Diskuze a otázky - @Film podle knižní předlohy@

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 12:57:34 |

Myslíte si, že je možné, aby se někdo pustil do natočení filmů podle knižní předlohy, ikdyž ty filmy už natočeny byly? Např. Pán prstenů, Vinnetou, Poslední mohykán, Letopisy Narnie apod.?? Sice spousta z nich jsou nedotknutelný poklad v kinematografii, ale některé jsou brak a nemůžou knížce čichnout ani k zadku. Myslíte, že by do toho nějaký režisér šel? Třeba s tím, že překoná již natočené dílo? !1217!

reagovat

V diskuzi je 45 příspěvků a shlédlo ji 1348 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 10. 10. 2010, 12:48:15

> n.1_chaste
jako vystudovaný režisérce mi historii nemusíš popisovat
ale doba, kdy by se předvádění technických objevů už podle mě měla nabrat úplně jinou podobu, ještě s příchodem zvuku to tak nebylo, ale další posuny ve filmu byly vždy spojené se zkvalitněním už tak kvalitních snímků, nikdy se hlavní složky filmu nepodřizovaly jen technickéu pokroku a pokud se toto hodlá dělat, stějne jako když Lumiérové děsili lidi snímky z nádraží, pak jsem zklamaná lidstvem, které mělo být co se vnímání technických pokroků týče někde mnohem dál

DjHouse

DjHouse | 9. 10. 2010, 20:35:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak to je ale vcelku normální jev, například Pýcha a Předsudek nebo Velmi nebezpečné známosti (pravda, že ty uplně původní z ´54 jsem nikde nesehnal), ale co se týče filmu Pýcha a Předsudek tak tam asi vítězí verze z roku 2006 oproti šestihodinové původní, herecké výkony a jejich autentičnost mě opravdu fascinují...

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 20:29:55

Tss,čtyřicátý leta..umělecká kvalita se ztrácí vod té doby co se tomu přestalo řikat kimematograf..!2!

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 20:25:42

> lemounek
no v podstatě je...původně se předváděly filmy jen jako ukázka nejnovějšího vynálezu našeho drahého pana Edisona. Byla to vlastně pojízdná atrakce...a celkově se mi zdá, že se filmový průmysl vrací ke kořenům..začalo to co největší snahou šokovat-prvně novotou a následně různými filmovými prostředky jako montáží, kouzly Meliése atd...časem se obrátila více pozornost k příběhu...a dnes se vrací i do kvalitních scénářů faktor úžasu a šoku, který jako jediný v této zvláštní době dokáže naplnit kina..
Navíc i systém natáčení se třeba v Hollywoodu hodně vrací k praktikám osvědčeným za studiového systému ve 40.letech..
Tak jen nevím, jestli je to dáno poptávkou nebo si ten směr určují tvůrci sami..

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 19:54:20

Já myslím, že se všichni poserou,až jednou uvidí ve tři dé Na západní frontě klid..to byl hodně silnej film, a jeden z mála víc syrovej, než knižní předloha..to téma se dá popsat,ale proti tomu, jak se zákopama valí žlutozelenej plyn, a sem tam kdo má smůlu na horší masku to neustojí,to není nic..!898!

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 19:48:27

> n.1_chaste
jenže ona kinematografie neni na tomhle postavená....neděs mě ještě víc

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 18:49:47

> lemounek
taky nejsem zrovna 3D fanda...ale na druhou stranu když to vezmeš tak, že celá kinematografie je vlastně postavena na předvádění nejnovějších technických vychytávek, je to úplně přirozený vývoj..

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 18:25:16

> n.1_chaste
děsivá představa.....pravdou sice je, že jsou o lidech a prolidi a v podstatě se nedá najít téma, terý by ještě nebylo zpracovaný a posuzuje se hlavně o způsobu podání...ale předělávka do 3D mi připadá až moc drastická

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 18:18:41

souhlasím, remakeů budou jednou tuny. Už jen samotný fakt toho, že vývoj směřuje k točení 3D formátů napovídá, že všechny kdysi úspěšné trháky budou pravděpodobně dřív či později pro mladší publikum zatraktivněny novým kabátem digitálních efektů..

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 18:00:53

> ArtificialGod
to si nemyslím, jiné jeho filmy mám docela hodně ráda a nepřipadají mi takové....a podívej se na filmy z té doby, jso takové všechny...a Felini v nich byl králem

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 17:13:04

Možné to určitě je, otázka je, jestli to vhodné je, jéjé

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 17:02:44

> lemounek
To, ze je to dlouhy a ukecany neni dobou. :D To je Kubrick.. :o)
Dobra,beru ti i zlateho....

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 16:36:31

> ArtificialGod
hele filmy z téhle doby jsou dlouhé a hodně ukecané....mně se prostě nelíbila, a vem si klidně i zlatého, za tímhle si stojím

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 15:00:09

určitě ano !1133!

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 14:20:46

Jistě,že ano

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 14:06:21

Ano, takových filmů tu již bylo ))

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 14:02:44

> AlesekBB
Protoze je vic user-friendly. :D

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 14:01:09

a proč by ne...i když u těch velkonákladových filmů nevím nevím...

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 14:00:51

jasně že šel, vždyť se to už bezpočetně mnohokrát stalo...např...alenka v říši divů... viděla jsem min. tři ekranizace :)

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 14:00:27

třeba Beowulf má hodně filmových zpracování

AlesekBB

AlesekBB | 9. 10. 2010, 13:55:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> ArtificialGod
Jakto?!2!

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 13:51:39

> lemounek
Tsss :D Tak pak ti odebiram bludistaka.

Nejlepsi herec vsech dob Peter Sellers...OH MY GOD! :)
> AlesekBB
Nedivim se :)

AlesekBB

AlesekBB | 9. 10. 2010, 13:39:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> ArtificialGod
Mi se ta s Ironsem taky líbí!1077!

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 13:36:09

> ArtificialGod
mně se zas nelíbí ta od Kubricka

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 13:32:32

> lemounek
Lolita od Kubricka = <3
Ta druha adaptace je sh*t xD

BIKAROVA.16

BIKAROVA.16 | 9. 10. 2010, 13:31:48 | více příspěvků | napsat uživateli

!181!!160!!155!!818!

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 13:31:05

> lemounek
Přesně o tohle jde... existuje spousta klasických verzí - a pak příjde nějaký blbec a natočí to tak, že se DiCaprio ohání pistolí...

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 13:30:34

Pokud byla zfilmovaná verze úplnej odpad, horší už to nebude, ne? !1217!

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 13:27:23

třeba Lolita...to je taky takový příklad

uživatel eliminován | 9. 10. 2010, 13:27:05

samozřejmě, kolik existuje verzí Romea a Julie apod....

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

filmpředlohavinnetoukinematografiepánpokladprstenrežisérikdyžnarnieknížkamohykánspoustanatočenízadekdílobrakletopis

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑