Diskuze a otázky - Investice do likvidace nezaměstnanosti?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

GVKB

GVKB | 23. 01. 2012, 21:20:07 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Pokud lidi nemají práci je možné pro ně pomocí správných investic vytvořit pracovní místa, peněz je na to dostatek ale jenom v tom případě že nebudeme společné peníze vyhazovat za hlouposti!
!905!

reagovat

Investice do likvidace nezaměstnanosti?

V anketě hlasovalo celkem 9 uživatelů

V diskuzi je 41 příspěvků a shlédlo ji 711 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

GVKB

GVKB | 24. 01. 2012, 15:49:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> uglypersonality
Co jsme naložili to vezeme

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 24. 01. 2012, 13:55:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Oprava-nezamestnani

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 24. 01. 2012, 12:57:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> Velky.prznitel
Ano, souhlasim, nekteri jsou zamestnani, protoze chteji a protoze jim to vyhovuje (ano, je treba zamena zakonu na ne),ale existuji i takovi, co jsou nezamestnani proto, ze proste nemohou najit praci-a zde je treba budovat.

Nemam.Rad.Prasecaky

Nemam.Rad.Prasecaky | 24. 01. 2012, 11:32:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Velky.prznitel
Ale kde zijes, dnes je rok 2012, uz si te zhipnotizuji aji z detma, zadny davky nepotrebujes, uz sou zhipnotizovany, to je jejich prace ne ? V cesku je to normal :)!502!

Nemam.Rad.Prasecaky

Nemam.Rad.Prasecaky | 24. 01. 2012, 11:31:14 | více příspěvků | napsat uživateli

Chce to zacit novy druh podnikani, cesi jsou v tom prebornici, hlavne ti nezamestnani cesi z olomouce co porad fetuji a podobne, ti se naucili ovladat hipnozu a dnes si muzou jen tak nekoho zhipnotizovat. S timhle, asi do tydne dokazi zhipnotizovat az deset ledi. To muze byt od kazdyho milion korun. Vim ze to tak je, na me se to ucili 8 let a myslim ze to zvladaj dobre, urcite jo, nekdy se jim to opravdu darilo dost. Myslim ze je z toho nakonec ekonomicka cena za novi objev podnikani ci jine ceny. Dnes nezamestnanost nehrozi, kazdej nezamestnanej si okamzite nekoho hned zamestna :D

uživatel eliminován | 24. 01. 2012, 11:03:06

> xxxpajaxxx
Velká část je nezaměstnaná protože chce. Hlavně ti s více dětma dostávaj obrovský dávky. To by se mělo změnit zákony, v česku je největší přerozdělování od střední třídy k těm chudým v evropě. A to má za následek že u nás v podstatě není střední třída, ani chudí.

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 24. 01. 2012, 10:59:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Velky.prznitel
Nestaci jen zmenit zakony,chce to i zacit znovu budovat rozkradene podniky, zabavit majetky tem, co je vytunelovali,...

uživatel eliminován | 24. 01. 2012, 10:54:36

> GVKB
Jak investice ? Před krizí by stačilo změnit zákony a nezaměstnanost by rázem nebyla. Teď je to horší, možná až polovina lidí je nezaměstnaná i když chce pracovat.

Duff35

Duff35 | 24. 01. 2012, 10:23:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx Potřeboval by těžce pracovat,ono by ho to přešlo frajírka samolibého

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 24. 01. 2012, 09:15:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> uglypersonality
Skodaze ten nejinteligentnejsi tu neumi nas vsechny dementy obohatit svym věcným, všeřešícím, dokonalým návrhem, ale zmuze se jen na stupidni, detinskou,..., snahu ostatni jen urazit...!5!

uživatel eliminován | 24. 01. 2012, 09:00:26

to je zase hitparáda dementů !121!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 24. 01. 2012, 08:10:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hudlak
Ano,mysleno to tak mozna puvodne bylo,ale jak vidis, nefunguje to,tudiz bych pridal i moznost odvolat zvolene hlupaky okamzite,bez nahrad,... a zakazal bych moznost rozhodovat ve snemovne, ale pouze pomoci referend - treba pres internet,...Zijeme ve 21. stoleti, nemusime papirkovat,vse slozite vyhodnocovat,...

Hudlak

Hudlak | 24. 01. 2012, 08:03:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxxpajaxxx

Ale tak je to původně myšlené. Nicméně za každého občana by měl být zvolený jeho poslanec. To, že si špatně zvolí a poslanec si dělá to, co uzná za vhodné, to je věc druhá !1! Nicméně, kdyby se mělo volit v každém zákoně po jednotlivcích, tak bychom se nedoplatili !1!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 24. 01. 2012, 07:58:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> GVKB
Boha bych do toho vubec netahal, bo se toho chytne treba nejaky muslimsky mamlas,ktery si to prekrouti po svem... Souhlasim, ze zakony by meli vytvaret (nebo pri nejmensim o nich rozhodovat alespon) zakaznici - obycejny lid a ne tlupa nenazranych jedincu.
Co se tyka nezamestnanosti, je treba znovu vybudovat to, co bylo rozkradeno a vytunelovano, je treba zmenit zakony tak, aby se zde znovu mohl rozjet maly a stredni byznys, poradne osekat velke firmy od nenazranych manazeru,...

PanPluhar

PanPluhar | 24. 01. 2012, 00:45:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Altternattivy-Fetty
ty seš teda dobrá na noc mě takhle rozesmát :D prej první !2! na to se tady ještě hraje ?!2! to budu muset zejtra vyzkoušet !2!

GVKB

GVKB | 24. 01. 2012, 00:27:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> ThePresence
Zákazníci musí vytvářet naše ideologie a zákony, jenom tak bude naše společnost fungovat, jiné cesty pro nás není, zákony a ideologie nemůže vytvářet politická a podnikatelská elita! V konzumní společnosti je pánem a bohem jenom zákazník, on rozhoduje o tom co je správné a co je chybné.
Vše je o výběru boha, kterému se budeme klanět a přinášet mu dary, pokud si zvolíme chybného boha (politiky a podnikatele) tak jsme za náš omyl logicky potrestáni (bídou a nezaměstnaností), komu není možno poradit, tomu není možné ani pomoci. Problematika chybných bohů je starý problém u člověka a všechny krize zde byli díky uctívání špatných bohů a správný bůh lidi za jejich chyby logicky vždy potrestal.
Vše v nás a okolo nás to je jenom stroj, nic jiného zde není k nalezení; vesmír je stroj, příroda je stroj, člověk je stroj, inteligence je stroj, ekonomika je stroj, Bůh je stroj, atd. Každý stroj má za úkol konat zde to na co byl vyroben a nastaven, pokud budete chtít od stroje, aby dělal něco jiného, bude to dělat chybně a může se i rozbít.
Jak je vůbec možné že tak inteligentní kulturní člověk nepozná správného Boha a uctívá chybného Boha? Správný Bůh zkouší člověka, jestli je moudrý a dokáže poznat který Bůh je pravý a který je falešný, správný Bůh nechce, aby jej uctívali hlupáci a o tom to je.
!12!

uživatel eliminován | 24. 01. 2012, 00:24:11

Pracobní místa by měl tvořit trh. Všechny ty umělý místa jsou z peněz daňových poplatníků, ale jich se stát neptá, kam má peníze vložit. Ale zase radši bysme vložili peníze chudý ciknský rodině, než panu Bartákovi na Panďury, respektive jeho panděro.

mrspock

mrspock | 23. 01. 2012, 23:52:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Mohlo by se zainvestovat do rozvoje podnikání a do finančního vzdělávání lidí. Taky by se mělo zapracovat na tom, aby stát skončil se svojí lichvou a přestal šikanovat podnikatele, kteří zaměstnávají uchazeče o práci. Doporučuji k přečtení následující článek: http://www.finmag.cz/cs/finmag/ekonomika/proc-vas-nezamestnam/

uživatel eliminován | 23. 01. 2012, 23:09:01

Investice do rušení nezaměstnanosti je vyhazování peněz oknem....peníze by se měli tvořit prací, naopak to nefunguje...

Caducusangel

Caducusangel | 23. 01. 2012, 23:08:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> GVKB
se současnou mentalitou lidí není problém vytvořit pracovní místa. Problém je v tom, že by si jich nevážili, brali to jako nucenou práci a já nevím co ještě. Něco jiného je samozřejmě systém sociálních dávek, respektive podpora v nezaměstnanosti. V tom případě by se jistě vyplatilo vytvořit "veřejně prospěšná" pracovní místa a pokud uchazeč nebude schopen do řekněme 3 měsíců si práci obstarat sám (osobně bych tuto lhůtu úplně vymazal) bude dosazen na pracovní pozici adekvátní jeho schopnostem. Teď určitě uslyším, že inženýr přece nebude zametat ulice. Ale to není pravda. Kdo nechce, na pracák nemusí (já tam taky nejsem a hledám práci :-). Navíc tato pracovní místa se nemusí ze zásady rekrutovat z pozic, které nepotřebují kvalifikaci. Určitě by se našlo mnoho míst v administrativě (možná by úřednice viděli, jak se mají chovat), program pro polici (např. pomocné složky), zdravotnictví, nebo úplně obyčejné zpracování dat (za to se vyhazují peníze ve prospěch externích společností), atd...

uživatel eliminován | 23. 01. 2012, 23:05:55

Já bych je likvidoval zastřelením - to by vyšlo levněji...!2!

uživatel eliminován | 23. 01. 2012, 22:48:49

zdravej stat se zdrave rostouci ekonomikou tvori pracovni mista naprosto prirozene, neni nutny do toho zasahovat, bohuzel to je v realite dnesni Evropy naprosta utopie !1279!

Duff35

Duff35 | 23. 01. 2012, 22:44:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> ThePresence Jsem zbytečně vztahovačnej,ale já už jinej nebudu

uživatel eliminován | 23. 01. 2012, 22:38:53

> Duff35 On nechtěl pokecat, on do diskuzí skoro nikdy nereaguje. Jsem tu o dost dýl než ty a znám ho docela dobře. !638!

Ale jinej je, to jo. !2!

Duff35

Duff35 | 23. 01. 2012, 22:36:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> ThePresence No tak je jinej a chtěl pokecat a tys mu hned dal co proto.Stejně se to neřiká.

uživatel eliminován | 23. 01. 2012, 22:31:53

> Duff35 Tvoje? Nevím jakým mechanismem jsi přišel na to, že píšu o tobě, ale zklamu tě. Bylo to na zakladatele. !638!

Duff35

Duff35 | 23. 01. 2012, 22:30:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> ThePresence To jsem jenom chtěl říct,že nemusíš bejt hned krutej,když vstoupíš do diskuse,když si napsal,že pro moje diskuse neni na internetu místo.

uživatel eliminován | 23. 01. 2012, 22:22:23

> Duff35 Ne, myslím ty předměty a to teplíčko domova... co to znamená? Co tím chceš říct? !499!

Duff35

Duff35 | 23. 01. 2012, 22:20:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> ThePresence O tobě

uživatel eliminován | 23. 01. 2012, 22:15:19

> Duff35 O čem to píšeš? !499!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

investicehloupostpomocmístodostatekpřípadčlověknezaměstnanostprácelikvidacepeníze

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑