Diskuze a otázky - JAKY TREST???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 05. 2007, 22:17:13 |

Jaky trest by jste dali cloveku za :vrazdu,znasilneni,kradez,prodej drog?

reagovat

V diskuzi je 113 příspěvků a shlédlo ji 1491 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 09. 2008, 19:58:01

http://tresty.unas.cz = hlasujte,hrdelní zločiny,trest smrti?!

uživatel eliminován | 7. 08. 2008, 15:00:12

Za vraždu? Koho a jak zabil? Za znásilnění? Emaskulace. Krádež? Čeho a komu? Prodej drog, tady jsem trochu benevolentní, nezakazovala bych to, ať každý fetuje, jak chce, ale ať se o sebe také postará a nemusíme ho sponzorovat my, daňoví poplatníci.

uživatel eliminován | 7. 08. 2008, 14:55:24

_B4ri_ 06.06.08 22:41: Slečno, tohle není k smíchu.

_B4ri_

_B4ri_ | 6. 06. 2008, 22:41:43 | více příspěvků | napsat uživateli

vražda : smrt
znásilnění : uříznout ...
krádež : nahradit peníze za ukradenou věc
prodej drog : netušim

NEBERTE MĚ ZAS TAK VÁŽNĚ !1015!!1015!

ivan-nka

ivan-nka | 6. 06. 2008, 22:31:41 | více příspěvků | napsat uživateli

výprask a pořádný že by si rok nesedl

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:34:13

Nikdy trest smrti, justice se občas mýlí...

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:27:31

vražda- doživotí, znásilnění kastrace, krádež- tak podle toho co ukradne-rozhodně nic brutálního a snad ne ani vězení, a prodej drog?? ježiš....mařka je za drogu... a víte kolik známích ji prodává?? takže za to žáádný trest!1263!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:27:03

amnestie pro vsechny, viva la anarchia

Elenios

Elenios | 14. 08. 2007, 00:26:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Vražda a znásilnení = doživotí ...krádež=10let ...prodej drog bych netrestal, blbý sou ty co to koupí, trestal bych jenom prodej nezletilým

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:25:20

Omamit [!898!] ,zastrelit [!898!] ,rozrezat [!898!] ,rozdrtit [!1107!] ,spalit, [!1187!] a hodit do reky [!16!] [!16!] [!1424!] JEDINE takhle na ty ku*vy

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:24:10

.kocour. :tak si predstav kdyby ti zabili tobe nejblizsiho cloveka, porad by to byl jeden z 6 000 000 000??

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:20:01

homosapiens a možnost omylu....hmm 1 člověk z 6 000 000 000 jako že by byla ztráta.....??????????????

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:18:50

já bych je všechny omilostnil!746!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:16:38

za vrazdu dat trest smrti je vlastne milost. takze bych dala dozivoti na samotce... za znasilneni 50let, za kradez dat 2nasobek hodnoty ukradene veci a za drogy 20let vezeni!1365!

uživatel eliminován | 14. 08. 2007, 00:09:35

za wrazdu !1187! kreslo za znasilneni... to neni slow.... pomalou bolestiwou smrt.... nebo wytahnuti mozku hakem z nosni dirky.... za kradez nahrazeni skody a za prodej drog teprwe nejaky wezeni!!!!!538!

uživatel eliminován | 5. 05. 2007, 22:10:36

TREST SMRTI

uživatel eliminován | 5. 05. 2007, 22:09:12

Za vrazdu - vrazdu
Znasilneni - dozivoti
kradez - nevim, tak dva roky, to nic neni ...
Prodej drog - Taky dozivoti

uživatel eliminován | 5. 05. 2007, 22:09:02

za vraždu - trest smrti nebo dozivotni prace v lomu
znasilnění - kastrace a výjimečný trest
krádež - poprvé podmínka, podruhé nucené práce, potretí useknutí ruky a ztráta naroku na socialni zabezpeceni
prodej drog - dle typu drog a okolnosti, od opp az po trest smrti

uživatel eliminován | 5. 05. 2007, 22:06:35

za vraždu - trest smrti
znasilnění - kastrace a výjimečný trest
krádež - uříznutí prstních článků a 4 roky
prodej drog - pokud dětem - 10 let, dospělému, 8 let...
a hned by si každý rozmyslel, jestli to má dělat....!31!

uživatel eliminován | 5. 05. 2007, 22:01:11

Teda tohle cist.. To (skoro) nikdo nemate vlastni nazor? To nejste schopni ani trochu premyslet? To si vazne myslite, ze trest smrti by to vsechno vyresil? !663! Na moznost omylu si vzpomnel jediny z vas..
Nehlede na to, ze to prece nelze jen tak generalizovat. Proste zalezi na dane situaci - a proto je dobre mit rozmezi od - do a v ramci toho ten trest stanovit, ne?
Pokud se tyce trestu obecne (za mene zavazne veci - napr. za prestupky), tak si myslim, ze by bylo vhodne, aby se vyuzivaly verejne prospesne prace a pokuty (a to ne symbolicke - proste v takove vysi, aby si to clovek pro priste radsi rozmyslel). Funkce pokuty by byla nejen trest, ale taky jakasi "nahrada" spolecnosti za to, co dotycny provedl (provineni proti spolecenskemu radu).
Pokud se tyce trestu odneti svobody, tak si myslim, ze podminky ve vezeni by mely mit urcitou uroven, ale zaroven by se tam vezni nemeli mit nejak extra dobre a meli by pracovat, a to tak, aby si odpracovali alespon to, co jejich "pobyt" stoji. Nesouhlasim s nazorem, ze odneti svobody je dostacuji trest a ze kdyz na to maji, tak si ve vezeni muzou zit jako v bavlnce.

uživatel eliminován | 4. 05. 2007, 09:31:28

Kua, u vás bych se teda nechtěl stát součástí justičního omylu !2!

uživatel eliminován | 4. 05. 2007, 09:18:45

Vražda v amoku sedět, sebeobrana - nic, chladnokrevná vražda - popravčí špalek.
Znásilnění vezení a do lomu a kastrace...
Krádež useknutí ruky, pokud další 2 ruky, pokud další nohy a pokud by se nepolepšil...z milosti trest smrti.
Prodej drog - těžké - předávkovat drogama k smrti. Trávu - tu ať si kouří každý kdo chce, tu bych legalizoval.

Tom18

Tom18 | 4. 05. 2007, 09:15:08 | více příspěvků | napsat uživateli

hele ale víte že to vězení jim platíme my?!!!!! oni tam nemusej makat vše jim hradí daňový poplatník

Tom18

Tom18 | 4. 05. 2007, 09:13:33 | více příspěvků | napsat uživateli

vražda ke zdi droky těžký ke zdi,lechký sekat prsty a ruce to samý za krádež znásilnění trochu pomalejší smrt, ale na to není soudnictví a odvaha. můj názor že lidi by se pak trochu zaačly chovat líp

uživatel eliminován | 4. 05. 2007, 09:11:43

gucci sně tak
a když to na někoho ušijou a pak mu daj křeslo sqělá vyhlídka!1423!

mauwie

mauwie | 4. 05. 2007, 09:10:17 | více příspěvků | napsat uživateli

ja bych dala za vrazdu trest smrti, a k tomu takovej jak ten clovek tu osobu zabil....z znasilneni bych dala vykastrovani, za krades podle toho jaka..... a drogy podle toho, mno, huleni to uz je tady jak cigarety, ale nejaky ty hodne tvrdy tag bych za to zavrela na dozivoti!1225!

Bievre

Bievre | 4. 05. 2007, 09:09:40 | více příspěvků | napsat uživateli

za znásilnění kastrace , za krádež se dřív sekaly ruce a prý to bylo velmi účiné řešení , tak by jsme se mohli navrátit k historii , za vraždu to je těžký od 12 let až po smrt ( podle brutálnosti ) a za prodej drog ( pokud tedy to není nějakej klučina co prodal pár kámošům trávu ) asi totéž jako za několikanásobnou vraždu.

uživatel eliminován | 4. 05. 2007, 09:07:18

Vy by jstebza vrazdu kazdeho vrazdili..pokud by to takhle bylo,pak bychom se za chvilku vseci pozabijeli..premyslejte nad tim,proc to i lide delaji a ne co s nima udelate!1386!!1386!!1386!

uživatel eliminován | 4. 05. 2007, 09:05:26

vykuchat a zabít

Janula.rybiska

Janula.rybiska | 4. 05. 2007, 09:04:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Lukinooo : souhlasim !! !547!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

trestkrádežprodejčlověkdrogavražda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑