Diskuze a otázky - DÍTĚ V 17LETECH..

úvodní strana | aktualizovat | dolů

skardova

skardova | 9. 06. 2008, 18:07:20 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Je normální, že 17tiletá kamarádka čeká dítě, ale že je za to rááda a je celá šťastná a že se bude koncem července chtít vdávat????Me ro teda normální nepřipadá, asi je hold fakt trhlá

reagovat

V diskuzi je 579 příspěvků a shlédlo ji 6675 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Am_bulletproof

Am_bulletproof | 1. 11. 2010, 22:50:26 | více příspěvků | napsat uživateli

tohle je ukázkovej vrchol nezodpovědnosti, dost vážně pochybuju, že se dokáže takové kuře ve svých letech o dítě řádně postarat.

-Aaliyah_16-

-Aaliyah_16- | 1. 11. 2010, 22:38:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak to jeste jdee znam i mladsi !1107!

uživatel eliminován | 1. 11. 2010, 22:37:39

..pokud je to dítě plánované, má kde bydlet, dostatek finančních prostředků, tak ať si to užije !103!

uživatel eliminován | 1. 11. 2010, 22:34:36

Moje kámoška měla dítě ani ne v 16cti .. !811!!1190! xD takže pohodička
A normální to je..

Genersiii

Genersiii | 1. 11. 2010, 22:32:02 | více příspěvků | napsat uživateli

Pepinie
ne,to jen ty si blbě pochopila krávo

AlesekBB

AlesekBB | 10. 10. 2010, 22:57:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Jak moje bejvalka. Sice má 22 ale blbá je úplně stejně!1333!

Gegfa

Gegfa | 10. 10. 2010, 22:56:33 | více příspěvků | napsat uživateli

je to jeji vec :)

uživatel eliminován | 10. 10. 2010, 22:55:31

No to vůbec.!1266!

cavo.vitkovicatar258

cavo.vitkovicatar258 | 10. 10. 2010, 22:54:47 | více příspěvků | napsat uživateli

!54!Normalka

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 19:35:02

2roky stará diskuze ,tak myslím že dítě vzala sociálka a ona ted někde zametá nebo se ufetovala !2!

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 19:29:01

Pokazila si život ,však ono jí to za dva roky dojde až nebude mít co do huby když má základní vzdělání..
Ale jestli je štastná tak at se jí daří ..

Ajul_

Ajul_ | 29. 09. 2010, 19:11:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pepinie >> ne neni;)..je to nahodou mrtě suprovej kámoš..a moc jim to spolu přeju ptž jsou oba uzasny..!!!994!

xica_mala

xica_mala | 29. 09. 2010, 15:35:06 | více příspěvků | napsat uživateli

a není to tak náhodou její starost?

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 15:27:01

jak tak na to koukám je to dva roky stará diskuze...tak by autorka mohla napsat jak to dopadlo...jestli už vzal kramle a jestli má holka a děcko co jíst...

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 15:25:57

> Ajul_
a není ten tvůj kámoš náhodou pedofil?

Ajul_

Ajul_ | 29. 09. 2010, 15:22:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak je to její věc..;)..já mam taky kámošku ktera čeká dítě..a kámoš ji zrovna pozadal o ruku a kamosce je 1 a kamosoj je taky 18.. a Milujou se tak proč by ne?!!!994!!1225!!1267!

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 15:09:22

je to její věc...!1421!

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 15:01:58

Takových holek do větru běhá po světě kvanta, pak bulí že je s cizím dítětem nikdo nechce !2!

Domek

Domek | 29. 09. 2010, 10:45:24 | více příspěvků | napsat uživateli

A jdeme dohnat romy či muslimy !! jdeme bez gumy !!

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:40:36

> Pepinie
Vyjadril jsem to nepresne, myslel jsem prispevky od statu obecne. Podle me jsou oba priklady extremy, at zena, ktera stravi cely zivot doma, tak karieristicka manazerka, ktera si nechce tehotenstvim kazit postavicku z fitka a solaria.
Ja osobne jsem presvedcen o tom, ze to jde, videl jsem to ve sve vlastni rodine.. Protoze dite ma nejen rodice, a ja osobne povazuji za vhodne, aby se na vychove podileli i prarodice, a aby se dite socializovalo ve skolce. Pokud se mu budou rodice venovat prehnane a prilis dlouho, bude neschopne.

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:28:04

Zeptej se paní učitelky, měli by tam mít sexuálnívýchovu.

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:25:13

> Ernesto_Cekan
nebo jakoupak podporu jsi to myslel?

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:24:08

> Ernesto_Cekan
myslím, že je značný rozdíl mezi dětmi na které měla matka vždy čas a na které nikdy...emancipaci je blbost brát globálně...někteří o ni nestojí...a to že je pro současné paka, žena, která vychovala kvalitně své potomky podřadná té, která je jen vyprdla a sem tam se jim věnovala, ale vydělala jako kariéristka spoustu peněz, je naprosto špatně...můj názor je takový, že každá žena má svobodnou volbu - být ženou v domácnosti nebo pracovat...a pokud nejsi totální blb tak víš, že žena, která nikdy nepracovala podporu v nezaměstnanosti nedostane, a příspěvek na děti? ten dostává spousta pracujcích...a pořád záleží na velikosti příjmu manžela...a troufám si tvrdit, že ve většině případů žen v domácnosti vydělává manžel tolik, že žena dostává naprosté nic...

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:18:53

> Genersiii
takže vlastně ona se o něj stará a ty si s ním po příchou ze školy hraješ...tak to by mě taky bavilo

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:18:01

> Pepinie
Ano, ja naprosto souhlasim s tim, ze zena vytvari domacnost a tak dale, to je samozrejme pravda. Ale je take pravda, ze ty deti musi z neceho zit a zejmena v dobe proklamovane emancipace asi tezko zustane cely zivot s detmi doma. Tak mi prosim rekni, co potom? Nebude chodit do prace a bude brat podporu, tzn v podstate bude ve svem prinosu na nule. Urcite prispeje statu necim nehmotnym, tedy vychovou. Ale je treba vytvaret i hmotne hodnoty, ktere jsou dulezite pro dalsi generace, neni liz pravda?

Genersiii

Genersiii | 29. 09. 2010, 10:15:05 | více příspěvků | napsat uživateli

já to tak mám sice jsem svobodná matka ,ale podporu mám ve své matce ,normálně studuju a musím říct že malý je naplnění mého života ..

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:14:18

Dnes už to normální je,ale neuvědumuje si teď, že si vcelku zkazila život..kdyby počkala měla by se líp!1187!

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:10:57

> Mordax
no co by dělaly...buď by požádaly rodiče o pomoc nebo si nabrnkly první chuje co by je sice mlátil, ale zaplatil by žrádlo...podle mě teda

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:09:46

> Ernesto_Cekan
hele pokud se jedná o ženskou tak tento postoj byl vždy normální...žena nemusí být od toho aby pracovala za peníze...žena si najde dost práce v domácnosti a při výchově dětí...čímž svým dílem vytváří budoucnost státu...tak nevím kde je problém...horší je, když děti nemá nebo se o ně nestará...nebo se doma flákají oba manželé...ale pokud se jedná o ženu v domácnosti pečující o děti s pracujícím manželem nemám s tím žádný problém...neboť taková žena vytváří hodnoty...byť jiné než finanční

uživatel eliminován | 29. 09. 2010, 10:03:33

> Pepinie
Ne, ja sem naprosto pro rodicovskou dovolenou.
Strkat male deti chuvam atp je zlo.
Co mi vadi, je clovek naprosto bez vzdelani, ktery nevytvoril zadne hodnoty a nevi nic o zivote, ktery se necha zivit ostatnimi a obratne se schovava za socialni stat.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítěráádakonec17letechcelákamarádkahold17tiletá

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑