Diskuze a otázky - Kdo za to mohl?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 59 příspěvků a shlédlo ji 959 uživatelů .
uživatel eliminován | 13. 04. 2007, 20:23:34
...DG... : No možná že o ní stál až moc když píše že byla jeho první , a bál se že když jí prozatím odmítne, že mu ona uteče.
uživatel eliminován | 9. 04. 2007, 02:33:56
DG:yes....odpuzujici odstrasujici zazila sem a utekla sem...!1128!
uživatel eliminován | 9. 04. 2007, 02:26:24
tohle je asi nejlepsi zpusob jak se zbavit nejaky holky o kterou nakonec nestojis...rict ji po prvni puse, ze ji asi milujes!847!!847!!847!
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 23:42:57
SWEET_ANGEL : už sem myslel že se nikdo takovej neozve !121! jojo.. netajím se tím že sem panic. No a co.. mě to neva. Já totiž vím že ač možná expy (zkušenosti) nemám, tak nejsem bez vášně a představ - fantazii mám (a to pěkně velkou) No a co se týče toho francouzáku. Mokrý trenky sem sice neměl - podlomily se mi nohy. To ale nebudu řešit, protože vím svoje. Láska a sex, ač jdou ruku v ruce, a jedno bez druhýno v partenrským vztahu nemůže existovat, tak sou obojií o něčem jiným.
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 23:26:14
Vitek_cz: skvělý :D jen kdyby to tak vnímala i ona. Já neřeším problémi černobíle. kdyby to tak bylo, tak by mi bylo líp. to mi věř. !12! Nu.. to sem napsal už dřív. Vím že měla přechodné období (nebo jak by se to dalo nazvat) Proto jí nic nevyčítám. Neházím na nikoho z nás dvou vinu. Stalo se totiž moc věcí, který hrály proti sobě. Kdybych z něčeho poznal že je to její vina, tak bych se tím nezabíval, a kdyby bylo jasný že je to moje vina, tak taky. Nedovedu zaměřit čí je to vina. Nenavážím se do ní, a když cítím že se ji tu v něčem křivdí, tak se jí snažím obhájit. Prostě souhra okolností... bohužel... Vím který pocity myslíš. to se Ti do hlavy naleje jedna věc která mluví v něčí prospěch a zachvilku jí ubije věc jiná, která mluví v prospěch toho druhýho. a takhle do kola a do kola.. Mohlo se tomu zabránit kdyby jednala narovinu.. To se ale nařídit nedá... Na to člověk potřebuje zkušenosti a už mít něco odtrpěno, což ona neměla... Cítím že to časem pochopí..
SWEET_ANGEL | 5. 04. 2007, 18:09:20 | více příspěvků | napsat uživateli
no co, potřebovala ukojit a poléčit srdíčko s nějakým pořádným chlapíkem....ne panicem, kterej má po francouzáku mokrý kalhoty!2!
Vitek_cz | 5. 04. 2007, 18:01:11 | více příspěvků | napsat uživateli
hmm... musim k tomu taky neco napsat. Podle me je chyba uz v nadpisu : "Kdo za to muze?" Do nedavna jsem se snazil take resit veci "cernobile" a byla to chyba. Nevim proc se snazis najit reseni jestli za to muzes ty nebo ona. Zacit s nekym chodit a vztah neni jako hodit si kostkou. Ty zato muzes. atd. Podle pribehu me prijde, ze ta holka ma ted prechodne obdobi, kde si musi ujasnit v sobe spoustu veci. Ja osobne znam pocit kdy nevim co delat a ani jedna z moznych variant neni spravna. Jedinou vec bych ji vycetl a to, ze s Tebou nedokazala mluvit na rovinu.
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 17:23:13
Carcharias_: Zhltala písmenko po písmenku? :D myslíš tím celou tuhle diskuzi? :D s tím uvědomněním máš pravdu. Když už ukončila vztah, tak aspoň mohla být natolik silná, aby si i předemnou připustila svojí chybu. Já bych jí za to přece nekousnul.. chybovat je lidské...
Výmyslama neublížila, ale ubližovala. ublížit ublížila teprv před měsícem. No ale na její obhajobu musím říct že oni se vhodný slova k popisu toho co cítíme špatně hledají.. To ale nemění nic na skutečnosti že několikrát lhala (asi proto aby neublížila) a já na těch lžích stavěl další postupy jak se dostat aspoň do přátelskýho stavu..
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 16:59:50
Nosystem: Tohle nebyl případ snažení se někoho najít. Oba sme hledání partnera brali jako spontánní věc - prostě vyplynutí ze situace - nehledáš najdeš (jak sme si napsali) Ona mi napsala že se chce sejít už při třetím vzkazu. Nikoho ve městě kde začala studovat neznala, a prostřednictvím líbimka si tu hledala přátele. Psail sme si nakonec něco pod měsíc než sme se sešli, a poslali si 55KB textu (60 000znaků) nu.. vím to proto že ty vzkazy byly moc hezký a schoval sem si je. Chybu bych viděl v tom že sme se buď nesešly okamžitě, nebo se nesešli až tak po pár měsících, ale akorát v době kdy naše dopisování začalo být nejenergičtější "Taky mi prosvětluješ život" apod...
Ale s tou Trpělivostí máš pravdu. Po první schůzce sme byly netrpělivý obá. A to že sme zašli do tak intimního prostředí (svíčky, klidná hudba, soukromý) tomu moc nepřidalo. Já to ale nevěděl kam mě chce vzít. Touha ve mě byla, ale chtěl sem jí odložit na dýl. říkal sem jí že se s ní ještě nedovedu zatím líbat (to prý ale přeslechla)
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 12:30:21
Tak sem shltalal pismenko po pismenku a mužu ti na to říct to, že nechapu tu holku... Obcas jsou holky moc složity a vlastne sami poradne nevi, co chteji... a pak kdyz zjistí neco, co se jim nelibi, tak si zacnou vymyslet vselijaky mozny vymysli, proc nechteji vztah.. ja nevim, ja u toho nebyla, nevim, jaky to mezi vama bylo, nicméne si myslím, že by si mela první uvedomit, co dela, protože to nedela sama a muže tim ublizit
Nosystem | 5. 04. 2007, 12:25:28 | více příspěvků | napsat uživateli
Chyba neni na ničí straně. Chyba je v superrychlim seznamování na internetu. Chyba je v tom že si lidi hledaj protějšek. To musí přijít, nemůžeš účelově vyhledávat. Chyba je v tom že lidi nemaj trpělivost při poznávání se s opačnym pohlavim. atd atd.
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 11:51:27
waczko: Jj jasno mám :) ale měl sem jasno už i před tím. Zajímají mě názry na to co se stalo, a kdybych byl ješět vůči ní zaujatej, tak by ta diskuze byla o ničem. To bych tady totiž na ní jen nadával apod..
a neříkej o svých problémech že jsou pitomostmi. Problém pokuď ho vnímáš jako problém který Ti překáží, tak problémem je, a není pitomej. Je jedno v jakým věku.
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 11:45:26
Kitty_1992: Já věřím tomu že byla zmatená a že jí to pak mrzelo. řekla mi (po 3 měsících) že po našem polibku, po tom co sem šel na vlak, šla jak tělo bez duše . asi hodinu se procházela na 3ti stech metrech a brečela. Usnula až v 5 ráno.. Nevím proč mi tohle nenapsala hned ten den.. Myslel sem si že o ní přicházím svojí vinoul. Myslel sem že sem se zachoval něak špatně a že ten rozchod byla moje vina. a to mi hodně zatápělo. Netušil sem že brečela a že jí to mrzelo. to ale bylo tím že se se mnou nesešla. Těžké soudit. To máš pravdu. Tuhle iskuzi sem nezaložil pro to abych na někoho z nás dvou házel vinu.. zajímaly mě spíš jen názory.
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 11:39:51
nelibala tě z citu, chtěla to jen zkusit...
i my holyk máme nějakej ten chtíč, pochop to ! :)
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 11:36:31
los-hovnos: říct pravdu není nikdy blbý.. v těchle situacích ten kdo neříká pravdu, tak lže i když třeba jen mlčí.. Zamilovaný srdíčko má hodně bujnou představivost, a bez komunikace to prostě nejde se ze zamilovanosti přesunout do přátelství - zvlášt když šlo o můj první vztah aneměl se mzkušenosti.
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 11:21:20
Sisulka89: to mě mrzí.. Já věřím že když sou lidi solidní, tak by ten co ublíží měl prostě přijít a uvést to na pravou míru - aby ten druhý neměl aspoň prostor pro to zatrápené uvažování o zbytečnostech, které ho zranují neurčitostí. Prostě nečeho se pevně chytit a jít. Vždyď odříznout kontakt se dá kdykoliv ne? Odříznout, pokuď uvidíme že se s tím ten druhý má nějaké problémy a nejde to vyřešit jinak.. sice je to víc náročnýˇ.. nu o tom by se dalo psát dlouho..
Já jí ale věřil... Nemyslím si že hledal rozptýlený.. myslím si že to myslela vážně, ale prostě se v ní hnulo.. jako ve mě..
KaCaBa9 | 5. 04. 2007, 11:07:44 | více příspěvků | napsat uživateli
Mno myslím že je v tomhle svině ona...
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 11:05:45
To že měla raněnný srdíčko.. to je ta jediná věc která jí osvobozuje od toho abych jí označil za totální a absolutní mrhu (i když ke konci se tak zachovala - to když mi nechala zvednou telefon svího noího kluka) ale taky jen odsaď podsaď.. něco prosě vyšlo z ní. a nemohlo za to rozbitý srdíčko.
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 11:00:01
Martulka3: ona už ale zkušenosti měla.. a to dost. měla 3 vztahy.. jeden trval 4 roky, druhý rok (ten jí pak ublížil) a pak ještě jeden asi 3 měsíční - to si myslela že když s ní on bude chodit a bude jí dávat lásku, že se ona vyrovná a bude v poho.. nakonec poznala že to tak nepůjde, že ho ve vztahu ochuzuje a rozešla se s ním. (to pak řekla i mě "já s Tebou nemůžu být protože bych Tě ochuzovaa o vztah.. ještě pořád v určitých situacích vidím souvislosti s tím co mi ublížil.." no nějak tak to znělo.. přesný znění si už nepamatuju.. - to mi řekla po třech měsících¨.. a stejně když už tuhle zkušenost měla, tak proč prostě šla a začala chodit se mnou? (nevím jestli si to dobře pamatuju, že já a on - koho opustila, sme byly od sebe v intervalu asi 2 měsíce)
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 10:50:33
Máš pravdu. Nestála o mě sice jako o svího kluka, ale jako o kamaráda určitě ano. Na to se ale zacovala úpně z cesty - dost nevhodný způsob jak toho docílit. Prostě stačilo by jen kdyby se ten den se mnou sešla, podívala se mi do očí a řekla že jí to mrzí. že chce být kamarádkou, že to přepískla... V těch dívčích frázích.. Jednou sem jí na to upozornil - že její některý důvody takhle beru. a že mi sou nepříjmný. Ona se naštvala s tím že je jiná než ostatní. Což sem jí ovšem věřil nu.. (jen z toho co sem o ní za tu dobu stihnul nasbírat) a nebudu tvrdit že není.. Ono jestli vnímá věci složitě , stejně jako já, tak se pokaždý dohrabeme k tomu že to otřepaný dívčí fráze byly, ale s tím rozdílem že ty myšlenky v ní šly moc dlouhou cestou - že se jimi zabývala...Asi nerozumíš co?
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 10:42:41
Hidden není zač.. snad už máš jasno co a jak .. držím pěsti at život jde tak jak si přeješ.. já si jdu do své ponuré reality a zabývat se pitomostmi 18-ti letého pubertáka ..
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 10:38:36
waczko: Tak to Ti nezávidím. Snad to dobře dopadne !5! Jak sem už odpovídal Pinkpiggymu - akorát to ještě trochu rozeberu. Přátelé teď aktuálněn nejsme, ani nebudem. Já to chtít nebudu.. i když dam tomu volný průběh. Je pravda že sem bouchnul p otom co mi napsala že potřebuje čas. Nejprve tedy napsala že si se mnou potřebuje vážně promluvit. Pak to upravila na to že potřebuje čas. Chtěl sem jí ho dát, ale neměl sem ani ánung o tom jaký to je a bude se vídat tady na líbku. Do deníčku začala psát podivný věci který mi unližovali. Nevydržel sem to a ozval sem se.. nu a to asi byla ta příčina toho že začala mít postupně panickou hrůzu s toho se sejí.. Po tom co sem bouchnul a nedal jí ten čas to šlo s námy z kopce. jak se vztahem tak z přátelstvím. Byla tu doopravdy důležitá tolerance a důvěra. Jenže z její strany sem necítil ani jedno, nebo poslání se do háje.. Nepřišlo z její strany ale nic.. jen věty "já Ti nerozumím" Díky za podporu :)!1!
uživatel eliminován | 5. 04. 2007, 03:10:10 |
Píšu to z neveřejnýho profilu. Ne snad proto že bych se za něco styděl.. prostě u jiného důvoduCo si myslíte o holce, která vás sama od sebe svede, a pak na vás hodí to že ste uspěchali vztah? Mě se to stalo. Poznali sme se tu, psaii si, sešli se.. věděl sem že není v pohodě protože má čerstvou ránu.. ale rozuměli sme si (už i tady - moc). Nechtěl sem to uspěchat, ale nemluvili sme o tom - spontánní postup - nepřišla na to řeč. Nesešli sme se za účelem spolu začít chodit. Na druhým "randeti" mě vzala, a začala mě líbat. Pak zjistila to že sem ještě z žádnou holkou nechodil a utekla. Prý že jsme sfouknul plamínek ketrý se rozhoříval, to když ve mě z jejího polibku bouchly emoce. Ale už si nenechala vysvětlit že to na mě bylo moc brzo. Zaujala defenzivní pozici s tím že chce být kamarádka, a že tu vlastně kamarády jen hledala (je pravda že to měla v profilu). Taky mi říkala že jí vlastně neznám, a že mi nechce časem - to až budu plánovat společnou budoucnost ve dvou, ublížit (usoudila z výbuchu mích emocí z jejího uspěchanýho polibku - prostě byl sem happy). Když sem jí psal že si o tom potřebuju promluvit, tak nikdy neodepsala, a když sem jí chtěl smazat z profilu, tak se cukala. Po 3 měsících sme sešli (když sme už oba byly trochu vycukaný). skusil sem jí nabídnout že to zkusíme znova. Odpověděla že má v sobě ještě tu ránu od bejvalýho, že je nevyrovnaná, a tak nemůže. Do měsíce začala chodit s jiným odsaď
Naše "přátelství" za tu dobu (od polibku) nebudu popisovat. Bylo divný. Oba sme si ubližovali.
Na její obhajobu napíšu že i já sem po tom, co mi napsala že potřebuje čas na rozmyšlenou, sem byl hodně zmatený a udělal sem fůru blbostí. Na svojí: Do toho polibku mě nakonec ukotlala myšlenka, že i přes to že má v sobě rozbítý srdíčko o mě stojí a chce se mnou být. Proč by se jinak chtělal líbat.
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 18 uživatelů