Diskuze a otázky - Kalousek

úvodní strana | aktualizovat | dolů

scissorsbeatpaper

scissorsbeatpaper | 3. 05. 2012, 14:45:12 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Kalousek je pako, když v době krize zvyšuje daňe.Nechápu jak si mohl myslet že na tom pokladna trhne balík.

reagovat

Co by jste dělali, když by kolem vás šel Kalousek?

V anketě hlasovalo celkem 12 uživatelů

V diskuzi je 42 příspěvků a shlédlo ji 1233 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 12. 05. 2012, 15:08:01

> xxxpajaxxx
Jo? Co ti kamarádi ajťáci napovídali, že umí? !2!

Tobě se nesměju jednoduše proto, že jsi k smíchu. A to ty nepochopíš nikdy. !2!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 12. 05. 2012, 14:07:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> anon
Ja nejsem IT-ak,v teto sfere ze mne strach mit nemusis.Ale jsem rad, ze mne mnozi vnimaji jako psychopata...!2! Uz se tesim na blizici se demonstraci okupujici ministerstva!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 12. 05. 2012, 14:05:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Quasar
1) V dnesnim svete kompjutru,jutru,tru-tru,tru,... Pravdu ma jen bouchacka, pravdu ma jen bouchacka :-) ! Znam par IT-ku, kteri umi celkem dost s PC,vim tedy o jistych moznostech....
2) konecne alespon 1 rozumna reakce-ze by konec me zabavy?Toz pojdme trosku prilit oleje do ohne - kdyz nic nevis, neumis, je nejlepsi se jen smat a byt zticha! Jsem rad, zes to konecne pochopil...

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 12. 05. 2012, 13:59:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
diky, jsem rad, ze je zde jeste nekdo normalni,s hlupaky se hadam jen v praci-uz dlouho vim, ze to nema smysl.Ale kdyz je nuda,je to nekonecny zdroj zabavy a trenovani se v jednani s temito lidmi. Bohuzel na ne clovek narazi i v osobnim zivote,takze se vyplati byt pripraven...Vice v tom nehledej.

Komodo

Komodo | 7. 05. 2012, 12:06:35 | více příspěvků | napsat uživateli

→ !1330!

uživatel eliminován | 7. 05. 2012, 11:06:04

> xxxpajaxxx..neblázni, vůbec to nevysvětluj, já např. ten tvůj prvotní text pochopila..présa je demagog, tos nepoznal za tu dobu co tu jsi? !670!!670!

..hele, teď něco napíšu a sleduj jak to vezme vážně a bude si myslet, že půjdu a doslova to udělám a navíc ze mě udělá i fašistu jako z tebe: Jsem pro okamžitou defenestraci, vyházím je všechny z okna..!1302!

..je to demagog přesně jako kristián, jsou demagogové, navíc neumějí v textu absolutně tzv. číst, neumí rozlišit co je nadsázka, co je žert, co je správně, co je fikce a co jsou fakta, unikají jim souvislosti, točí se na slovíčkách na číslech, jejich intelekt je omezený, rozlišovací schopnosti mínus pět, splývají jim i časy, vyberou si slova na kterých točí obvinění, jsou schopní tě "rozdupat" svou demagogií a přetočit tvůj text k obrazu svému, navíc pointa či zdravé myšlenky v textu jim naprosto uniká skoro ve všech případech..atd. atd.

..mno pokračujte..!1073!

anon

anon | 7. 05. 2012, 10:59:49 | více příspěvků | napsat uživateli

kam se hrabou všichni ti lůzři, co tak maximálně nakradou nějaký prachy.
to z iks iks iks páji jde strach. !2!

uživatel eliminován | 7. 05. 2012, 10:55:08

!670!!670!!670!

uživatel eliminován | 7. 05. 2012, 10:17:20

Ty tvoje výmluvy s adminy a hackery mě vždycky pobaví. !2!
Jo jo, stojím za tím já. Celý minulý týden jsem to připravoval. !2!

Zbytek jen... !1358!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 05. 2012, 10:13:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Jaj mamo, to jsem zas teho naklepal a 3/4 jsou k hovnu jen diky tomu ,za musim osocovat chytlaveho cloveka, ktery si potrebuje dokazovat, ze je ten nejlepsi...

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 7. 05. 2012, 10:11:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> Quasar
Dnes jen tak letem svetem – musim jit do provozu neco pomerit, tak mam jen chvilinku. Vcera jsem udelal vyjimku a snazit jsem se ti podrobne odpovedet DOMA,uz jsme mel vse krasne napsano, jesnze jsem si neudelal vyjmecne zalozni kopii, no prisel nejaky hacker, odsekl mi notas od serveru-data ztracena, ja nemel cas to resit dale,... Nevim, co si chtel dokazat, kdyz neumi rici,co chce, nerespektuji ho. No ale chytil se na notas, ktery vyuzivam pouze pro hovadiny, tedy ho nijak nechranim, takze at si uzije slavne vitezstvi, ubozacek jeden. Nejsi nahodou IT-ak, ze? Pokud za tim stojis ty, tak jsi jeste trapnejsi, nez jsem myslel... IT hra mne nebavi, na tom mam lidi, kdyz se nekdo snazi nejak manipulovat s mym PC a pocitac, ve kterem mam dulezita data nepripojuji k internetu.
2.Vsak jsem ti ani zadny zmeny nepopisoval, vim, ze tady na LBST to nema smyls, je zde pouze malo lidi, kteri umi chapat a je to spise zabavny a seznamovaci server, tak proc zde psat o neoblibenem tematu, jako je politika?Jestli chces vedet hloubeji,jak si ja prestavuji vladu a demokracii, pripoj se k hnuti Ano2011.cz , a vystupuji zde jako Ing. Duda – muzes si pocist. Zde najdes i spoustu lidi, kteri maji rozumne napady, se kterymi souhlasim, takze jestli chces resit detailne politku,smeruj to tam. Tady si deti chteji jen hrat.
3. No pro chytlave lidi, kteri se neumi zamyslet nad textem komplexne a potrebuji si neustale dokazovat, jak “maji ve v debate navrh“ aniz by si vubec uvedomovali, ze se bavi o hodavinach, nepodstatnych detailech, na zaklade jistych osobnich dojmu,..., to bohuzel podstatne je. Mohou si pak sami doplnit vetu typu “JÁ budu mít moc“ a zase hurá pojdmě se hadat o hovadinach. Prestan uz laskave resit mne, nemas na to,jsi absolutne mimo,radeji zkus sam neco napsat k tematu,sam neco navrhnout,sam neco vymyslet. Jak bys resil demokracii ty? Asi nijak, co jsi jeden z tech, co je spokojen, a co si neuvedomuje, ze za par let byt spokojen uz nemusi,co?
4.Ano, vypadlo mi slovicka nekterych, samozrejme bych nevyhazel vsechny pravniky a ekonomy, par bych jich nechal, podstata byla vsak takova, ze bych dosadil vice psychiologu,sociologu a omezil pravniky,ekonomy,nebot tyto lidi povazuji za odpad demokracie. Kdyby totiz demokracie fungovala,tak jak ma, radikalne by ubylo pravniku a ekonomu – obrazne jde rici, ze jsou to jacisi slimaci pozirajici nasi zem, kterych je prospesne mit pouze nutne minimum – neprinaseji zadne hodnoty, jen parazituji na trhlinach v demokracii. Ale zase opet debata na jine tema, nehodlam rozvadet.
6. Ano,chci vystrilet nenazrance, ale pozor, ZA URCITYCH PODMINEK !! Nejsem priznivcem DSSS, kde parta hlupaku defakto jen hleda zaminky na to, aby se mohli s nekym neustale mlatit. Ja je chci vystrilet proto, ze se nechteji pustit koryt, kdyz obycejny lid (na Vaclavaku tech lidi bylo okolo 100 000 ted v dubnu, coz je dost, kdyz si uvedomis, ze mnozi se nemeli jak dostat do Prahy, dalsi nemaji absolutne potuchy o tom, do jake prdele se nase zem riti,asi stejne jako ty, a mysli si, ze budou stastni i nadale,nebo se toci neustale v kruhu a nevi, co delat,...) toto po nich vyzaduje. A slovicko vystrilet spolecne s mou povesti psychopata jsem uzil jen proto, abych vyvolal strach, nebot se mi jevi, ze ti nahore jiz ztratili veskerou soudnost. Takze jde o jakousi nadsazku – zatim. Co se tyka mne, kdyz vidim, kolik hlupaku tveho ale i jineho typu v teto republice je, a s vedomim, ze u hlupaku nikdy nic nezmenim, spis budu brzy preferovat spise utek,nez utok, do zeme, kde vse funguje lepe. Chce to jen nasetrit trosku penez, pockat az pritelkyne dostuduje a zdarec cesko. Delej si co chces! Kdyz si neumis udelat poradek, tvuj problem.
7. Ano jde o velky problem,ale pokud budeme neustale poslouchat jen hlupaky, co neumi nic jineho, nez chytat se za slovicka a kritizovat – kritizovat jde vse,ale pokud se nic neudela JINAK nez doposud, bude to porad stejne a pujde to porad do stejne prdele. Takze jaky je tvuj navrh na zmenu? Asi zadny, jsi spokojen,ze? No jsem zbedav, jak tomu bude za par let...

halber_mensch

halber_mensch | 4. 05. 2012, 15:50:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Bitch.from.jesus
Velice sofistikovana divci odpoved !54!

uživatel eliminován | 4. 05. 2012, 15:34:05

> xxxpajaxxx
2. Žádný změny, kromě toho nesmyslu s tím, že bys ty (nebo někdo jiný) volil nový kandidaty, což je z principu úplná blbost, nevidím. V podstatě jen chceš nový volby.
Já to chápu už od začátku, protože jsi magor. !729!
3. Docela podstatný slovíčko, nemyslíš? JÁ budu střílet, JÁ budu dosazovat. JÁ budu mít moc.
4. Místo lidí, co o tom kterým oboru třeba i vzdáleně něco vědí tam nacpeme psychology. Tím si jistě pomůžeme. Akorát nevím k čemu.
6. Podstata věty byla "já chci všechny postřílet, protože se mi nelíbí, jak to řidí". S takovou demencí ale soudný člověk souhlasit nemůže, takže moc zastánců bys neměl (na slovech možná jo, v každý druhý hospodě 4. cenový, ale kdyby došlo na věc...). Takže by se jednalo o obyčejnou masovou vraždu malou skupinou pomatených dementů.
7. Samozřejmě, že je to velký problém. Kdyby nebyl, tak už je to dávno vyřešený a všichni jsme spokojení, nebo ne? Ale tahle problematika je hodně složitá a tvoje nedomyšlený a tupý nápady ji (dlouhodobě) nevyřeší. A to ty prostě nechápeš.

uživatel eliminován | 4. 05. 2012, 15:17:48

čurák

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 4. 05. 2012, 15:15:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Pozde-mej se, snad priste! Hura domuuuuu!!!!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 4. 05. 2012, 15:04:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Jaaaj tolik chyb, kdo mne nauci psat vsemi deseti bez chyb?

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 4. 05. 2012, 15:03:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> Quasar
1. Jak male dite, co? Porad dokola,porad o blbostech...
2. Ano demokracie - konecne jsi pochopi - vyborne!Ale ne jako dnes! S jistymi zmenami. Jak vsak tak vidim, tak ale k novym volbam se budeme muset prostrilet parlamentem nebo budeme ztracet cas jeste dalsi 2 roky (nebo kolik zbyva do radneho konce)- uz zacinas chapat, proc bych strilel?
3.O tak to teda pardon, ze jsem se nechal unes v zajmu vystrileni a prenesl jsem i 1. osobu c. 1 na slovicko dosadim,ikdyz defakto i ja pujdu k volbam,tudiz i ja dosadim - opet chytani za slovicka,opet debata o hovnech. K tomu kdybych - spojeni ja bych vybral pripousti i moznost, ze vybere nekdo jiny a opet defakto i ja budu vybirat,takze viz. kousek vyse.
4.Pomuze jim vnes neco noveho,co stejne jako ty, bohuzel nejsou schopni pochopit. Radeji namisto ekonomu a pravniku bych videl ve vlade psychology - to je fakt, ale zase ti nahravam na nejakou tvou zcestnou,fantasmagorickou,myslenku-nebudu dale rozebirat s tebou - nepochopil bys proc.Osobne se nepovazuji za nikoho nadrazeneho-vyjmecneho ano,inteligetniho take,ale nadrazeneho,ci naopak nejak zakriknuteho,ze bych si musel nejak dokazovat nadrazenost nad nekym, rozhodne ne- jen se nudim a snazim se jednomu hlupakovi vysvetlit me teze,coz mne bavi. Vice v tom neni.
5.Ano,bohuzel vidim neschopnost organu,svadim cast viny i na ne.
6.Jasne,ano,napsal jsem narod, takze opet jdeme slovickarit. Pridame k tomu slovicko cely a hura do utoku,co a opet o hovnech.Ja nesnasim lidi,kteri se chytaji slovicek,namisto podstaty celeho textu,vety,... Umel bych napsat misto slovicka narod: "jista skupina lidi, kteri jsou nespokojeni, a kterych je dle meho absolutne osobniho mineni jiz nad miru spravne fungujiciho statu,..." a dale x souvetimi presne specifikovat, koho presne myslim,vse napsat tak, jak si to predstavuje,ale obavam se, ze bych tuto diskuzi zas... kupou textu opet o hovnech,namisto toho, abych vyjadri pravou pointu.
7. Kde nic, tu nic, co? Vymyslet sam nejake reseni = velky problem,co ? Uz davno vim, ze s lidmi, kteri neumi sami neco vymyslet se nema smysl bavit.. Tak co, budeme jeste slovickarit,co? Mam cas uz jen 10 min.,pak jedu domu a doma odpovim pouze ve vedlejsi diskuzi GV...ovi! Muj violny cas nehodlam plytvat s hlupaky!

uživatel eliminován | 4. 05. 2012, 14:29:03

> xxxpajaxxx
1. Ne, problém je v jejich tuposti. !2!
2. Pokud bude chtít lid. Takže teda obyčejné demokratické volby, jo? Jako dneska...
3. Jo, psal. Psal jsi "vystrilim a dosadim". A spojení "vybral bych" (=já bych vybral) připouští právě jen tu jednu možnost, že bys vybíral ty.
Jak jsi přišel na to, že to zahrnuje i "vybíral by i někdo jiný", jsem teda nepochopil. To by vypadalo nějak jako "nástupce by se vybral", "vybrali bychom nástupce", "nástupce by byl vybrán" a podobně. Takže back to school. !2!
4. No a tvoje přítomnost jim pomůže od zasviněnýho mozku jak? (ty ho zasviněný nemáš?)
Ono to celý stojí na tom, že ty se považuješ za nějakého osvíceného vládce (s nezasviněným mozkem), který by moudře rozhodoval a třídil ty nápady, který by ti navrhovali ti se zasviněným mozkem, že. Jenže to ty zdaleka nejsi a nikdy nebudeš.
5. Ano, sveď to na polici a na zákony a dál pokračuj v pomluvách bez důkazů. !2!
6. Krvavá revoluce, jo? Podle nejlepších tradic komunistů... !2!
Celý národ vyžaduje jejich odstoupení? Jsi si tím jistý? Jakým právem mluvíš za ty, kteří jejich odstup nechtějí? A tací jistě jsou. Viz současné předvolební průzkumy a kolik lidí by hlasovalo za současné vládnoucí strany.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 4. 05. 2012, 14:09:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Quasar
1)Problem mych textu je v tom, ze jsou na tebe moc slozite na pochopeni.
2) Co pises je naprosto neco jineho, nez co jsem psal.Zkusim to teda po tvem...Moc nechci,ale kdyz to nikdo nechce delat, MOHU TO VZIT I JA, pokud to budou chtit lid,...Opet, kdybys chapal prispevky komlexne pochopil bys...
3)Ja nekde psal, ze bych to musel byt zrovna ja? Spojeni "vybral bych" pripousti moznosti - a)vyberu ja nebo b) vybere nekdo jiny. Ze si jsi vuci mne zaujaty a nedokazes si predstavit b) - cos mel z cestiny? Takoveto spojeni se uzivaji obvykle tam, kde chceme nechavat otevrene moznosti.
4)Protoze pravnici a ekonomove maji jiz zasvinene mozky veskerym balastem,co nyni tady je,ktery nefunguje, a pochybuji o tom, ze nektery z nich, je schopen byt nad veci.
5)Jestli si myslis, ze politici nektradou,a ze je jim mozne prokazat nejakou vinu se zakony, jake mame,s policii, jakou mame, se soudy,jake mame, tak by te meli zacit lecit.
6)Kdyz budu strilet, budu strilet proto,ze vidim, ze se nechteji pustit vlady,ikdyz to po nich narod vyzaduje "slusnou" formou-demonstrace,petice,...A budu strilet jen ty, kteri neodstoupi,nebo jinak budou branit novym volbam.
7)Kdybys vice uvazoval nad tim, jak zmenit problematiku,ktere se to tyka,tedy politiku tak,aby fungovala pro slusne lidi,namisto tech hovadin, co tady vymyslis a treba i sam navrhnoul nejake reseni,at se "poucim" , myslim, ze by debata s tebou mela vetsi smysl,ale mas "stesti", ze se zrovna nudim v praci... Jen skodaze nestiham odpovedet GV...ovi v mnohem zajimavejsich diskuzich...Ale jsem hadavy typ, rad se hadam s hlupaky, kdyz mam cas.

uživatel eliminován | 4. 05. 2012, 13:39:26

Problém tvých textů je v tom, že jsou naprosto mimo realitu a ty to ani nevidíš. !2!

"já vlastně nechci žádnou moc, ale někdo to dělat musí, tak to teda vemu, no..." !2!

A proč bys měl někoho vybírat zrovna ty? Třeba já bych nechtěl, aby pomatený fašista tvýho typu něco takovýho mohl dělat. Mě taky zastřelíš?

Proč tam rovnou nedáme jen ty právníky a ekonomy? K čemu tam jsi ty? Oni tě k ničemu nepotřebují, když jsi naprostý laik a v ničem otřebným pro vládnutí se nevyznáš.

Jestliže ta dnešní vrstva krade, proč je nezažaluješ? Když víš, že kradou, tak určitě máš nezvratné důkazy, ne? Jinak by to byla jen tvoje domněnka a pomluva. Máš teda nějaký důkazy, nebo máš jen hospodský pomluvy?

Apropo. Když je budeš střílet, tak je budeš střílet prostě proto, že byli ve vládě? Žádný důkazy, žádný soudy nebudou, nebo jak? A není zastřelení trochu přísný trest za krádež? Přemýšlel jsi i nad tímhle, nebo bys prostě jenom střílel?

Jo jo, ty komunista / fašista přece vůbec nejsi... !2!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 4. 05. 2012, 13:22:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Quasar
Ano, vystrilim a dosadim nekoho jineho a uvidime,co s nimi - jak se budou chovat, jak je prijme lid,... Boze,zas nejaky hlupak,co neumi porozumet textu komplexne a rad se chyta za slovicka,navic ani neumi cist... Psal jsem, ze netouzim po moci, tedy nekomu vladnout,ale zaroven to neznamena, ze bych do politiky nesel, kdyby proste to nikdo slusny a vice vzdelany nechtel delat. A urcite by to i mi, totalnimu laikovi, za pomoci par ekonomu a pravniku,...,ochotnych pracovat se mnou,slo mnohem lepe a prospesneji pro lid,nez jak to vedou ted ti zmetci tam.
No a nakonec, kdyz jsi tak tupy, a nedokazes pochopit, ze to strileni bylo urceno jen prvni,soucasnou linii,ktera jen krade a hada se o koryta,tak si myslim, ze nema smysl se s tebou ani bavit dale... A rad si mne kam chces,klidne i mezi komunisty,nebot jsem pro znarodneni majetku nad urcitou hranici - to, ze bych to delal trochu jinym stylem, nez to delali komanci, ti psat radeji nebudu,nebot opet bych ti akorat nahraval na zcestne nesmyslne vyplody tve ubohe fantazie, pricemz podstata vyroku by byla uplne jinde.

anon

anon | 4. 05. 2012, 11:55:11 | více příspěvků | napsat uživateli

to vypadá, že se tu plánuje další noc dlouhých nožů. !2!

uživatel eliminován | 4. 05. 2012, 11:50:37

Ano co? Půjdeš nám vládnout ty, dokud neseženeš ty pravý lidumily, co budou chtít dělat něco pro "slušný lidi"?
A jak je poznáš? Tak, že se ti bude líbit, jak to tu povedou? A co když se to nebude líbit mně? Nebo milionu dalších. Necháš je tam? Nebo necháš volit a podle většiny si vybereš nástupce (a jsme tam kde jsme dneska)?

Střílet ty, kdo se ti v politice nelíbí, je tvůj typický fašistický (a samozřejmě naprosto debilní) výplod.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 4. 05. 2012, 11:38:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> Quasar
Nebo mas jine reseni?

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 4. 05. 2012, 11:37:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Quasar
Ano,ano,do te doby, nez se tam konecne dostane nekdo, kdo bude chtit delat neco pro slusne lidi. Nemyslim si, ze bych byl sam a netouzim po moci,ale efektivnejsi reseni neexistuje.Pokud to nevystrilis,ale pouze odvolas, ten hajzlik se dostane k tunelovani neceho jineho,toz co jineho s nim? Prevychovat to uz po dosazeni urciteho veku nejde,zavret do kriminalu a zivit to po zbytek zivota je take nesmysl - jedine vystrilet. Jednoduche, definitivni,...,prestante si uz konecne hrat na moralisty,pseudohumanisti a pseudointeligenty a podivejte se do jake prdele to vede!

uživatel eliminován | 4. 05. 2012, 09:44:59

A až je, pájo, vystřílíš, co potom? Dosadíš tam někoho novýho, koho vystřilíš o rok později, nebo tam rovnou půjdeš ty a začneš nám moudře vládnout?

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 4. 05. 2012, 09:42:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Bohuzel to neni jen o Kalouskovi,ale zatim v nasi vlade neznam cloveka, ktery by vymyslel neco rozumneho...Chce to vymenit ( vystrilet ) komplet.

uživatel eliminován | 3. 05. 2012, 18:49:24

Já bych ho vystavoval v kleci !946!

uživatel eliminován | 3. 05. 2012, 18:02:25

jo ... Bulhari snizili, ale vybrali vic. Zaklad ekonomie.

uživatel eliminován | 3. 05. 2012, 17:59:06

Nejspíš bych ho nepoznal...!2!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

kalousekpakodobapokladnabalíkkrize

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑