Diskuze a otázky - Islám v České republice

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 9. 06. 2014, 20:07:27 |

Jak to vidíte vy? Inspirace? Hrozba? Nic zajímavého?

reagovat

Islám v ČR

V anketě hlasovalo celkem 42 uživatelů

V diskuzi je 246 příspěvků a shlédlo ji 3416 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 19:10:35

Já se ale ptala, jak se máš, šášo. Poté chtěj moje odpovědi. !1!

EL.pH

EL.pH | 26. 05. 2015, 18:59:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Zkus třeba napsat, proč vlastně věříš v boha. !406!

To je dost jednoduchá otázka, to bys mohla zvládnout. !638!

Třeba já nevěřím proto, že všechno kolem boha je pěkná píčovina a vlastně není jediný důvod, proč to brát vážně (ale jako fantasy samozřejmě hodně dobrý, to jo). !406!

EL.pH

EL.pH | 26. 05. 2015, 18:56:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Zkus teď pro změnu něco, co by dávalo smysl, natálko. !54!

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 18:53:22

No to já nevím, šášo, jak se máš? !1351!
Ale asi si chce povídat. !1!

EL.pH

EL.pH | 26. 05. 2015, 18:36:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Čau natálko, jak se dneska má tvůj imaginární kamarád? Už jste si dneska popovídali? !54!

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 18:32:50

On je fakt pako...!1!

EL.pH

EL.pH | 26. 05. 2015, 16:21:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> A vědci říkaj, že život vznikl jen tak najednou z ničeho.

retard s vlasy koukám pořád nechápe, co ta věda vlastně je a jak funguje... !24!

EL.pH

EL.pH | 26. 05. 2015, 16:20:12 | více příspěvků | napsat uživateli

A vůbec, chápeš ty, proč je bible jedním z nejhorších zdrojů, pokud se jedná o problematiku neexistence boha, nebo ne? !2!

EL.pH

EL.pH | 26. 05. 2015, 16:18:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Žádná tvoje knížečka neznění podstatu víry v bohy, natálko. !638!

Není to nic jiného než tvůj imagiární kamarád, jehož lásku zřejmě potřebuješ proto, že ti ji nikdo jiný v životě nedává. !5!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 26. 05. 2015, 12:15:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> MestizoD
Přes ten hábit poznáš max barvu očí.
Spíš kdyby jim náboženství přikazovalo svlíkat se kde to jde a souložit hlavně s ošklivýma tlusťochama a střídat partnery, tak by je tu všichni chtěli.

MestizoD

MestizoD | 26. 05. 2015, 11:15:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdyby byly muslimky bloncky a zrzky... Tak bych svolaval demonstrace, any je sem pustili....

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 09:30:04

Affinity
Jakou genocidu? Na to je snad návod v Bibli? Tu chtěl bůh?
Ne. Pleteš Árijskou rasu, která si kdysi řekla, že je nadřazená. I když, genocida byla jen záminkou Hitlera k ovládnutí světa.

No, je dobře, že ses smazal. Hodně lidem se zase na čas uleví od tvých jedovatých poznámek. A tobě taky.

> buchrt
A ty jsi ji četl, nebo ses v momentě rozhodl to tvrdit?


uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 07:33:35

Bible je sracka...stejne jako cely krestanstvi a jakykoliv jiny nabozenstvi

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 04:10:57

zduř

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 04:10:41

jo, páchat na druhých genocidu, to je fakt vysoce morální

Hitler si musel číst Bibli

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 04:08:17

> noctemi
já už nemám chuť s tebou jakkoli diskutovat, dávám si tě do ignoru

tohle je fakt na mě moc

42.nitram

42.nitram | 26. 05. 2015, 02:30:47 | více příspěvků | napsat uživateli

ja to nevidim, mam zavreny oci !1250!!937!

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 01:54:36

To spíš lidstvo se snaží ovládnout Boha.

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 01:52:56

> muz.s.vlasy
!1324!

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 01:51:28

> AFFlNlTY
Čti dál třeba až zítra, luku. ^

Ona Bible je totiž i jakési varování Boha lidstvu a jejich sepsané hříchy a neposlušnost jsou jen důsledky toho, že si sami vládnout nedokáží bez "boží pomoci", učení, tak jako dítě bez vedení rodičů. A každé dítě někdy nadávalo na své rodiče a toužilo se od něj odprostit, získat volnost a konečně roztáhnout křídla. Teprve až později si začnou přehrávat svůj život a přemýšlet o něm.
Jak napsal, muz.s.vlasy...odděl boha od církve. Bůh nemanipuloval, aby mohl ovládnout lidstvo. Naopak jim chtěl dát svobodu, která se mu ale neoplatila.
Jeho přikázání učí morálce. Každé dítě se musí učit chovat, stejně jako lidé, "boží děti".
Veškeré neštěstí nebo radost lidé svalují a připisují Bohu, ale nemyslím si, že to on rozhoduje o jejich životech. Jinak by nám byla svobodná vůle k ničemu. Proto si za všechno můžeme takřka sami a naše osudy se mohou odvíjet od zásluh i chyb jiných. Je třeba dávat si pozor na takovou svobodu.

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 00:32:44

> muz.s.vlasy
mně to jako taky přijde jako by ji napsala ta parta podnikavců z církve O.o

s tou pračkou jsi mě rozesmál, díky !111!!111!!111!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 26. 05. 2015, 00:29:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> AFFlNlTY
A když bude pračka správně prát, podle lidských přikázání, čeká jí po smrti ráj ?

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 26. 05. 2015, 00:27:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> AFFlNlTY
Přesně tak, lidi považujou něco za větší kravinu a tak si vyberou menší kravinu a že je to taky kravina, nad tím už nepřemejšlej !2!
A já psal abys oddělil boha a církev, ta ho jen využila ve svůj prospěch aby mohla lidem vládnout. Církev je prostě jednoznačně zlo.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 26. 05. 2015, 00:25:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
A nevyčítali církvi, že bůh tu nemohl bejt odjakživa a že ho musel taky někdo stvořit ?

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 00:21:07

> noctemi
moje srdce říká ne

proto se mi teď taky točí hlava...

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 00:19:31

> muz.s.vlasy
je to možná kravina, ale alespoň se to netočí kolem něčeho co nás soudí, co s námi manipuluje nebo nám diktuje co smíme a co nesmíme
kdyby s touhle teorií přišli už v tý Bibli a takhle přiznali, že vlastně nic nevíme jak to všechno vzniklo (bez toho všeho divadla a pohádek), určitě by se předešlo mnoha zbytečným sporům a válkám
čím dýl si to čtu, tím větší mám depku a bolí mě hlava z toho jak nás tahle jedna kniha už na tolik stovek let dopředu zmanipulovala, ovlivnila naši povahu, naše názory, naši povýšenost vůči ženám, přírodě, živočichům,... jak nepředstavitelně obří ego a namyšlenost v nás probudila tím, že tvrdí, že vlastně tohle všechno je přirozené... že tak to vlastně má být
tohle je největší manipulace v historii lidstva
zažívám teď docela šok...

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 00:11:43

> muz.s.vlasy
Teď se zase přiklání k teorii, že nevznikl z ničeho, ale byl tu odjakživa.

uživatel eliminován | 26. 05. 2015, 00:09:17

> AFFlNlTY
Čti dál a nechápej ji doslova. Není to vědecká ani jednoznačná kniha, ale duchovní. Komunikuje pomocí obrazů a jinotaje. Není pro rozum, ale pro srdce (duši).

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 25. 05. 2015, 23:59:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> AFFlNlTY
A vědci říkaj, že život vznikl jen tak najednou z ničeho. A pak se to všechno nějak vyvíjelo, až jsme se vyvinuli. To je taky totální kravina.
Jedna věc je nějakej bůh a druhá věc je církev.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 25. 05. 2015, 23:57:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> noctemi
Noto nevím. A jak to souvisí se salámem ?

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hrozbainspiracerepublikaislám

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑