Diskuze a otázky - ! DOPRAVA nebo DOLEVA ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 27. 02. 2006, 01:39:44 |

Nebo snad rovně? Kudy se dát? To je na každém z nás.

(pro ty, co nevědí o co jde: http://volby.kategorie.cz/ )

reagovat

Koho budete volit ?

V anketě hlasovalo celkem 139 uživatelů

V diskuzi je 354 příspěvků a shlédlo ji 1388 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 06. 2008, 20:05:58

Tak nevím...podle mě se tahle diskuze mohla klidně jmenovat Doprava nebo doprava?....Je to zřejmé už podle toho odkazu, který tvůrce diskuze uvedl. Mám pocit, že stránku volby. kategorie tvořili na Jánském vršku (sídlo ODS). Tolik nesmyslů, lží, polopravd jsem už opravdu dlouho nečetl. A vše je zakončeno nic neříkajícím grafem o státním dluhu (který vůbec nereflektuje sanace bank, nutnost privatizací, státních dotací, pobídek atd. po Klausově nicnedělání v 90. letech) a stupidní povídkou o panu Lenivém a Snaživém, která glorifikuje podnikatele a ze zaměstnanců dělá líné povaleče. A přitom je tolik případů, které dokumentují daňové podvody, tzv. schwarzsystém, zaměstnávání načerno atd ze strany podnikatelů.....A jestli si ještě dnes někdo myslí, že volit ODS znamená volit ekonomický růst a prosperitu země, tak je podle mě debil. Protože už nám podruhé ukázali, co "umí".

uživatel eliminován | 14. 06. 2008, 10:53:35

do prdele xD !1396!

Power-mind

Power-mind | 14. 06. 2008, 10:50:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Maš uplnou pravdu v tom že lidi furt říkaj za komunistů nám bylo líp ale málo kdo si řekne by nám mohlo byt i líp než dnes. Jak to bylo ve slunce seno s tim že se máme líp ??? a končilo to --
kdyt si to říkal předsedo

Power-mind

Power-mind | 14. 06. 2008, 10:45:52 | více příspěvků | napsat uživateli

jo už chápu to s tou historii sorac sem nepochopil že píšeš o komuších

uživatel eliminován | 14. 06. 2008, 10:31:28

Diskuze je dozajista nutná a potřebná na každé téma ... jinak by zde vznikl směr, kde je všem všechno fuk a tak jak to je teď, to je úúúrčitě nejlepšííí ... nic proti KSČ a XX promarněným letům, ze kterých se musíme vyhrabat MY .... my, nebo-li ti, kteří jsou o 1-2 generace za vámi ... děkujeme !1424!

Power-mind

Power-mind | 14. 06. 2008, 09:45:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Vždycky bude nějaký starší podobný názor, třeba jako je ten tvuj. Není špatné se k němu vrátit ale chybou zastavit se u něho a nerozvíjet ho. Musí se diskutovat , protože diskuze je od toho, aby se věcně argumentovalo, snažilo se přesvědčit druhou stranu o svém názoru a ujasňit si přitom názor vlastní. !1010!

uživatel eliminován | 13. 06. 2008, 19:15:50

Většina lidí si v hlavě stále opakuje : "Nepoučíme-li se z historie, doplatíme na to v budoucnosti" atp. Já tvrdím, že hrabat v historii a používat něčí rčení a výroky, je absolutně k ničemu. I blbá fyzika ... řídit se vzorci a něčím, co řekl druhý ...PROČ ? To může jedině a pouze ten, který světu v praxi nic nepřinese a výsledek je pak takový, že radost do života ve většině případů nepřinese ani sobě samému. Je mi takových lidí líto ... na druhou stranu se zde nesnažím prosadit nějaký "new směr" resp. nějaký směr napodobovat atp. , ale jelikož mi přijde svět strašně primitivní a to i při abnormální "buzeraci" ze strany státu/eu atp. ... proklouzávám velice hladce a věřte nebo ne, vše je pouze a jen mou prací !5!

Power-mind

Power-mind | 13. 06. 2008, 10:51:50 | více příspěvků | napsat uživateli

východisko je v anarchokapitalismu
!1010!
http://cs.wikipedia.org/wiki/Anarchokapitalismus

Power-mind

Power-mind | 13. 06. 2008, 10:49:12 | více příspěvků | napsat uživateli

R. J. Rummel uvádí, že jen v období mezi lety 1900-1987 pozabíjely státy asi 170 milionů (!!!) svých vlastních obyvatel, nemluvě o cca dalších 40 milionech mrtvých, kteří zahynuly ve válkách, které mezi sebou státy v minulém století vedly. Patrně namítnete, že se jedná o oběti ohavných ideologií jako komunismus, nacismus nebo fašismus. Nebo že se jedná o problém konkrétních národů jako jsou Němci, Číňané, Rusové či Japonci. Problém je v tom, že vedle uvedených národů vraždily ve velkém i vlády kambodžské, turecké, španělské, vietnamské, pákistánské, srbské, britské (v to počítám mj. i vzteklé spojenecké rovnání německých měst se zemí), chorvatské, mexické, indonéské, ugandské, súdánské, nigerijské a mnohé další, česko(slovensko)u nevyjímaje. Společný etnický rys nevidět. Přičemž se jednalo o vlády nacionalistické, kmenové, fašistické, komunistické, socialistické jakož i mnohé jiné (viz Slovenský štát a jeho genocida vlastního židovského obyvatelstva) a dokonce i vlády, u kterých bychom jen těžko hledali nějakou jasnou ideologii. Vlády, které se dostaly k moci pučem, volební fraškou i zcela svobodnými volbami. Jediný společným rysem všech těchto zvěrstev bylo to, že je prováděla vláda, tedy stát.

Power-mind

Power-mind | 13. 06. 2008, 10:35:21 | více příspěvků | napsat uživateli

takže obrácenej system solidarity - absolutní egoismus jako teorie evoluce taky sem o tom něco četl
„sobecký gen“
Za důsledného solipsistu se někdy pokládá německý myslitel Max Stirner, který v knize Der Einzige und sein Eigentum („Jedinec a jeho vlastnictví“ z roku 1845) zastává radikální egoismus: „Nic mi nestojí nade mnou“. Pro Stirnera to ale není solipsismus, protože právo na egoismus každému přiznává, nýbrž odmítnutí každé vnější autority, včetně zvnitřněného „nad-já“ (superego).

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 20:07:06

Ono samotné to "dopracovat se" k té práci není lehké ... jen stačí umět, věřit, si a stát si za tim. Paradoxně taky na nikoho jiného nehledět, protože každý jedinec je pro druhého konkurent ... ale takhle to chodí a chodilo vždycky. Pokud si tohle člověk uvědomí a nebude hned lést druhému do zadku, pak to jde krááásně !5!

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 18:42:00

No sekturek, pochybuji že ten kdo vydělává 150 tisíc se živí těžkou prací. Je přímá úměra čim vyšší plat tím méně práce a odpovědnosti a naopak.

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 18:38:58

ps zmrd_543 : řekni mi rozumný a pádný důvod, proč by si lidé s platem 150 tis a těžkou prací měli být rovni s někým, kdo pobírá sociální dávky a obírá tenhle stát o největší prachy ? Pak už je totiž jedno, jestli má člověk 10 nebo 20 - peníze totiž nejsou zadarmo a když je člověk mám (a celkově NA TO MÁ) , proč by měl být stejný jako někdo, kdo na "to" prostě NEMÁ ??? Fakt si představuješ svět moc ideálně, nicméně zadarmo ti nikdo nic nedá ... do života ti sice nevidím, ale z praxe ve svých 21 letech vím, že pokud člověk zamaká, může s radostí pobírat tolik, kolik jen snem většiny v našem státě .... škoda, že to končí u toho snu a s balíčkem čupsů v křesle u televize, která je navíc "stráááášně drahááá" ....

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 18:35:46

2 zmrd_543 : Je ti přes 30 , odstěhuj se, bude ti líp, dej přednost nám mladým ... my si velice rádi uděláme "vlastní" dokonalá stát a zkusíme dohnat a zdokonalit to, co generace před námi a obpřednámi pos*ala .... ale když nám nedáte šanci a na každý návrh řeknete NE - pak jděte víte kam !5!

Power-mind

Power-mind | 12. 06. 2008, 15:07:28 | více příspěvků | napsat uživateli

doktor zloun je doktor zloun !16!

Power-mind

Power-mind | 12. 06. 2008, 15:06:50 | více příspěvků | napsat uživateli

http://fotoalba.centrum.cz/~$9421050~8cb74731bdb0b9865f761fff35f51b32/original.php?pid=11769235&psize=2

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 13:22:59

Kdo volí ODS, je debil, škodí sám sobě i celému národu, je to strana zlodějů a podvodníků.
Přeju jí politický krach.

Přirozené je být nalevo. KSČM šanci nemá, jediná rozumná volba občana, který se chce mít lépe než dnes, myslí i na druhé, a nechce zvyšovat třídní rozdíly a ničit střední vrstvu (cíl ODS je zničit střední vrstvu a udělat dramatický společenský rozdíl mezi třídou bohatých a chudých.)

Největší zmrdi české politiky - Topolánek, Julínek a ten jeho Trpaslík (Cikrt)

Power-mind

Power-mind | 12. 06. 2008, 13:18:59 | více příspěvků | napsat uživateli

sekturek: brát je jen jako nepřátele. I kdyby slibovali hory doly. Všechno je to jen lež a klam

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 12:45:47

dozadu

zuzula1

zuzula1 | 12. 06. 2008, 12:43:41 | více příspěvků | napsat uživateli

NIKAM!1228!

uživatel eliminován | 12. 06. 2008, 12:39:27

Být protipolitickej je sice pěkné ...ale k čemu nám to je ? Jako jedinec ve světě dokážeš ve většině případů velké kulové (to nemířím na tebe, ale jako na všechny na světě) !5!

Power-mind

Power-mind | 12. 06. 2008, 00:05:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Nebýt ani levej ani pravej ani nečinej apolitik ale vždy být protipolitickej a vyzbrojenej

uživatel eliminován | 30. 05. 2008, 12:39:42

cocik : Vystihnul jsi to dobře.!1256! Mám podobný náhled na věc.

nzovv

nzovv | 29. 05. 2008, 11:04:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Bez znacneho omezeni svobody jedince nelze takovou utopii, jako je komunismus, udrzet v chodu. !663!

uživatel eliminován | 29. 05. 2008, 10:52:24

ano, dle myho nazoru jsi nebezpecne naivni mlady ucho a doufam, ze z toho jednou vyrostes ... misto adorovani komunistu radsi zacni poradne makat, aby ses mel lip nez lidi na tom "zapade" (a ver mi, ze to jde)

uživatel eliminován | 29. 05. 2008, 10:35:53

jo, kazdej na to ma asi jinej nazor... tobe je asi zas u zadku, ze misto tatry se tu vyráběj korejsky kie, zakazali nam vyrabet cukr, bo z toho mame vic penez nez oni, buzerace vo tom jak se maj uskldnovat sejry, nebo ze ve slabikarich pro cesky deti se pisou nemecky jmena, ze skodovka je ted uz nemecka fabrika a ze uran si na nasem uzemi budou tezit kanadani a my z toho budem mit houby, ze vedle cesky vlajky musi viset vlajka unie,l a ze sengen vlastne plati jen pro ostatni, ale cechy budou furt na hranicich sikanovat, ze si postavime elektrarnu (i kdyz atomovou) a rakusaci protestujou ze ji maj moc blizko hranic, i kdyz tu v nemecku maj jeste bliz. je ti asi putna ze si s nama celej zapad akoratž vytira prdel, bo my jsme jen ty vovce, co 41 let poslouchaly rusaky, tag proc bychom zas pro zmenu neposlouchali ,,sjednocenou evropu''... vsichni v unii ze si maj bejt rovny... holt qale nekdo bude vzdycky rovnejsi. poslechnyi si nekdy nazory komunistu ve snemovne, a poslechni si nazory modrejch... nevim jestli je lepsi vsechno zpoplatnit... platit jak debil a mít houby... je to ale putna, ja jsem podle tebe asi jen stuúpidni malej kluk, co si svuj nazor vycucal z prstu a nevi co se deje, je hezky mit averzi na komunismus a vzdycky kdyz se o nem zacne, tag mit pred ocima jen srp a kladivo na ruy vlajce a chlapka na tanku se samopalem v ruce. rikam, melo to svy mouchy, ale melo to svy vyhody, a tech vyhod se po revoluci melo vyuzit, abychom se na tu zapadni uroven teda dostali!735!

uživatel eliminován | 29. 05. 2008, 10:21:21

sorry, ale myslim si, ze nejnebezpecnejsi jsou prave lidi jako ty, co verej tomu, ze za komunismu to bylo super, protoze "nezamestnanost nebyla" a "dluh nebyl" a ze to "potvrzovali britove" ... je ti u zadku, ze byla pracovni povinnost, takze se skoro vsude makalo jenom naoko (kdo nemel stempl zamestnavatele/skoly v obcance, ten vyfasoval flastr za prizivnictvi), je ti u zadku, ze jsme byli v haji s rezervama konvertibilni meny a delali zbozi, ktery se sice prodavalo skvele v mongolsku a rumunsku, ale na zapade se mu kazdej smal a nechtel ho ani zadarmo ... pral bych ti zazit dvouletou ZVS a par odmitnutejch zadosti o devizovej prislib, abys prisel na jiny myslenky

uživatel eliminován | 29. 05. 2008, 10:16:59

to mas recht, nemuzu vedet co tu bylo... ty dneska uz rozmlaceny fabriky, a ty rozkradeny druzsta kolem kterech chodim jsou asi jenom iluze, naka fatamorgana moji predstavy, co?!2! kdyz uz tag alespon cisla mluvej za vsechno... nemyslim ty co se tykali usacti obyvatelstva pri volbach, ale treba ohledne statniho dluhu, nebo zamestnanosti... uvedom si, ze tohle potvrzovali britove... ten statni dluh a trba tu zamestnanost. to je celkem renomovanej narod, aby se tomu dalo verit, ne? ze dluh nebyl a nezamestnanost minimalni... oproti tomu co je dneska. melo to svy pro i proti...!1424!

uživatel eliminován | 29. 05. 2008, 10:16:00

to mas recht, nemuzu vedet co tu bylo... ty dneska uz rozmlaceny fabriky, a ty rozkradeny druzsta kolem kterech chodim jsou asi jenom iluze, naka fatamorgana moji predstavy, co?!2! kdyz uz tag alespon cisla mluvej za vsechno... nemyslim ty co se tykali usacti obyvatelstva pri volbach, ale treba ohledne statniho dluhu, nebo zamestnanosti... uvedom si, ze tohle potvrzovali britove... ten statni dluh a trba tu zamestnanost. to je celkem renomovanej narod, aby se tomu dalo verit, ne? ze dluh nebyl a nezamestnanost minimalni... oproti tomu co je dneska. melo to svy pro i proti...!1424!

uživatel eliminován | 29. 05. 2008, 09:54:36

jak muze minulej rezim srovnavat a komentovat nekdo, kdo se narodil ani ne rok pred revoluci? vis uplny hovno o tom, jak moc to tady bylo v haji a nikdy jsi si zivot v komunismu nevyzkousel ... a to jediny te trochu omlouva za to, ze tem soucasnejm komunistickejm blabolum veris

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dopravaroveň

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑