Diskuze a otázky - Doporucte dobry anime film,nebo serial
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 98 příspěvků a shlédlo ji 5016 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
cokki | 18. 04. 2013, 14:13:35 | více příspěvků | napsat uživateli
Elfen Lied, NANA, Hellsing... podle mě nejlepší animečka !1344!
AnimeFanatik | 18. 04. 2013, 14:03:06 | více příspěvků | napsat uživateli
Zde jsou nejlepší anime co jsem kdy viděl:Sword art online,Fairy tail,Naruto,Bleach,Elfen Lied,Soul Eater,Death note nejlepší anime ve stylu komedie Love Hina pak Full Metal Panic,Blood + a pak Naruto no :D
bulky47 | 27. 12. 2008, 18:26:53 | více příspěvků | napsat uživateli
claymore je fajn .. samuraj champloo good... ergo proxy... elfen lied je medczi najlepšímy .. dragon ball... yuu yuu hakusho... ful lmetal panic... death note je najlepšie :) super anime je velalen si nespomeniem . všetky su na download na bulkyfun.omgforum.net !12!
uživatel eliminován | 11. 10. 2008, 22:40:17
Jo a ještě mě teď napadlo bo to aktuálně sjíždím "Beck: Mongolian Chop Squad". Je to míň známá věc, ale naprosto dokonalá. Na ČSFD to má 93% ..české titulky už jsou z části hotové.
Jo a neviděl jsem tu zmínku o (občas trošku infantilním) "Full Metal Panic!"
uživatel eliminován | 9. 10. 2008, 15:52:29
A co třeba Dobrodruzi z vesmíru (Uchuusen Sagittarius)? Na to vzpomínám coby puberťák když to ještě dávali na OK3 s písničkami Zagorové a Gotta !102! "Profesorko Annoooo!!!" !102!!102! Bych to chtel někdy vidět znovu...ale je to nesehnatelné !287!
uživatel eliminován | 5. 09. 2008, 17:34:53
1.Elfen Lied
2.Death Note
3.Bleach Mno a Naruto taky ujde!1034!
uživatel eliminován | 3. 09. 2008, 23:07:07
Ranma 1/2 ja vim ze je uz starsi ale porad klasika a podle me i lepsi nez vetsina tech znamych z animaxu. dragon ball, oh my goddess, shool days lidicky je jich spousta staci jenhledat a koukat !2!
uživatel eliminován | 28. 07. 2008, 21:44:31
shonen ai: Loveless,Sukysio,Gravitation,Junjou Romantica a spousta dalsich,doporucuju stranku www.animea.net,najdete tu vse co se vam zlibi a nejen shonen ai:-)ze serialu kultovni fullmetal alchemist,urcite doporucim fate /stay night pro milovniky fantasy, blood+,vampire knight,black cat,zero no tsukaima, hellsing atd atd:-)
Mar-yeah | 11. 05. 2008, 18:39:22 | více příspěvků | napsat uživateli
Doporučíte mi někdo nějaký shonen-ai? A něco podobného Death note? !1!
Mar-yeah | 11. 05. 2008, 18:32:20 | více příspěvků | napsat uživateli
Doporučíte mi někdo nějaký shonen-ai? A něco podobného Death note? !1!
silvik008 | 11. 04. 2008, 19:04:35 | více příspěvků | napsat uživateli
Nejlepší jsou elfen lied a death note..ty mě zaujaly !1237! a pak ještě klasika Naruto !1199!
skiline17 | 3. 02. 2008, 21:12:08 | více příspěvků | napsat uživateli
mind game jj uz stahuju ale nenasel sem ktomu titulky nevys kd se daj stahnout popripade sem hod odkaz
diky
!123!
skiline17 | 3. 02. 2008, 20:06:40 | více příspěvků | napsat uživateli
jestli mohu doporucit podle mne nej anime tak je to urcite princezna Mononoke ale to zna skoro kazdý ale treba taková Spirit Away (Cesta do Fantazie) , Howl's Moving Castle , Ninja Scroll a nebo trosku zvláštní anime INTERSTELA 5555 - jeto film k pýsnickám od skupiny Daft Punk. Tak to sou podle mne jedny znejlepsích anime filmu za posledních pár let ale znátely podle vás lpší pošlete my na muj profil jejich název at si je muzu stáhnout a říct zdali ste meli pravdu či ne!123!
uživatel eliminován | 11. 12. 2007, 22:36:34
Videl jsem Naruto Movie 1: Daikatsugeki! Yukihime ninpôchô dattebayo!! a docela me zaujal
uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 19:37:23
Killian:Tak to si tutove sezenu,je to naprosto originalni tema !1!
Killian.iLL | 5. 12. 2007, 19:29:08 | více příspěvků | napsat uživateli
a seriál "Hagane no renkinjutsushi"
Killian.iLL | 5. 12. 2007, 19:27:09 | více příspěvků | napsat uživateli
Jinak zajímavej seriál je "NHK ni Youkoso!" a "Blood+"
Za film doporučuju Hauru no ugoku shiro v angličtině je to tušim Howl's Moving Castle
uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 19:20:15
killian:tak od Hayao Miyazaki muzes s klidem shlednout naprosto vse!1!
uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 19:17:20
Kolbička- tak voni na něj v ty japonstine rvou saske-kan !2! nebo na¨ruto vříská saske takže myslim že to není chyba!2!
Killian.iLL | 5. 12. 2007, 19:17:09 | více příspěvků | napsat uživateli
to Toshiro30: Já jsem to viděl všechno !1! Šlo mi o ten názor.. Ale jsem rád že Mononoke byla na prvních příčkách !2!
K.i.ng | 5. 12. 2007, 19:16:27 | více příspěvků | napsat uživateli
Sakra, chtel jsem doporcit Ghost in the Shell..., tak nic no :o)
!792!
uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 19:15:56
Lain
Hellsing
Gunslinger
Elfen lied
a ikdyžto jelo na jetixu ... tak naruto mám taky rád !1073! jinak jsem toho viděl mraky... kdysi dávno jsem to měl jako denní (spíše noční) chléb.
uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 19:14:08
Chedar
no...já to všecko neviděla..ani nevim jesli ještě nový díly vycházej nebo už je nějakej závěr...každopádně....to jak řikaj na Jetixu Sasukemu...(Saske) mě vytáčí :D
uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 19:13:05
Kolbička: pak na něj moc neřve spis jen čumí voa vůbec je dost nepoužitelná sakura...jojo nektery dily so su¨per ale nektery teda nic moc skvěly bylo když porazil naruto gaaru!2!...nebo když bojoval se saskem...nebo sasukem? nevim!2!
uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 19:12:06
Killian:Tak muzu rozhodne doporucit Samurai 7,Princezna Mononoke,Ghost in the Shell 1,2,3,Naushikaa,Howl Moving Castle,Ninja Scroll,ale pozor Ghost in the Shell je hodne pro narocne,je to hodne tezka serie na pochopeni!1!
blaniska004 | 5. 12. 2007, 19:10:57 | více příspěvků | napsat uživateli
czhunter: Love hina je brutální...ale někdy mi bylo Keitara až líto !811!
uživatel eliminován | 5. 12. 2007, 18:05:02 |
Videl z vas nekdo velmi dobre anime??Pochlubte se at se mam na co koukat,videl jsem uz Samurai 7,Princezna Mononoke,Ghost in the Shell 1,2,3,Memories,Naushikaa,Howl Moving Castle,Ninja Scroll,Metropolis.......!1!
reagovat