Diskuze a otázky - Dokument z KLDR!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 21:53:22 |

Zase takový zmatek a tyranie tam nevládne, jak nám podávají naše média! http://www.youtube.com/watch?v=_5WqrDG99wE

reagovat

V diskuzi je 40 příspěvků a shlédlo ji 1034 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

-J.ame.s-

-J.ame.s- | 22. 03. 2013, 12:03:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> .eXe.
Souhlas

.eXe.

.eXe. | 22. 03. 2013, 02:15:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Ježišikriste.
Tak si tak čtu, co sem píšeš a je jasný, že buď si skvělej troll a fejk, a/nebo uplně vypatlanej kretén bez základního vzdělání (a soudnosti)

.eXe.

.eXe. | 22. 03. 2013, 02:09:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Chcípni, levičácká socko

uživatel eliminován | 22. 03. 2013, 01:06:48

Chtěl bys žít v severní Koreji? V systému, kde Ti seberouz malé děcko a dají ho vychovávat do nějakého státního zařízení, aby byl vojákem?

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 23:30:36

> guard203
To je ne? !1250!

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 23:27:58

> guard203
no tak přehled v této oblasti opravdu nemáš.

PS: proč lidé jako já by měli zavřít? Protože říkám pravdu?

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 23:25:40

> EBOV
Zase ty?

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 23:19:23

> guard203
Ty už píšeš diplomku? !638!

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 23:16:33

Lidi proč do mě ale pořád ryjete?? Vždyť já nejsem TYRAN! Proboha já taky chci jen ten nejlepší systém pro lidi rozumíte mi vůbec?

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 03. 2013, 23:14:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Brunista
pod záminkou boží vůle bylo napácháno také mnoho zla . ,!12!

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 03. 2013, 23:11:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> guard203
Myslíš kde se vzal název Nacismus ? Tak to bylo tak , že vnikla strana NSDAP ( v překladu Nacionálně Socialistická Německá Dělnická Strana ) Nacismus je zkrakna národní/socialisté .

Nebo na co jsi se ptal ?

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 23:10:28

> evzen-onegin
no je fakt, že do svého odhadu jsem nezahrnul oběti v Číně, takže to, co jsem tvrdil bylo na základě obětí v SSSR, ČSSR (bývalém východním bloku), bez zemí typu Čína (na ty jsem zapomněl).

Žel bohu neznám počty obětí v Číně, ale pokud je tvé tvrzení pravdivé, tak asi komunisté budou na předním místě. Ještě tu jsou různé církevní organizace..

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 23:08:43

> Brunista
Hele já zase dělám výzkum, sice jen na úrovni diplomky, ale v oblasti Účinnosti fotosyntézy C3 a Cam rostlin v závislosti na osvětlení a studuji učitelství pro Střední stupeň: Fy-Bi, takže jsem PŘÍRODOVĚDNĚ založený člověk! To však neznamená, že nemohu mít přehled a sociální cítění :)

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 23:05:04

> Brunista
Přesně takové lidi jako ty by měli zavřít! !5!

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 23:02:22

> guard203
No já myslel, že to bylo tím, že Německo nebylo schopno platit válečné reparace, tisklo bankovky, to vyvolalo velkou inflaci a ještě před tou inflací se potácelo Německo v krizi a inflace jí přivedla ještě do větší krize. No a Hitler využil krize která byla v Německu již před rokem 1929....(a nabídl dělníkům zaměstnání a "jednoduchá" řešení, typu kradení majetku židům).
Tak nevím, co to mělo společného s problémy, které mělo USA od roku 1929..?

Jo jinak ta krize, která přišla nesouvisela s kapitalizmem, ale se socialistickými praktikami, které se začali v USA prosazovat od 19 století v souvislosti se socialistinou politikou, která měla za cíl "podpořit" ekonomiku formou inflačních změn (přitom to mělo opačný dopad), ke kterým došlo v souvislosti i odstoupení USA od stříbra pouze ke zlatu a postupně od zlata pouze k nekrytým bankovkám. Což je typický příklad socialistického způsobu vedení ekonomiky. Neboť liberál by nechal ať se používá k platbám jak zlato tak stříbro a ostatní kovy a nezaváděl by inflační statovky (v USA byli totiž původně zavedeny státovky lidově tzv. "greenbacky")...

Možná, že tu tvou soucialistickou propagandu ti žerou kamarádi u vás v "Klubu mladých komunitů", kteří o ekonomice nic nevědí, ale už v předchozí diskuzi jsem ti naznačoval, že o tom trochu vím, a konkrétně monetární politika je to, v čem se snažím dělat i výzkum. Takže tvé výroky typu "Z krize KAPITALISMU? cHÁPEME?? "na mne nezabírají. To používej v klubu mladých komunistů, kde nemusíš věcně argumentovat, ale jen házet hesla, ale tady nejsi v klubu!1300!

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 03. 2013, 23:02:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> Brunista
8.řádek ( 100 000 000 plus mínus 10 000 000 to je asi fuk )
http://cs.wikipedia.org/wiki/Komunistick%C3%BD_re%C5%BEim

oficiální odhady počtu obětí nacismu jsou 50 000 000

Komunisté jsou jednoznačně největší masoví vrazi v historii lidstva . Toto už může trumfnout jedině nějaká globální jaderná válka .

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:48:45

> Brunista
Ano Národní socialisté, ale z čeho vznikly ony radikální myšlenky?? Hmmmm??? Z krize KAPITALISMU? cHÁPEME??

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:48:02

Zapamatujte si! ODPŮRCI PRAVÉHO SOCIALISMU JSOU JEN LIDI, KTEŘÍ SE SAMI CHTĚJÍ MÍT LÉPE, BEZ OHLEDU NA TO JAKÝM BUDOU PŘÍNOSEM PRO STÁT A EKONOMIKU! K čemu potom takové lidi! Proto je lepší udělat z takových ony odpůrce, kterých bude rozhodně méně, než těch kapitalistických, kterými jsou v podstatě: Narkomani, prostitutky, různí filozofové, bezdomovci atd!

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:46:54

> guard203

nevím jestli víš, co znamená zkratka NSDAP česky, ale nacisté nebyli kapitalisté (stoupenci svobodných trhů), ale socialisté stejně jako třeba ČSSD nebo KSČM

PS: NSDAP česky znamená Národně SOCIALISTICKÁ německá dělnická strana

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:44:14

> evzen-onegin
no kumunisté, asi nevyvraždili více lidí než nacisté (viz třeba Osvětim), ale souhlasím s tebou, že i komunisté by měli být trestní stejně jako nacisté. Žel bohu po roce 19989 u nás bylo příliš mnoho komunistů (2000 000 členů), aby byla politická vůle k jejich potrestní za jejich zločiny. To samé platí třeba o římskokatolické církvi která u nás sidílí...

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:44:03

Ne nepomohl, protože by ty moje peníze využili Afričtí papaláši, kteří vykrádají tamní lid za babku pro naše režimy!

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:43:29

> evzen-onegin
Není to zločinecké protože to by musel být zločinecký i Kapitalismus! Mimo jiné! Zkuste se zamyslet: Kapitalismus si NACISMUS přímo vychovává, z čeho taky vznikl?? !5! Kapitalismus a dravost trhu podněcuje některé lidi k Šovinismu až fašismu!! !5!

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 03. 2013, 22:37:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> guard203
Nevíš náhodou , jak je možné , že oslavování zločinů nacismu je trestný čin a oslavovaní zločinů komunismu není ? Ačkoli komunisti vyvraždili víc lidí než nacisti ?
Jak k té absurditě došlo ?

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:36:50

> guard203

Jo, abych nezapomněl. Neodpověděl jsi mi ohledně té pomoci těm chudákům v Africe, jak jsi ti psal v té diskuzi o Rusku a Číně. Tak, co vzdáš se veškerého majetku, aby jsi solidárně pomohl těm chudákům, kteří žijí v Africe?

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 03. 2013, 22:33:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukin1.1
Kdo ví , třeba je to vnuk Grebeníčka a dostává školení od raného dětství . !1350!

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:30:17

> evzen-onegin
To radši lágry a mrtvé, kteří by jen státu škodili svým individualistickým pohledem na svět, než prostitutky, drogy, umrzlé chudáky bez práce atd!

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:28:14

> guard203
Slyšel jsi někdy o humanitární pomoci, která je do KLDR posílána, aby tam lidi neumírali hlady? Přál bych ti, aby jsi se narodil v KLDR a by jsi člověkem, který není preferovaným komunistou nebo spřízněnce tamní vlády, aby jsi poznal ten krásný život v KLDR.

http://zpravy.ihned.cz/c1-52895600-kldr-zvysila-dovoz-luxusniho-zbozi-elita-si-nakoupila-zbozi-za-446-1-milionu-dolaru

uživatel eliminován | 21. 03. 2013, 22:24:51

> evzen-onegin
Já vim. Vlastně je to jen odraz toho jak je dneska doba zoufalá, že se mladí přiklání a obdivují takovýhle ideologie.

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 03. 2013, 22:24:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> guard203
Jejich největší katastrofou je právě jejich režim , ale ono se to samovolně rozloží , tak jako se samovolně rozložila celá Velkoruská říše , kterou jsme byli součástí . Teroristická ideologie , která masově vyvražďuje vlastní lid , nemůže být dlouhodobě úspěšná . Chce to jen čas . Vydrž . !5!

evzen-onegin

evzen-onegin | 21. 03. 2013, 22:19:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukin1.1
Být rukojmím vlastního komunistického státu nemůže být optimistické . V KLDR by Guard203 měl jiný názor , než prezentuje dnes !439!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

médiumdokumenttyraniezmatekkldr

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑