Diskuze a otázky - Důvěřovat a prověřovat...ale hezky potichoučku,nenápadně...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 08:57:42 |

Myslíte se,že je normální ve vztahu,že jeden druhého prověřuje a špehuje v tom smyslu kde je,s kým je a pod.,ale tak,aby o tom ten prověřovaný nevěděl ? Ve fungujícím vztahu si myslím,že je to pěkně hnusný vůči tomu druhýmu!!!!

reagovat

V diskuzi je 46 příspěvků a shlédlo ji 1179 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

TomasGeralt

TomasGeralt | 3. 07. 2008, 23:48:49 | více příspěvků | napsat uživateli

!1!!1!zajímavá diskuse a hodně dobrých názorů !5! Můj názor je ten že špehování, prověřování ...atd. rozhodně ne. Ukazuje to pouze nedostatek důvěry a sebevědomí. Často lze poznat že je něco špatně už z chování partnera, obecně bych řekl, že lidé hledají v nevěře něco co jim ve vztahu chybí ... jinak si nedovedu vysvětlit proč to dělají. Nevěra je až poslední etapou chybění něčeho ve vztahu, pokud tedy uvažujeme o dlouhodobém vztahu.!54! Ideální stav je když mají o vztah stejný zájem oba, nebo pokud si dokáže jeden z nich udržet dostatečný zájem partnera a být tím rozumějším aby si uvědomil co má !5!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 12:13:36

facetoface11
děkuji za kompliment!1342!
Také by se mi lépe žilo, kdybych narazil na stejně smýšlející lidi...a možná i ženu která by ten život žila jinak než většinová společnost...ale člověk musí být rád za to málo co má!5!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 11:41:22

> Delick
Naprosto souhlasím s tvým názorem!1391! Je vidět,že to máš v hlavě i v srdci správně srovnaný,kéž by bylo takových lidiček na tomhle světě mnohem mnohem víííc,to by se nám krásně žilo !27!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:51:54

souhlasím !466!!682!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:08:10

giac
Tak nějak ..nikdy jsme neměl potřebu ve svých vztazích hledat náhrady a podvádět..za svůj život jsme to nikdy neudělal...tím něříkám že jsme svatý člověk..ale vždy jsme byl rád za to co mám (prostě srdcová záležitost) dnes ale v zásadě vím že mnozí lidé si ani tu náklonost a vztah nezaslouží.nebot jeden dává druhý bere a jak je s tím nakládáno všichni víme...jeden to bere opravdu vší silou a druhý? ten se veze..další parta lidí ti do tvého partnera dělá...prostě neustálý koloběh...žena neumí jinému do očí říct "táhni magore,protože to zkrátka neumí a pak se diví že otravuje,ale neotravuje jenom jí ale třeba i mě" narušovaní harmonických spojení druhými je nejčastější jev tzv. "budu o ní bojovat -i kdžy je zadaná" to hraničí z nepříčetností a s neschopností se porvat s prohrou...co uděláš ty jinému vrátí se tobě nazpět po určitém čase...je tedy vidno že musíme hledat ty co mají naprosto jasno v tom co je to vztah a jak se chovat i ktěm co patřičně do něj chtějí mermomocí vztoupit za každou cenu

praetorian7

praetorian7 | 25. 06. 2008, 10:07:20 | více příspěvků | napsat uživateli

žárlivost je jen nedostatek sebevědomí..... amen !5!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:06:58

!486! no dělala jsem si srandu a on měl málem infarkt!177!!177!!177!

praetorian7

praetorian7 | 25. 06. 2008, 10:06:43 | více příspěvků | napsat uživateli

tak to jsi Vando tedy objevila Ameriku.... !2! To je snad nadavšechno jasný, že ve fungujícím vztahu nic takového není zapotřebí

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:04:38

.............ve fungujícím vztahu..........je nešpehování se a neprověřování se..........důkazem vzájemné důvěry, což je základ každýho fungujícího vztahu.......

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:04:16

Mně se třeba stalo, že mně tady manžel psal jako anonym!670! a myslím,že se mu to nevyplatilo!177!!177!!177!

ExCcLuSiV

ExCcLuSiV | 25. 06. 2008, 10:04:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Já si teda myslím, že by se rozhodně špehovat neměli nooo!1352!

sharinka1

sharinka1 | 25. 06. 2008, 10:03:35 | více příspěvků | napsat uživateli

pokud nevěřím, tak s tím člověkem nemá smysl být... a takhle se ponižovat, to opravdu ne...!1075!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:03:16

je to hlavne trapny:D

Aktixe

Aktixe | 25. 06. 2008, 10:03:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Ja ti ani nevim !788!

kissterka

kissterka | 25. 06. 2008, 10:02:56 | více příspěvků | napsat uživateli

z důvodů že sem žarlivá jako prase....radši mčim!1190!

thevalheru

thevalheru | 25. 06. 2008, 10:02:27 | více příspěvků | napsat uživateli

nasrat

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:02:22

další pravdou a to neodvratitelnou je fakt..že mnozí lidé pojímají název "kamarád" místo milenec...pak tedy víte že každý jeho/jí kamarád je potenciální soupeř..nebot stačí že ho má rád/a a je schopný/a se s druhým člověkem vyspat...utvrzuje to pak slovy ,vždyt ho/jí ale znám o nic nejde ...prostě jedonduché priority..které ve vztahu musí být odpbourány nebot nakonec zjistíte,že vlastně nemá kamarády ale bývalé milence/ky...to je dnešní problém..každý s každým...a s toho pramění nedůvěra.Další taková krásná věc jsou již zmínění kamarádi (kamarádství je naivní systém!sám se o tom přesvědčuji každým dnem)...takže ano lidé jsou jako zvěř.nezastaví se nad ničím a nikým a nespoléhejte na to že někoho znáte a jste přátelé..máte pěknou ženu/muže? jistě nemyslete si že by si ten váš známí/á nedala říct...hormony jsou hlavní tahoun..takže sic nehlídat ale mít otevřené oči alespon ve smyslu toho , kdo si hraje na partáka;)..kdyby lidé alespon dodržovali jednoduchá pravidla slušnosti..pak by svět mohl být alespon co se týká vztahu daleko jednodušší...(dělání do zadaných,kamarádi do tvého partnera atd atd)

Werush.88

Werush.88 | 25. 06. 2008, 10:02:11 | více příspěvků | napsat uživateli

já bych to snad radši ani vědět nechtěla....v případě že by mě podváděl by mě asi kleplo!31!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:01:43

Delick..napsal jsi to hezky... já, když miluju, tak mě ani nenapadne se dívat po jiných...!900!..ani dávat záminky...to, že holky pak ty záminky vidí i ve věcech, ve kterých by je vidět neměly, je jiná věc...

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:01:21

zjistit to, že to můj kluk dělá, byla bych naštvaná...!906!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:01:21

Asi bych to začla praktikovat až když bych měla nějaký pochybnosti!780!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 10:01:14

!599!Mně se to tedy taky nezdá, myslím, že každý potřebuje nějakou tu svobodu, aby mohl volně dýchat !1324!!1324!!1324!!764!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 09:59:42

Pokud člověk svému partnerovi důvěřuje, tak to nemá zapotřebí...ale já jsem strašně podezřívavá a nedůvěřivá...tak občas lehce něco prověřím !1115!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 09:59:15

joo je to spatny.. ale myslim ze casem, ne porad.aleprilezitostne neoc vypatrat neni na skkodu :D

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 09:58:31

no... azse záleží... určitě by mi to občas vrtalo halvou.. ale envim nevim !1273!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 09:58:02

> Eremita
Tohle je docela dobry napad..
!585!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 09:56:57

http://www.dokonalezeny.cz/partner-3866

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 09:54:23

no zamozřejmě je to špatné!...myslím že do vztahu bychom měli jít až po nějaké době poznávací...kdy alespon víme o tom člověku své..nejdeme respektivě do někoho koho neznáme a doufáme že ho poznáme až ve vztahu..takové vztahy povětšinou s sebou přinesou komplikace,protože neznáme určité věci...špehování ale dělá stále dost lidí...je to uzpůsobeno tím že máme třeba hezkého partnera o kterém víme že je dost přitažlivý i k okolí..ale já říkám, že když mě někdo bude chtít podvést tak to udělá i když ho budu hlídat nebo ne..vztah není o hlídání..musí tam existovat osobní svoboda a hlavně tolerance a důvěra..stejně tak by se oba ve vztahu měli chovat tak, aby druhému nedávali pocit toho že mě hlídat musí!jisté je že můžeme svého partnera ve společnosti prověřovat jak se chová od určitými návali lidí,alkoholu a jak si vede když se ho snaží někteří lidé oblafnout..jde o určité vychovávání se...dejme si najevo že se k sobě hodíme a nebudeme muset myslet na to že hledá někde něco co já jí nedokáži dát...chyba vztahu je v komunikaci a pak v tom, že lidé neví co chtějí..pokud by byli už v nějakém věku a stádiu vývoje,kde by opravdu chtěli mít už svoje jisté a byli by rádi za toho druhého =>vybírání partnera...pak se do vztahu položí vší silou a bude ten vztah přirozený a harmonický...chyba spočívá v lidech a jejich neuprosných zásadách cokoliv měnít a tvrdit..miluj mě takového jaký jsem i když víme že to chování hraničí s tím vztahem a narušuje jeho integritu...UF!2!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 09:48:44

Já to udělala jednou a to co jsem zjistila se mi nelíbilo...Už znovu prověřovat nechci....Proto musím asi partnera volit lépe......!1268!

uživatel eliminován | 25. 06. 2008, 09:42:52

bohuzel spousta lidi ma ten pocit, ze tim ze s nekym zacnou chodit tak se dotycny stava jejich majetkem a tedy maj plne pravo si ho zacit predelavat k obrazu svemu a jeho dosavadni zivot a zvyky mu zakazat pokud to neni v souladu s citenim nove majitelky....to je cela ta tragedie

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vztahsmysldruhýmu

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑