Diskuze a otázky - Jsme tolerantní národ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 08:56:13 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Dnes sem v NP četla článek o brněnské queer parade, která proběhla zhruba před měsícem. Opravdu mě pohoršilo chování některých jedinců, kteří po průvodu házeli rajčata, dělobuchy a dokonce některé jedince napadli. Mnozí by si řekli, vždyť mají registrované partnerství, tak proč pochodují? Ale registrované partnerství se právně stále nebere jako manželství.
Díky tomuto článku mě napadlo, zda jsme skutečně tak tolerantní národ nebo si na něco hrajeme?!
Ale to se netýká jen homosexuálních menšin, ale i menšin národnostních či sociálně slabých. Např. asi před měsíce jistý mladík vietnamského původu založil pro mnohé z nás dosti chabou diskuzi o jeho vzhledu. Kdyby zakladatel diskuze byl Čech, tak ho většina pošle do háje a moc se nad tím nepozastavuje. Ale co mě šokovalo, bylo to, že zhruba 80 % příspěvků byla rasisticky urážlivá. Opravdu to nechápu, v jedné diskuzi národnostní menšiny bráníte a v druhé je urážíte za jejich původ?!
Nebo co se týká sociálně slabých, tedy zejména bezdomovců. V NP vydali článek o "akčním plánu" Prahy pro boj s bezdomovectvím. Většinou se jedná o naprosto nesmyslné kroky, kde se s bezdomovci zachází jako s dětmi, kterým peníze do rukou nepatří. Má být zavede linka, kde občané můžou udávat bezdomovce apod. Podle názoru autora se spíše jedná o represi a já s tímto názorem souhlasím. Kam se poděla osvědčená metoda prevence? Vždyť všichni víme, že je to mnohem účinější. A navíc podle mého se jedná jen o další politický krok jistých jedinců, jak se zalíbit před volbami.

Tak co si o tom myslíte? Jsme či nejsme tolerantní?

reagovat

Jsou Češi tolerantní?

V anketě hlasovalo celkem 43 uživatelů

V diskuzi je 165 příspěvků a shlédlo ji 1252 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Karoli69

Karoli69 | 30. 01. 2009, 14:54:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Proč být tolerantní s sexuálním deviantům? Nechápu...

uživatel eliminován | 7. 08. 2008, 13:02:28

vyhladit cikány...jinak ostatni mensiny ani homosexualove mi nevadej...

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 11:17:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> __vEsa__
hezky řečeno!2! tak každej jsme nějakej...jen mě občas zaráží, že někteří jedinci hlásaj jak jsou tolerantní např. vůči menšinám a když jde na věc, tak se chovají naprosto opačně. víš jak to myslím? !1!

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 11:15:47

tolerance znamena snaset to co nemame radi,ne milovat to[predstirat ze to milujem],jak si zde hodne lidi mysli..

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 11:13:31

a z toho vychazi ze moc tolerantni nebudeme xD

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 11:11:26

co se tyce telpousu tak mi u jsou fuk

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 11:10:58

hezkej clanek... zluty mi nevadi ... ale proste sry ale romy nesnasim ... tady tu rozrustajici mensinu bych vyhladil

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 11:10:44

ne nejsme toleratní narod me osobne gayove nevadí ani to partnerství at si každy dela co chce

Pip-Girl

Administrátor Pip-Girl | 31. 07. 2008, 11:10:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> Destiny-hh
v pohodě !965!

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 11:09:45

> Destiny-hh
Jn vsichni vime jak tyhle diskuze na libku maj na libi ucinek...mno tak diky za pokec a za nazor ... mej se... zdarec !5!

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 11:08:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Anak1n
asi tak....!1! tak tuhle debatu ukončíme, stejně si z toho ani jeden z nás nic neveme!1!

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 11:06:39

> Destiny-hh
Njn proste jsme uplne jiny...dokonalej opak !12!

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 11:04:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Anak1n
dá to zabrat, ale jestli jednou budu v ruce držet diplom z vysoké školy, tak budu spokojená a budu vědět, že to za něco stálo. !1! můžeš si říct, že je zbytečný se hnát za jedním cárem papíru, ale pro mě ten papír znamená hodně. pro mě je to důkaz, že sem něco dokázala. sem zvyklá si všechno vydřít, nikdo mi nic nedal zadarmo, takže se nebojím toho, že to bude makačka. vím, že by bylo jednoduší, se na všechno vykašlat....ale to bych se za pár let dostala do toho stereotypu "práce - domů - práce - domů" a to nechci. a nechci se pak třeba vdávat a udělat si děti jen proto, že už mě tento stereotyp nebaví. víš co tím myslím?
tvůj názor mi opravdu přijde dětinskej a svým způsobem sobeckej. přijde mi to jako to nejzbabělejší řešení. já sem zvyklá se se životem rvát...a jen tak nic nezvdám. !1!

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 10:55:13

> Destiny-hh
Jj ja vim ze je hodne moznosti ... ale ja proste na tohle nemam hlavu... a uznej ze studium a prace dohromady da asi docela zabrat takze takhle to ja nechci....chci jenom pohodu...vim ze toe blbej nazor a detinskej ale proste uz jsem takovej no...Jinak jses uprimna a toho se drz protoze toe dost dulezity!! a taky jses chytra !1!

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 10:53:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Luke541
a ty ani nechceš být tolerantní? !1!

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 10:52:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Anak1n
no to je zajímavej názor o životě, ale můžeš klidně pracovat a i se bavit. !1! já třeba dělám práci, která mě celkem baví, máme výborný kolektiv a je tu pohoda. chodím tam ráda. o víkendech jezdím pařit s přáteli apod. koupila sem si teď psa, kterému se věnuji. chci dálkově studovat vysokou školu...příští rok se tam chystám. život nabízí spoustu možností je škoda ho jen tak promrhat.

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 10:50:33

Myslim si ze cesi nejsou vubec tolerantni a me nevyjmaje

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 10:49:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> dulce_compania
takhle sem o tom nepřemýšlela. děkuji za impuls k dalším úvahám. !1!

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 10:49:03

> Destiny-hh
jn taky je to mozny...a ja rikam ze mi toe jedno protoze to tak je...fakt to na me nenechalo zadnej pocit ani dojem...!!! a jinak asi mas pravdu s tim poasivnim postojem ale ja nikdy nechcel uplne dospet a pak uz jenom celej zivot pracovat...rekl jsem si ze az me zivot nebudu bavit tak si to vyresim nejak ve smyslu ''sebevrazdy'' ale ne protoze jsem nejakej desnej emo ale protoze jsem takovej celej proste....nechci aby ze me byl clovek kterej celej tyden vcetne soboty chodi na 10ti hodinovky do prace a na zabavu nema cas a ani silu uz....toe potom uz o nicem...jsem nezodpovednej a vim to ale vzdycky jsem byl ''sobeckej narcis kterej k zivotu nikoho nepotrebuje !!! Hlavne ze ja se mam dobre'' I kdyz mam hodne kamaradu a skveli kamarady tak bych se nejak obesel bez nich

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 10:48:44

NEJSME!!!!!!!!!! !880!

dulce_compania

dulce_compania | 31. 07. 2008, 10:47:54 | více příspěvků | napsat uživateli

tolerance je přehlížení něčeho, o čem si myslíme, že není dobré. Proto doufám, že tolerantní nejsme, protože je to slabošství.

dulce_compania

dulce_compania | 31. 07. 2008, 10:47:44 | více příspěvků | napsat uživateli

tolerance je přehlížení něčeho, o čem si myslíme, že není dobré. Proto doufám, že tolerantní nejsme, protože je to slabošství.

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 10:44:57

Vubec nejsme!669!!669!!669!!669!

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 10:44:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> Anak1n
já neříkám, aby si předstíral nějaké pocity...ale říkat, že je ti to jedno? nevim no...podle mě máš sebedestruktivní sklony co se týče společnosti. s tímhle pasivním postojem to nemůžeš nikam dopracovat. a že to nechceš nikam dopracovat? tím se stavíš do roviny s nějakými bezdomovci. (obrazně řečeno)

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 10:42:37

> Destiny-hh
jsem rad ze jses uprimna...ja vim ze to neni normalni ale kdyz to na me neprichazi zadna litost a takovy tak ji nebudu predstirat snad...a zadnej sebedestruktivni postoj nemam...jen proste zivot beru tak ze se nebudu moc snazit ono to nejak vyjde a kdyz ne¨?? tak to vyresim az to prijde

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 10:40:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Anak1n
a co chceš tím svým sebedestruktivním postojem dokázat? jestli si chceš u lidí vybojovat respekt, tak tímhle ho určitě nezískáš. umírá ti děda a tobě je to jedno? chápu, že s tím nic neuděláš, ale trochu soucitu. když mě loni umírala babička, tak sem nebrečela...ale bylo mi to líto a rozhodně sem netvrdila, že je mi to jedno!20!
v tomhle ohledu jak se tu projevuješ na mě působíš hloupě. sorry za upřímnost.

Destiny-hh

Destiny-hh | 31. 07. 2008, 10:36:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pip-Girl
aha...!1! tak hlavně, že jsme se už pochopily!2!

uživatel eliminován | 31. 07. 2008, 10:35:47

> Destiny-hh
Nee ale vim jak to chodi ... bili jsou u vetsina pripadu jeden na jednoho a i tak to chcou....ale napr cigani beune vezmou celou rodinu na bitku takze jich je 10 na jednoho...A jinak ja nerikam ze jsem borec ze me vyhodili ze dvou strednich, vim ze si to sere jenom sobe ale toe proste tak ze noa co? je to muj zivot a ja si ho posravam!!! a jinak k tomu vymastenymu emoušovi...vim ze to tak je a proto mi to ani nevadi kdyz mi tohle nekdo rekne protoze se tomu jenom smeju...Zvlast kdyz mam v profilu napsany ze posloucham Punk Rock coz emo neni...a emo je o hudbe a emocich...a emoce u me fakt nehledejte aspon ne ty pekny....nenajde je nikdo....vsichni mi rikaj ze jsem strasnej ... Ted mi umira děda a rekli ze dneska nebo zitra umre a me je to uplne jedno ani za nim do nemocnice nejdu...takze emo?? ja?? no nwm no !11!

Pip-Girl

Administrátor Pip-Girl | 31. 07. 2008, 10:34:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Destiny-hh: nepochopila jsi mě... Za nesmysl nebylo označeno téma diskuze,ale slovní spojení tolerance + národ !942!

tomiscz24

tomiscz24 | 31. 07. 2008, 10:31:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Anak1n: njn-cigánské bojové umění.....
ale jen se jich tady zastávejte....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

jedinecpartnerstvínárodčlánekrajčemanželstvímenšinadíkprůvoddělobuchparádaqueerchováníměsíc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑