Diskuze a otázky - kapitalismus je náboženství

úvodní strana | aktualizovat | dolů

radegast321

radegast321 | 25. 07. 2015, 16:36:52 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Kapitalismus je náboženství. Banky jsou kostely. Bankéři jsou kněží. Bohatství je ráj. Chudoba je peklo. Bohatí jsou svatí. Chudí jsou hříšníci. Zboží je požehnání. Peníze jsou Bůh. — Miguel D. Lewis

reagovat

V diskuzi je 125 příspěvků a shlédlo ji 1801 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 30. 07. 2015, 06:56:05

ale to se pleteš. kaptitalismus není o kradení. a ten, kdo maká neznamená, že se bude mít dobře, to se také pleteš. co to znamená sáhnout na práci? jaký ekonomický režim by to chtělo? myslím konkrétně? a v čem je současný nežim nespravedlivý a proč je nespravedlivý?

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 30. 07. 2015, 06:53:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Kapitalismus je zlo protoze tady plati kdo Vic nakrade ten se ma nejlepe a
Ten kdo maka ma hovno ty asi budes nejakej zasranej kracatak ktery nikdy nesahl na praci , chtelo by to novy ekonomicky rezim ktery bude spravedlivi > Giulio
vneAntonioSantori

uživatel eliminován | 30. 07. 2015, 06:48:46

a proč je kapitalismus zlo? víš, co znamená slovo kapitál? a pokud je kapitalismus zlo, je třeba zlo i stroj?

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 29. 07. 2015, 23:37:04 | více příspěvků | napsat uživateli

kapitalismus je zlo

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 23:58:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Jsi jak malý dítě.

mar.io

mar.io | 28. 07. 2015, 23:48:38 | více příspěvků | napsat uživateli

!2!

_______________________________________________________________
*takjo... a stale plati predchozi 08:27:55

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 23:37:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Ne, chtěj ukázat jak maj vysokej úrok, hezky to vypadá. A že je to jen do nějakýho limitu si pak musí člověk zjistit. Chtěj tam přitáhnout lidi, aby pak platili kartou.
A co já s tebou furt diskutuju ? Je mi to fuk, jakej maj důvod, prostě to tak maj a já se snažím aspoň vyrovnat inflaci.

mar.io

mar.io | 28. 07. 2015, 23:34:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy: to ovlivnuje miry, ale ne limity... limitama se banky snazi rozhejbat tech cca 800mld., ktery tam lidi maj

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 23:24:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
*,85/12 = 346 měsíčně čistýho.
Třeba v ING bys dostal 148 měsíčně čistýho.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 23:22:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Protože je teď všude moc peněz a banky si můžou levnějc půjčit u čnb.
Ale to je fuk, když chceš pár stovek na úrocích víc, tak holt musíš bejt bankovní turista !2!

mar.io

mar.io | 28. 07. 2015, 23:22:00 | více příspěvků | napsat uživateli

300.000*0,0163=4890 !24!

mar.io

mar.io | 28. 07. 2015, 23:18:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy: a napada te nejaky duvod, proc to tak maji?

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 22:47:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Nejlepší je teď sberbank, za určitých podmínek 1,63 procenta do 300 tisíc, ale i jinak 1,43. A pro starší účty je 1,63 bez podmínek.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 22:46:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
A třeba equa má 1,5 procenta do 200 tisíc.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 22:45:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Třeba mbank nabízela někdy před rokem výhodný úročení 3 procenta do 300 tisíc. Ale po pár měsících snížila limit a pak i procenta a teď je tam 1 procento do 100 tisíc, což je stejný jako jinde. Nebo ING nabízelo první 3 měsíce od založení výhodnej úrok a teď je tam už jen 0,7.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 22:42:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
No když u každý banky nabízej výhodný úročení jen do určitý částky, pak to někde po čase zase snížej a jinde mám kartu, inkaso, atd, tak si jí musím nechat.
Ono za ně dohromady neplatím ani korunu, pokud nevybírám z cizího bankomatu nebo nepoužívám třeba expresní platby.

mar.io

mar.io | 28. 07. 2015, 22:39:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy: dobre, tak to byla mensi odbocka az do EU... ale kdyz se opet zamerime na tebe. Myslis, ze mit 8 uctu u bank je OH-KAY?

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 22:30:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Myslíš to "dej idiotum moc (pocit moci) a oni ji zneuziji do obludnudnych rozmeru" ?
No to je jasný, koukni na Babiše se Sobotkou. Nebo ještě líp, koukni na EU.

mar.io

mar.io | 28. 07. 2015, 22:15:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy: tohle uz dava smysl, ale i tak stale plati predchozi 08:27:55

evzen-onegin

evzen-onegin | 28. 07. 2015, 21:10:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
dá !1351!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 21:10:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin
Ono se to dá podobně totiž napsat na cokoliv.

evzen-onegin

evzen-onegin | 28. 07. 2015, 20:36:25 | více příspěvků | napsat uživateli

První kloudná myšlenka, kterou jsem tě viděl napsat a von to napsal někdo jinej. To je vole smutný. S tím textem úplně souhlasím. Je na každém, jakou si zvolí životní cestu a kdo bude jeho "Bohem". Banka..Ježíšek..Svoboda..Láska...... .

EL.pH

EL.pH | 28. 07. 2015, 19:40:07 | více příspěvků | napsat uživateli

A jak dlouho ti trvalo, než sis to uvědomil? !2!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 19:37:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Nejsem el.ph !1!

uživatel eliminován | 28. 07. 2015, 18:10:10

> Duff35
Ale lze. Jsou i tací, kteří přesně takový život žít nechtějí.!1!

EL.pH

EL.pH | 28. 07. 2015, 17:51:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> Duff35
Ve skutečnosti je zločinnost a počet vražd v Polsku a ČR skoro stejný (trochu hůř z toho vychází Polsko). !638!
http://www.numbeo.com/crime/rankings_by_country.jsp?title=2015
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate

Duff35

Duff35 | 28. 07. 2015, 17:45:21 | více příspěvků | napsat uživateli

To víš, ČR není Polsko. Vše záleží na výchově. Češi na nějaké duchovno ser*u, proto je u nás v porovnání na obyvatele, více vražd, více rozvodů, více zločinnosti. Jestliže má někdo rodiče alkoholiky, smažky nebo gamblery, nelze očekávat, že z jejich dítěte vyroste zlatíčko!1065!

mar.io

mar.io | 28. 07. 2015, 17:01:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy: na nic jinyho si neprisel? Takte stale plati predchozi 08:27:55

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 28. 07. 2015, 16:36:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Kravina.

mar.io

mar.io | 28. 07. 2015, 12:50:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy: v bankach jsou take deponovany penize - stejna jednotka, jako zeny ve vztahu (volny vztah/zapadni strih manzelstvi/atd.)... kazda instituce ma tak svy vlastni pravidla.
kuprikladu ve financnim svete jsou tu pak jeste mimobankovni spolecnosti (zase jiny penize/zeny), nebo peer2peer systemy (sdileni penez/zen)

pak uz by se dalo mluvit o poly-. Ale to ty proste nenaplnujes. Takze stale plati predchozi

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

kapitalismusnáboženstvíbůhkostelpožehnánílewisbohatstvírájzbožíhříšníkchudobapeklomiguelbankéřkněz

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑