Diskuze a otázky - DŮKAZ, ŽE VĚDOMÍ TVOŘÍ REALITU: VÍTEJTE V MATRIXU
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 36 příspěvků a shlédlo ji 1097 uživatelů .
imetcon | 31. 07. 2015, 22:54:28 | více příspěvků | napsat uživateli
> radegast321
//kvantová mechanika je blud? :D vše v článku jsou celkem známé věci
Problém je, že ty "celkem známé věci" tvoří jen 1/3 článku.
Ta druhá třetina jsou věci, kterým tenkrát moc nerozuměli, ale kterým dnes už rozumíme, nebo je minimálně jisté, že tak to není.
A poslední třetina jsou absolutní blbosti, jež nemají s fyzikou nic společného a jsou nejspíš osobní kreativitou autora.
Celý článek vykazuje manipulativní, spíše náboženský charakter - zkrátka oblbování lidí. Což se v tvém případě evidentně podařilo !20!
uživatel eliminován | 30. 07. 2015, 17:29:33
neboj ty ostatní "překlepy" a "nedoklepy" ignoruji, protože nejsou k věci.
EL.pH | 30. 07. 2015, 17:21:54 | více příspěvků | napsat uživateli
To je přesně to, co jsem měl na mysli. !54!
uživatel eliminován | 30. 07. 2015, 17:20:07
máš pravdu znak pro rovná se tam nemá co dělat. měl tam být pro totožné!5! ale pro tentokrát ti to bude odpuštěno.
EL.pH | 30. 07. 2015, 17:15:41 | více příspěvků | napsat uživateli
A taky to bylo s ošklivým překlepem. !24!
uživatel eliminován | 30. 07. 2015, 17:14:28
> EL.pH
to bylo sice nevěcné a hnusné, ale pobavilo !2!
EL.pH | 30. 07. 2015, 16:18:59 | více příspěvků | napsat uživateli
> Ve skutečnosti to bude tak že nevíme o světě o mnoho víc než mravenci
Pokud [my] = radegast321, pak samozeřjmě ano. !1!
radegast321 | 30. 07. 2015, 14:04:57 | více příspěvků | napsat uživateli
nejsem takový egoista abych byl přesvědčený že víme aspoň 1% o všem existujícím.proto to přirovnání.s tou vírou tvrdíš že se s tím často nesetkáváš.tudíš připouštíš že i komunista může věřit v boha.to že je někdo komunista neznamená že musí být ateista.
uživatel eliminován | 30. 07. 2015, 06:53:39
co tam má dělat to slovo skoro? ta věta moc takto smysl nedává. nevím, kolik toho vědí o světě mravenci, ale pokud toho nevíme o světě více než oni tak předpokládám, že ty asi využíváš poznání světa jejich a ne lidí. je to tak? a pokud ne tak proč?
já netvrdím, že komunista bude ateista. zkus si ještě jednou přečíst, co jsem přečetl. jen říkám, že se s tím často nesetkávám.
uživatel eliminován | 30. 07. 2015, 06:49:53
co je "klasika"? a zvládeš se pokoušet o argumentaci bez urážek?a zvládneš argumentovat?
radegast321 | 29. 07. 2015, 23:32:02 | více příspěvků | napsat uživateli
> GiulioAntonioSantori nevím proč tě to překvapilo.nemůžeš předpokládat že každý komu se líbí myšlenky komunismu bude ateista.
radegast321 | 29. 07. 2015, 23:11:57 | více příspěvků | napsat uživateli
Bylo by naivní myslet si že víme o světě skoro všechno.Bylo by to stejně sebestředné jako když se tvrdilo že země je střed vesmíru.Ve skutečnosti to bude tak že nevíme o světě o mnoho víc než mravenci.Absence důkazů o něčem(např. posmrtném životě) se nerovná jeho neexistenci.
muz.s.vlasy | 29. 07. 2015, 22:53:52 | více příspěvků | napsat uživateli
> GiulioAntonioSantori
To je klasika, jestli to neznáš, tak jsi hňup.
uživatel eliminován | 29. 07. 2015, 22:46:50
další pokus o vtip? no jinak bych řekl, že mnoho vědců (fyziků) z pohledu své věrouky ví o vesmíru více než já. a hádám, že i než ty. tedy bavím se o stochasticitě a schopnosti na základě poznání předpovídat možnost výskytu určitých jevů.
muz.s.vlasy | 29. 07. 2015, 22:44:14 | více příspěvků | napsat uživateli
> GiulioAntonioSantori
O vzniku vesmíru víme stejně my i vědci, všichni vědí prd.
A tohle je důležitý si uvědomit:
Předně je potřeba si v souvislosti s paralelními vesmíry uvědomit, uvádí Průvodce, že nejsou paralelní. Dále je důležité si uvědomit, že to v přesném slova smyslu nejsou vesmíry, ale nejlepší bude, když se budete snažit si toto uvědomit až trochu později, až si uvědomíte, že všechno, co jste si až do této chvíle uvědomili, je nepravdivé. Důvodem, proč to nejsou vesmíry, je to, že žádný konkrétní vesmír vlastně neexistuje jako takový, jako jedna věc, ale je to způsob, jakým pohlížíme na to, čemu se odborně říká NVM, neboli 'Naprostý a všeobecný mišmaš'. Naprostý a všeobecný mišmaš také ve skutečnosti neexistuje. Je to prostý součet všech rozdílných náhledů na něj, které by se vyskytly, kdyby existoval.
uživatel eliminován | 29. 07. 2015, 22:40:58
to je pokus o to být vtipný nebo o vytvoření zdání odbornosti?
EL.pH | 29. 07. 2015, 22:40:15 | více příspěvků | napsat uživateli
Taky se nedá popřít, že celý svět řidí velký neviditelný růžový vorvaň, který má permanentní kocovinu po pití Okeny.
muz.s.vlasy | 29. 07. 2015, 22:39:40 | více příspěvků | napsat uživateli
A ještě musím nakrmit Schrodingerovu kočku.
uživatel eliminován | 29. 07. 2015, 22:39:39
teorie strun nic neríká. bo neumí mluvit
ano, to o čem píšeš tomu se říká náboženství. .
uživatel eliminován | 29. 07. 2015, 22:38:12
jo jinak, sice nejsem fyzik, ale z určitého pohledu je opravdu kvantová mechanika blud. vzhledem k závěrům, které nabízí. tedy s ohledem k tomu jak jí fyzikové zatím moc nerozumí. a to jsem to asi ještě hodně přehnal.
muz.s.vlasy | 29. 07. 2015, 22:37:27 | více příspěvků | napsat uživateli
> GiulioAntonioSantori
To píšeš stejný kraviny jako on. Lidi jednak vědí prd jak je co starý a hlavně co tu bylo předtím, třeba vesmír vznikl a zaníkl biliónkrát, to tuším říká teorie strun.
A jednak třeba může existovat vědomí bez člověka, třeba jo, třeba ne, ale popřít se to nedá.
uživatel eliminován | 29. 07. 2015, 22:35:05
tak to pak musíš věřit i v boha. no, to bych nečekal od komunisty.ne že by to bylo vylučitelné, ale často se s tím nesetkávám.
radegast321 | 29. 07. 2015, 21:59:25 | více příspěvků | napsat uživateli
celý svět mohl být vytvořen před hodinou spolu s našimi vzpomínkami :-)
uživatel eliminován | 29. 07. 2015, 21:44:22
slyšel jsi někdy o tzv. "falzifikaci"?
jo, hele pokud vědomí vytvořilo realitu (vesmír), tak jak je možné, že vesmír, je starý cca 13,1 mld. let a člověk (země) existuje méně než 5 mld. let?
radegast321 | 29. 07. 2015, 20:19:20 | více příspěvků | napsat uživateli
kvantová mechanika je blud? :D vše v článku jsou celkem známé věci
EL.pH | 29. 07. 2015, 19:48:27 | více příspěvků | napsat uživateli
> takže to nemůžete popřít
!1358!!1358!!1358!
.eXe. | 29. 07. 2015, 19:30:21 | více příspěvků | napsat uživateli
> radegast321
My tu máme ty tvoje bludy popírat? Aha
radegast321 | 29. 07. 2015, 00:34:39 | více příspěvků | napsat uživateli
takže to nemůžete popřít :-)
radegast321 | 28. 07. 2015, 08:38:06 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Umí vědomí vytvořit materiální svět? Předtím než si na tuto otázku odpovíme, musíme se podívat na to, z čeho se materiální svět skutečně skládá. "Realita" není tvořena jen fyzickými částečkami. Molekuly se skládají z atomů a atomy ze subatomických částiček - protonů a elektronů - které jsou z 99,99% prázdným prostorem a elektrickými otáčkami.
Více zde: http://evoluce5d.webnode.cz/news/dukaz-ze-vedomi-tvori-realitu-vitejte-v-matrixu/
reagovat