více příspěvků | napsat uživateli

viva: Tady jsme si mozna trochu nerozumeli. Samozrejme, ze zeme prochazi vyvojem, a to i klimatickym.

Nicmene soucasne navysovani teplot je zpusobeno clovekem, primo tohle oteplovani neni prirodnim jevem, stejne jako jim neni ubytek ozonove vrstvy.

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 01:04:14

king

myslím si...nebo spíš vyznávám názor...že klimatické období na zemi se mění průběžně...a představa, že před tisíci lety byla na zemi stejné klima a teplota je více než zcestné (scestné?)

na víc už dnes nemám sílu. Líbímseti je v tomhle vyčerpávající !511!

drzej_nafrnenej

drzej_nafrnenej | 25. 09. 2007, 00:54:19 | více příspěvků | napsat uživateli

s klausem v tomhle souhlasim

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:53:27

ono, doby ledove a meziledove se stridaji jen asi posledni milion let, coz z geologickeho hlediska, neni prilis dlouho, kua to vi prece kazdy

K.i.ng

K.i.ng | 25. 09. 2007, 00:38:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Jo a ja slysel, ze existuje jezisek a taky santa claus.

Globalni oteplovani je fakt. A nejedna se o prirozeny proces (ve smyslu ze je zavineny clovekem).

Nepovidej, ze by ty ledovce kdysi nebyly ??? Kua to vi preci kazdy, ze se stridaji doby ledove a meziledove !!! Jde o to, ze my jaksi vyvolavame domu ledovou (to je takovy maly paradox, ktery take trochu vyvadi lidi, kteri o tom nevedi, trochu z misy, tj ze oteplovani paradoxne ve svem dusledku zpusobi "dobu ledovou").

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:29:29

bloodrain

to se mýlíš...ekologický průser světa, by se měli brát hlavně země jako Čína a Miliardová Indie !5!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:28:35

KING

já zase na druhou stranu slyšel tezi, že globální oteplování není problém člověka......oteplují se i ostatní planety kolem nás....mars...jupiter....atd atd.... :) ...a například v lidových novinách někdo moudrý psal, že někde pod nějakým roztátým ledovcem se našla stará vesnice.....takže je logické že před několika tisíci lety ten ledovec tam také nebyl....!5!

BloodRain

BloodRain | 25. 09. 2007, 00:27:43 | více příspěvků | napsat uživateli

3 nejvetsi producenti CO2 mas Ameriku, Evropu a Australii.

7luke.com

7luke.com | 25. 09. 2007, 00:26:58 | více příspěvků | napsat uživateli

mnoho lidí zapomnělo, jak Klaus kdysi říkal: Takových, kdybychom tu meli víc (Kožených) (tak jsme dávno za vodou).. a jak říkal, že si budem chvilku utahovat opasky, abychom se měli jako v žitě, Česká republika, tygr...



DjNone

DjNone | 25. 09. 2007, 00:25:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Já zas sleduju, že o prachy de vždycky až na prvnim místě.

K.i.ng

K.i.ng | 25. 09. 2007, 00:24:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Stavet se na stranu ekologu a predevsim znacne vetsiny vedcu jen proto, ze je to IN rozhodne neni spravne. Na druhou stranu snizovat vyznam globalniho oteplovani je blaznostvi. Tim ale nerikam, ze vsechny navrhy ekologu jsou spravne. Napriklad snazit se omezovat rozvojove zeme je celkem counterproductive. Kazda zeme si musi projit tim vyvojem, az se z ni stane vyspelejsi zeme, sama se na zivotni prostredi zameri (jakozto dalsi kvalita zivota).

O snizovani emisi apod by se tedy mely snazit predevsim nejrozvinutejsi zeme sveta, v cele s Amerikou (to nerikam kvuli vyspelosti, ale kvuli tomu, ze jsou jednim z nejvetsich producentu CO2)

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:24:39

klaus je frajer.. o tom zadna!2!

7luke.com

7luke.com | 25. 09. 2007, 00:22:37 | více příspěvků | napsat uživateli

staví

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:21:16

staví.

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:20:56

!5!!5!!5!!5!!5!!5!!5!!5!

uživatel eliminován | 25. 09. 2007, 00:20:24

!5!!5!!5!!5!!5!!5!!5!!5!


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

politikspoustapředvolbebníváclavběhkariérapodstatahrozbakampaňpolitkproslovoteplovánítémaletstavýekologiegestoklausůvobdobíklausproblémpopulacedůvodpůsobenípár

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑